Nou idd hè, jaloersmakend bijnaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:34 schreef Grunsfan het volgende:
En wat hebben ze toch allemaal een geweldige (grote) huizen!
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:34 schreef Grunsfan het volgende:
Lindsey had zich voor het interview wel even mogen opmaken ja, zag er niet best uit.
zo zie je maar, een echte fugface is niet te verbergen met een beetje make-up!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kelly had haar toch net ervoor opgemaakt?
Ze wordt al net zo snel oud als moeder, die gaf ik toen ze midden 40 was al minstens 55quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:40 schreef kvd het volgende:
Gelukkig, ik ben niet de enige die Lindsey er tijdens het interview niet uit zag zien. Zei thuis al dat ze er met de jaren lelijker op is geworden.
Oh zo ja, ik had even niet goed genoeg nagedacht.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:41 schreef oh-oh het volgende:
Kelly maakte haar pas na het interview op voor de foto's
Die leek gister wel 70 toen ze die krulspelden in had en dat wijde hemd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze wordt al net zo snel oud als moeder, die gaf ik toen ze midden 40 was al minstens 55
Zij heeft van nature al die enorm hangende oogleden, die dochters hebben het ook, want zowel vader als moeder hebben hetquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Bij Carmen komt dat denk ik echt door het drinken, die is echt flink aan de zuip volgens mij
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze wordt al net zo snel oud als moeder, die gaf ik toen ze midden 40 was al minstens 55
Lindsay lijkt volgens mij ook ouder door haar kleding. Ze draagt vaak van die tuttige kleding terwijl Kelly en Debby redelijk trendy gekleed gaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
haar houding lijkt ook helemaal verkeerd te zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:35 schreef Starlie het volgende:
Lyndsay zag er gister inderdaad ontzettend slecht uit... Ik vind haar niet eens mollig ofzo.. maar ze draagt altijd van die vormloze kleding en van die flubber bh's waardoor het lijkt alsof haar borsten op haar buik hangen.. En naast Kelly & Debby lijkt het gros mollig natuurlijk! Maar dat Carmen nog vrij jong is had ik zeker niet verwacht!!
Het schijnt dat Debby diverse cosmetische ingrepen heeft gehad na de zwangerschappen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Carmen vanaf de begin series vrij stevig geweest? Lindsey heeft ook dat mollige figuur.
Je merkt ook dat Kelly en Debby veel sportiever en gezonder zijn, en ook uiteraard zoveel slanker. Die zijn echt superslank na 2 kindjes.
De boobjob is toen ook gefilmd. Althans voor en na de operatie, niet tijdensquote:Op zondag 3 januari 2010 16:21 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Het schijnt dat Debby diverse cosmetische ingrepen heeft gehad na de zwangerschappen.
Onder andere boobjob en liposuctie
dat muziekje deed het hem echt jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bruce die de tuin binnen kwam lopen, met die bril op, en dat muziekje die ze erbij hadden gegooid![]()
Dat slanke zal toch niet vanzelf gekomen zijn denk ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Carmen vanaf de begin series vrij stevig geweest? Lindsey heeft ook dat mollige figuur.
Je merkt ook dat Kelly en Debby veel sportiever en gezonder zijn, en ook uiteraard zoveel slanker. Die zijn echt superslank na 2 kindjes.
Pak eens de afleveringen waarin niemand kinderen heeft, Lindsey is de enige molligequote:Op maandag 4 januari 2010 16:18 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat slanke zal toch niet vanzelf gekomen zijn denk ik.
Leuke aflevering trouwens, Bruce was echt tofEn trouwens die stropdassen van Liam en Keano waren ook superleuk.
Inderdaadquote:Op maandag 4 januari 2010 20:13 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh plaatsvervangende schaamte, die arme arme Phil Collins met die baby![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |