Alsof er ook maar 1 rechtbank in de wereld is die zo'n vingerafdruk simulatie als rechtsgeldig bewijs zietquote:Op donderdag 1 april 2010 15:12 schreef DJKoster het volgende:
Dat van die vingerafdruk.. Die V kunnen ook echt alles he..![]()
Vermakelijk, dat is alles..
jij studeert zeker rechten ofzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:13 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Alsof er ook maar 1 rechtbank in de wereld is die zo'n vingerafdruk simulatie als rechtsgeldig bewijs ziet![]()
Ok, eind november met thanksgiving... Fair enough, maar dat verklaart geen 4 maanden. En die reden die ik in dat artikel vind, nml. het is zo'n speciale show: teiltje. Ze verkloten zo'n serie eerder dan dat ze 'm op die manier recht aandoen. Maar das mijn mening.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:15 schreef OMG het volgende:
[..]
De feestdagen beginnen hier natuurlijk al eind november met Thanksgiving. Even wat gezocht en de reden van de break vond ik hier.
Kapot is misschien wat overdreven, maar het doet de series zeker geen goed. Bijna alle series waren donderdag down in de ratings.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:14 schreef huhggh het volgende:
TV-land gaat in Amerika kapot door dit soort "random" breaks.
- V
- Supernatural
- andere series die ik niet heb opgenoemd
OK, OK, misschien was het wat TE verhit om het zo te verwoorden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:01 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Kapot is misschien wat overdreven, maar het doet de series zeker geen goed. Bijna alle series waren donderdag down in de ratings.
Dat doen ze in CSI ook, dus zo bijzonder is dat nietquote:Op donderdag 1 april 2010 15:12 schreef DJKoster het volgende:
Dat van die vingerafdruk.. Die V kunnen ook echt alles he..![]()
Vermakelijk, dat is alles..
hebben wij niet meegekregen hier, maar er is een extra aflevering geweest in amerika:quote:Op zondag 4 april 2010 01:40 schreef PirE het volgende:
Die breaks zijn kut. ABC denkt dat amerikanen slim zijn en dat ze na 4 maanden nog weten wat er allemaal is gebeurd in die 1e 4 afleveringen![]()
. De gemiddelde amerikaan heeft een IQ van 80 ofzo
.
[..]
Je zou toch denken dat ABC geleerd heeft van Lost, dat had ook een soortgelijke lange break vlak na het begin van seizoen 3 en is daar qua kijkcijfers nooit meer van hersteld.quote:Op zondag 4 april 2010 10:19 schreef HuubTuub het volgende:
Samen met het verhaal worden de SFX ook iedere keer minder en goedkoper.
Tot nu toe heeft ABC iedere serie met onnodig lange breaks de nek kunnen omdraaien. V, Flash Forward (maar ook hier is de verhaallijn traag en rommelig), Samantha Who? en voorheen Invasion.
Dat laats shot was de 2010 uitvoering van de clifhanger van de originele sieries, alleen toen nam ze een levende cavia als snack en schoof alleen dr onderkaak naar voren, bij gebrek aan 2010 CGIquote:
Bij vlagen volgen de verhaallijnen elkaar, maar da's meer uitzondering dan regel. De originele serie had wel meer spanning. Of was de de leeftijd?quote:Op zondag 4 april 2010 17:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de originele serie gezien. Het leek er niet eens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |