abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75227008
Peano!

Wat is die Debby altijd chaggerijnig
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_75228507
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:18 schreef Miam het volgende:
Peano!

Wat is die Debby altijd chaggerijnig
Echt niet te geloven, die geeft Nicolas ook helemaal niet de aandacht als hij iets verteld. Het toppunt was toch wel gisteren het telefoneren en kado'tje uitpakken op hetzelfde moment. Heel arrogant mens.
pi_75238062
Nu pas de aflevering van de bevalling gezien. Ik wil bij mijn bevalling ook een ruggeprik! Wat zag dat er relaxed uit zeg.. Volgens mij was ze ook high, ik heb haar nog nooit zo zien lachen..
pi_75251748
Nicolas: "Niet te geloven he, dat we nu echt een kindje hebben "
Debbie: "Ik geloof dat wel, heb het zelf gevoeld"

pi_75255070
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:48 schreef Moja het volgende:
Nicolas: "Niet te geloven he, dat we nu echt een kindje hebben "
Debbie: "Ik geloof dat wel, heb het zelf gevoeld"

Nou zo gek is die opmerking niet, als vrouw heb je al 9 maanden je kind gevoeld, als man 0,0 niks nada noppes, alleen een buik gezien, dus dat is toch anders

Maar Debby blijft een geval apart, dat wel
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_75255372
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou zo gek is die opmerking niet, als vrouw heb je al 9 maanden je kind gevoeld, als man 0,0 niks nada noppes, alleen een buik gezien, dus dat is toch anders

Ja maar als man heb je 9 (nou ok 6) maanden een zeikend en zeurend wijf aan je kop terwijl ze het zelf niet eens doorheeft, dat is ook geen pretje
pi_75255662
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja maar als man heb je 9 (nou ok 6) maanden een zeikend en zeurend wijf aan je kop terwijl ze het zelf niet eens doorheeft, dat is ook geen pretje

Debby bromt altijd wel, zwanger of niet-zwanger
Die lacht het meest als een wildvreemde journalist haar komt interviewen
En gelukkig is niet elke vrouw een wandelende nachtmerrie tijdens een zwangerschap, sommige doen het er om, anderen zijn gewoon relaxt
pi_75256033
Kelly Pfaff onthult een beest in bed te zijn!
Kelly Pfaff verveelt zich met haar man geen seconde in het echtelijke bed....
"Soms lijkt het alsof we pas samen zijn. De kriebels en de liefde zijn er nog altijd", zegt Kelly in Dag Allemaal. "Er waren zelfs mensen die weddenschappen organiseerden over hoe lang we zouden samenblijven. Maar voor ons en onze families voelde onze relatie heel natuurlijk aan."

Op de vraag of na 10 jaar er weleens sleur optreedt, zeggen Kelly en Sam dat dit niet het geval is, ook niet in de slaapkamer. "Hebt je de Kamasutra al eens doorbladerd? Dat is een dik boek, hé. We kunnen nog wel even verder. We leren elke dag een beetje bij", zegt Sam.

En Kelly zegt "ik koop geregeld pikante lingerie, omdat ik weet dat Sam dat apprecieert. Ik wil ons seksleven boeiend houden. En dat moet niet alleen van Sam komen. Het is een fabeltje dat de man altijd het initiatief moet nemen."
Twinning = boring
pi_75272237
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het gaat er toch helemaal niet over dat hij het niet gelooft dat ze een kind heeft gehad. Dat zou wel een beetje bizar zijn he Hij geeft alleen maar aan hoe bijzonder hij het vind. En dat weet Debbie ook net zo goed, maar toch moet ze nog even zo'n zuur antwoord terug geven
pi_75275094
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 08:37 schreef Moja het volgende:

[..]

Het gaat er toch helemaal niet over dat hij het niet gelooft dat ze een kind heeft gehad. Dat zou wel een beetje bizar zijn he

Die opmerkingen maken genoeg mensen, dus niks vreemds aan als hij dat gezegd zou hebben.
Maar ik heb het fragment niet gezien, ik lees het in een andere context denk ik, dus ik laat het maar gaan
Debby is gewoon een zure
pi_75275669
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 08:37 schreef Moja het volgende:

[..]

Het gaat er toch helemaal niet over dat hij het niet gelooft dat ze een kind heeft gehad. Dat zou wel een beetje bizar zijn he Hij geeft alleen maar aan hoe bijzonder hij het vind. En dat weet Debbie ook net zo goed, maar toch moet ze nog even zo'n zuur antwoord terug geven
ja vond ik ook hoor, hij zat helemaal stralend te kijken en te mijmeren en dan moet miss zuur er weer even overheen hoor

Niet dat ik hem zo geweldig vind maar door die eerste seizoenen zie je duidelijk hoe veel hij voor hij doet en voor de familie en hoe snauwerig ze tegen hem is... logisch dat ook hij dan verandert zoals je later ziet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75280065
Precies. ik vond het een beetje sneu voor Nicolas. Ik vind hem nog erg geduldig met haar, ik zou het niet kunnen
pi_75280184
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 13:13 schreef Moja het volgende:
Precies. ik vond het een beetje sneu voor Nicolas. Ik vind hem nog erg geduldig met haar, ik zou het niet kunnen
Precies hetzelfde hier
  vrijdag 4 december 2009 @ 22:57:40 #139
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_75301706
kenji is weer lekker aan het zieken
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_75302185
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 22:57 schreef Mani89 het volgende:
kenji is weer lekker aan het zieken

Dat is echt zowel innerlijk als uiterlijk net z'n vader

En Sam z'n optreden weer, dat iemand zo blij van zulk soort optredens en partijen kan worden
pi_75302451
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is echt zowel innerlijk als uiterlijk net z'n vader

En Sam z'n optreden weer, dat iemand zo blij van zulk soort optredens en partijen kan worden
Iedere keer hetzelfde repertoire, van die huisvrouwen a la het SBS programma "fans" die fan van je zijn, in van die bierschuren en achterafzaaltjes je "hits" keer op keer zingen. Ik snap er ook geen bal van.

Die vrouw van de fotoshoot was erg optimistisch. "We zullen kijken of we er iets van kunnen maken"
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 4 december 2009 @ 23:21:26 #142
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_75302491
En toch is die Sam echt aandoenlijk.
Ik kan me indenken dat je daar in een melige bui wel los op gaat op zo een optreden.
Zo leuk om te zien dat ze bij de filmpremiere waren trouwens
Ik was bij de Nederlandse, ook met de hondjes
Nathan en Diva hebben geen stamboom, nergens voor noooooodig.
Maar ze mogen wel fijn pupjes maken
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_75308239
De Sam kan wel goed dansen
Twinning = boring
pi_75309205
Sam kan mee doen met dat MJ programma waar ze nu mensen voor zoeken, kan hij mooi z'n danspasjes laten zien
pi_75385345
Dat is echt niet normaal, een feest voor 600 mensen geven ter ere van een geboorte
  maandag 7 december 2009 @ 20:06:35 #146
176471 oh-oh
pi_75385389
OMG Bompa de Womanizer
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_75385533
Bompa geniaal
  maandag 7 december 2009 @ 20:10:53 #148
176471 oh-oh
pi_75385560
Tis ook echt een leuke babyborrel, vooral met zo weinig mogelijk baby
( Groucho Marx )
pi_75385631
Bompa is echt een pimp, die chickies eten uit zijn hand
  maandag 7 december 2009 @ 20:28:47 #150
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_75386349
Ik lig weer helemaal dubbel om Kenji

Oh en ook nog even bieren met de sint
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')