echt irritant die tuten de hele tijd in hun mond jaquote:Op donderdag 10 december 2009 20:23 schreef amaranta het volgende:die speen
hier mocht de beertender ook niet in de keuken hahahaha
mijn dochter moest hem rond dr 1e inleveren overdag. En nu is ze net 2 en al een paar maandjes helemaal speenloos.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:24 schreef frensje het volgende:
[..]
echt irritant die tuten de hele tijd in hun mond ja
die van mij duimt nog maar alleen voor de tv en met slapenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
mijn dochter moest hem rond dr 1e inleveren overdag. En nu is ze net 2 en al een paar maandjes helemaal speenloos.
Ziet er niet uit zo'n groot kind met speen. Om te slapen is nog tot daaraantoe... maargoed, ik geloof dat ze er inmidddels van af is he (shania dus)
dat is het lastige van een duim he, die kun je niet afpakken, maar volgens mij is duimen écht een automatisme, mijn broer duimde op zn 17de nog voor de tv, en had echt niks door.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:29 schreef frensje het volgende:
[..]
die van mij duimt nog maar alleen voor de tv en met slapen
ja duimen is lastig ja maar zullen wel zien (was btw al weer ontopic gegaanquote:Op donderdag 10 december 2009 20:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat is het lastige van een duim he, die kun je niet afpakken, maar volgens mij is duimen écht een automatisme, mijn broer duimde op zn 17de nog voor de tv, en had echt niks door.
maar we gaan offtopic
Iddquote:Op donderdag 10 december 2009 19:56 schreef frensje het volgende:
JM alweer jarig?
ja had ook al het idee dat zijn verjaardag pasgeleden uitgezonden was geweestquote:
In die hal bij het vliegveld toch? Ja volgens mij is dat misschien anderhalve maand geleden ofzo.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:45 schreef frensje het volgende:
[..]
ja had ook al het idee dat zijn verjaardag pasgeleden uitgezonden was geweest
ja volgens mij samen met hun trouwdag vierden ze datquote:Op donderdag 10 december 2009 20:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In die hal bij het vliegveld toch? Ja volgens mij is dat misschien anderhalve maand geleden ofzo.
Fay met dat grote paasei en in de schommelquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
Geel met rood = groen?
En wat leuk al die kinderen in de tuin paaseiëren zoeken![]()
Op dat soort momenten kan ik Sam wel weer waarderen.quote:Op zondag 13 december 2009 15:11 schreef frensje het volgende:
[..]
Fay met dat grote paasei en in de schommel![]()
En Sam met zijn bedtime-verhaaltje
Zo moeder, zo dochterquote:Op maandag 14 december 2009 20:02 schreef amaranta het volgende:
Maar maar Lindsey, die tranen zijn toch helemaal nergens voor nodig.
Ach, ik kon zijn reactie ook wel begrijpen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:01 schreef nealzzz het volgende:
JM maakte gister nog een slechte beurt bij rtl boulevard.
Ze kwamen vragen stellen over zijn rol in de Kabouter Plop film, en als laatste vroegen ze naar de mogelijke belastingfraude. Toen liep hij weg.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:26 schreef frensje het volgende:
wat was er bij Boulevard dan?
dan geef ik hem ook groot gelijk (oude koeien uit de sloot halen zijn ze goedquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze kwamen vragen stellen over zijn rol in de Kabouter Plop film, en als laatste vroegen ze naar de mogelijke belastingfraude. Toen liep hij weg.
ik vond het bij Dave ook overkomen alsof hij het in Duitsland helemaal niet naar zijn zin had...quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef JaneDoe het volgende:kenji & shania
![]()
die twee zijn echt altijd zo lief geweest
als baby, peuter, kleuter en nu ook in sz 9
sam mag dan wel een lapzwans zijnin de huishouding etc. maar samen met kelly hebben ze een leuk gezinnetje hoor .. hun geluk komt ook veel echter over dan dat van lindsay en dave, zo geforceerd af en toe
Idd, die liep duidelijk met z'n ziel onder zijn armen. Hij had volgens mij ook weinig zin om uit bed te gaanquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:11 schreef frensje het volgende:
[..]
ik vond het bij Dave ook overkomen alsof hij het in Duitsland helemaal niet naar zijn zin had...
dave is zelden enthousiast... ja als ie kan roken en een biertje drinken... wat een dooie vent zegquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:11 schreef frensje het volgende:
[..]
ik vond het bij Dave ook overkomen alsof hij het in Duitsland helemaal niet naar zijn zin had...
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:22 schreef Starlie het volgende:
Ook in de nieuwste afleveringen heb ik het idee dat Dave niet erg gelukkig is, volgens mij vond hij het wel best alleen met Lyndsay en hoeft al die poespas van de familie van hem ook totaal niet!
Bedoel je die aflevering van afgelopen Vrijdag?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:22 schreef Starlie het volgende:
Heeft iemand vorige week de aflevering gezien dat JM ging fietsen met 2 vrienden en dat zijn zadel anders moest ofzo? Die man die erbij was leek ontzettend op JM, zou dat zijn broer zijn?
QFT!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef JaneDoe het volgende:kenji & shania
![]()
die twee zijn echt altijd zo lief geweest
als baby, peuter, kleuter en nu ook in sz 9
sam mag dan wel een lapzwans zijnin de huishouding etc. maar samen met kelly hebben ze een leuk gezinnetje hoor .. hun geluk komt ook veel echter over dan dat van lindsay en dave, zo geforceerd af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |