iddquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:54 schreef DarkElf het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om Dave, wordt je toevallig verliefd op iemand kom je in zo'n attention whore familie terecht
Ja inderdaad, hij is volgens mij helemaal niet van al die aandacht, dat zie je ook altijd wel in de afleveringen! Ik vindt het een schatje!quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:54 schreef DarkElf het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om Dave, wordt je toevallig verliefd op iemand kom je in zo'n attention whore familie terecht
Op afroep dan jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar stiekem zou ik zo'n familie ook wel gezellig vinden om te hebben!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:53 schreef Inca het volgende:
Carmen en Kelly hebben een chiwawa
Angie ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
OMFG.Meen je dat?
Die hond van Sam struikelt daar overheen! Arm beest. Die grote hond dan he. (god, hoe heet dat beest nou ook al weer... )
quote:
Die Rottweiler is niet meer...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jaa! Angie! Ik vergeet die naam elke keer weer. Ik weet wel dat die bolle rottweiler van Lindsey Casper heet.
die hadden toch een dobbermanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
OMFG.Meen je dat?
Die hond van Sam struikelt daar overheen! Arm beest. Die grote hond dan he. (god, hoe heet dat beest nou ook al weer... )
Ze beginnen met seizoen 6. Lindsey is dan nog hoogzwanger van Fay.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:19 schreef peterfan het volgende:
Gelukkig! Heb ze gemist![]()
Ben benieuwd waar ze gaan beginnen en of RTL nu een beetje consequent blijft met uitzenden enzo...
Maar ik heb er weer zin in!
Ja klopt dat is dit seizoen. Maar op TV kijken is wel net even wat fijner vind je niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:42 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb toen de afleveringen gekeken die online stonden, das zeker dit seizoen nietwaar?
Yep, alleen dan is t niet zo erg als ik eens de helft mis ofzoquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:45 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja klopt dat is dit seizoen. Maar op TV kijken is wel net even wat fijner vind je niet?
Dan komt dat precies goed uit met wat ik voor het laatst gezien heb!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:42 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ze beginnen met seizoen 6. Lindsey is dan nog hoogzwanger van Fay.
Jeuh, dat wordt dus een lange zitquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:05 schreef peterfan het volgende:
Ik zag van de week al een voorstukje, dubbele aflevering vrijdag!
"Wij willen tietjes zien"quote:Op maandag 12 januari 2009 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was me precies hetzelfde aan het afvragen Koningin. Toen ze in bed lagen en hij zei dat hij zo blij was met zijn mooie vrouwtje enzo.
Precies dat denk ik ook al jaren!!!!!!!! Maar goed... wie weet hebben ze een spetterend sexleven en is dat voor hun voldoendequote:Op maandag 12 januari 2009 11:42 schreef Charmian het volgende:
Ik heb dat ook een beetje bij Debby en Nicolas. Ik vind Debby zo'n chagerijnig mokkel, ik snap niet dat Nicolas dat uithoudt. Mja...
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:46 schreef peterfan het volgende:
Ze doen ook echt nooit gezellig tegen elkaar vind ik. Kijk, ik vind Sam helemaal niets, maar je ziet wel dat hij en Kelly veel lol hebben en verliefd zijn. Ook bij Lindsey en Dave straalt dat er wel af. Maar bij Debby en Nicolas zie ik alleen maar geruzie, irritaties en gedoe. Geen wonder dat hun zoontjes ook het meest onhandelbaar zijn volgens mij. (maar wel beeldschoon trouwens, wat een mooie ventjes!)
Ik vind hun huis er ook altijd zo kil en ongezellig uitzien, net of ze nog aan het verhuizen zijn. Die zoontjes zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 15:55 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja precies! Helemaal mee eens, en je weet natuurlijk nooit of het bij de rest ook buiten de camera's om zo gaat... maar ik vraag me dan af hoe Debby en Nicolas wel niet tegen elkaar doen als de camera's uit zijn... neem aan dat ze dan niet opeens wel heel lief tegen elkaar zijn, dat zou me echt verbazen!
Hun zoontjes zijn inderdaad heeeeel mooi!! Die wil ik ook wel hahaha.
Kelly houdt wellicht gewoon van kinderen, ze heeft er immers 3.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:53 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het gister gekeken, tja het is weer hetzelfde als voorheen.
En toch snap ik nog steeds niet wat Kelly ziet in die Sam...![]()
Wat een kutwijf, werkelijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:42 schreef Charmian het volgende:
Ik heb dat ook een beetje bij Debby en Nicolas. Ik vind Debby zo'n chagerijnig mokkel, ik snap niet dat Nicolas dat uithoudt. Mja...
Ze raakte ook ff in paniek, op de achtergrond hoorde je Liam brullen en je zag dat ze een schijnbeweging maakte om naar hem toe te gaan en Piano alleen te laten op dat aanrecht...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:43 schreef Elounda het volgende:
Die Debby die dat eitje bakt terwijl Piano boven die plaat hangt.... Het zal maar mis gaan, hij zal voorover vallen met zijn handjes op die plaat... Ik vind het zo'n akelig mens, zonder humor. Bah.
Ja klopt. Ongelovelijk Pedagogisch Niet Verantwoord. Heb er met verbazing naar zitten kjjken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze raakte ook ff in paniek, op de achtergrond hoorde je Liam brullen en je zag dat ze een schijnbeweging maakte om naar hem toe te gaan en Piano alleen te laten op dat aanrecht...
deed ze altijd alquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:39 schreef Charmian het volgende:
Is Carmen trouwens in de overgang of zo, die moet werkelijk overal om janken (of deed ze dat altijd al?)
Klopt. Carmen haar blaas zit te dicht bij haar ogen. Maar ik vind het altijd wel schattig....quote:
Jazeker:quote:Op zondag 18 januari 2009 20:31 schreef musicfreakyme het volgende:
Kun je de afleveringen ook ergens terug kijken?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:31 schreef Elounda het volgende:
[..]
Klopt. Carmen haar blaas zit te dicht bij haar ogen. Maar ik vind het altijd wel schattig....
Nou, dat vond ik ook! Echt compleet walgelijk dat jurkje. Veel te strak en het kleedde absoluut niet mooi afquote:Op maandag 19 januari 2009 18:55 schreef Koningin het volgende:
Ik vond Debby juist een keer meevallen...Lindsey was echt overdreven bij dat doopfeest.
Complete make-overDat jurkje
Vond het niet echt kunnen.
Verder
En 'groetjes thuis, hè?'quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:37 schreef peterfan het volgende:
Vandaag pas gekeken, heerlijk weer. JM tegen prins Laurent: "ik bel je wel een keer"
Ja dat jurkje... vergat ik helemaal!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
Dat jurkje was idd spuuglelijk!![]()
En ik vond het ook wel grappig dat Kelly er gewoon in spijkerbroek stond!
Zat Carmen daarom weer in tranenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:07 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja dat jurkje... vergat ik helemaal!
Kon echt niet. Dat niemand dat nou tegen haar zegt, veel te strak en ik vond het zo sneu dat ze er ook nog bij zei:
kik ben twoalf kilo afgjevalluh...
Nee Lyn, missertje...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zat Carmen daarom weer in tranen, ze was het alleen vergeten dat aan haar dochter te zeggen
Ze had 'dat kleedje' trouwens wel speciaal laten maken. Dat zat ze nog aan Debby te vertellen toen die haar nagels deed.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:21 schreef Elounda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja het kleedje voor het doopfeest.... Dan mogen ze die kleedjes-maker / maakster wel naar een martelkamer sturen...
Mijn hemel, het leek wel een opgestopte worst..
Nou ja, benieuwd wat er vanavond allemaal weer gebeuren gaat.
Precies, zou wel eens willen dat ik wat meer op haar leek qua karakter, gewoon lekker vrolijk, niet zo snel druk maken inderdaad lekker zichzelf! (Althans daar gaan wij vanuit natuurlijk)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:00 schreef Elounda het volgende:
Kel zit nergens mee.. doopfeest of niet.. blijft gewoon zichzelf. Leuke meid.
Als ze allemaal normaal waren geweest dan had ik waarschijnlijk niet gekekenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:40 schreef Susanne81 het volgende:
De Pfaff's, blijft geweldig![]()
Vooral Lindsay en gezin, zijn in mijn ogen nog het meest normale van het stel.
De jurk was wel mooi, maar was gewoon te klein en te bloot.En ook wel een beetje over de top voor een doopfeestje in je tuin. En dan heb ik het nog niet eens over haar extentions.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:47 schreef DjinN het volgende:
ps.
Is het heel raar dat ik Lindsays jurk best mooi vond eigenlijk?
Het is voor moeders heel normaal om daar om te huilen hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:47 schreef DjinN het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vond ik Debby's tranen een beetje overdrevenIk zat echt te denken van "woooww..krijgt kleine Liam een zware operatie ofsow
" maar nee...kreeg ie alleen buisjes in zn oren
![]()
Voor de rest:
Geweldig! Kleine bruce in zn cowboyoutfit, met Dave zn oude jasje aanEn Fay was helemaal superschattig met dr kleine cowboyhoedje
![]()
ps.
Is het heel raar dat ik Lindsays jurk best mooi vond eigenlijk?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:47 schreef DjinN het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vond ik Debby's tranen een beetje overdrevenIk zat echt te denken van "woooww..krijgt kleine Liam een zware operatie ofsow
" maar nee...kreeg ie alleen buisjes in zn oren
![]()
Ah daarom knalt mijn verbinding er steeds uit als ik dat wil kijken. Nu snap ik ook waarom dit programma niet tussen het 'uitzending gemist'-weekrijtje staat. Maar goed, als ik wel zou kunnen betalen dan zou ik het er niet voor over hebben. Zo geweldig vind ik het nu ook weer niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:23 schreef Ynske het volgende:
voor degene die uitzending gemist van RTL gebruiken, betalen jullie voor die uitzending? k krijg steeds de popup waarbij vermeld word dat ik een nummer meot draaien en dan 1,30 moet betalen om 24 uur die aflevering te kijken. dat heb ik er niet voor over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |