Oh dan zoek ik op The Arrival, ik keek bij Eztv en zocht gewoon op V.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is een special genaamd The Arrival, ik heb hem van Usenet...
Bedankt voor de tip. Vanavond maar eens downloadenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:39 schreef Tegan het volgende:
Ik zocht ook gewoon op V en vond hem, maar als je op The Arrival zoekt vind je hem ook.
binsearch, the arrival, eerste resultquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:32 schreef DaBuzzzzz het volgende:
zie hem alleen niet in een nette 720P kwaliteit
O is dat 't!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is een special genaamd The Arrival, ik heb hem van Usenet...
Heb hem nog niet gezien, maar schijnt een soort flashback te zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O is dat 't!
Ik zag inderdaad een Season 1, episode 00 staan.
Heb hem maar aangeklikt, maar nog niet gekeken.
Dat is dus een special?
Ik heb het gisteren gekeken, het is een samenvatting van wat er allemaal gebeurd is, niets nieuws verder. Wel handig om even te kijken vond ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O is dat 't!
Ik zag inderdaad een Season 1, episode 00 staan.
Heb hem maar aangeklikt, maar nog niet gekeken.
Dat is dus een special?
Thx, toch maar vaker die ipv yab of nzbindex gebruiken dusquote:
Ja, dat zijn nou ook net de zenders die niets anders uitzenden dan dure series en films en alleen maar in de duurste bundels zitten. Nou ja, HBO dan in ieder geval, Showtime zit al bij de op één na duurste bundel (bij AT&T dan).quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:56 schreef Mirel het volgende:
Enige zenders die nog alles netjes uitzenden zijn de kabelzenders (HBO en Showtime o.a., en misschien die zender waar Breaking Bad op komt)
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond deze aflevering een beetje suf eigenlijk. Ik weet niet of ik 'm blijf volgen...
Ik vond dit juist de eerste spannende aflevering. En ik hoopte dat Val die muis zou opeten (zoals in de originele serie), maar helaas...quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond deze aflevering een beetje suf eigenlijk. Ik weet niet of ik 'm blijf volgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |