Ik ben gewoon een stoer wijfquote:Op woensdag 4 november 2009 13:47 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wat zegt dat over je vriend? Heeft die meer vrouwelijke eigenschappen dan mannelijke? Of valt ie stiekem meer op mannen
Nee, compleet met romp en ledematen alsjeblieft!quote:Op woensdag 4 november 2009 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn hoofd nie zomaar hier neer zetten
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, compleet met romp en ledematen alsjeblieft!
Nou, ga dan maar weer weg, wat hebben we er dan aan.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn hoofd nie zomaar hier neer zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Oeh die is lekkerquote:
Dat soort spul verkopen ze hier natuurlijk niet, maar zo eind oktober verschijnt er bij de Lidl wel atlijd speculaas, gewoon echte speculaas!!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oeh die is lekker
Ik heb chocoladepepernotenHet is november dus ik mag die zooi eindelijk kopen van mezelf
Run je toevallig een B&B? Dan is er hier vast wel iemand te vinden die jou ff een zakje Venco wil brengenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat soort spul verkopen ze hier natuurlijk niet, maar zo eind oktober verschijnt er bij de Lidl wel atlijd speculaas, gewoon echte speculaas!!![]()
Dus wij slaan heel november en december ontzettend veel speculaas in om de rest van het jaar mee door te komen. Meestal redden we dat niet
Ik zou momenteel overigens een moord doen voor een zakkie drop!!!
Meh, dat heb ik dan weer mooi gemistquote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef PKfotografie het volgende:
druk bij ons om de hoek
[ afbeelding ]
verders geen gewonden
ze moeten de zooi nog opruimen denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Meh, dat heb ik dan weer mooi gemist.
Wel de eerste die op die plantenbakken inrijdt volgens mij. Respect!
Moet ik wat opsturen?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat soort spul verkopen ze hier natuurlijk niet, maar zo eind oktober verschijnt er bij de Lidl wel atlijd speculaas, gewoon echte speculaas!!![]()
Dus wij slaan heel november en december ontzettend veel speculaas in om de rest van het jaar mee door te komen. Meestal redden we dat niet
Ik zou momenteel overigens een moord doen voor een zakkie drop!!!
he ja lekkerquote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef Netsplitter het volgende:
De nieuwe Fok! actie.
Stuur drop naar ElizaberhR en help haar door de winter heen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Moet ik wat opsturen?Hebben ze daar totaal geen drop?
Oh en speculoos is echt zo lekker, maar ook belachelijk duur
Helemaal niets, er hangt bij de Tesco één soort snoep tussen de chocoladezooi en andere zoetigheid waar ze de naam 'liquorice' aan hebben gegeven, maar dat lijkt in de verste verte nog niet op drop.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Moet ik wat opsturen?Hebben ze daar totaal geen drop?
Oh en speculoos is echt zo lekker, maar ook belachelijk duur
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef PKfotografie het volgende:
druk bij ons om de hoek
[ afbeelding ]
verders geen gewonden
Het vermogen en het formaat ook niet trouwensquote:Op woensdag 4 november 2009 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
![]()
Een SUV kan over van alles heenrijden maar niet over een hoge plantenbak. Maar ja, de prijs van een auto is niet gerelateerd aan het verstand van de bestuurder.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |