hamlapjes naar de klote gesneden. prei. paprika, tauge, ui (+beetje knoflook), beetje wortelstukjes, kruiden en wat mie en woksaus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gewokt dan?
Ik ga zo hamlappen maken, met champignons, paprika en ui. Beetje rijst erbij, moet goed komen.
Oeh, dat klinkt goed! Hmmm, binnenkort maar eens proberenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
hamlapjes naar de klote gesneden. prei. paprika, tauge, ui (+beetje knoflook), beetje wortelstukjes, kruiden en wat mie en woksaus.
Jouw stuff klinkt ook nice
Brug?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
m'n prothese (tand) ligt er weer uit![]()
quote:
moet je donderdag werken?quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
zomg, huisgenoot heeft Modern Warfare 2. Heb echt al 4 jaar geen games gespeeld, die details![]()
!
jonguuh, ik speelde battlefield. De eerste, en red alert.quote:
Red Alert 2!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:02 schreef IrishBastard het volgende:
BattlefieldRed Alert (en RA2)
Kirovvv rrrreporting!
Ik snij ze ook gewoon in stukken. Laatst wel bij iemand hamlappen gegeten die nog heel waren, met champignonsaus. Die was zalig, alleen wil die knakker het recept niet vertellenquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik bedoelde eigenlijk Mikkie aangezien die ze heel schijnt te latenmaar dit klinkt ook lekker
Macho, macho man!quote:Op woensdag 11 november 2009 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Oh, en zullen we ophouden over tandartsen? Ik ben er té lang niet geweest en ik wil niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |