Vanaf m'n plekkie hier kan ik zo richting delft kijken, en ik zie inderdaad dat het daar regentquote:
Checkquote:
Heee, da's mijn vaste opticien ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:52 schreef Netsplitter het volgende:
Werdt net door van der Leeuw optiek gebeld, m'n nieuwe glazen voor m'n zonnebril zijn binnen.![]()
Nadeel: moet naar buiten.
Mijn favoriete ochtendritueel: mij nog eens lekker omdraaien, en verder slapenquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:49 schreef Isdatzo het volgende:
Ik doe niet aan ochtendrituelen. Ochtend.
dus jij poetst nooit je tanden 'sochtends en 'savonds?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:17 schreef EchnaDarr het volgende:
Altijd eventjes aan de balletjes krabbelenNiet zonder foto gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
zaterdagavond koersen in Geleen, zondag plat en herstellen van de kerstpost.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, de blueberry muffins vielen in de smaak
Hey lui, even een vraag, iemand zin in een meet in Deventer, het weekend van 19/20 december?
December is zo'n klote maandquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey lui, even een vraag, iemand zin in een meet in Deventer, het weekend van 19/20 december?
Wat is er te doen dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Ah. Cool! Als ik kan, ga ik wel meequote:
Even TVP'tquote:
Open er maar een topic overquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:13 schreef EchnaDarr het volgende:
quote:
Hmmm....ik skipquote:Op zondag 8 november 2009 10:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
yaaaayyyyy met 100.000 man staan wachten voor een straatje van 50 meter lang en 3 meter breed
hier niet, a heb dan een verjaardagquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Serieus?quote:Op zondag 8 november 2009 10:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
yaaaayyyyy met 100.000 man staan wachten voor een straatje van 50 meter lang en 3 meter breed
Neequote:
Ik lees het alweer, we wonen echt op de verkeerde plek.quote:Op zondag 8 november 2009 23:07 schreef Xcalibur het volgende:
Vandaag lekker naar Kasteel Dorwerth en bijbehorend bos geweest (vlakbij Arnhem). Was prachtig weer de hele dag, strakblauwe lucht... erg mooi bos ook. Wel mooie foto's gemaakt geloof ik, maar ik moet ze nog uitzoeken.
Om 16:30 richting Zutphen gaan rijden, ineens dikke mist daar in de hele regio, echt heel vaag... in Zutphen bij een middeleeuws restaurantje gegeten ("Bij d'n open haard"), aanrader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |