Ik vond de derde ook tof, maar de vierde was wel cheesy hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:39 schreef Big-Ern het volgende:
De derde en vierde aflevering geven mij weer hoop. Prima afleveringen.
Ik ben ook afgehaakt, om dezelfde reden, die vader vond ik zo ontzettend irritant.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:28 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Is Fringe inmiddels wat geworden? Ik heb de helft van het eerste seizoen gezien, maar ik vond die professor/pa zo gruwelijk irritant dat ik het seizoen nooit heb afgekeken
ik heb net afl. 1 gezien en het eerste wa'k dacht toen ik al dat gesmak zag was: KILL!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:28 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Is Fringe inmiddels wat geworden? Ik heb de helft van het eerste seizoen gezien, maar ik vond die professor/pa zo gruwelijk irritant dat ik het seizoen nooit heb afgekeken
ik vind dat een perfecte casting, knap maar ook apart en alienlikequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg zo'n jeuk van dat lachhoofd.
[ afbeelding ]
AAAARGGHHH.
Ja, dat wel. Maar ik zit de hele tijd in d'r neusgaten te starenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik vind dat een perfecte casting, knap maar ook apart en alienlike
Die kop (tenminste hoe ze er in V uitziet) is niezo aantrekkelijk , maarrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg zo'n jeuk van dat lachhoofd.
[ afbeelding ]
AAAARGGHHH.
Hej, Firefly! Was me nog niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:05 schreef Big-Ern het volgende:
Mooie dame, maar een verschrikkelijk kapsel.
[ afbeelding ]
Zo is ze toch veel mooier?
Viel me meteen op inderdaadquote:
Nou, je hebt nog een paar maanden om je voor te bereiden hequote:Op zaterdag 5 december 2009 17:03 schreef sbientje het volgende:
Pff, deze aflevering was echt vechten om erdoor te komenHeb de neiging om m af te zetten wel een keer of 4 onderdrukt. Als het volgende keer weer zo is dan kap ik ermee
hahaha idd!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, je hebt nog een paar maanden om je voor te bereiden he
hmm vond haar er als adria er beter uitzienquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Viel me meteen op inderdaad![]()
ADRIA! Met een pittig vlot kapsel![]()
Tory uit BSG viel ook direct op in episode 2
(jammer dat ze geen airlock hebben in V)
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm vond haar er als adria er beter uitzien
@sbientje: wat/welk aspect vind je niet zo leuk aan deze serie?quote:
ik vind de serie op zich wel leuk, maar deze aflevering viel me echt wel tegen... Het is allemaal zo... ik weet er geen woord voor. Die tyler is 'the one', terwijl zijn ma volop vecht, zelfde met die grote neger en zijn vriendin die naar de V-healthcare gaat... te toevallig gewoon, dat vind ik echt nogal tenenkrommendquote:Op zondag 6 december 2009 00:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
@sbientje: wat/welk aspect vind je niet zo leuk aan deze serie?
Ja maar ik ben dus bang dat die betekenis dan ook nogal gekunsteld blijkt te zijn. Maar ik blijf het toch volgen, want ben wel benieuwd hoe het afloopt uiteindelijk...quote:Op zondag 6 december 2009 02:57 schreef Tegan het volgende:
Toevalligheid blijf je houden in alle series. Alles wat je ziet heeft een betekenis later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |