Echt niet te geloven, die geeft Nicolas ook helemaal niet de aandacht als hij iets verteld. Het toppunt was toch wel gisteren het telefoneren en kado'tje uitpakken op hetzelfde moment. Heel arrogant mens.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:18 schreef Miam het volgende:
Peano!
Wat is die Debby altijd chaggerijnig
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:48 schreef Moja het volgende:
Nicolas: "Niet te geloven he, dat we nu echt een kindje hebben"
Debbie: "Ik geloof dat wel, heb het zelf gevoeld"
Ja maar als man heb je 9 (nou ok 6) maanden een zeikend en zeurend wijf aan je kop terwijl ze het zelf niet eens doorheeft, dat is ook geen pretjequote:Op donderdag 3 december 2009 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou zo gek is die opmerking niet, als vrouw heb je al 9 maanden je kind gevoeld, als man 0,0 niks nada noppes, alleen een buik gezien, dus dat is toch anders
Maar Debby blijft een geval apart, dat wel
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja maar als man heb je 9 (nou ok 6) maanden een zeikend en zeurend wijf aan je kop terwijl ze het zelf niet eens doorheeft, dat is ook geen pretje
Het gaat er toch helemaal niet over dat hij het niet gelooft dat ze een kind heeft gehad. Dat zou wel een beetje bizar zijn hequote:Op donderdag 3 december 2009 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou zo gek is die opmerking niet, als vrouw heb je al 9 maanden je kind gevoeld, als man 0,0 niks nada noppes, alleen een buik gezien, dus dat is toch anders
Maar Debby blijft een geval apart, dat wel
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:37 schreef Moja het volgende:
[..]
Het gaat er toch helemaal niet over dat hij het niet gelooft dat ze een kind heeft gehad. Dat zou wel een beetje bizar zijn he![]()
ja vond ik ook hoor, hij zat helemaal stralend te kijken en te mijmeren en dan moet miss zuur er weer even overheen hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 08:37 schreef Moja het volgende:
[..]
Het gaat er toch helemaal niet over dat hij het niet gelooft dat ze een kind heeft gehad. Dat zou wel een beetje bizar zijn heHij geeft alleen maar aan hoe bijzonder hij het vind. En dat weet Debbie ook net zo goed, maar toch moet ze nog even zo'n zuur antwoord terug geven
Precies hetzelfde hierquote:Op vrijdag 4 december 2009 13:13 schreef Moja het volgende:
Precies. ik vond het een beetje sneu voor Nicolas. Ik vind hem nog erg geduldig met haar, ik zou het niet kunnen
quote:
Iedere keer hetzelfde repertoire, van die huisvrouwen a la het SBS programma "fans" die fan van je zijn, in van die bierschuren en achterafzaaltjes je "hits" keer op keer zingen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is echt zowel innerlijk als uiterlijk net z'n vader![]()
En Sam z'n optreden weer, dat iemand zo blij van zulk soort optredens en partijen kan worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |