Geen idee, die kijk ik nooitquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:12 schreef Pisces29 het volgende:
Wat schattig die Liam en Keano met de knuffels voor Debby. En verhaaltjes over vriendinnetjes op school.
En die Bruce heeft wel qua profiel iets weg van Bronx van Ashlee Simpson, ook zo'n log mannetje
Ik heb echt bij mezelf gedacht of we ineens zoveel jaar verder zitten (vorige aflevering gemist, Kenji lijkt nu ook ineens veel groter) want ze ziet er zo anders uit, zo'n enorme neus?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:14 schreef JaneDoe het volgende:
zo zeg, toen lindsay geinterviewd werd en ze op haar klaagstoel zat viel me ineens op wat een fugface ze eigenlijk heeft!![]()
quote:
nah valt wel mee denk ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb echt bij mezelf gedacht of we ineens zoveel jaar verder zitten (vorige aflevering gemist, Kenji lijkt nu ook ineens veel groter) want ze ziet er zo anders uit, zo'n enorme neus?
Hahaha, die was echt leukquote:
Idd, uiterlijk en innerlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:21 schreef frensje het volgende:
Kenji is nu echt een kleine Sam, twee druppels water...
quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:35 schreef Pisces29 het volgende:
Carmen is 54, mijn hemel, met die krulspelden in en dat brede hemd aan, leek wel minstens 15 jaar ouder
En moest ze nou weer huilen toen ze knikte dat ze voor het huis getekend had?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nah valt wel mee denk ik
kenji heeft een haircut gehad, staat hem erg goed, wat hem wel ouder maakt
Ja Debby viel wel op zo leuk met haar jongensquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest echt lachen om die paffertjeskraam, en twas voor het eerst dat ik Debby leuk zag doen met die kids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |