OMG so truequote:Op maandag 16 november 2009 12:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat noemen we hier in SHO lieve kindjes
maar ja, dat gaat ook al niet echt op voor den bruceke
quote:Op maandag 16 november 2009 12:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat noemen we hier in SHO lieve kindjes
maar ja, dat gaat ook al niet echt op voor den bruceke
volgens mij 14 puppiesquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:29 schreef Pannenkoeken het volgende:nu heb ik de laatste paar afleveringen gemist. Maar vraag me af hoeveel puppies zijn er nou uiteindelijk geboren
?
Die Dave had het wel aardig naar z'n zin zo te zien hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 11:16 schreef Rianne84 het volgende:
Een echte Pfaffbruiloft. Vraag me af of Dave daar wel op zat te wachten
quote:
Ik altijd maar denken dat Kenji op Sam lijkt, maar hij lijkt toch meer op Kelly als ik deze foto zo zie!quote:
Heb ze wel vaker wijn/champagne zien drinken terwijl ze zwanger waren, viel me toen ook al op..quote:Op woensdag 18 november 2009 11:16 schreef Rianne84 het volgende:
Een echte Pfaffbruiloft. Vraag me af of Dave daar wel op zat te wachten
En ik blijf me ook verbazen... de gyneacoloog zegt niets over champagne, dus dan mag je wel champagne als je zwanger bent?
vanavond zat ze weer aan de champiequote:Op maandag 23 november 2009 19:19 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Heb ze wel vaker wijn/champagne zien drinken terwijl ze zwanger waren, viel me toen ook al op..
Nou echt erg! Ik dacht neem ze dan allemaal maar, zo duur zijn die dingen nu ook weer niet denk ik!quote:
Zo zie je wel goed dat Debby enorm op Carmen lijkt zeg!quote:
misschien omdat hij als enige een fatsoenlijke baan heeftquote:Op donderdag 26 november 2009 14:30 schreef Starlie het volgende:
In de nieuwe afleveringen die nu in België worden uitgezonden en die je hier kunt downloaden zie je Dave echt bijna nooit meer...
Ook maar ik zat er ook aan te denken dat hij heel die familie en al dat gedoe er omheen misschien ook een beetje zat is... Dave is zo normaal volgens mij hoeven die camera's van hem niet zo...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:36 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
misschien omdat hij als enige een fatsoenlijke baan heeft
vind debby sowieso heel erg op carmen lijken, ook qua gedrag.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo zie je wel goed dat Debby enorm op Carmen lijkt zeg!
Heb vandaag nog niet gezien, ga zo eens kijken maar...
Dan moet je de laatste uitzending maar eens bekijkenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:30 schreef Starlie het volgende:
Nicolas is eigenlijk veeeel te lief voor Debby en de rest van de familie! Ik zie hem ook altijd koken en opruimen bij Carmen en JM thuis...
In de nieuwe afleveringen die nu in België worden uitgezonden en die je hier kunt downloaden zie je Dave echt bijna nooit meer...
Oh, ik vind Lindsey echt als 2 druppels water lijken. Qua uiterlijk, maar ook in gedrag..quote:Op donderdag 26 november 2009 16:58 schreef dollce het volgende:
[..]
vind debby sowieso heel erg op carmen lijken, ook qua gedrag.
Met dat potje verf bedoel je? Dat is 1 van de weinige keren dat ik hem heb gezien...quote:Op donderdag 26 november 2009 18:55 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Dan moet je de laatste uitzending maar eens bekijken(met grote Fay en Bruce
!!)
Ja echt, dies helemaal dr ma, ook met dat gehuil om alles.quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:41 schreef June. het volgende:
[..]
Oh, ik vind Lindsey echt als 2 druppels water lijken. Qua uiterlijk, maar ook in gedrag..
Ja ook, en dat ze buiten zitten en dat Bruce ze voeten op tafel doet als het niet mag, das de aflevering van afgelopen zaterdag in belgie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Met dat potje verf bedoel je? Dat is 1 van de weinige keren dat ik hem heb gezien...
Dan denk ik dat Dave me niet meer opvalt, want ik kan het me niet meer herrinnerenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:29 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Ja ook, en dat ze buiten zitten en dat Bruce ze voeten op tafel doet als het niet mag, das de aflevering van afgelopen zaterdag in belgie.
jep, een boob-jobquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
Debby kwam haar plastisch chirurg tegen op dat feestje, wat heeft ze laten doen dan? Borsten of iets anders?
ik vond het ook vrij irritantquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:54 schreef Rauzer het volgende:
Het gras leggen van afgelopen week vond ik ook wel typisch trouwens. JM die samen met Frank het gras gaat doen maar vervolgens met z'n handen in z'n zij op Frank staat te foeteren
En Jean-Marie met handschoenen aan en Frank zonderquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:54 schreef Rauzer het volgende:
Het gras leggen van afgelopen week vond ik ook wel typisch trouwens. JM die samen met Frank het gras gaat doen maar vervolgens met z'n handen in z'n zij op Frank staat te foeteren
nee hij komt echt not Sympathico overquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:28 schreef Starlie het volgende:
Ik begin steeds meer een hekel aan JM te krijgen... ik vind het echt een hork... ze noemen hem wel El Sympathico maar ik zie het echt niet!!
Hij komt soms een beetje lomp over, maar ik vind hem wel een cultheld. Altijd iedereen een hand geven, en "alles goed mannen?" vragenquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:28 schreef Starlie het volgende:
Ik begin steeds meer een hekel aan JM te krijgen... ik vind het echt een hork... ze noemen hem wel El Sympathico maar ik zie het echt niet!!
Ja dat vind ik ook altijd leukquote:Op zondag 29 november 2009 11:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij komt soms een beetje lomp over, maar ik vind hem wel een cultheld. Altijd iedereen een hand geven, en "alles goed mannen?" vragen
Hoeveel mensen staan daar eigenlijk op de gang???quote:Op maandag 30 november 2009 20:24 schreef DarkElf het volgende:
lekker rustig bevallen met iedereen tegen de deur geplakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |