quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Koffie sterk met weining melk en weining suiker dan maar.![]()
Mietje, melk en suiker. Ik geef alleen koffie aan echte mannen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Koffie met melk en suiker dan maar.![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Koffie met melk en suiker dan maar.![]()
Wat zal ik blij zijn als het augustus 2010 isquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:21 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, wat zal ik blij zijn als het vrijdagmiddag is
Dat idd.....quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:21 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, wat zal ik blij zijn als het vrijdagmiddag is
Jij bofkontquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:26 schreef RonaldV het volgende:
Ja, ik mag alweer een hele dag aan het werk!
![]()
Lekker man!En morgen weer!
Zijn net kleine kinderen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:17 schreef Ynske het volgende:oudjes gehad
altijd leuk
dame 1 "nee, kind ik wil niet op de foto, ik heb er al genoeg"
t is voor op een fotomuur
andere dame aan de tafel " kind, maak maar een mooie foto van mij"
dame 1 "laat me eens kijken...... ik wil ook!"
En als ze dementerende zijn, zijn ze het na 1 minuut al weer vergeten.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En als ze dementerende zijn, zijn ze het na 1 minuut al weer vergeten.
Ik wist niet dat ze dat afgewerkt noemdenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:35 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Klaar met werken. Wat is daar onduidelijk aan?
Brabant.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze dat afgewerkt noemden
Sinds ik een vriendje buiten Brabant heb gebruik ik het ook maar niet meer, zijn familie keek me zo raar aan toen ik het zeiquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze dat afgewerkt noemden
Dat is net zoiets als 'aanrijden' (= wegrijden), dat gebruiken we in Limburg, een van de weinige dingen die ik heb overgenomen. Heeft toch ook links en rechts voor verbaasde blikken gezorgdquote:
ja en inschudden van een glas (ipv inschenken)quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als 'aanrijden' (= wegrijden), dat gebruiken we in Limburg, een van de weinige dingen die ik heb overgenomen. Heeft toch ook links en rechts voor verbaasde blikken gezorgd
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja en inschudden van een glas (ipv inschenken)
En iemand iets inschuddenquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr word me regelmatig raar aangekeken als ik weer zeg van schud me eens wat drinken in ofzoquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:49 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
DIE heb ik nog nooit gehoord
Wel geniaal, zeker iets uit Zuid-Limbabwe
![]()
Voor wat en wat is de prijs?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:02 schreef Ynske het volgende:
Vraagje aan de PC mensen hier
Is dit wat?
Intel P dual core E6300 (2.8 GHz)
3072 geheugen
500 GB
Nvidia 9400GT (512MB)'
photoshoppen 459quote:
Wat moet het kosten? Voor normaal huis tuin en keukenwerk, voldoende, voor zwaar photoshoppen/multitasken zou ik toch wat zwaarders aanradenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:02 schreef Ynske het volgende:
Vraagje aan de PC mensen hier
Is dit wat?
Intel P dual core E6300 (2.8 GHz)
3072 geheugen
500 GB
Nvidia 9400GT (512MB)'
Leuke prijs op zich, maar belangrijker is het scherm.quote:
nee heb ik niet. dat is een aparte aanschafquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Leuke prijs op zich, maar belangrijker is het scherm.
Ik neem aan dat je die al hebt aangezien die er bij staat?
pff das klote danquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:06 schreef Marc H het volgende:
[..]
Wat moet het kosten? Voor normaal huis tuin en keukenwerk, voldoende, voor zwaar photoshoppen/multitasken zou ik toch wat zwaarders aanraden
en onboard, en daar moest ik bij wegblijvenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:10 schreef Marc H het volgende:
Intel GMA??? traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
600quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:11 schreef Marc H het volgende:
Wat wil je totaal uitgeven, incl scherm?
laptop travelmate van Acer, voldoet minimaal wegens maar 1 gb geheugen. is nu opnieuw geinstalleerd *klopt af* en nu loopt t weer, maar ben mn ogen aan t openhouden voor vervanging alleen voor t PSsen, de rest voldoet flap goed voorquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:13 schreef Netsplitter het volgende:
Wat heb je nu?
En voldoet dat niet meer?
Zou het anders een optie zijn om eerst voor een goed scherm te gaan en dan naderhand voor een pc?
Een goed scherm is wel een redelijke uitgave.
Denk dat dat ding daar ook prima voor voldoet hoor. As far as I know gaat ze er geen videobewerking/encodering mee doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:06 schreef Marc H het volgende:
[..]
Wat moet het kosten? Voor normaal huis tuin en keukenwerk, voldoende, voor zwaar photoshoppen/multitasken zou ik toch wat zwaarders aanraden
nope, alleen photoshoppenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat dat ding daar ook prima voor voldoet hoor. As far as I know gaat ze er geen videobewerking/encodering mee doen.
Die 6300 is wel erg licht, imhoquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat dat ding daar ook prima voor voldoet hoor. As far as I know gaat ze er geen videobewerking/encodering mee doen.
Oja die hebben we ook nogquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, nog een vraagje is Video Chip Radeon HD4350 dan de videokaart? en is dat dan wel onboard of niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:57 schreef Marc H het volgende:
Ynske:
Acer Aspire M3641
Merk en Type
Merk Acer
Productserie Aspire
Type M3641 (91.DSAF7A.TAP)
Eerste prijsvermelding zaterdag 12 september 2009
Technische Specificaties
CPU Type Intel Core 2 Quad Q8300
Geheugen Grootte 4GB
Hardeschijf Grootte 750GB
Optische Drive Type DVD+/-RW DL
Video Chip Radeon HD4350
Verbindingen
Verbinding (Video Uit) DVI-I, HDMI, 4x USB 2.0
Verbinding (USB/FW) Firewire 400, 4x USB 2.0
Verbinding (overige) Modem, Parallel
Besturingssysteem
Besturingssysteem Windows Vista Home Premium 64
Uiterlijk
Kleuren Zwart
is die 4350 dan dat geheugen? of lees ik dat verkeerdquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:08 schreef Marc H het volgende:
Ja, dat is de videokaart, en zeer waarschijnlijk niet, de kaart heeft namelijk eigen geheugen, en dat zie je vrijwel nooit onboard.
Moggeh..quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moggeh..
Ik geloof dat PdeHoog eerst op zoek is naar een koffie automaat.En daarna gaat ie rustig achteroverleunend meeluisteren bij een software presentatie, waarbij hij al 2 wist dat het een bagger pakket is..
![]()
Zo id de IT nu eenmaal... Handel in voor kennis.
in de auto zitten naar Utrechtquote:Op woensdag 11 november 2009 09:50 schreef Cryothic het volgende:
Zo, ook weer van de partij.
Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag? of gaan we ons allemaal als traditionele IT'ers verschuilen achter de veel-inch-beeldschermpjes vandaag?
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:50 schreef Cryothic het volgende:
Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag? of gaan we ons allemaal als traditionele IT'ers verschuilen achter de veel-inch-beeldschermpjes vandaag?
Ik ga vandaag 40 minuten in de bus zitten of op de bus wachten om daarna een oersaai college volgen. Tegen de tijd dat ik weer naar huis ga zal 't zo'n 60 minuten in de bus zitten en op het station staan zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:50 schreef Cryothic het volgende:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:40 schreef Cryothic het volgende:
Hm, niemand die iets leuks gaat doen behalve Ynske...
Dat geeft een (hopelijk vertekend) beeld van de mensen hier
Ja, maar... dat zei je er niet bijquote:Op woensdag 11 november 2009 11:58 schreef Ynske het volgende:
[..]wat je leuk noemt, 200 km rijden en niet eens door kunnen rijden wegens werkzaamheden
maar goed, ik zou er heel wat voor geven om op kantoor te zitten en niet thuis in de ziektewet
Ik heb geen beeldscherm gezien tijdens mijn werkdag vandaag.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:50 schreef Cryothic het volgende:
Ik doe de hele dag niks anders... ja, slecht nieuws ontvangen... lijkt een trend deze week.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:50 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb geen beeldscherm gezien tijdens mijn werkdag vandaag.
Geen idee wat t precies is (ja, foto's ontwikkelen...) maar gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:18 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik kom eigenlijk niet zo vaak hier in de SC, maar ik ben echt heeeeeel blij nu dat ik het even wil delen!
Ik heb zojuist mijn eerste polaroid emulsion lift gedaan/gemaakt!
En het is mooooooi!!
Moet hem nog even laten drogen voordat ie in de scanner kan, maar dan kom ik het resultaat ook nog showen
Ben om half twee eens uit mijn bed gekomen, even naar de supermarkt geweest, en de rest van de dag achter mijn veel te grote monitor gezeten.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:50 schreef Cryothic het volgende:
Dankjewelquote:Op woensdag 11 november 2009 16:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen idee wat t precies is (ja, foto's ontwikkelen...) maar gefeliciteerd!
Ik heb wel een beeldscherm gezien maar niet gewerkt, is dat ook goed?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:50 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb geen beeldscherm gezien tijdens mijn werkdag vandaag.
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:31 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Dankjewel
Het werkt ongeveer als volgt: Je neemt een polaroid foto (669 bij voorkeur), deze leg je in heet water, dan laat de afbeelding los van de drager. De afbeelding breng je vervolgens over op een andere drager (die kun je zelf uitkiezen, voor mijn eerste keer heb ik gewoon wat fotoprintpapier gebruikt, veel mensen gebruiken ook aquarelpapier) Als je de afbeelding hebt over gebracht kun je hem nog bewerken, dus bijvoorbeeld meer kreukeltjes erin maken en dat soort dingen!
Het geeft een erg mooi resultaat vind ik, je kunt het op geen enkele andere manier namaken.
Maar het behoort wel tot de 'alternatieve' categorie binnen de fotografie denk ik
Het is zelfs al gelukt om te scannen:
[ afbeelding ]
Niet zo'n hele boeiende foto, maar ja ik koos dan ook een beetje 'mislukte' foto om het voor de eerste keer te proberen! En ik ben echt heeeeel blij met hoe het is geworden!
Dankje!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat ziet er niet slecht uit meis!! Heel gepiel lijkt me!!
Goed gedaan!!!
Uiteraard heel leuk!! Altijd spannend om nieuwe technieken te leren!!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:12 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Dankje!
Ik zag een youtube filmpje :
En ik heb het min of meer op die manier gedaan, met zachte kwastjes, maar nog steeds een heel gepiel inderdaad
Wel echt heeel leuk om te doen!
Cursus Applicatiebeheer voor een pakket wat bij ons in gebruik isquote:
hehehehhequote:Op woensdag 11 november 2009 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cursus Applicatiebeheer voor een pakket wat bij ons in gebruik isCursus was niet onaardig. Lunch was beduidend beter
AFASquote:
Ah.quote:
Zeg ER, ken jij een ierse band Bell X1? Gisteren gezien in het Paard. Tof bandjequote:Op woensdag 11 november 2009 18:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uiteraard heel leuk!! Altijd spannend om nieuwe technieken te leren!!
Ik wist dat al jaquote:Op woensdag 11 november 2009 18:51 schreef Netsplitter het volgende:
P, Ellen ten Damme komt naar Delft.
Zat 14 nov as.
Euhhhh?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wist dat al ja18 uur bij Velvet. Ik denk dat ik wel even langs hobbel. Ga jij morgenavond trouwens ook naar dat feestje?
Fotoclub?quote:
Hahahahahahaquote:Op woensdag 11 november 2009 19:16 schreef Ynske het volgende:
nieuwe kleren gescoord bij de H&M, ik pas er weer in
wat is daar grappig aan?quote:
Oww, vrijdag?quote:
Dat je weer blij bentquote:
Nou, daar gaat de gezelligheid danquote:Op woensdag 11 november 2009 19:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oww, vrijdag?
Denk het niet....
Jij wel??quote:Op woensdag 11 november 2009 19:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat je weer blij bent
[..]
Nou, daar gaat de gezelligheid dan
Ik heb het over dat diner 's avonds hequote:Op woensdag 11 november 2009 19:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jij wel??![]()
Dan kom ik ook.
De gehele tijd met die oudjes trek ik niet man....
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het over dat diner 's avonds heWaar je je van te voren voor moest opgeven
Probeer het zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan mail ik wel dat ik toch kan omdat de migratie een week is opgeschoven.
Het klopt technisch gezien ook.
Ja hoor, die waren eerst onder een andere naam bekend, is me ontschoten welke ook weer, in ieder geval zat toen Damien Rice er nog bij.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg ER, ken jij een ierse band Bell X1? Gisteren gezien in het Paard. Tof bandje
\quote:Op woensdag 11 november 2009 20:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja hoor, die waren eerst onder een andere naam bekend, is me ontschoten welke ook weer, in ieder geval zat toen Damien Rice er nog bij.
In ieder geval zijn ze in Ierland en de USA behoorlijk bekend en gewaardeerd.
Ik wil niet vervelend zijn, maar => http://en.wikipedia.org/wiki/Alessandra_Ambrosioquote:Op woensdag 11 november 2009 20:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik heb het opgezocht en vond echt allesandro (vond ik ook vreemd...) en nee, was bij de MTV VMA's in new york...
Mail is de deur uit.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Probeer het zou ik zeggenBen benieuwd of het lukt
![]()
Zou wel gezellig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |