Klopt, aan de andere kant had die Dave dat ook van tevoren kunnen weten.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:26 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Opzich misschien best logisch, het is wel een erg hechte familie. Volgens mij zitten ze bijna allemaal 24/7 op elkaars lip, zou ik ook niet echt behoefte aan hebben/
Die van vrijdagavond laat heb ik niet gezien, ik bedoelde die rond 20.00 uur komt, de oudere afleveringen.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je die aflevering van afgelopen Vrijdag?
foxy past ook nog wel in dat rijtje!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
Maar hoe heet het beestje nou?
Flair? Alsof Diva en Juicy nog niet erg genoeg was
ze kijken nooit naar hun eigen show denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
Laten ze nu al Bruce met het hondje alleen, ze kennen hun eigen zoontje nog niet zeker?
Oh ja, ook dat nogquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vrees nu al dat dat beestje 6 maanden later ook al gedekt is door 1 van alle honden die er bij de Pfaffs rondlopen
Jep, kwart voor twaalf pas. En straks om tien voor acht ook gewoon een uitzending, aangezien er geen voetbal is de komende drie wekenquote:Op maandag 21 december 2009 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
Vrijdag komt het programma gewoon, alleen dan wat later dan normaal.
Iddquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:23 schreef 3FMaster het volgende:
Bruce moest weer alles uit de koelkast halen. Dammit, ik zou helemaal gek worden van dat jong
Het is net zijn moederquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat is bruce toch een lomp kind
Aan die open haard en die woonkamer te zien is het wel het huis waar ze tegenwoordig in wonen, maar ze hebben het wel behoorlijk moeten verbouwen zo te zien.quote:Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Rauzer het volgende:
Dat huis van vandaag lijkt totaal anders dan het huis waar ze tegenwoordig wonen
Maar de omliggende huizen lijken ook veel dichter bij te staan?quote:Op maandag 28 december 2009 21:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Aan die open haard en die woonkamer te zien is het wel het huis waar ze tegenwoordig in wonen, maar ze hebben het wel behoorlijk moeten verbouwen zo te zien.
Ik heb ook twee vrijdagavonden gemist helaasquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:53 schreef Koningin het volgende:
Ik moet toch nog eens wat afleveringen gaan bij kijken op internet, vergeet het telkens...
Ik heb alleen die van vorige week gemist, en die van die keer ervoor had jij toch ook gezien, toen die nieuwe pup kwam, dus je mist er pas eentje denk ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ook twee vrijdagavonden gemist helaas
Oh ja , gelukkig dat iemand wel onthoudt wat ik gezien hebquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alleen die van vorige week gemist, en die van die keer ervoor had jij toch ook gezien, toen die nieuwe pup kwam, dus je mist er pas eentje denk ik
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja , gelukkig dat iemand wel onthoudt wat ik gezien heb![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ja ik weet het omdat normaal bijna niemand post op vrijdagavond en toen wel vanwege de pup
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor mn gevoel is dat al veel langer geleden hoor
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:06 schreef oh-oh het volgende:
Dat ze dat kind alleen laten bij dat hondje, hij zit gewoon meteen t koppetje dr af te trekken
Thnx!quote:
Tis anders dan die koters van dr zussen he, die lachen hun mama's altijd glashard uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:10 schreef DarkElf het volgende:
lachen altijd hoe streng Kelly kan zijn en hoe Kenji bijv erop reageert... zo een timide koppie net
Nou Debby heeft ook totaal geen vat op die kinderen, en Nicolas die probeert het wel es maar das een zacht eiquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:15 schreef DarkElf het volgende:
ja klopt. kelly en ook sam voeden echt op lijkt het. vooral bij Lyndsey en Dave ontbreekt het daaraan geloof ik(zo lijkt het iig)
een Frans ei nog welquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou Debby heeft ook totaal geen vat op die kinderen, en Nicolas die probeert het wel es maar das een zacht ei
Geweldig iddquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:51 schreef oh-oh het volgende:JM die die wedstrijd zit terug te kijken met Kenji
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |