In België zijn ze al met een nieuw seizoen bezig, deze kun je downloaden op nieuwgroepen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:32 schreef TheFrankey het volgende:
die serie loopt ook al jaaaren toch. Is er nog een nieuw seizoen? OF is de laatste nog bezig
Zoiets goed genoeg: De Pfaffs, deel #7 ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:20 schreef themauster het volgende:
Leuke uitzending gister![]()
Is er ergens op OP te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
Wat dacht je van de OP van gewoon het vorige deel?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:53 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Zoiets goed genoeg: De Pfaffs, deel #7 ?
Verder terug zitten er geen leuke bij
Ja dat was echt lief om te zien!quote:
Die is serieus veel beter!!!quote:Op zondag 8 november 2009 00:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de OP van gewoon het vorige deel?
Ja echt hequote:Op maandag 9 november 2009 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Dave is zijn jeugdige kop wel heel snel kwijt geraakt zeg!
In het nieuwe seizoen vind ik hem er wel weer wat beter uitzien, hij had weer een beetje een pretkop! Alleen zie je hem erg weinig.quote:Op maandag 9 november 2009 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Dave is zijn jeugdige kop wel heel snel kwijt geraakt zeg!
Ja, ik ook! En Nicolas heeft het in diezelfde afleveringen ook zo wit, echt heel lelijk!quote:Op maandag 9 november 2009 22:30 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vind dat blonde haar van Kelly echt vreselijk
Ik zag vanochtend toevallig het einde van de aflevering van gister (herhaling), kijk de oude afleveringen nooit, ik vond het prima staan. Ze kan de kleur wel hebben. (Dat donkere dat ze in de nieuwe afleveringen heeft met die idiote pony vind ik ook niks).quote:Op maandag 9 november 2009 22:30 schreef Rianne84 het volgende:
Nee dat haar van Sam ...quote:Op maandag 9 november 2009 22:30 schreef Rianne84 het volgende:
Die is toch van een ander seizoen? Of ben ik in de war?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef dollce het volgende:
jammer dat ze die aflevering over hebben geslagen dat lindsey die kettinkjes aan debby en kelly geeft,
was dat vanwege haar trouwen?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef dollce het volgende:
jammer dat ze die aflevering over hebben geslagen dat lindsey die kettinkjes aan debby en kelly geeft,
Dat is volgens mij inderdaad in een later seizoen. Dan gaan ze met zijn allen uiteten en heeft Lindsay een speech geschreven waar Carmen uiteraard om moet huilen.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die is toch van een ander seizoen? Of ben ik in de war?
Die was er vlgs mij niet bij.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:25 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dat is volgens mij inderdaad in een later seizoen. Dan gaan ze met zijn allen uiteten en heeft Lindsay een speech geschreven waar Carmen uiteraard om moet huilen.
Ik bedoel dat Lindsay die speech bij Carmen en JM schrijft en voorleest en dat Carmen al weer naar de tissues moet rennen. Ze was er inderdaad niet bij in het restaurantquote:Op donderdag 12 november 2009 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die was er vlgs mij niet bij.
Toch alleen die drie meiden in een restaurant?
Oh ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Lindsay die speech bij Carmen en JM schrijft en voorleest en dat Carmen al weer naar de tissues moet rennen. Ze was er inderdaad niet bij in het restaurant
Hm nu ga ik twijfelen, dacht echt zeker te weten dat het in Engeland was, maar nu weet ik het niet meer zekerquote:Op donderdag 12 november 2009 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die is toch van een ander seizoen? Of ben ik in de war?
Nee toch, die is toch van als ze allemaal het huis uit gaan? Dat is nu toch nog niet? Het huis van Kelly en Sam is nog in aanbouw en dat van Lindsey ook.
idd! En als hij wel wat goed doet zegt Lindsey; jij wordt later echt een watjequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Sorry maar dat gedrag van Bruce kan ik toch echt niet normaal noemen
Bruce hecht gewoon veel meer aan zijn vader, dat is de baas in huis. Ik zou hetzelfde hebben met zo'n doos als moeder.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Sorry maar dat gedrag van Bruce kan ik toch echt niet normaal noemen
Dat bord zag je al van mijlenver aankomen. Ze hield het niet goed vast, zat op de bank.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
"Dat gaat niet hè", Bruce over z'n natte Bumbabroek![]()
En ik moest gewoon weer lachen om het stukje herhaling van vorige week, dat het bord omgekiept werd![]()
OMG so truequote:Op maandag 16 november 2009 12:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat noemen we hier in SHO lieve kindjes
maar ja, dat gaat ook al niet echt op voor den bruceke
quote:Op maandag 16 november 2009 12:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat noemen we hier in SHO lieve kindjes
maar ja, dat gaat ook al niet echt op voor den bruceke
volgens mij 14 puppiesquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:29 schreef Pannenkoeken het volgende:nu heb ik de laatste paar afleveringen gemist. Maar vraag me af hoeveel puppies zijn er nou uiteindelijk geboren
?
Die Dave had het wel aardig naar z'n zin zo te zien hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 11:16 schreef Rianne84 het volgende:
Een echte Pfaffbruiloft. Vraag me af of Dave daar wel op zat te wachten
quote:
Ik altijd maar denken dat Kenji op Sam lijkt, maar hij lijkt toch meer op Kelly als ik deze foto zo zie!quote:
Heb ze wel vaker wijn/champagne zien drinken terwijl ze zwanger waren, viel me toen ook al op..quote:Op woensdag 18 november 2009 11:16 schreef Rianne84 het volgende:
Een echte Pfaffbruiloft. Vraag me af of Dave daar wel op zat te wachten
En ik blijf me ook verbazen... de gyneacoloog zegt niets over champagne, dus dan mag je wel champagne als je zwanger bent?
vanavond zat ze weer aan de champiequote:Op maandag 23 november 2009 19:19 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Heb ze wel vaker wijn/champagne zien drinken terwijl ze zwanger waren, viel me toen ook al op..
Nou echt erg! Ik dacht neem ze dan allemaal maar, zo duur zijn die dingen nu ook weer niet denk ik!quote:
Zo zie je wel goed dat Debby enorm op Carmen lijkt zeg!quote:
misschien omdat hij als enige een fatsoenlijke baan heeftquote:Op donderdag 26 november 2009 14:30 schreef Starlie het volgende:
In de nieuwe afleveringen die nu in België worden uitgezonden en die je hier kunt downloaden zie je Dave echt bijna nooit meer...
Ook maar ik zat er ook aan te denken dat hij heel die familie en al dat gedoe er omheen misschien ook een beetje zat is... Dave is zo normaal volgens mij hoeven die camera's van hem niet zo...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:36 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
misschien omdat hij als enige een fatsoenlijke baan heeft
vind debby sowieso heel erg op carmen lijken, ook qua gedrag.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo zie je wel goed dat Debby enorm op Carmen lijkt zeg!
Heb vandaag nog niet gezien, ga zo eens kijken maar...
Dan moet je de laatste uitzending maar eens bekijkenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:30 schreef Starlie het volgende:
Nicolas is eigenlijk veeeel te lief voor Debby en de rest van de familie! Ik zie hem ook altijd koken en opruimen bij Carmen en JM thuis...
In de nieuwe afleveringen die nu in België worden uitgezonden en die je hier kunt downloaden zie je Dave echt bijna nooit meer...
Oh, ik vind Lindsey echt als 2 druppels water lijken. Qua uiterlijk, maar ook in gedrag..quote:Op donderdag 26 november 2009 16:58 schreef dollce het volgende:
[..]
vind debby sowieso heel erg op carmen lijken, ook qua gedrag.
Met dat potje verf bedoel je? Dat is 1 van de weinige keren dat ik hem heb gezien...quote:Op donderdag 26 november 2009 18:55 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Dan moet je de laatste uitzending maar eens bekijken(met grote Fay en Bruce
!!)
Ja echt, dies helemaal dr ma, ook met dat gehuil om alles.quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:41 schreef June. het volgende:
[..]
Oh, ik vind Lindsey echt als 2 druppels water lijken. Qua uiterlijk, maar ook in gedrag..
Ja ook, en dat ze buiten zitten en dat Bruce ze voeten op tafel doet als het niet mag, das de aflevering van afgelopen zaterdag in belgie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Met dat potje verf bedoel je? Dat is 1 van de weinige keren dat ik hem heb gezien...
Dan denk ik dat Dave me niet meer opvalt, want ik kan het me niet meer herrinnerenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:29 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Ja ook, en dat ze buiten zitten en dat Bruce ze voeten op tafel doet als het niet mag, das de aflevering van afgelopen zaterdag in belgie.
jep, een boob-jobquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
Debby kwam haar plastisch chirurg tegen op dat feestje, wat heeft ze laten doen dan? Borsten of iets anders?
ik vond het ook vrij irritantquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:54 schreef Rauzer het volgende:
Het gras leggen van afgelopen week vond ik ook wel typisch trouwens. JM die samen met Frank het gras gaat doen maar vervolgens met z'n handen in z'n zij op Frank staat te foeteren
En Jean-Marie met handschoenen aan en Frank zonderquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:54 schreef Rauzer het volgende:
Het gras leggen van afgelopen week vond ik ook wel typisch trouwens. JM die samen met Frank het gras gaat doen maar vervolgens met z'n handen in z'n zij op Frank staat te foeteren
nee hij komt echt not Sympathico overquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:28 schreef Starlie het volgende:
Ik begin steeds meer een hekel aan JM te krijgen... ik vind het echt een hork... ze noemen hem wel El Sympathico maar ik zie het echt niet!!
Hij komt soms een beetje lomp over, maar ik vind hem wel een cultheld. Altijd iedereen een hand geven, en "alles goed mannen?" vragenquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:28 schreef Starlie het volgende:
Ik begin steeds meer een hekel aan JM te krijgen... ik vind het echt een hork... ze noemen hem wel El Sympathico maar ik zie het echt niet!!
Ja dat vind ik ook altijd leukquote:Op zondag 29 november 2009 11:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij komt soms een beetje lomp over, maar ik vind hem wel een cultheld. Altijd iedereen een hand geven, en "alles goed mannen?" vragen
Hoeveel mensen staan daar eigenlijk op de gang???quote:Op maandag 30 november 2009 20:24 schreef DarkElf het volgende:
lekker rustig bevallen met iedereen tegen de deur geplakt
vind ik ook, is een echte Pfaff-traditie gewordenquote:Op maandag 30 november 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Ah ik vind het wel wat hebben, wij zouden dat echt nooooit zo doen, maar tis wel echt speciaal toch, zo met zn allen aan die deur, zo doen ze dat altijd he
Inderdaadquote:Op maandag 30 november 2009 20:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar die broers van nicolas zijn wel uberlekker!
Nee joh, die onstond door Keanu Reeves, dat was veel eerder al.quote:Op maandag 30 november 2009 20:31 schreef amaranta het volgende:
En was dit nou de 1e Keano? Ontstond hiermee de keano-babyboom?
Maar het is toch wel zo dat na deze Keano er ineens heel veel Keanos waren?quote:Op maandag 30 november 2009 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, die onstond door Keanu Reeves, dat was veel eerder al.
Bompa was echt zo lief he
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef pronkjewail het volgende:
Lag nicholas nou in het ziekenhuisbed terwijl Debby op het gastenbed lag??
Inderdaadquote:
Echt niet te geloven, die geeft Nicolas ook helemaal niet de aandacht als hij iets verteld. Het toppunt was toch wel gisteren het telefoneren en kado'tje uitpakken op hetzelfde moment. Heel arrogant mens.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:18 schreef Miam het volgende:
Peano!
Wat is die Debby altijd chaggerijnig
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:48 schreef Moja het volgende:
Nicolas: "Niet te geloven he, dat we nu echt een kindje hebben"
Debbie: "Ik geloof dat wel, heb het zelf gevoeld"
Ja maar als man heb je 9 (nou ok 6) maanden een zeikend en zeurend wijf aan je kop terwijl ze het zelf niet eens doorheeft, dat is ook geen pretjequote:Op donderdag 3 december 2009 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou zo gek is die opmerking niet, als vrouw heb je al 9 maanden je kind gevoeld, als man 0,0 niks nada noppes, alleen een buik gezien, dus dat is toch anders
Maar Debby blijft een geval apart, dat wel
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja maar als man heb je 9 (nou ok 6) maanden een zeikend en zeurend wijf aan je kop terwijl ze het zelf niet eens doorheeft, dat is ook geen pretje
Het gaat er toch helemaal niet over dat hij het niet gelooft dat ze een kind heeft gehad. Dat zou wel een beetje bizar zijn hequote:Op donderdag 3 december 2009 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou zo gek is die opmerking niet, als vrouw heb je al 9 maanden je kind gevoeld, als man 0,0 niks nada noppes, alleen een buik gezien, dus dat is toch anders
Maar Debby blijft een geval apart, dat wel
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:37 schreef Moja het volgende:
[..]
Het gaat er toch helemaal niet over dat hij het niet gelooft dat ze een kind heeft gehad. Dat zou wel een beetje bizar zijn he![]()
ja vond ik ook hoor, hij zat helemaal stralend te kijken en te mijmeren en dan moet miss zuur er weer even overheen hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:37 schreef Moja het volgende:
[..]
Het gaat er toch helemaal niet over dat hij het niet gelooft dat ze een kind heeft gehad. Dat zou wel een beetje bizar zijn heHij geeft alleen maar aan hoe bijzonder hij het vind. En dat weet Debbie ook net zo goed, maar toch moet ze nog even zo'n zuur antwoord terug geven
Precies hetzelfde hierquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:13 schreef Moja het volgende:
Precies. ik vond het een beetje sneu voor Nicolas. Ik vind hem nog erg geduldig met haar, ik zou het niet kunnen
quote:
Iedere keer hetzelfde repertoire, van die huisvrouwen a la het SBS programma "fans" die fan van je zijn, in van die bierschuren en achterafzaaltjes je "hits" keer op keer zingen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is echt zowel innerlijk als uiterlijk net z'n vader![]()
En Sam z'n optreden weer, dat iemand zo blij van zulk soort optredens en partijen kan worden![]()
echt irritant die tuten de hele tijd in hun mond jaquote:Op donderdag 10 december 2009 20:23 schreef amaranta het volgende:die speen
hier mocht de beertender ook niet in de keuken hahahaha
mijn dochter moest hem rond dr 1e inleveren overdag. En nu is ze net 2 en al een paar maandjes helemaal speenloos.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:24 schreef frensje het volgende:
[..]
echt irritant die tuten de hele tijd in hun mond ja
die van mij duimt nog maar alleen voor de tv en met slapenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
mijn dochter moest hem rond dr 1e inleveren overdag. En nu is ze net 2 en al een paar maandjes helemaal speenloos.
Ziet er niet uit zo'n groot kind met speen. Om te slapen is nog tot daaraantoe... maargoed, ik geloof dat ze er inmidddels van af is he (shania dus)
dat is het lastige van een duim he, die kun je niet afpakken, maar volgens mij is duimen écht een automatisme, mijn broer duimde op zn 17de nog voor de tv, en had echt niks door.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:29 schreef frensje het volgende:
[..]
die van mij duimt nog maar alleen voor de tv en met slapen
ja duimen is lastig ja maar zullen wel zien (was btw al weer ontopic gegaanquote:Op donderdag 10 december 2009 20:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat is het lastige van een duim he, die kun je niet afpakken, maar volgens mij is duimen écht een automatisme, mijn broer duimde op zn 17de nog voor de tv, en had echt niks door.
maar we gaan offtopic
Iddquote:Op donderdag 10 december 2009 19:56 schreef frensje het volgende:
JM alweer jarig?
ja had ook al het idee dat zijn verjaardag pasgeleden uitgezonden was geweestquote:
In die hal bij het vliegveld toch? Ja volgens mij is dat misschien anderhalve maand geleden ofzo.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:45 schreef frensje het volgende:
[..]
ja had ook al het idee dat zijn verjaardag pasgeleden uitgezonden was geweest
ja volgens mij samen met hun trouwdag vierden ze datquote:Op donderdag 10 december 2009 20:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In die hal bij het vliegveld toch? Ja volgens mij is dat misschien anderhalve maand geleden ofzo.
Fay met dat grote paasei en in de schommelquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
Geel met rood = groen?
En wat leuk al die kinderen in de tuin paaseiëren zoeken![]()
Op dat soort momenten kan ik Sam wel weer waarderen.quote:Op zondag 13 december 2009 15:11 schreef frensje het volgende:
[..]
Fay met dat grote paasei en in de schommel![]()
En Sam met zijn bedtime-verhaaltje
Zo moeder, zo dochterquote:Op maandag 14 december 2009 20:02 schreef amaranta het volgende:
Maar maar Lindsey, die tranen zijn toch helemaal nergens voor nodig.
Ach, ik kon zijn reactie ook wel begrijpen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:01 schreef nealzzz het volgende:
JM maakte gister nog een slechte beurt bij rtl boulevard.
Ze kwamen vragen stellen over zijn rol in de Kabouter Plop film, en als laatste vroegen ze naar de mogelijke belastingfraude. Toen liep hij weg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:26 schreef frensje het volgende:
wat was er bij Boulevard dan?
dan geef ik hem ook groot gelijk (oude koeien uit de sloot halen zijn ze goedquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze kwamen vragen stellen over zijn rol in de Kabouter Plop film, en als laatste vroegen ze naar de mogelijke belastingfraude. Toen liep hij weg.
ik vond het bij Dave ook overkomen alsof hij het in Duitsland helemaal niet naar zijn zin had...quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef JaneDoe het volgende:kenji & shania
![]()
die twee zijn echt altijd zo lief geweest
als baby, peuter, kleuter en nu ook in sz 9
sam mag dan wel een lapzwans zijnin de huishouding etc. maar samen met kelly hebben ze een leuk gezinnetje hoor .. hun geluk komt ook veel echter over dan dat van lindsay en dave, zo geforceerd af en toe
Idd, die liep duidelijk met z'n ziel onder zijn armen. Hij had volgens mij ook weinig zin om uit bed te gaanquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:11 schreef frensje het volgende:
[..]
ik vond het bij Dave ook overkomen alsof hij het in Duitsland helemaal niet naar zijn zin had...
dave is zelden enthousiast... ja als ie kan roken en een biertje drinken... wat een dooie vent zegquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:11 schreef frensje het volgende:
[..]
ik vond het bij Dave ook overkomen alsof hij het in Duitsland helemaal niet naar zijn zin had...
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:22 schreef Starlie het volgende:
Ook in de nieuwste afleveringen heb ik het idee dat Dave niet erg gelukkig is, volgens mij vond hij het wel best alleen met Lyndsay en hoeft al die poespas van de familie van hem ook totaal niet!
Bedoel je die aflevering van afgelopen Vrijdag?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:22 schreef Starlie het volgende:
Heeft iemand vorige week de aflevering gezien dat JM ging fietsen met 2 vrienden en dat zijn zadel anders moest ofzo? Die man die erbij was leek ontzettend op JM, zou dat zijn broer zijn?
QFT!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef JaneDoe het volgende:kenji & shania
![]()
die twee zijn echt altijd zo lief geweest
als baby, peuter, kleuter en nu ook in sz 9
sam mag dan wel een lapzwans zijnin de huishouding etc. maar samen met kelly hebben ze een leuk gezinnetje hoor .. hun geluk komt ook veel echter over dan dat van lindsay en dave, zo geforceerd af en toe
Klopt, aan de andere kant had die Dave dat ook van tevoren kunnen weten.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:26 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Opzich misschien best logisch, het is wel een erg hechte familie. Volgens mij zitten ze bijna allemaal 24/7 op elkaars lip, zou ik ook niet echt behoefte aan hebben/
Die van vrijdagavond laat heb ik niet gezien, ik bedoelde die rond 20.00 uur komt, de oudere afleveringen.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je die aflevering van afgelopen Vrijdag?
foxy past ook nog wel in dat rijtje!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
Maar hoe heet het beestje nou?
Flair? Alsof Diva en Juicy nog niet erg genoeg was
ze kijken nooit naar hun eigen show denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
Laten ze nu al Bruce met het hondje alleen, ze kennen hun eigen zoontje nog niet zeker?
Oh ja, ook dat nogquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vrees nu al dat dat beestje 6 maanden later ook al gedekt is door 1 van alle honden die er bij de Pfaffs rondlopen
Jep, kwart voor twaalf pas. En straks om tien voor acht ook gewoon een uitzending, aangezien er geen voetbal is de komende drie wekenquote:Op maandag 21 december 2009 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
Vrijdag komt het programma gewoon, alleen dan wat later dan normaal.
Iddquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:23 schreef 3FMaster het volgende:
Bruce moest weer alles uit de koelkast halen. Dammit, ik zou helemaal gek worden van dat jong
Het is net zijn moederquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat is bruce toch een lomp kind
Aan die open haard en die woonkamer te zien is het wel het huis waar ze tegenwoordig in wonen, maar ze hebben het wel behoorlijk moeten verbouwen zo te zien.quote:Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Rauzer het volgende:
Dat huis van vandaag lijkt totaal anders dan het huis waar ze tegenwoordig wonen
Maar de omliggende huizen lijken ook veel dichter bij te staan?quote:Op maandag 28 december 2009 21:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Aan die open haard en die woonkamer te zien is het wel het huis waar ze tegenwoordig in wonen, maar ze hebben het wel behoorlijk moeten verbouwen zo te zien.
Ik heb ook twee vrijdagavonden gemist helaasquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:53 schreef Koningin het volgende:
Ik moet toch nog eens wat afleveringen gaan bij kijken op internet, vergeet het telkens...
Ik heb alleen die van vorige week gemist, en die van die keer ervoor had jij toch ook gezien, toen die nieuwe pup kwam, dus je mist er pas eentje denk ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ook twee vrijdagavonden gemist helaas
Oh ja , gelukkig dat iemand wel onthoudt wat ik gezien hebquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alleen die van vorige week gemist, en die van die keer ervoor had jij toch ook gezien, toen die nieuwe pup kwam, dus je mist er pas eentje denk ik
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja , gelukkig dat iemand wel onthoudt wat ik gezien heb![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ja ik weet het omdat normaal bijna niemand post op vrijdagavond en toen wel vanwege de pup
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor mn gevoel is dat al veel langer geleden hoor
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:06 schreef oh-oh het volgende:
Dat ze dat kind alleen laten bij dat hondje, hij zit gewoon meteen t koppetje dr af te trekken
Thnx!quote:
Tis anders dan die koters van dr zussen he, die lachen hun mama's altijd glashard uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:10 schreef DarkElf het volgende:
lachen altijd hoe streng Kelly kan zijn en hoe Kenji bijv erop reageert... zo een timide koppie net
Nou Debby heeft ook totaal geen vat op die kinderen, en Nicolas die probeert het wel es maar das een zacht eiquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:15 schreef DarkElf het volgende:
ja klopt. kelly en ook sam voeden echt op lijkt het. vooral bij Lyndsey en Dave ontbreekt het daaraan geloof ik(zo lijkt het iig)
een Frans ei nog welquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou Debby heeft ook totaal geen vat op die kinderen, en Nicolas die probeert het wel es maar das een zacht ei
Geweldig iddquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:51 schreef oh-oh het volgende:JM die die wedstrijd zit terug te kijken met Kenji
![]()
Geen idee, die kijk ik nooitquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wat schattig die Liam en Keano met de knuffels voor Debby. En verhaaltjes over vriendinnetjes op school.
En die Bruce heeft wel qua profiel iets weg van Bronx van Ashlee Simpson, ook zo'n log mannetje
Ik heb echt bij mezelf gedacht of we ineens zoveel jaar verder zitten (vorige aflevering gemist, Kenji lijkt nu ook ineens veel groter) want ze ziet er zo anders uit, zo'n enorme neus?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:14 schreef JaneDoe het volgende:
zo zeg, toen lindsay geinterviewd werd en ze op haar klaagstoel zat viel me ineens op wat een fugface ze eigenlijk heeft!![]()
quote:
nah valt wel mee denk ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb echt bij mezelf gedacht of we ineens zoveel jaar verder zitten (vorige aflevering gemist, Kenji lijkt nu ook ineens veel groter) want ze ziet er zo anders uit, zo'n enorme neus?
Hahaha, die was echt leukquote:
Idd, uiterlijk en innerlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:21 schreef frensje het volgende:
Kenji is nu echt een kleine Sam, twee druppels water...
quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:35 schreef Pisces29 het volgende:
Carmen is 54, mijn hemel, met die krulspelden in en dat brede hemd aan, leek wel minstens 15 jaar ouder
En moest ze nou weer huilen toen ze knikte dat ze voor het huis getekend had?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nah valt wel mee denk ik
kenji heeft een haircut gehad, staat hem erg goed, wat hem wel ouder maakt
Ja Debby viel wel op zo leuk met haar jongensquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest echt lachen om die paffertjeskraam, en twas voor het eerst dat ik Debby leuk zag doen met die kids
Nou idd hè, jaloersmakend bijnaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:34 schreef Grunsfan het volgende:
En wat hebben ze toch allemaal een geweldige (grote) huizen!
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:34 schreef Grunsfan het volgende:
Lindsey had zich voor het interview wel even mogen opmaken ja, zag er niet best uit.
zo zie je maar, een echte fugface is niet te verbergen met een beetje make-up!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kelly had haar toch net ervoor opgemaakt?
Ze wordt al net zo snel oud als moeder, die gaf ik toen ze midden 40 was al minstens 55quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:40 schreef kvd het volgende:
Gelukkig, ik ben niet de enige die Lindsey er tijdens het interview niet uit zag zien. Zei thuis al dat ze er met de jaren lelijker op is geworden.
Oh zo ja, ik had even niet goed genoeg nagedacht.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:41 schreef oh-oh het volgende:
Kelly maakte haar pas na het interview op voor de foto's
Die leek gister wel 70 toen ze die krulspelden in had en dat wijde hemd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze wordt al net zo snel oud als moeder, die gaf ik toen ze midden 40 was al minstens 55
Zij heeft van nature al die enorm hangende oogleden, die dochters hebben het ook, want zowel vader als moeder hebben hetquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Bij Carmen komt dat denk ik echt door het drinken, die is echt flink aan de zuip volgens mij
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze wordt al net zo snel oud als moeder, die gaf ik toen ze midden 40 was al minstens 55
Lindsay lijkt volgens mij ook ouder door haar kleding. Ze draagt vaak van die tuttige kleding terwijl Kelly en Debby redelijk trendy gekleed gaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
haar houding lijkt ook helemaal verkeerd te zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:35 schreef Starlie het volgende:
Lyndsay zag er gister inderdaad ontzettend slecht uit... Ik vind haar niet eens mollig ofzo.. maar ze draagt altijd van die vormloze kleding en van die flubber bh's waardoor het lijkt alsof haar borsten op haar buik hangen.. En naast Kelly & Debby lijkt het gros mollig natuurlijk! Maar dat Carmen nog vrij jong is had ik zeker niet verwacht!!
Het schijnt dat Debby diverse cosmetische ingrepen heeft gehad na de zwangerschappen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Carmen vanaf de begin series vrij stevig geweest? Lindsey heeft ook dat mollige figuur.
Je merkt ook dat Kelly en Debby veel sportiever en gezonder zijn, en ook uiteraard zoveel slanker. Die zijn echt superslank na 2 kindjes.
De boobjob is toen ook gefilmd. Althans voor en na de operatie, niet tijdensquote:Op zondag 3 januari 2010 16:21 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Debby diverse cosmetische ingrepen heeft gehad na de zwangerschappen.
Onder andere boobjob en liposuctie
dat muziekje deed het hem echt jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bruce die de tuin binnen kwam lopen, met die bril op, en dat muziekje die ze erbij hadden gegooid![]()
Dat slanke zal toch niet vanzelf gekomen zijn denk ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Carmen vanaf de begin series vrij stevig geweest? Lindsey heeft ook dat mollige figuur.
Je merkt ook dat Kelly en Debby veel sportiever en gezonder zijn, en ook uiteraard zoveel slanker. Die zijn echt superslank na 2 kindjes.
Pak eens de afleveringen waarin niemand kinderen heeft, Lindsey is de enige molligequote:Op maandag 4 januari 2010 16:18 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat slanke zal toch niet vanzelf gekomen zijn denk ik.
Leuke aflevering trouwens, Bruce was echt tofEn trouwens die stropdassen van Liam en Keano waren ook superleuk.
Inderdaadquote:Op maandag 4 januari 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh plaatsvervangende schaamte, die arme arme Phil Collins met die baby![]()
![]()
Idd, dat was echt tenenkrommendquote:Op maandag 4 januari 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh plaatsvervangende schaamte, die arme arme Phil Collins met die baby![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |