Ach ja, het ligt er maar net aan in welke staat van dronkenschap hij verkeert als ie zijn laatste ronde langs al zijn weilanden gaat doen. Mocht ie nou erg veel genuttigd hebben, dan wil het wel eens voorkomen dat ie het hek niet goed dichtbindt. En net of die beesten het ruiken! Normaal gesproken blijven ze vrij achteraan in het weiland achter ons huis, maar als het hek slecht is gesloten dan schijnen ze dat radiografisch door te krijgen gestraald ofzo, en dan kun je er donder op zeggen dat ze ontsnappen.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
@ElizabethR leuk zo'n buurman
Met Guinness!!quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 09:34 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
De stieren van de buurman waren weer eens losgebroken, en daarom heb ik rond 4 uur vannacht samen met echtgenoot en zoon stieren uit onze achtertuin moeten jagen. Waarom kunnen die beesten nou niet gewoon stilletjes een tuin doorploegen zodat ik tenminste door kan slapen!!
quote:Op donderdag 5 november 2009 09:34 schreef ElizabethR het volgende:![]()
De stieren van de buurman waren weer eens losgebroken, en daarom heb ik rond 4 uur vannacht samen met echtgenoot en zoon stieren uit onze achtertuin moeten jagen. Waarom kunnen die beesten nou niet gewoon stilletjes een tuin doorploegen zodat ik tenminste door kan slapen!!
maand of 2 tot 2,5quote:
Yup... alleen even kijken wat er binnenkomt natuurlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:46 schreef Netsplitter het volgende:
Das tijdelijk idd.
Genoeg toko's die mensen op de bank hebben zitten nu.
Altijd leuk, intakegesprekken afnemenquote:Op donderdag 5 november 2009 12:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Yup... alleen even kijken wat er binnenkomt natuurlijk.
Ow, je mag het zelf niet eens? Damn, dat is jammer. En dan inderdaad maar moeten accepteren wat je in je schoot geworpen krijgt.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:42 schreef HMaster-II het volgende:
ik mag nietsja de komende periode er tegen aankijken ...
Vorig jaar was dat niet onprettig..
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:05 schreef EchnaDarr het volgende:
Ze selecteren vast niet op geslacht (vrouw), leeftijd (max 25) en score op uiterlijk (minimaal een 7)?
lol, ja, wordt gezellig. Zo'n heel dom, arrogant ding dat er geweldig uit ziet, maar enkel maar over schoenen en mutsjes kan praten. Kan je net zo goed een mooie wallpaper zoeken... heb je meer aanquote:Op donderdag 5 november 2009 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En als ze dat wel deden dan weet je nog niet of het wel zo "gezellig" wordt
Weet je hoe leuk die te pesten zijn. Het hoeft ook allemaal niet hoogstaand, tis maar kantoorversiering. Het moet wel leuk zijn, niet iemand die ineens ook nog diepgaande discussies gaat voeren.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
lol, ja, wordt gezellig. Zo'n heel dom, arrogant ding dat er geweldig uit ziet, maar enkel maar over schoenen en mutsjes kan praten. Kan je net zo goed een mooie wallpaper zoeken... heb je meer aan
NSFW linkje van de games afdelingquote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef RonaldV het volgende:
En dan vragen verschillende ITers zich nog af waarom ze zo weinig succesvol zijn bij de dames...
Dus, is het nou enkel- of meervoud?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vraag altijd of ze wil forken, maar dan kijken ze me raar aan.
Beide.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus, is het nou enkel- of meervoud?
Doen ze zeker niks met php?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Beide.
Ik vraag het aan een vrouw in een groepje en dat groepje kijkt me dan raar aan.![]()
Mijn wallpaper op kantoor is wel erg prettig..quote:Op donderdag 5 november 2009 14:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
lol, ja, wordt gezellig. Zo'n heel dom, arrogant ding dat er geweldig uit ziet, maar enkel maar over schoenen en mutsjes kan praten. Kan je net zo goed een mooie wallpaper zoeken... heb je meer aan
Nope en ook niks met software ontwikkelen.quote:
Verkapt "kijk mij met mijn dualscreen'quote:Op donderdag 5 november 2009 15:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mijn wallpaper op kantoor is wel erg prettig..![]()
kleine view van mijn 2560x1024 dekstop
Mijn dinnie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef RonaldV het volgende:
En dan vragen verschillende ITers zich nog af waarom ze zo weinig succesvol zijn bij de dames...
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
NSFW linkje van de games afdeling
[NSFW] Counterstrike met blote borsten, veel blote borsten
Die gasten vinden hun potje CS gewoon te interessant.
Ik heb 1 scherm met zo'n resolutie.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verkapt "kijk mij met mijn dualscreen'
Moet ik er eentje voor je maken?quote:
Hier ook dual screen... maar ja, op beide dezelfde wallpaper, dus dat schiet niet opquote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verkapt "kijk mij met mijn dualscreen'
Ah, ik moest de term even googelen, en toen kwam php als eerste resultquote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nope en ook niks met software ontwikkelen.
Ik gebruik zelf Ultramon (licentie versie), maar je kan ook even Googlen naar freeware oplossingen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Moet ik er eentje voor je maken?
[..]
Hier ook dual screen... maar ja, op beide dezelfde wallpaper, dus dat schiet niet op
[..]
Ah, ik moest de term even googelen, en toen kwam php als eerste result.
Heb hem nog nooit gebruikt (de term... google heb ik wel eens gebruikt)
ik photoshop er normaalgesproken gewoon 2 aan elkaarquote:Op donderdag 5 november 2009 15:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf Ultramon (licentie versie), maar je kan ook even Googlen naar freeware oplossingen.
Ik vraag me niks af. Maar mijn uitlatingen hier zijn niet dezelfde die ik IRL doe. Fok! werkt zoals gewoonlijk lekker polariserend.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef RonaldV het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mijn wallpaper op kantoor is wel erg prettig..![]()
kleine view van mijn 2560x1024 dekstop
Mijn dinnie![]()
[ afbeelding ]
Mja voel me nu redelijk wakker, zal vanmiddag wel inkakken, ga ik dan even lekker een uurtje liggenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen, wij gaan ballorig onveilig maken
@sarabi:http://www.buienradar.be/ het ziet er nog redelijk uitveel plezier!
@chanty, terug naar je bedje johlekker verder slapen
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:44 schreef Chanty het volgende:
[..] ga ik dan even lekker een uurtje liggen
Dan zit ik in Cambridgequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Ynske het volgende:
Bevestiging binnen, 11 december gaan we met een groepje Utrecht by Night onveilig maken
heb er zin in
Begin een Familie fotografie bedrijfquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef RonaldV het volgende:
Uitdaging: zo veel modellen te fotograferen, en zo veel tijd te kort.
Heeft iemand suggesties om je werk, familie en hobby efficienter te combineren? Ze vragen op dit moment allemaal om 24uurs aandacht...
Ja, DAAR zit mijn vrouw op te wachten: als ik vanaf huis ga werkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Begin een Familie fotografie bedrijf
Opgelost Slotje
Stoppen met slapenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef RonaldV het volgende:
Heeft iemand suggesties om je werk, familie en hobby efficienter te combineren? Ze vragen op dit moment allemaal om 24uurs aandacht...
ja wat wil ze nou??quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, DAAR zit mijn vrouw op te wachten: als ik vanaf huis ga werken
Meer koffiequote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef RonaldV het volgende:
Oh, goed dat je het zegt: Dat moet ik ook nog doen: slapen!quote:
Jij zat ook regelmatig in de weg van een poetsende huisvrouw?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ja wat wil ze nou??
graag of niet
Studio aan huis schijnt wonderen te doen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:34 schreef RonaldV het volgende:
Jij zat ook regelmatig in de weg van een poetsende huisvrouw?
Daarom heb ik er ééntje in de garage...quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Studio aan huis schijnt wonderen te doen.Je hebt vast nog wel een kamer die je daarvoor kunt gebruiken. Desnoods liggen de kids maar bij elkaar op de kamer.
Alle kamers zijn al in gebruik. En mijn "studeerkamer" (computerkamer dus) is te klein om als studio te gebruiken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Studio aan huis schijnt wonderen te doen.Je hebt vast nog wel een kamer die je daarvoor kunt gebruiken. Desnoods liggen de kids maar bij elkaar op de kamer.
Offer je eigen slaapkamer op. Ga jij lekker bij je zoon liggen en je moeder bij je dochter. Weet je ook meteen zeker dat het probleem qua kroost niet groter gaat worden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Alle kamers zijn al in gebruik. En mijn "studeerkamer" (computerkamer dus) is te klein om als studio te gebruiken.
En geloof me: twee pubers van verschillend geslacht wil je NIET bij elkaar op de kamer. Er zit nu een dikke muur en mijn studeerkamer tussen, en dat voorkomt al geen oorlogen...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Offer je eigen slaapkamer op. Ga jij lekker bij je zoon liggen en je moeder bij je dochter. Weet je ook meteen zeker dat het probleem qua kroost niet groter gaat worden.
Think *OUTSIDE* the boxxx.
Dat probleem is reeds op andere manieren opgelost.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Weet je ook meteen zeker dat het probleem qua kroost niet groter gaat worden.
Nuance: ouders willen wel aan sex doen en proberen het ook, maar kinderen voorkomen dat. Niets zo leuk als ineens een stem naast je bed horen die vraagt wat papa met mama aan het doen isquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:25 schreef RonaldV het volgende:
Besides: ouders doen niet aan sex, dat weet iedereen.
Vertel me, welk probleem wordt opgelost door je auto te laten staan? En wat krijg je er voor terug. Als ik een OV krijg wil ik best mijn auto laten staan als ik tegelijk ook een studio krijgquote:En je eigen slaapkamer opofferen is net zoiets als het gebruiken van het OV in plaats van je auto om naar je werk te gaan
Ik weet van niks!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Besides: ouders doen niet aan sex, dat weet iedereen.
Ssssht! Feind hört mit!quote:
Hallo!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:10 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je vlucht wel lekker uit de discussie weg vriend
niemand ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:58 schreef Ynske het volgende:
weet hier iemand of er een shortcut is voor het veranderen van je profiel in Photoshop
waarbij je de laatste stap voor het omzetten van je foto van adobe rbg naar s-rgb voor t inet?
Ik ga hier een beetje de mist in vrees ik...quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:58 schreef Ynske het volgende:
waarbij je de laatste stap voor het omzetten van je foto van adobe rbg naar s-rgb voor t inet?
nouja je schiet op Adobe RGBquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:32 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Ik ga hier een beetje de mist in vrees ik...
Deze link ( http://morris-photographi(...)ard_Shortcuts_PC.pdf ) zegt Ctrl+Alt+Shift+ ]. Omdat ik even geen PS heb (zal morgen wel weer geïnstalleerd zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja je schiet op Adobe RGB
bewerkt je foto en gaat naar Edit > Convert to profile om de foto om te zetten naar S-Rgb
dat is nu steeds een muishandeling, en ik vroeg me af of dat ook kon met een shortcut
snif. hier iig nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Deze link ( http://morris-photographi(...)ard_Shortcuts_PC.pdf ) zegt Ctrl+Alt+Shift+ ]. Omdat ik even geen PS heb (zal morgen wel weer geïnstalleerd zijn) kan ik het niet verifieren
CS4?quote:
Jeejquote:
quote:Welcome to Arizona State University web services!
Your ASURITE UserID has been created and is ready for you to activate.
Your Affiliate-ID is: 1202836695
Your activation code is: *********
To activate your ASURITE UserID visit http://asu.edu/asurite , type in your Affiliate-ID (the 10-digit number above) and follow the on-screen instructions.
Heb je die nu pas voor het eerst? Ik krijg ze al jaren! Vooral van de DeVry Universiteit!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:45 schreef -Marjo- het volgende:
Ik kreeg een vaag mailtje:
[..]
Zal wel weer zo'n scam ding zijn?
Ook geen Photoshop aanwezig maar kan je geen action aanmaken en die onder een shortcut zetten?quote:
blont dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:03 schreef P_B het volgende:
[..]
Ook geen Photoshop aanwezig maar kan je geen action aanmaken en die onder een shortcut zetten?
Ik heb soms mijn momenten... Maar ik hoop dat het kan / werkt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
blont dat ik daar niet aan gedacht heb
Uitgeslapenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:04 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd hoe je je morgen voelt.
ftel waar ben je geweest dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
GoedeavondDat was een kort concertje
Zo vroeg ben ik normaal nooit terug
GABRIEL RIOS: PIANO & PERCUSSION maar dan zonder de percussie want die betreffende meneer was er even nietquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |