SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de eerste aflevering op de PC staan, ik kijk meestal 4 afleveringen tegelijk van series dus nog even wachten.Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
quote:Op zondag 8 november 2009 13:29 schreef Deetch het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het ergens op tv te zien ofzo?One hundred percent independent, I'm the fucking boss
quote:Op zondag 8 november 2009 13:54 schreef J.Herrer het volgende:
Dat was toch zo'n oude serie met Aliens?
Ik kan me nog wel herinneren datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het ergens op tv te zien ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recentelijk is de originele serie nog uitgezonden op SciFi.
De remake is te zien op ABC en/of via 'de bekende kanalen'.Burnt to the core but not broken
quote:Op zondag 8 november 2009 13:54 schreef J.Herrer het volgende:
Dat was toch zo'n oude serie met Aliens?
Ik kan me nog wel herinneren datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het ergens op tv te zien ofzo?
SPOILER: clip uit de oude serieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Het is zondag.quote:
Die lijken kun je wel mooi laten zien maar wat bewijs je ermee? Is het niet zo dat het bekend is dat ze er anders uitzien, maar ze de gedaante van mensen hebben aangenomen om mensen gerust te stellen? Je zou alleen wat bewijzen door iemand die er al was vóór hun aankomst te 'ontmaskeren', en dan moet het een bekend iemand zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 15:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Vraag me trouwens af met ze met al die lijken hebben gedaan. Je neemt gewoon een lijk mee naar en tv studio en hopla. of zal de wereld nu nog niet toe zijn aan ontmaskering
Op tv.com staan nog maar 4 episodes.quote:Op maandag 9 november 2009 00:11 schreef Isabeau het volgende:
Weet iemand hoeveel afleveringen er nu eerst komen? En is het een mini-serie zoals de oude was, of is het de bedoeling dat het een langlopende serie gaat worden en is dit het eerste seizoen.
En als het daarna goed loopt (lees: kijkcijfers) kan er toch zo besloten worden een paar afleveringen of een seizoen erbij aan te plakken? Of is dit de eerste serie waarbij dat absoluut geen optie is?quote:Op maandag 9 november 2009 00:24 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, dus over 3 weken weten we (neem ik aan) meer?
Komende woensdagochtend om 02:00 onze tijd (dinsdagavond uitzending in VS dus) volgens tvcountdown.com Let niet op al mijn andere series.quote:
daar doelde ik opquote:Op donderdag 5 november 2009 21:02 schreef dutch-treat het volgende:
De "V" stond volgens mij gewoon voor 'Visitors' en 'Victory'![]()
[..]
Nog niet zo lang geleden voor de gein weer eens m'n DVDs van de originele serie(s) bekeken. Die groep opstandige Visitors werden de 5th Column genoemd, ik heb alleen geen idee meer waarom dat was.![]()
[..]
Willie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:10 schreef Shoombak het volgende:
Nou deze serie wordt em voor mij niet, 2e aflevering kon me totaal niet boeien. Weinig boeiende personages, verschrikkelijk acteerwerk. En ze raggen weer met een noodvaart door het verhaal heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben het wel met je eens. Het verhaal wordt zo haastig verteld dat de serie niet eens de tijd krijgt om spannend te worden. Ook vallen de FX me ietsje tegen.
Ouch.quote:ABC’s V dropped 29% To A 3.7 adults 18-49 rating on Tuesday night. That’s the largest % drop from a premiere to a second episode this fall. Even with that big drop, a 3.7 rating is very good. V is still likely to be ABC’s #3 show this week behind Desperate Housewives and Grey’s Anatomy, but where it settles is what matters, and that will likely not be known until it returns in the spring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ff verder kijken
Dat dacht ik ook gelijk, die gast is gewoon té positief over die V's... iedereen in rep en roer, er gaat ook nog eens een kerel met een flinke wond naar de klote in z'n eigen kerk, en hij vindt het een geschenk uit de hemelquote:Op woensdag 11 november 2009 22:26 schreef Salamander het volgende:
De baas van die kerk verdenk ik er ook van een V te zijn.
Yup, de rest komt na de winterspelen, ergens in februari dus.quote:Op woensdag 18 november 2009 04:34 schreef OMG het volgende:
Ik vind het eigenlijk steeds leuker worden. Drie plotwendingen die ik even niet zag aankomen.
Hoorde ik dat nu goed, volgende week de laatste aflevering van 2009?.
quote:Op woensdag 18 november 2009 04:34 schreef OMG het volgende:
Ik vind het eigenlijk steeds leuker worden. Drie plotwendingen die ik even niet zag aankomen.
Hoorde ik dat nu goed, volgende week de laatste aflevering van 2009?.
Volgens mij hebben ze dit geintje ook eens geflikt met BG. Inderdaad erg vreemd dat de commercie voortaan zover reikt dat ze hele series om zeep helpen met hun kutgein.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:45 schreef Thomas B. het volgende:
Serieus? Wat een koekenbakkers zeg
Yep, toffe serie inderdaad.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:56 schreef Mirel het volgende:
Toffe aflevering. Ik moet zeggen dat het hoge tempo zéér fijn is. We weten nu ook iets over de Fifth Column, Anna en die blonde, die vage drugs dingen van de V's en een of andere gebeurtenis in hun verleden.
En dan nog zeggen dat ze dat express doen om 'het leuk te houden'.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:38 schreef YellowBlacks het volgende:
Jammer dat volgende week de laatste aflevering is van dit jaar. Ze kunnen beter een heel seizoen afmaken en daarna een break houden. Zal ze veel kijkers kosten.
http://hollywoodinsider.e(...)des-air-in-november/quote:An ABC spokeswoman confirmed exclusively to EW that V, the network’s much anticipated reboot of the old NBC miniseries, will air for a limited, four-episode run in November and then return to the schedule after the Olympics in March
Err nee, http://en.wikipedia.org/wiki/V_%282009_TV_series%29 - maar de kijkcijfers daar zijn wel interessant, kan me niet voorstellen dat ep3 een lagere waardering kreeg dan ep2quote:
Ep3 is weer 16% gezakt in de ratings ten opzichte van ep2. Laatste aflevering had iets meer dan 9 miljoen kijkers.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Err nee, http://en.wikipedia.org/wiki/V_%282009_TV_series%29 - maar de kijkcijfers daar zijn wel interessant, kan me niet voorstellen dat ep3 een lagere waardering kreeg dan ep2
Jahquote:Op donderdag 19 november 2009 15:54 schreef Lord Katundro het volgende:
Ik heb net aflevering 3 gekeken en ik vind het wel een ok serie.Alleen jammer dat volgende week dus voorlopig de laatste aflevering te zien is.
![]()
Oh, dat gevoel had ik juist bij de vorige aflevering, maar deze wist juist m'n interesse wel weer te wekken.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef sbientje het volgende:
ik vond deze aflevering best een beetje saai eigenlijk. Niet meer zo boeiend...
nou ja,het duurt iig nog evenquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:27 schreef yavanna het volgende:
Ik weet niet hoe imdb bij februarie komt, andere sites zeggen allemaal maart, na de OS.
Is dat die blonde? Klinkt nederlands... jammer dat we die ooit hebben laten gaanquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Op zich wel een leuke serie, alleen dat hele Reptilian-gebeuren vind ik dan weer jammer.
Laura Vandervoort
ik idd ook totaal nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vond ik niet echt een verrassing
neequote:
neequote:
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb de eerste 2 afleveringen bekeken. Wat een overeenkomsten met de realiteit nu zeg.. Obama, obamanoids, "bringer of peace" of toch niet.
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:20 schreef Karina het volgende:
Ik vond het geen geweldige aflevering, zeker niet nu ik lees dat het pas over een tijdje weer door gaat. De oude serie was toch spannender, meer actie, meer verrassing en Diane was gemener dan Anna (of misschien komt dat nog). Ik vraag me af of Anna ook nog een rat gaat eten.
De serie moet het nu inderdaad wel meer hebben van de special effects (de spaceships) en minder van het verhaal. We zullen zien hoe het verder gaat.
Ik kon niet zo snel vinden uit hoeveel afleveringen deze V bestaat, als het ook een miniserie is, zoals de oude, vind ik het wel lang duren totdat de volgende aflevering komt.
quote:Don’t get too used to watching “V” on Tuesdays when it debuts November 3. ABC has decided to split the season for the fledgling series and will only air the first four episode of the show in 2009.
The remaining episodes will then air in the spring of 2010, probably in March according to the Hollywood Reporter.
ABC has ordered 13 episodes of the re-imagining of the iconic series from the 1980’s.
Is Fringe inmiddels wat geworden? Ik heb de helft van het eerste seizoen gezien, maar ik vond die professor/pa zo gruwelijk irritant dat ik het seizoen nooit heb afgekekenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:25 schreef JohnnyQuid het volgende:
Vind em absoluut niks aan !
Heb 2 eps gezien.
Verhaal is droog, acteerprestaties zijn klote, teveel cliche details erin..kortom ik vind em 4504 x niks.
Ik kijk liever naar Fringe.
Ik vond de derde ook tof, maar de vierde was wel cheesy hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:39 schreef Big-Ern het volgende:
De derde en vierde aflevering geven mij weer hoop. Prima afleveringen.
Ik ben ook afgehaakt, om dezelfde reden, die vader vond ik zo ontzettend irritant.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:28 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Is Fringe inmiddels wat geworden? Ik heb de helft van het eerste seizoen gezien, maar ik vond die professor/pa zo gruwelijk irritant dat ik het seizoen nooit heb afgekeken
ik heb net afl. 1 gezien en het eerste wa'k dacht toen ik al dat gesmak zag was: KILL!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:28 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Is Fringe inmiddels wat geworden? Ik heb de helft van het eerste seizoen gezien, maar ik vond die professor/pa zo gruwelijk irritant dat ik het seizoen nooit heb afgekeken
ik vind dat een perfecte casting, knap maar ook apart en alienlikequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg zo'n jeuk van dat lachhoofd.
[ afbeelding ]
AAAARGGHHH.
Ja, dat wel. Maar ik zit de hele tijd in d'r neusgaten te starenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik vind dat een perfecte casting, knap maar ook apart en alienlike
Die kop (tenminste hoe ze er in V uitziet) is niezo aantrekkelijk , maarrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg zo'n jeuk van dat lachhoofd.
[ afbeelding ]
AAAARGGHHH.
Hej, Firefly! Was me nog niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:05 schreef Big-Ern het volgende:
Mooie dame, maar een verschrikkelijk kapsel.
[ afbeelding ]
Zo is ze toch veel mooier?
Viel me meteen op inderdaadquote:
Nou, je hebt nog een paar maanden om je voor te bereiden hequote:Op zaterdag 5 december 2009 17:03 schreef sbientje het volgende:
Pff, deze aflevering was echt vechten om erdoor te komenHeb de neiging om m af te zetten wel een keer of 4 onderdrukt. Als het volgende keer weer zo is dan kap ik ermee
hahaha idd!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, je hebt nog een paar maanden om je voor te bereiden he
hmm vond haar er als adria er beter uitzienquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Viel me meteen op inderdaad![]()
ADRIA! Met een pittig vlot kapsel![]()
Tory uit BSG viel ook direct op in episode 2
(jammer dat ze geen airlock hebben in V)
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm vond haar er als adria er beter uitzien
@sbientje: wat/welk aspect vind je niet zo leuk aan deze serie?quote:
ik vind de serie op zich wel leuk, maar deze aflevering viel me echt wel tegen... Het is allemaal zo... ik weet er geen woord voor. Die tyler is 'the one', terwijl zijn ma volop vecht, zelfde met die grote neger en zijn vriendin die naar de V-healthcare gaat... te toevallig gewoon, dat vind ik echt nogal tenenkrommendquote:Op zondag 6 december 2009 00:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
@sbientje: wat/welk aspect vind je niet zo leuk aan deze serie?
Ja maar ik ben dus bang dat die betekenis dan ook nogal gekunsteld blijkt te zijn. Maar ik blijf het toch volgen, want ben wel benieuwd hoe het afloopt uiteindelijk...quote:Op zondag 6 december 2009 02:57 schreef Tegan het volgende:
Toevalligheid blijf je houden in alle series. Alles wat je ziet heeft een betekenis later.
na de olympics (eind feb) gaat het weer verderquote:Op woensdag 3 februari 2010 23:02 schreef ApperlooDude het volgende:
Hm, ik zag dat er tot nu toe 4 zijn uitgekomen, allemaal in november.. wat zijn de plannen voor het vervolg dan?
Ik wacht even tot ze allemaal uit zijn, vind series per seizoen achter elkaar kijken een stuk prettiger.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:25 schreef sbientje het volgende:
na de olympics (eind feb) gaat het weer verder
Vervelend he, ben ik ook ingetrapt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wacht even tot ze allemaal uit zijn, vind series per seizoen achter elkaar kijken een stuk prettiger.
alhoewel ik er met 24 ingeluisd ben en nu elke week moet wachten op een nieuwe aflevering![]()
MyEpisodes.comquote:Op maandag 8 maart 2010 16:54 schreef Drifter__ het volgende:
Leuke serie! 3 eps gezien, 30 maart begint het dus weer? Is er al een uitzendschema?
Ik zie die recap helemaal nergens. Weet je het zeker? Niet dat ik die recap echt nodig had, zoveel was er nou ook weer niet om te onthouden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:01 schreef Tegan het volgende:
Gisteren kwam een 'recap of the first four episodes', en dan volgende week een nieuwe aflevering...
Een compilatie van "Last time on V"'s ofzo?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie die recap helemaal nergens. Weet je het zeker? Niet dat ik die recap echt nodig had, zoveel was er nou ook weer niet om te onthouden.
Het is een special genaamd The Arrival, ik heb hem van Usenet...quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie die recap helemaal nergens. Weet je het zeker? Niet dat ik die recap echt nodig had, zoveel was er nou ook weer niet om te onthouden.
Oh dan zoek ik op The Arrival, ik keek bij Eztv en zocht gewoon op V.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is een special genaamd The Arrival, ik heb hem van Usenet...
Bedankt voor de tip. Vanavond maar eens downloadenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:39 schreef Tegan het volgende:
Ik zocht ook gewoon op V en vond hem, maar als je op The Arrival zoekt vind je hem ook.
binsearch, the arrival, eerste resultquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:32 schreef DaBuzzzzz het volgende:
zie hem alleen niet in een nette 720P kwaliteit
O is dat 't!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is een special genaamd The Arrival, ik heb hem van Usenet...
Heb hem nog niet gezien, maar schijnt een soort flashback te zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O is dat 't!
Ik zag inderdaad een Season 1, episode 00 staan.
Heb hem maar aangeklikt, maar nog niet gekeken.
Dat is dus een special?
Ik heb het gisteren gekeken, het is een samenvatting van wat er allemaal gebeurd is, niets nieuws verder. Wel handig om even te kijken vond ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O is dat 't!
Ik zag inderdaad een Season 1, episode 00 staan.
Heb hem maar aangeklikt, maar nog niet gekeken.
Dat is dus een special?
Thx, toch maar vaker die ipv yab of nzbindex gebruiken dusquote:
Ja, dat zijn nou ook net de zenders die niets anders uitzenden dan dure series en films en alleen maar in de duurste bundels zitten. Nou ja, HBO dan in ieder geval, Showtime zit al bij de op één na duurste bundel (bij AT&T dan).quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:56 schreef Mirel het volgende:
Enige zenders die nog alles netjes uitzenden zijn de kabelzenders (HBO en Showtime o.a., en misschien die zender waar Breaking Bad op komt)
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond deze aflevering een beetje suf eigenlijk. Ik weet niet of ik 'm blijf volgen...
Ik vond dit juist de eerste spannende aflevering. En ik hoopte dat Val die muis zou opeten (zoals in de originele serie), maar helaas...quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond deze aflevering een beetje suf eigenlijk. Ik weet niet of ik 'm blijf volgen...
ik vind juist die tyler irri, hoe dom kan een knul zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:47 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind die moeder nogal sufEn vreselijk irritant
Hopelijk komt er wat meer actie in binnenkort.
Inderdaad, het is eigenlijk gewoon bagger, het acteerwerk is ook zo slechtquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
De kijkcijfers zijn weer wat gedaald, maar kunnen nog bijtrekken.quote:ABC’s V scored a 2.9 adults 18-49 rating, 6% below the 3.1 rating for its last episode in the fall.
Moeder is idd erg irritantquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:47 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind die moeder nogal sufEn vreselijk irritant
Hopelijk komt er wat meer actie in binnenkort.
ik weet t niet meer zeker, even opzoekenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:17 schreef KingOfMars het volgende:
Echt?
Oh well. Laat maar weer eens zien dat ik echt NIKS meer snap van de tv wereld en de beslissingen die er gemaakt worden..
Is hip ofzo. Stargate Universe idem.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:21 schreef slacker_nl het volgende:
Wat was eigenlijk de reden van de gap? Serie heeft 3 maanden plat op z'n gat gelegen fzo.
Ik heb het idee dat het is ontstaan na die writer's strike van vorige jaar (of was het het jaar daarvoor) ofzo. Toen zag je opeens dat series (noodgedwongen) een tijd wegbleven. Misschien heeft dat een trend gezet?quote:
Feestdagen periode en Olympische Winterspelen en je zit al bijna aan 3 maanden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:21 schreef slacker_nl het volgende:
Wat was eigenlijk de reden van de gap? Serie heeft 3 maanden plat op z'n gat gelegen fzo.
Jahdag, feestdagen duren geen maand en de winterspelen zeker geen 2 maanden: Feestdagen, anderhalve week hooguit, 24 dec - 2 jan; winterspelen, 12 feb - 28 feb. Dat is 4 episodes in januarie en 2 in feb, en dan kan je begin maart weer vollop uitzenden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Feestdagen periode en Olympische Winterspelen en je zit al bijna aan 3 maanden.
De feestdagen beginnen hier natuurlijk al eind november met Thanksgiving. Even wat gezocht en de reden van de break vond ik hier.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jahdag, feestdagen duren geen maand en de winterspelen zeker geen 2 maanden: Feestdagen, anderhalve week hooguit, 24 dec - 2 jan; winterspelen, 12 feb - 28 feb. Dat is 4 episodes in januarie en 2 in feb, en dan kan je begin maart weer vollop uitzenden.
Ze zijn mid/eind november gestopt en zijn eind maart (begin april) weer begonnen. Komt niet overeen met de periodes die jij nu opnoemt.
Ik had zo het idee dat ze die technologie niet hadden, maar dat ze alles wisten omdat ze een spycam hadden, zo een die Julie een keer kapotsloeg. Enkel om die dude te framen.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:12 schreef DJKoster het volgende:
Dat van die vingerafdruk.. Die V kunnen ook echt alles he..![]()
Vermakelijk, dat is alles..
Ze vieren in de US inderdaad precies dezelfde feestdagen als hierquote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jahdag, feestdagen duren geen maand en de winterspelen zeker geen 2 maanden: Feestdagen, anderhalve week hooguit, 24 dec - 2 jan; winterspelen, 12 feb - 28 feb. Dat is 4 episodes in januarie en 2 in feb, en dan kan je begin maart weer vollop uitzenden.
Ze zijn mid/eind november gestopt en zijn eind maart (begin april) weer begonnen. Komt niet overeen met de periodes die jij nu opnoemt.
dus ze gaan meer van dit soort breaks in een seizoen gooien omdat de serie 'zo intens is' ?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:15 schreef OMG het volgende:
[..]
De feestdagen beginnen hier natuurlijk al eind november met Thanksgiving. Even wat gezocht en de reden van de break vond ik hier.
Alsof er ook maar 1 rechtbank in de wereld is die zo'n vingerafdruk simulatie als rechtsgeldig bewijs zietquote:Op donderdag 1 april 2010 15:12 schreef DJKoster het volgende:
jij studeert zeker rechten ofzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:13 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 rechtbank in de wereld is die zo'n vingerafdruk simulatie als rechtsgeldig bewijs ziet![]()
Ok, eind november met thanksgiving... Fair enough, maar dat verklaart geen 4 maanden. En die reden die ik in dat artikel vind, nml. het is zo'n speciale show: teiltje. Ze verkloten zo'n serie eerder dan dat ze 'm op die manier recht aandoen. Maar das mijn mening.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:15 schreef OMG het volgende:
[..]
De feestdagen beginnen hier natuurlijk al eind november met Thanksgiving. Even wat gezocht en de reden van de break vond ik hier.
Kapot is misschien wat overdreven, maar het doet de series zeker geen goed. Bijna alle series waren donderdag down in de ratings.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:14 schreef huhggh het volgende:
TV-land gaat in Amerika kapot door dit soort "random" breaks.
- V
- Supernatural
- andere series die ik niet heb opgenoemd
OK, OK, misschien was het wat TE verhit om het zo te verwoorden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:01 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Kapot is misschien wat overdreven, maar het doet de series zeker geen goed. Bijna alle series waren donderdag down in de ratings.
Dat doen ze in CSI ook, dus zo bijzonder is dat nietquote:Op donderdag 1 april 2010 15:12 schreef DJKoster het volgende:
hebben wij niet meegekregen hier, maar er is een extra aflevering geweest in amerika:quote:Op zondag 4 april 2010 01:40 schreef PirE het volgende:
Die breaks zijn kut. ABC denkt dat amerikanen slim zijn en dat ze na 4 maanden nog weten wat er allemaal is gebeurd in die 1e 4 afleveringen![]()
. De gemiddelde amerikaan heeft een IQ van 80 ofzo
.
[..]
Je zou toch denken dat ABC geleerd heeft van Lost, dat had ook een soortgelijke lange break vlak na het begin van seizoen 3 en is daar qua kijkcijfers nooit meer van hersteld.quote:Op zondag 4 april 2010 10:19 schreef HuubTuub het volgende:
Samen met het verhaal worden de SFX ook iedere keer minder en goedkoper.
Tot nu toe heeft ABC iedere serie met onnodig lange breaks de nek kunnen omdraaien. V, Flash Forward (maar ook hier is de verhaallijn traag en rommelig), Samantha Who? en voorheen Invasion.
Dat laats shot was de 2010 uitvoering van de clifhanger van de originele sieries, alleen toen nam ze een levende cavia als snack en schoof alleen dr onderkaak naar voren, bij gebrek aan 2010 CGIquote:
Bij vlagen volgen de verhaallijnen elkaar, maar da's meer uitzondering dan regel. De originele serie had wel meer spanning. Of was de de leeftijd?quote:Op zondag 4 april 2010 17:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de originele serie gezien. Het leek er niet eens op
Ja, dat vond ik ook jammerquote:Op zondag 4 april 2010 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Toen ik die vrouw met die dode muis zag, dacht ik echt van nu komt het, maar nee
Ik vond Jane Badler sexay.. ook toen ze die muis opvrat..quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Toen ik die vrouw met die dode muis zag, dacht ik echt van nu komt het, maar nee
Hoopte ik ook, maar helaas.quote:Op zondag 4 april 2010 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
tyler is stiekum ook een V alleen weet hij dat nietquote:Op woensdag 7 april 2010 21:58 schreef Tegan het volgende:
Ja maar wat is er met Tyler, waar Erica het over had met zijn vader?
Ja ik vond deze ook al een stuk spannenderquote:Op woensdag 7 april 2010 21:04 schreef Shoombak het volgende:
Vond deze ep in ieder geval beter dan de vorige, maar toch is het totaal niet spannend ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op donderdag 8 april 2010 04:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik snap iets niet:
Waarom wilde dieOmdat Ryan als V het schip opkomt en als mens het schip weer afwil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, en dat viel op omdat ie bij het inchecken al wat argwaan wekte.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Omdat Ryan als V het schip opkomt en als mens het schip weer afwil.
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:52 schreef Migue het volgende:
Hoe briljant was die injoke van Nick Lea toen hij iets zei in de trant van "aliens and spaceships huh?"Ik heb zo'n vermoeden dat Nick Lea (wat is de naam van zijn karakter eigenlijk?) John May is. In ieder geval dat hij een V is.
Maar als dat zo is dan is dus de baby van (ik ben slecht in namen) de neger niet de eerste alien-mens-hybride. Dan is het die zoon van hun. Tenzij hij niet de pappie is. Wat dan weer het geheim van die twee zouden zijn met z'n "We need to tell him".quote:Op donderdag 8 april 2010 18:52 schreef Migue het volgende:
Hoe briljant was die injoke van Nick Lea toen hij iets zei in de trant van "aliens and spaceships huh?"Ik heb zo'n vermoeden dat Nick Lea (wat is de naam van zijn karakter eigenlijk?) John May is. In ieder geval dat hij een V is.
Ik denk dat hij gewoon van een andere vader is, dat Erica is vreemdgegaan.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tyler is stiekum ook een V alleen weet hij dat niet
De sloerie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon van een andere vader is, dat Erica is vreemdgegaan.
Hoezo dan mocht hij niet als V van het schip af. Dat gedeelte ontging mij helemaalquote:Op donderdag 8 april 2010 09:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Omdat Ryan als V het schip opkomt en als mens het schip weer afwil.
Ik denk dat Schenkstroop bedoelt dat hij niet snapt waarom die neger niet gewoon met dat jasje nog aan in het vertrek-schip probeerde te gaan, zoals een normale V, maar dat jasje uitdeed om zich voor te doen als mens en daardoor problemen met die bewaker kreeg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:15 schreef Mirel het volgende:
Een dude had hem ingecheckt als V, en het scannen ging al moeizaam. En dan ziet hij hem weglopen terwijl hij bij een menselijk bezoekersgroepje is. Dan is het al vrij duidelijk dat hij zich voordoet als iemand anders. WIe weet, misschien is het een spion ofzo...?
Tja, de hele serie zit vol met loopholes.quote:Op zondag 11 april 2010 11:07 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Schenkstroop bedoelt dat hij niet snapt waarom die neger niet gewoon met dat jasje nog aan in het vertrek-schip probeerde te gaan, zoals een normale V, maar dat jasje uitdeed om zich voor te doen als mens en daardoor problemen met die bewaker kreeg.
Ik neem trouwens aan dat dat komt omdat je als V niet zo makkelijk zonder reden van het V-vertrekschip afkomt dan als mens.
Geen enkel probleem met de HD-rips hoor.quote:Op zondag 11 april 2010 13:51 schreef pberends het volgende:
Zo, alle 6 de afleveringen gezien. Best aardig. Maar hebben hier meer mensen last van de HD-rips van de serie?
Ik vind de HD-rips nogal "schokkerig" overkomen from time to time. Erg vervelend.
Vreemd... bij mij lijkt ie af en toe frames te willen 'inhalen', net of m'n computer te sloom is (wat niet isquote:Op zondag 11 april 2010 15:57 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Geen enkel probleem met de HD-rips hoor.
Wij komen van Zork om jullie op te eten!!1quote:Op zondag 11 april 2010 14:00 schreef pberends het volgende:
[..]
1) van welke planeet komen jullie?
3) wat doen ze hier?
etc.
En de term "Visitors"... hebben die mongolen geen echte naam voor hun alienras? Wij heten toch ook geen "Gastheren"quote:Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Wij komen van Zork om jullie op te eten!!1
Ik vroeg me exact hetzelfde af, eerste wat ik een alien zou vragen
NEE WANT NIEMAND STELT ZO'N SIMPELE VRAAG, HELEMAAL DIE Michael J. Fox-kloon CHAD DEKKER NIETquote:Op zondag 11 april 2010 21:54 schreef Johnny Blaze het volgende:
Die hebben ze vast wel, maar dat weten de mensen niet.
The G'squote:Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef pberends het volgende:
En de term "Visitors"... hebben die mongolen geen echte naam voor hun alienras? Wij heten toch ook geen "Gastheren".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |