Vanaf m'n plekkie hier kan ik zo richting delft kijken, en ik zie inderdaad dat het daar regentquote:
Checkquote:
Heee, da's mijn vaste opticien ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:52 schreef Netsplitter het volgende:
Werdt net door van der Leeuw optiek gebeld, m'n nieuwe glazen voor m'n zonnebril zijn binnen.![]()
Nadeel: moet naar buiten.
Mijn favoriete ochtendritueel: mij nog eens lekker omdraaien, en verder slapenquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:49 schreef Isdatzo het volgende:
Ik doe niet aan ochtendrituelen. Ochtend.
dus jij poetst nooit je tanden 'sochtends en 'savonds?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:17 schreef EchnaDarr het volgende:
Altijd eventjes aan de balletjes krabbelenNiet zonder foto gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
zaterdagavond koersen in Geleen, zondag plat en herstellen van de kerstpost.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, de blueberry muffins vielen in de smaak
Hey lui, even een vraag, iemand zin in een meet in Deventer, het weekend van 19/20 december?
December is zo'n klote maandquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey lui, even een vraag, iemand zin in een meet in Deventer, het weekend van 19/20 december?
Wat is er te doen dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Ah. Cool! Als ik kan, ga ik wel meequote:
Even TVP'tquote:
Open er maar een topic overquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:13 schreef EchnaDarr het volgende:
quote:
Hmmm....ik skipquote:Op zondag 8 november 2009 10:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
yaaaayyyyy met 100.000 man staan wachten voor een straatje van 50 meter lang en 3 meter breed
hier niet, a heb dan een verjaardagquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Serieus?quote:Op zondag 8 november 2009 10:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
yaaaayyyyy met 100.000 man staan wachten voor een straatje van 50 meter lang en 3 meter breed
Neequote:
Ik lees het alweer, we wonen echt op de verkeerde plek.quote:Op zondag 8 november 2009 23:07 schreef Xcalibur het volgende:
Vandaag lekker naar Kasteel Dorwerth en bijbehorend bos geweest (vlakbij Arnhem). Was prachtig weer de hele dag, strakblauwe lucht... erg mooi bos ook. Wel mooie foto's gemaakt geloof ik, maar ik moet ze nog uitzoeken.
Om 16:30 richting Zutphen gaan rijden, ineens dikke mist daar in de hele regio, echt heel vaag... in Zutphen bij een middeleeuws restaurantje gegeten ("Bij d'n open haard"), aanrader
Ik heb dezelfde fiets Isdatzo! Alleen heb het frame inmiddels omgezet naar een andere! En een mountainbike schoonhouden is een kunst!quote:Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe maak ik mijn fiets vies, les 1 (klikbaar voor betere smerigheid):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net afgespoeld, helemaal uit elkaar gehaald en weer gesmeerd (naven, lagers etc). Je kwam echt op de vreemdste plekken zand tegen.
Een mountainbike is niet om schoon te houden. Die zijn om schoon te makenquote:Op maandag 9 november 2009 12:18 schreef RikH het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde fiets Isdatzo! Alleen heb het frame inmiddels omgezet naar een andere! En een mountainbike schoonhouden is een kunst!
Daar heb je gelijk in! Of je moet hem in de schuur laten staan!quote:Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Een mountainbike is niet om schoon te houden. Die zijn om schoon te maken
quote:Op maandag 9 november 2009 13:16 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, weer een productieve ochtend gehad, nu even lunchen, vanmiddag sporten en aan het eind van de middag naar de tandarts. Volgens mijn agenda heb ik daar een afspraak, ik kan me niet meer herinneren dat ik die heb gemaakt, maar we zien wel.
Geloof me, dat zou ik weten. Het enige wat het kan zijn is dat ik een jaar geleden na de vorige controle meteen een nieuwe afspraak heb gemaakt. Maar intussen hebben we een nieuwe tandarts gekregen, dus of zij dat ook nog weten is de vraag.quote:Op maandag 9 november 2009 13:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je zou toch niet blij worden als er in eens "Zo meneer Echna komt voor een dubbele onverdoofde wortelkanaalbehandeling... naaaaaiisssss grinnn"
Een beetje vent heet IRL (bijna) zoals zijn FOK-naam.quote:Op maandag 9 november 2009 13:23 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En ik geloof niet dat ze me met 'Echna' aan zouden spreken.
quote:Op maandag 9 november 2009 13:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een beetje vent heet IRL (bijna) zoals zijn FOK-naam.
Dat jij die afwijking hebt maakt het niet meteen regel, dat zie ik meer als uitzonderingquote:Op maandag 9 november 2009 13:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een beetje vent heet IRL (bijna) zoals zijn FOK-naam.
Zal ik ff naar de intratuin rijdenquote:Op maandag 9 november 2009 14:26 schreef Ynske het volgende:
Jullie zijn schatten en willen vast iemand voor me helpen![]()
![]()
Heeft iemand van jullie toevallig een foto van een abies nordmanniana beter bekend als de nordmanspar liggen?
mn nichtje heeft daar een foto van nodig voor in de folder van de zaak maar ik heb er geen
Iemand die wil helpen?
Bij mij is juist 't frame nog zo'n beetje 't enige dat overgebleven isquote:Op maandag 9 november 2009 12:18 schreef RikH het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde fiets Isdatzo! Alleen heb het frame inmiddels omgezet naar een andere! En een mountainbike schoonhouden is een kunst!
Dat dus.quote:Op maandag 9 november 2009 14:41 schreef RonaldV het volgende:
Ik wil je best helpen, maar ik heb er geen.
Ik zag de oliebollenkraam alweer staanquote:Op maandag 9 november 2009 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
ze hebben nu vast wel kerstbomen, aangezien er ook pepernoten vanaf augustus in de winkel liggen
Na een volle week te hebben gebunkerd is het weer eens afgelopen met het gesnaai (jaja ik weet bad timing maar er moeten drastisch kilo's af)quote:Op maandag 9 november 2009 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zag de oliebollenkraam alweer staan
hahahahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Hoef je neit te vragen.. Het is een IT-erquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
quote:Op maandag 9 november 2009 21:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hoef je neit te vragen.. Het is een IT-er![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Pleeaasssseeeeeequote:
Als je me gaat zoenen sla ik je op je neus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Product CDROMs...quote:Op maandag 9 november 2009 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een duidelijke mening over de installatiesoftware die bij een HP-printer geleverd wordt:
a) dat ding doet automagisch installeren in NL terwijl ik een UK-systeem heb
b) dat ding doet automagisch een yahoo toolbar installeren
c) dat ding doet automagisch eenhp toolbar
installeren waarmee je de hp shop kan benaderen
En dan mensen maar klagen dat Microsoft IE automatisch installeert als webbrowser
Mwjah.....leuk, maar ik had de bijbehorende software nodig ivm scanning. Probleem is inmiddels alweer opgelost. Je kan ergens in W7 aangeven in welke taal programma's moeten worden geïnstalleerdquote:Op maandag 9 november 2009 21:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Product CDROMs...
ALTIJD de drivers en stuurprogramma's van de site halen!
quote:Op maandag 9 november 2009 20:56 schreef RonaldV het volgende:
Helemaal blij is!
Wat fijn nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ondertussen alweer toe aan vakantienog maar 4,5 week...
Je bent net terug!quote:Op maandag 9 november 2009 22:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat fijn nieuws!
Ik ben ondertussen alweer toe aan vakantienog maar 4,5 week...
I know! Maar ben toe aan vakantie zonder ouders erbij deze keerquote:
Er was geen twijfel.....hier niet. Zonsopkomst was vooral veel wolken en weinig zon, hoewel die wolken wel ok warenquote:Op dinsdag 10 november 2009 06:52 schreef Marc H het volgende:
Morge.
Twijfel of er een zonsopgang komt die het fotograferen waard is.
Heerlijk rustig lijkt me datquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:04 schreef EchnaDarr het volgende:
Ohja, mijn werkruimte had ineens ook geen netwerk meer. En aangezien we werken met IP Phones, dus ook geen telefoon.
Leuke dag op kantoor weer
Vriend, ik ben aan het re-integreren. Ik maak deze week 4x4uur, dan wil ik ook wel wat doen. Stilzitten kan ik thuis ook.quote:
Wat hij zegtquote:
Koffie met melk en suiker dan maar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:09 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Vriend, ik ben aan het re-integreren. Ik maak deze week 4x4uur, dan wil ik ook wel wat doen. Stilzitten kan ik thuis ook.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Koffie sterk met weining melk en weining suiker dan maar.![]()
Mietje, melk en suiker. Ik geef alleen koffie aan echte mannen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Koffie met melk en suiker dan maar.![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Koffie met melk en suiker dan maar.![]()
Wat zal ik blij zijn als het augustus 2010 isquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:21 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, wat zal ik blij zijn als het vrijdagmiddag is
Dat idd.....quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:21 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, wat zal ik blij zijn als het vrijdagmiddag is
Jij bofkontquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:26 schreef RonaldV het volgende:
Ja, ik mag alweer een hele dag aan het werk!
![]()
Lekker man!En morgen weer!
Zijn net kleine kinderen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:17 schreef Ynske het volgende:oudjes gehad
altijd leuk
dame 1 "nee, kind ik wil niet op de foto, ik heb er al genoeg"
t is voor op een fotomuur
andere dame aan de tafel " kind, maak maar een mooie foto van mij"
dame 1 "laat me eens kijken...... ik wil ook!"
En als ze dementerende zijn, zijn ze het na 1 minuut al weer vergeten.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En als ze dementerende zijn, zijn ze het na 1 minuut al weer vergeten.
Ik wist niet dat ze dat afgewerkt noemdenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:35 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Klaar met werken. Wat is daar onduidelijk aan?
Brabant.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze dat afgewerkt noemden
Sinds ik een vriendje buiten Brabant heb gebruik ik het ook maar niet meer, zijn familie keek me zo raar aan toen ik het zeiquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze dat afgewerkt noemden
Dat is net zoiets als 'aanrijden' (= wegrijden), dat gebruiken we in Limburg, een van de weinige dingen die ik heb overgenomen. Heeft toch ook links en rechts voor verbaasde blikken gezorgdquote:
ja en inschudden van een glas (ipv inschenken)quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als 'aanrijden' (= wegrijden), dat gebruiken we in Limburg, een van de weinige dingen die ik heb overgenomen. Heeft toch ook links en rechts voor verbaasde blikken gezorgd
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja en inschudden van een glas (ipv inschenken)
En iemand iets inschuddenquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr word me regelmatig raar aangekeken als ik weer zeg van schud me eens wat drinken in ofzoquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:49 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
DIE heb ik nog nooit gehoord
Wel geniaal, zeker iets uit Zuid-Limbabwe
![]()
Voor wat en wat is de prijs?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:02 schreef Ynske het volgende:
Vraagje aan de PC mensen hier
Is dit wat?
Intel P dual core E6300 (2.8 GHz)
3072 geheugen
500 GB
Nvidia 9400GT (512MB)'
photoshoppen 459quote:
Wat moet het kosten? Voor normaal huis tuin en keukenwerk, voldoende, voor zwaar photoshoppen/multitasken zou ik toch wat zwaarders aanradenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:02 schreef Ynske het volgende:
Vraagje aan de PC mensen hier
Is dit wat?
Intel P dual core E6300 (2.8 GHz)
3072 geheugen
500 GB
Nvidia 9400GT (512MB)'
Leuke prijs op zich, maar belangrijker is het scherm.quote:
nee heb ik niet. dat is een aparte aanschafquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Leuke prijs op zich, maar belangrijker is het scherm.
Ik neem aan dat je die al hebt aangezien die er bij staat?
pff das klote danquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:06 schreef Marc H het volgende:
[..]
Wat moet het kosten? Voor normaal huis tuin en keukenwerk, voldoende, voor zwaar photoshoppen/multitasken zou ik toch wat zwaarders aanraden
en onboard, en daar moest ik bij wegblijvenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:10 schreef Marc H het volgende:
Intel GMA??? traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
600quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:11 schreef Marc H het volgende:
Wat wil je totaal uitgeven, incl scherm?
laptop travelmate van Acer, voldoet minimaal wegens maar 1 gb geheugen. is nu opnieuw geinstalleerd *klopt af* en nu loopt t weer, maar ben mn ogen aan t openhouden voor vervanging alleen voor t PSsen, de rest voldoet flap goed voorquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:13 schreef Netsplitter het volgende:
Wat heb je nu?
En voldoet dat niet meer?
Zou het anders een optie zijn om eerst voor een goed scherm te gaan en dan naderhand voor een pc?
Een goed scherm is wel een redelijke uitgave.
Denk dat dat ding daar ook prima voor voldoet hoor. As far as I know gaat ze er geen videobewerking/encodering mee doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:06 schreef Marc H het volgende:
[..]
Wat moet het kosten? Voor normaal huis tuin en keukenwerk, voldoende, voor zwaar photoshoppen/multitasken zou ik toch wat zwaarders aanraden
nope, alleen photoshoppenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat dat ding daar ook prima voor voldoet hoor. As far as I know gaat ze er geen videobewerking/encodering mee doen.
Die 6300 is wel erg licht, imhoquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat dat ding daar ook prima voor voldoet hoor. As far as I know gaat ze er geen videobewerking/encodering mee doen.
Oja die hebben we ook nogquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, nog een vraagje is Video Chip Radeon HD4350 dan de videokaart? en is dat dan wel onboard of niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:57 schreef Marc H het volgende:
Ynske:
Acer Aspire M3641
Merk en Type
Merk Acer
Productserie Aspire
Type M3641 (91.DSAF7A.TAP)
Eerste prijsvermelding zaterdag 12 september 2009
Technische Specificaties
CPU Type Intel Core 2 Quad Q8300
Geheugen Grootte 4GB
Hardeschijf Grootte 750GB
Optische Drive Type DVD+/-RW DL
Video Chip Radeon HD4350
Verbindingen
Verbinding (Video Uit) DVI-I, HDMI, 4x USB 2.0
Verbinding (USB/FW) Firewire 400, 4x USB 2.0
Verbinding (overige) Modem, Parallel
Besturingssysteem
Besturingssysteem Windows Vista Home Premium 64
Uiterlijk
Kleuren Zwart
is die 4350 dan dat geheugen? of lees ik dat verkeerdquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:08 schreef Marc H het volgende:
Ja, dat is de videokaart, en zeer waarschijnlijk niet, de kaart heeft namelijk eigen geheugen, en dat zie je vrijwel nooit onboard.
Moggeh..quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moggeh..
Ik geloof dat PdeHoog eerst op zoek is naar een koffie automaat.En daarna gaat ie rustig achteroverleunend meeluisteren bij een software presentatie, waarbij hij al 2 wist dat het een bagger pakket is..
![]()
Zo id de IT nu eenmaal... Handel in voor kennis.
in de auto zitten naar Utrechtquote:Op woensdag 11 november 2009 09:50 schreef Cryothic het volgende:
Zo, ook weer van de partij.
Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag? of gaan we ons allemaal als traditionele IT'ers verschuilen achter de veel-inch-beeldschermpjes vandaag?
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:50 schreef Cryothic het volgende:
Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag? of gaan we ons allemaal als traditionele IT'ers verschuilen achter de veel-inch-beeldschermpjes vandaag?
Ik ga vandaag 40 minuten in de bus zitten of op de bus wachten om daarna een oersaai college volgen. Tegen de tijd dat ik weer naar huis ga zal 't zo'n 60 minuten in de bus zitten en op het station staan zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:50 schreef Cryothic het volgende:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:40 schreef Cryothic het volgende:
Hm, niemand die iets leuks gaat doen behalve Ynske...
Dat geeft een (hopelijk vertekend) beeld van de mensen hier
Ja, maar... dat zei je er niet bijquote:Op woensdag 11 november 2009 11:58 schreef Ynske het volgende:
[..]wat je leuk noemt, 200 km rijden en niet eens door kunnen rijden wegens werkzaamheden
maar goed, ik zou er heel wat voor geven om op kantoor te zitten en niet thuis in de ziektewet
Ik heb geen beeldscherm gezien tijdens mijn werkdag vandaag.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:50 schreef Cryothic het volgende:
Ik doe de hele dag niks anders... ja, slecht nieuws ontvangen... lijkt een trend deze week.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:50 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb geen beeldscherm gezien tijdens mijn werkdag vandaag.
Geen idee wat t precies is (ja, foto's ontwikkelen...) maar gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:18 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik kom eigenlijk niet zo vaak hier in de SC, maar ik ben echt heeeeeel blij nu dat ik het even wil delen!
Ik heb zojuist mijn eerste polaroid emulsion lift gedaan/gemaakt!
En het is mooooooi!!
Moet hem nog even laten drogen voordat ie in de scanner kan, maar dan kom ik het resultaat ook nog showen
Ben om half twee eens uit mijn bed gekomen, even naar de supermarkt geweest, en de rest van de dag achter mijn veel te grote monitor gezeten.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:50 schreef Cryothic het volgende:
Dankjewelquote:Op woensdag 11 november 2009 16:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen idee wat t precies is (ja, foto's ontwikkelen...) maar gefeliciteerd!
Ik heb wel een beeldscherm gezien maar niet gewerkt, is dat ook goed?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:50 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb geen beeldscherm gezien tijdens mijn werkdag vandaag.
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:31 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Dankjewel
Het werkt ongeveer als volgt: Je neemt een polaroid foto (669 bij voorkeur), deze leg je in heet water, dan laat de afbeelding los van de drager. De afbeelding breng je vervolgens over op een andere drager (die kun je zelf uitkiezen, voor mijn eerste keer heb ik gewoon wat fotoprintpapier gebruikt, veel mensen gebruiken ook aquarelpapier) Als je de afbeelding hebt over gebracht kun je hem nog bewerken, dus bijvoorbeeld meer kreukeltjes erin maken en dat soort dingen!
Het geeft een erg mooi resultaat vind ik, je kunt het op geen enkele andere manier namaken.
Maar het behoort wel tot de 'alternatieve' categorie binnen de fotografie denk ik
Het is zelfs al gelukt om te scannen:
[ afbeelding ]
Niet zo'n hele boeiende foto, maar ja ik koos dan ook een beetje 'mislukte' foto om het voor de eerste keer te proberen! En ik ben echt heeeeel blij met hoe het is geworden!
Dankje!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat ziet er niet slecht uit meis!! Heel gepiel lijkt me!!
Goed gedaan!!!
Uiteraard heel leuk!! Altijd spannend om nieuwe technieken te leren!!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:12 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Dankje!
Ik zag een youtube filmpje :
En ik heb het min of meer op die manier gedaan, met zachte kwastjes, maar nog steeds een heel gepiel inderdaad
Wel echt heeel leuk om te doen!
Cursus Applicatiebeheer voor een pakket wat bij ons in gebruik isquote:
hehehehhequote:Op woensdag 11 november 2009 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cursus Applicatiebeheer voor een pakket wat bij ons in gebruik isCursus was niet onaardig. Lunch was beduidend beter
AFASquote:
Ah.quote:
Zeg ER, ken jij een ierse band Bell X1? Gisteren gezien in het Paard. Tof bandjequote:Op woensdag 11 november 2009 18:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uiteraard heel leuk!! Altijd spannend om nieuwe technieken te leren!!
Ik wist dat al jaquote:Op woensdag 11 november 2009 18:51 schreef Netsplitter het volgende:
P, Ellen ten Damme komt naar Delft.
Zat 14 nov as.
Euhhhh?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wist dat al ja18 uur bij Velvet. Ik denk dat ik wel even langs hobbel. Ga jij morgenavond trouwens ook naar dat feestje?
Fotoclub?quote:
Hahahahahahaquote:Op woensdag 11 november 2009 19:16 schreef Ynske het volgende:
nieuwe kleren gescoord bij de H&M, ik pas er weer in
wat is daar grappig aan?quote:
Oww, vrijdag?quote:
Dat je weer blij bentquote:
Nou, daar gaat de gezelligheid danquote:Op woensdag 11 november 2009 19:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oww, vrijdag?
Denk het niet....
Jij wel??quote:Op woensdag 11 november 2009 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat je weer blij bent
[..]
Nou, daar gaat de gezelligheid dan
Ik heb het over dat diner 's avonds hequote:Op woensdag 11 november 2009 19:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij wel??![]()
Dan kom ik ook.
De gehele tijd met die oudjes trek ik niet man....
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het over dat diner 's avonds heWaar je je van te voren voor moest opgeven
Probeer het zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan mail ik wel dat ik toch kan omdat de migratie een week is opgeschoven.
Het klopt technisch gezien ook.
Ja hoor, die waren eerst onder een andere naam bekend, is me ontschoten welke ook weer, in ieder geval zat toen Damien Rice er nog bij.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg ER, ken jij een ierse band Bell X1? Gisteren gezien in het Paard. Tof bandje
\quote:Op woensdag 11 november 2009 20:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja hoor, die waren eerst onder een andere naam bekend, is me ontschoten welke ook weer, in ieder geval zat toen Damien Rice er nog bij.
In ieder geval zijn ze in Ierland en de USA behoorlijk bekend en gewaardeerd.
Ik wil niet vervelend zijn, maar => http://en.wikipedia.org/wiki/Alessandra_Ambrosioquote:Op woensdag 11 november 2009 20:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik heb het opgezocht en vond echt allesandro (vond ik ook vreemd...) en nee, was bij de MTV VMA's in new york...
Mail is de deur uit.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Probeer het zou ik zeggenBen benieuwd of het lukt
![]()
Zou wel gezellig zijn
Kijk...now we are talkingquote:Op donderdag 12 november 2009 07:59 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh mensen.
P, goed nieuws.
Ik ben er morgenavond bij.
Kliekjequote:Op donderdag 12 november 2009 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk...now we are talkingKunnen we tijdens het eten lekker over al die FOT-ers roddelen
Slijmen bij de crewquote:Op donderdag 12 november 2009 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk...now we are talkingKunnen we tijdens het eten lekker over al die FOT-ers roddelen
En dan ben je je laatste verstand ook kwijt?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:00 schreef keko het volgende:
Mijn tandarts heeft vanochtend geen foto's gemaakt, want die zijn vorig jaar al gemaakt.
De laatste verstandskies moet er nu wel uit...
En ik ben de oppasquote:Op donderdag 12 november 2009 09:38 schreef Cryothic het volgende:
Hm, ik kan niet... ik zit morge avond bij Eddie Izzard... woei!
Ohjaquote:Op donderdag 12 november 2009 10:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Het waren jouw kinderen toch ook?
quote:
Yupquote:
Klinkt als een uitdaging, de medische wereldquote:Op donderdag 12 november 2009 11:48 schreef EchnaDarr het volgende:
Ook leuk, kreeg gisteren een brief thuis met de melding dat een afspraak met een revalidatiearts is verzet. Echter had ik die al eens verzet, maar in de brief staat nog vrolijk de oude afspraak.
En het maar vreemd vinden dat alles lang elkaar heen loopt
Dan klopt het toch?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:48 schreef EchnaDarr het volgende:
Ook leuk, kreeg gisteren een brief thuis met de melding dat een afspraak met een revalidatiearts is verzet. Echter had ik die al eens verzet, maar in de brief staat nog vrolijk de oude afspraak.
En het maar vreemd vinden dat alles lang elkaar heen loopt
Uhm, nee, want ik ben nu weer een week naar achter gezet met mijn afspraak. En ze hebben de oude afspraak verzet, niet de afspraak die ik zelf al had gemaakt. Vraag me serieus af wat er gebeurt was als ik me gewoon op dat moment bij de arts gemeld had.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:06 schreef EchnaDarr het volgende:
(als je een tip wil: vermeld geen soft-skills trainingen of cursussen in je CV)
Als voorbeeld neem ik communiceren. Het vermelden van een cursus zegt niets over hoe goed je wel of niet kunt communiceren. In het kort zijn er wat dat betreft 3 soorten mensen:quote:
Dat zijn geen soft skillsquote:Op donderdag 12 november 2009 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
Maar hoe zit het dan bv met software trainingen?
Beter met dit weer dan in de sneeuw.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
Oh joh...ontruimingsoefeningen zijn ook zo leuk he
Da's waarquote:Op donderdag 12 november 2009 14:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Beter met dit weer dan in de sneeuw.
Heb je certificering of is het iets bijzonders, dan vermelden. Een cursus "Introductie in Windows Advanced Server 2003" is minder waard dan "Administrating IIS 6.0".quote:Op donderdag 12 november 2009 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
Maar hoe zit het dan bv met software trainingen?
Stoer of niet, soms lijkt het me een uitkomst. Mijn weg naar de koffieautomaat is bezaaid met tafels en stoelen, dat is lastig navigeren als je nog niet wakker bent. Dan liever een infuus, kan ik gewoon doorwerken, muziekje erbij, Fok!, Twitter en andere social media erbij en rustig de vrijdag uitzitten.quote:
Ik vind de vrijdag zooo'n kut dag om te werken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:58 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Stoer of niet, soms lijkt het me een uitkomst. Mijn weg naar de koffieautomaat is bezaaid met tafels en stoelen, dat is lastig navigeren als je nog niet wakker bent. Dan liever een infuus, kan ik gewoon doorwerken, muziekje erbij, Fok!, Twitter en andere social media erbij en rustig de vrijdag uitzitten.
Mwah, het kutte van vrijdag vind ik dat het lijkt alsof jij de enige bent die werkt. Ook nu zit ik alleen in de HRM-Warroom, terwijl die normaal gesproken vol moet zitten met 6 lui.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:59 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik vind de vrijdag zooo'n kut dag om te werken.
Maar heb geen koffie verslaving. Gelukkig. Hoewel het een stuk gezonder is dan roken.
Ja, ik was zaterdag gestopt, heb vervolgens dinsdag gefaald, idem voor woensdag en vandaag.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:05 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Mwah, het kutte van vrijdag vind ik dat het lijkt alsof jij de enige bent die werkt. Ook nu zit ik alleen in de HRM-Warroom, terwijl die normaal gesproken vol moet zitten met 6 lui.
En een verslaving wil ik de koffie ook niet per se noemen, ik vind het gewoon ook lekker. En zonder koffie kan ik ook een goede dag hebben, het duurt dan allemaal wat langer. Zeker als ik de nacht daarvoor ook nog te weinig uur heb gemaakt.
Maar hoe gaat dat met dat roken van je? Ik zie daar op Twitter af en toe wel eens wat berichten over langskomen.
Succesquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:06 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, ik was zaterdag gestopt, heb vervolgens dinsdag gefaald, idem voor woensdag en vandaag.
Maar ik ga er vanaf komen!
Daarom ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je mag het restant van mijn burn-out/depressie zo hebben hoor.
Vandaar die middelvinger in je ava.quote:
Nee, die was voor fotografen die het nodig vinden om mij te fotograferen terwijl ik zelf een lekker wijf aan het fotograferen ben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vandaar die middelvinger in je ava.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nee, die was voor fotografen die het nodig vinden om mij te fotograferen terwijl ik zelf een lekker wijf aan het fotograferen ben.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nee, die was voor fotografen die het nodig vinden om mij te fotograferen terwijl ik zelf een lekker wijf aan het fotograferen ben.
Checkquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ach, ratel ratel, en hop, daar is photoshop met de grote foto. dus opzich werkt t wel natuurlijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:41 schreef Ynske het volgende:
zou t er ooit nog ingaan, dat je bij adobe bridge niet moet dubbel klikken om de foto groot te zien?
Ik zag dat je Last.FM hebtquote:
quote:Your musical compatibility with RockPenelope is Medium
ratel ratelquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, ratel ratel, en hop, daar is photoshop met de grote foto. dus opzich werkt t wel natuurlijk
Dat noemen ze multitaskenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckEn jij was bezig met tegen een hekje aan leunen om een stinksigaar te roken
Geen last van hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ratel rateltel daar nog maar een breiwerk bij op
jaaaaaaahaaaaaaaaa tis alweer duidelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen last van hoorPS doet er 15 seconden over. Een PSD van 400 MB een seconde of 20
Hahahahahahahaha...al een besluit genomen over je nieuwe PC? Ik zag weer wat specs voorbij komen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaaaaaaahaaaaaaaaa tis alweer duidelijk
* Ynske gaat maar weer zitten sippen achter flap
We hoeven toch ook niet te matchen ? Ik match wel vaker nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zag dat je Last.FM hebtJij en ik matchen niet helemaal
[..]
nee, als in dat laatste wat marc liet zien leek me wat maar hadden ze niet meer bij computerland hierowquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha...al een besluit genomen over je nieuwe PC? Ik zag weer wat specs voorbij komen?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:01 schreef Chanty het volgende:
Het is officieel vastgesteld: ik HEB hersenen
ik ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:01 schreef Chanty het volgende:
Het is officieel vastgesteld: ik HEB hersenen
vast welquote:
Kon je tijdens je stage daar gewoon scans van je eigen hoofd laten maken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
vast wel
inmiddels alle scans teruggevonden van tijdens mijn stage in t ziekenhuisstuk of 40 van mn hersenpaninhoud
ze hadden proefkonijnen nodigquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Kon je tijdens je stage daar gewoon scans van je eigen hoofd laten maken?
Vet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze hadden proefkonijnen nodigzodat de nieuwelingen konden leren hoe met die machines om te gaan, en t uitlezen van de info
tis best leuk om zo je stagedag door te komen ipv te moeten programmeren
Coolquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
vast wel
inmiddels alle scans teruggevonden van tijdens mijn stage in t ziekenhuisstuk of 40 van mn hersenpaninhoud
Kijk hier eens naar: http://www.informatique.nl/IQ00003quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, als in dat laatste wat marc liet zien leek me wat maar hadden ze niet meer bij computerland hierow
dus sta weer even op blanko
ok, k ga er eens naar kijken, t enige dat dan nog moet is een monitorquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk hier eens naar: http://www.informatique.nl/IQ00003
Als je daar de processor nog ff upgrade naar de quadcore-versie ben je voor EUR 498 klaar. Gewoon een fijn PC-tje waar je weer ff mee vooruit kan.
Zie je PMquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, k ga er eens naar kijken, t enige dat dan nog moet is een monitor
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:43 schreef Cryothic het volgende:
Ik draai sinds een weekje een 64bit OS ipv 32bit (zelfde pc, alleen nu ipv Vista 32bit nu W7 64bit).
Dat scheelt ook al een hele boel met photoshop. Nu staat ie er gewoon binnen 3 seconden na aanklikken van t icoontje
is het eigenlijk waar dat er veel programma's zijn die niet op 64 bit maar wel op 32 bit draaien?quote:
Er zijn er niet veel die dat echt weigeren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
is het eigenlijk waar dat er veel programma's zijn die niet op 64 bit maar wel op 32 bit draaien?
Hier idem dito. Alles lijkt gewoon goed te werken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:05 schreef Cryothic het volgende:
Maar tot nu toe (meeste wat ik momenteel heb gebruikt is 32 bit) heb ik nog weinig gemerkt van negatieve bijwerkingen.
Is de windows versie van Photoshop dan 64bits? De nieuwe versies van Photoshop en Lightroom zouden een stuk sneller moeten worden nu Adobe de PPC architectuur laat vallen. Ik hoop het, want Lightroom 2.5 is op mijn MacBook uit 2007 soms best traag...quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:43 schreef Cryothic het volgende:
Ik draai sinds een weekje een 64bit OS ipv 32bit (zelfde pc, alleen nu ipv Vista 32bit nu W7 64bit).
Dat scheelt ook al een hele boel met photoshop. Nu staat ie er gewoon binnen 3 seconden na aanklikken van t icoontje
CS4 voor Windows is 64bits.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:15 schreef Kremers het volgende:
[..]
Is de windows versie van Photoshop dan 64bits? De nieuwe versies van Photoshop en Lightroom zouden een stuk sneller moeten worden nu Adobe de PPC architectuur laat vallen. Ik hoop het, want Lightroom 2.5 is op mijn MacBook uit 2007 soms best traag...
Op zich wel leuk denk ik maar vind t best duurquote:Krijg les van Govert de Roos
Wilde jij altijd al een kleinschalige workshop volgen en een hele dag les krijgen van een Nederlandse topfotograaf? Vanaf nu regelt Zoom.nl dat voor je. We trappen af met Govert de Roos, de grondlegger en bekendste exponent van de Nederlandse glamourfotografie. De workshops vinden plaats op: 21 november, 22 november, 28 november en 29 november.
Het dagprogramma bestaat uit twee delen: een theoretisch deel en een praktijkdeel. In het theoretische gedeelte vertelt Govert de Roos over zijn visie over portretfotografie. Verder leer je zijn geheim kennen, en laat hij je met de beste fototrucs kennismaken. In het praktijkdeel ga je zelf aan de slag in een fotostudio met modellen, onder begeleiding van Olympus. Als lezer van Zoom.nl betaal je ¤ 199,00. Deelnemers krijgen bovendien een exclusief en gesigneerd fotoboek ter waarde van maar liefst 95 euro. Deze unieke en gelimiteerde uitgave staat vol bijzondere foto's van Govert de Roos en is niet in de winkel verkrijgbaar.
Ik ook... Voor dat geld koop ik liever een licentie Silver efex proquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Op zich wel leuk denk ik maar vind t best duur
Geef je e-mail dan ff door bij de firma Preim in Aken. Die hebben ook regelmatig workshops die in een wat lagere prijscategorie vallen (kun je combineren met een paar daagjes oudersquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Op zich wel leuk denk ik maar vind t best duur
ik heb vbo gedaan, en daar was alleen de keuze frans of duitsquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:49 schreef Sarabi het volgende:
Zijn er hier nog mensen die op de Mavo (niet VMBO) gezeten hebben? Ik moet voor een onderzoek weten of er in het 1e jaar al vakkenpakketten/profielen waren, maar krijg het alleen voor VMBO gevonden.
1e jaar nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:49 schreef Sarabi het volgende:
Zijn er hier nog mensen die op de Mavo (niet VMBO) gezeten hebben? Ik moet voor een onderzoek weten of er in het 1e jaar al vakkenpakketten/profielen waren, maar krijg het alleen voor VMBO gevonden.
Idd 1e jaar niet 2e jaar wel, je mocht toen 1 vak laten vallenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:49 schreef Sarabi het volgende:
Verder in FOT SC deel 131 - statieven in Eindhovenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:22 schreef EchnaDarr het volgende:
Dat GLOW hier in Eindhoven is natuurlijk super om te zien, maar op zo'n mooie koopavond als vandaag is het levensgevaarlijk. Er lopen namelijk allerlei lui rond die geen flauw idee hebben hoe groot hun statief is of hoe ze er mee om moeten gaan.
Gelukkig zijn het over het algemeen budgetdingetjes, meer plastic dan iets stevigers, van iemand met een manfrotto verwacht ik wel dat de eigeneer weet hoe die er mee om moet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |