iddquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:54 schreef DarkElf het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om Dave, wordt je toevallig verliefd op iemand kom je in zo'n attention whore familie terecht
Ja inderdaad, hij is volgens mij helemaal niet van al die aandacht, dat zie je ook altijd wel in de afleveringen! Ik vindt het een schatje!quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:54 schreef DarkElf het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om Dave, wordt je toevallig verliefd op iemand kom je in zo'n attention whore familie terecht
Op afroep dan jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar stiekem zou ik zo'n familie ook wel gezellig vinden om te hebben!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:53 schreef Inca het volgende:
Carmen en Kelly hebben een chiwawa
Angie ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
OMFG.Meen je dat?
Die hond van Sam struikelt daar overheen! Arm beest. Die grote hond dan he. (god, hoe heet dat beest nou ook al weer... )
quote:
Die Rottweiler is niet meer...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jaa! Angie! Ik vergeet die naam elke keer weer. Ik weet wel dat die bolle rottweiler van Lindsey Casper heet.
die hadden toch een dobbermanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
OMFG.Meen je dat?
Die hond van Sam struikelt daar overheen! Arm beest. Die grote hond dan he. (god, hoe heet dat beest nou ook al weer... )
Ze beginnen met seizoen 6. Lindsey is dan nog hoogzwanger van Fay.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:19 schreef peterfan het volgende:
Gelukkig! Heb ze gemist![]()
Ben benieuwd waar ze gaan beginnen en of RTL nu een beetje consequent blijft met uitzenden enzo...
Maar ik heb er weer zin in!
Ja klopt dat is dit seizoen. Maar op TV kijken is wel net even wat fijner vind je niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:42 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb toen de afleveringen gekeken die online stonden, das zeker dit seizoen nietwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |