Kak, wat een verhaal CP. Moet voor jezelf inderdaad ook een lijdensweg zijn om je moeder zo weg te zien glijden...quote:Op maandag 9 november 2009 20:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou even een update wat mijn moeder aangaat..
Afgelopen week is ze nog verder afgetakeld, is niet helder meer, kan bijna niet praten, heeft zeer veel pijn en slaapt veel.
Vandaag is de huisarts geweest, en heeft mama een spuitje gekregen om de rest vd dag te slapen. Zometeen komt er een andere morfinepomp, en wordt ze in slaap gehouden. Verdere medicatie is ook stopgezet. Het is nu slechts nog een kwestie van dagen denk ik tot ze overlijd...
Ik zal blij zijn als het lijden van haar voorbij is, en ik verder kan met mijn lijden te verwerken![]()
Overigens is euthanesie wel besproken, maar op haar laatste heldere moment wilde ze dit nog niet. Nu is zij niet helder genoeg meer om daar nog uitspraken over te doenEn heeft ze toegestemd met het in slaap brengen, en waarschijnlijk niet meer wakker worden
Ik wordt elke ochtend stijf wakkerquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:46 schreef Sander het volgende:
Ik heb van 9 tot 6 geslapen. Ik werd echt gewoon stijf (hihi haha) wakker, zolang heb ik plat gelegen
Ik las van 6 tot 9quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:46 schreef Sander het volgende:
Ik heb van 9 tot 6 geslapen. Ik werd echt gewoon stijf (hihi haha) wakker, zolang heb ik plat gelegen
Je moest wel lachen. Geef maar toequote:
staat het erop jahquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nijmegen staat op google streetview!
[/nerdalert]
Klopt, dit was ook net in de periode dat we nog bezig waren, dat er geen gordijn etc. aan de voorkant hingquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:36 schreef Dj_unkie het volgende:
mijn huis staat er ook op, maar de foto's zijn al minstens 3 á 4 maanden oud, want onze voordeur staat nog in de grondverf...ook zie ik mijn geliefde ypsilon niet staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |