Ik zag vanochtend toevallig het einde van de aflevering van gister (herhaling), kijk de oude afleveringen nooit, ik vond het prima staan. Ze kan de kleur wel hebben. (Dat donkere dat ze in de nieuwe afleveringen heeft met die idiote pony vind ik ook niks).quote:Op maandag 9 november 2009 22:30 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vind dat blonde haar van Kelly echt vreselijk
Nee dat haar van Sam ...quote:Op maandag 9 november 2009 22:30 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vind dat blonde haar van Kelly echt vreselijk
Die is toch van een ander seizoen? Of ben ik in de war?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef dollce het volgende:
jammer dat ze die aflevering over hebben geslagen dat lindsey die kettinkjes aan debby en kelly geeft,
was dat vanwege haar trouwen?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:59 schreef dollce het volgende:
jammer dat ze die aflevering over hebben geslagen dat lindsey die kettinkjes aan debby en kelly geeft,
Dat is volgens mij inderdaad in een later seizoen. Dan gaan ze met zijn allen uiteten en heeft Lindsay een speech geschreven waar Carmen uiteraard om moet huilen.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die is toch van een ander seizoen? Of ben ik in de war?
Die was er vlgs mij niet bij.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:25 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dat is volgens mij inderdaad in een later seizoen. Dan gaan ze met zijn allen uiteten en heeft Lindsay een speech geschreven waar Carmen uiteraard om moet huilen.
Ik bedoel dat Lindsay die speech bij Carmen en JM schrijft en voorleest en dat Carmen al weer naar de tissues moet rennen. Ze was er inderdaad niet bij in het restaurantquote:Op donderdag 12 november 2009 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die was er vlgs mij niet bij.
Toch alleen die drie meiden in een restaurant?
Oh ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Lindsay die speech bij Carmen en JM schrijft en voorleest en dat Carmen al weer naar de tissues moet rennen. Ze was er inderdaad niet bij in het restaurant
Hm nu ga ik twijfelen, dacht echt zeker te weten dat het in Engeland was, maar nu weet ik het niet meer zekerquote:Op donderdag 12 november 2009 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die is toch van een ander seizoen? Of ben ik in de war?
Nee toch, die is toch van als ze allemaal het huis uit gaan? Dat is nu toch nog niet? Het huis van Kelly en Sam is nog in aanbouw en dat van Lindsey ook.
idd! En als hij wel wat goed doet zegt Lindsey; jij wordt later echt een watjequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Sorry maar dat gedrag van Bruce kan ik toch echt niet normaal noemen
Bruce hecht gewoon veel meer aan zijn vader, dat is de baas in huis. Ik zou hetzelfde hebben met zo'n doos als moeder.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:
Sorry maar dat gedrag van Bruce kan ik toch echt niet normaal noemen
Dat bord zag je al van mijlenver aankomen. Ze hield het niet goed vast, zat op de bank.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
"Dat gaat niet hè", Bruce over z'n natte Bumbabroek![]()
En ik moest gewoon weer lachen om het stukje herhaling van vorige week, dat het bord omgekiept werd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |