wanneer ga je eigenlijk naar Nijmegen verhuizen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:03 schreef Sander het volgende:
Ik moet ook maar eens gaan stemmen trouwens.
Geen idee. Ik regel wel een vriendin in Nijmegen en dan blijf ik daar permanent pittenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wanneer ga je eigenlijk naar Nijmegen verhuizen?
En op basis daarvan ga je stemmenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik wacht nog ff op de bitchfights die gaan komen.
Hee lieffie, jij ook hierquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:15 schreef IrishBastard het volgende:
Briljante move van Piet, dat wel
SESquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
oh nee hoor, kun je lang wachtenalsof ik daar ook nog energie in ga steken
! heb wel ergere dingen om me druk om te maken
!
daar gebeurt ook geen ene moer op het moment.... ineens is iedereen in het reine met het HBOquote:
Wees blij, kan je je tijd in leuke topics stoppen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
daar gebeurt ook geen ene moer op het moment.... ineens is iedereen in het reine met het HBO
ik steek mijn energie op het moment vooral in even bewust wat meer rust nemen.. ik loop tegen mijn eigen gezondheid en geestelijke randen aan op het moment qua vermoeidheid, hoeveelheden informatie en dingen die ik nog allemaal moet en wil doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wees blij, kan je je tijd in leuke topics stoppen.
Aufwiedersehenquote:
Waar ging bio over?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:03 schreef SLP_ het volgende:
Pff, biologieproefwerk achter de rug. Weer geen voldoende, maar wel hoger dan vorig jaar [3,4]. En geschiedenis ging best goed
Hart, bloed, stoffen, reacties die in bloed enz plaatsvinden, verteringsstelsel, werking van bepaalde enzymen, lymfestelsel enz. En alles wat daar omheen plaatsvind. Maar ik heb een CM profiel en heb dus geen scheikunde dus al die reacties en dingen met ionen en H+ en weet ik veel dat kan ik maar niet onthoudenquote:
Dat je geen scheikunde hebt betekent natuurlijk niet impliciet data je het niet kunt onthouden hèquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:12 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hart, bloed, stoffen, reacties die in bloed enz plaatsvinden, verteringsstelsel, werking van bepaalde enzymen, lymfestelsel enz. En alles wat daar omheen plaatsvind. Maar ik heb een CM profiel en heb dus geen scheikunde dus al die reacties en dingen met ionen en H+ en weet ik veel dat kan ik maar niet onthouden
Haha nee, maar dan duurt het super lang voordat ik het enigszins snap maar eigenlijk snap ik het dan toch niet en dan ga ik het weer vergetenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat je geen scheikunde hebt betekent natuurlijk niet impliciet data je het niet kunt onthouden hè
Ik vond die dingen vroeger altijd wel tof
Nou die redocreaties en gelijk maken van elektronen ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:16 schreef royjn het volgende:
Sorry I asked
De eerste 3 ken ik nog een beetje de rest heb ik nooit gehad
behalve dat scheikunde dan. redocreacties etc.
gelijk maken van elektronen
redox (reductie-oxidatie)quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:19 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nou die redocreaties en gelijk maken van elektronen ken ik dan weer niet
quote:
Vet!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:45 schreef Dragorius het volgende:
Zometeen in Dukenburg MW2 aanschaffen
Zanger Rinus, wat een held!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:07 schreef swarmahoer het volgende:
was dat liedje marloes van die ene chappie op de tilburgse kermis al eens gepost?
Waarom alleen dan? Je moet meer, ik moet van m'n spamstatus af! Die heb ik alleen maar omdat jij te weinig postquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]zeker met de tijd die ik hier heb
maar ik ga de komende maandagen en dinsdagen mijn best weer doen
Nerd! Ik heb er nog geen minuut in m'n leven aan besteedquote:
als je eenmaal begint.. echt erg, soms doe ik het zelfs wel es voordat ik na school gaquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:59 schreef Mikkie het volgende:
Nerd! Ik heb er nog geen minuut in m'n leven aan besteed
De award voor de grootste nerd is alvast bekendquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:13 schreef SLP_ het volgende:
[..]
als je eenmaal begint.. echt erg, soms doe ik het zelfs wel es voordat ik na school gaof nog erger, soms kom ik te laat omdat ik nog wilde cod-en
![]()
en ja dit is triest ik weet het
Hij ligt al op tafel thuis...ben nu ff bij pa en ma...maar ik schuif hem zo ook even de PS3 inquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:52 schreef Dragorius het volgende:
Call of Duty: Modern Warfare 2.
Ik = nerdsoms...
Wat heb je allemaal gewokt dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:30 schreef HostiMeister het volgende:
zo, als een malle lopen wokken net... Lekkor jonguh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |