Vanaf m'n plekkie hier kan ik zo richting delft kijken, en ik zie inderdaad dat het daar regentquote:
Checkquote:
Heee, da's mijn vaste opticien ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:52 schreef Netsplitter het volgende:
Werdt net door van der Leeuw optiek gebeld, m'n nieuwe glazen voor m'n zonnebril zijn binnen.![]()
Nadeel: moet naar buiten.
Mijn favoriete ochtendritueel: mij nog eens lekker omdraaien, en verder slapenquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:49 schreef Isdatzo het volgende:
Ik doe niet aan ochtendrituelen. Ochtend.
dus jij poetst nooit je tanden 'sochtends en 'savonds?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:17 schreef EchnaDarr het volgende:
Altijd eventjes aan de balletjes krabbelenNiet zonder foto gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
zaterdagavond koersen in Geleen, zondag plat en herstellen van de kerstpost.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, de blueberry muffins vielen in de smaak
Hey lui, even een vraag, iemand zin in een meet in Deventer, het weekend van 19/20 december?
December is zo'n klote maandquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey lui, even een vraag, iemand zin in een meet in Deventer, het weekend van 19/20 december?
Wat is er te doen dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Ah. Cool! Als ik kan, ga ik wel meequote:
Even TVP'tquote:
Open er maar een topic overquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:13 schreef EchnaDarr het volgende:
quote:
Hmmm....ik skipquote:Op zondag 8 november 2009 10:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
yaaaayyyyy met 100.000 man staan wachten voor een straatje van 50 meter lang en 3 meter breed
hier niet, a heb dan een verjaardagquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Serieus?quote:Op zondag 8 november 2009 10:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
yaaaayyyyy met 100.000 man staan wachten voor een straatje van 50 meter lang en 3 meter breed
Neequote:
Ik lees het alweer, we wonen echt op de verkeerde plek.quote:Op zondag 8 november 2009 23:07 schreef Xcalibur het volgende:
Vandaag lekker naar Kasteel Dorwerth en bijbehorend bos geweest (vlakbij Arnhem). Was prachtig weer de hele dag, strakblauwe lucht... erg mooi bos ook. Wel mooie foto's gemaakt geloof ik, maar ik moet ze nog uitzoeken.
Om 16:30 richting Zutphen gaan rijden, ineens dikke mist daar in de hele regio, echt heel vaag... in Zutphen bij een middeleeuws restaurantje gegeten ("Bij d'n open haard"), aanrader
Ik heb dezelfde fiets Isdatzo! Alleen heb het frame inmiddels omgezet naar een andere! En een mountainbike schoonhouden is een kunst!quote:Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe maak ik mijn fiets vies, les 1 (klikbaar voor betere smerigheid):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net afgespoeld, helemaal uit elkaar gehaald en weer gesmeerd (naven, lagers etc). Je kwam echt op de vreemdste plekken zand tegen.
Een mountainbike is niet om schoon te houden. Die zijn om schoon te makenquote:Op maandag 9 november 2009 12:18 schreef RikH het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde fiets Isdatzo! Alleen heb het frame inmiddels omgezet naar een andere! En een mountainbike schoonhouden is een kunst!
Daar heb je gelijk in! Of je moet hem in de schuur laten staan!quote:Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Een mountainbike is niet om schoon te houden. Die zijn om schoon te maken
quote:Op maandag 9 november 2009 13:16 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, weer een productieve ochtend gehad, nu even lunchen, vanmiddag sporten en aan het eind van de middag naar de tandarts. Volgens mijn agenda heb ik daar een afspraak, ik kan me niet meer herinneren dat ik die heb gemaakt, maar we zien wel.
Geloof me, dat zou ik weten. Het enige wat het kan zijn is dat ik een jaar geleden na de vorige controle meteen een nieuwe afspraak heb gemaakt. Maar intussen hebben we een nieuwe tandarts gekregen, dus of zij dat ook nog weten is de vraag.quote:Op maandag 9 november 2009 13:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je zou toch niet blij worden als er in eens "Zo meneer Echna komt voor een dubbele onverdoofde wortelkanaalbehandeling... naaaaaiisssss grinnn"
Een beetje vent heet IRL (bijna) zoals zijn FOK-naam.quote:Op maandag 9 november 2009 13:23 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En ik geloof niet dat ze me met 'Echna' aan zouden spreken.
quote:Op maandag 9 november 2009 13:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een beetje vent heet IRL (bijna) zoals zijn FOK-naam.
Dat jij die afwijking hebt maakt het niet meteen regel, dat zie ik meer als uitzonderingquote:Op maandag 9 november 2009 13:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een beetje vent heet IRL (bijna) zoals zijn FOK-naam.
Zal ik ff naar de intratuin rijdenquote:Op maandag 9 november 2009 14:26 schreef Ynske het volgende:
Jullie zijn schatten en willen vast iemand voor me helpen![]()
![]()
Heeft iemand van jullie toevallig een foto van een abies nordmanniana beter bekend als de nordmanspar liggen?
mn nichtje heeft daar een foto van nodig voor in de folder van de zaak maar ik heb er geen
Iemand die wil helpen?
Bij mij is juist 't frame nog zo'n beetje 't enige dat overgebleven isquote:Op maandag 9 november 2009 12:18 schreef RikH het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde fiets Isdatzo! Alleen heb het frame inmiddels omgezet naar een andere! En een mountainbike schoonhouden is een kunst!
Dat dus.quote:Op maandag 9 november 2009 14:41 schreef RonaldV het volgende:
Ik wil je best helpen, maar ik heb er geen.
Ik zag de oliebollenkraam alweer staanquote:Op maandag 9 november 2009 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
ze hebben nu vast wel kerstbomen, aangezien er ook pepernoten vanaf augustus in de winkel liggen
Na een volle week te hebben gebunkerd is het weer eens afgelopen met het gesnaai (jaja ik weet bad timing maar er moeten drastisch kilo's af)quote:Op maandag 9 november 2009 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zag de oliebollenkraam alweer staan
hahahahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Hoef je neit te vragen.. Het is een IT-erquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
quote:Op maandag 9 november 2009 21:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hoef je neit te vragen.. Het is een IT-er![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Pleeaasssseeeeeequote:
Als je me gaat zoenen sla ik je op je neus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Product CDROMs...quote:Op maandag 9 november 2009 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een duidelijke mening over de installatiesoftware die bij een HP-printer geleverd wordt:
a) dat ding doet automagisch installeren in NL terwijl ik een UK-systeem heb
b) dat ding doet automagisch een yahoo toolbar installeren
c) dat ding doet automagisch eenhp toolbar
installeren waarmee je de hp shop kan benaderen
En dan mensen maar klagen dat Microsoft IE automatisch installeert als webbrowser
Mwjah.....leuk, maar ik had de bijbehorende software nodig ivm scanning. Probleem is inmiddels alweer opgelost. Je kan ergens in W7 aangeven in welke taal programma's moeten worden geïnstalleerdquote:Op maandag 9 november 2009 21:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Product CDROMs...
ALTIJD de drivers en stuurprogramma's van de site halen!
quote:Op maandag 9 november 2009 20:56 schreef RonaldV het volgende:
Helemaal blij is!
Wat fijn nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ondertussen alweer toe aan vakantienog maar 4,5 week...
Je bent net terug!quote:Op maandag 9 november 2009 22:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat fijn nieuws!
Ik ben ondertussen alweer toe aan vakantienog maar 4,5 week...
I know! Maar ben toe aan vakantie zonder ouders erbij deze keerquote:
Er was geen twijfel.....hier niet. Zonsopkomst was vooral veel wolken en weinig zon, hoewel die wolken wel ok warenquote:Op dinsdag 10 november 2009 06:52 schreef Marc H het volgende:
Morge.
Twijfel of er een zonsopgang komt die het fotograferen waard is.
Heerlijk rustig lijkt me datquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:04 schreef EchnaDarr het volgende:
Ohja, mijn werkruimte had ineens ook geen netwerk meer. En aangezien we werken met IP Phones, dus ook geen telefoon.
Leuke dag op kantoor weer
Vriend, ik ben aan het re-integreren. Ik maak deze week 4x4uur, dan wil ik ook wel wat doen. Stilzitten kan ik thuis ook.quote:
Wat hij zegtquote:
Koffie met melk en suiker dan maar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:09 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Vriend, ik ben aan het re-integreren. Ik maak deze week 4x4uur, dan wil ik ook wel wat doen. Stilzitten kan ik thuis ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |