Ow, dat kan beter:quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:23 schreef ultra_ivo het volgende:
Dan voeg ik er nog wat onbekenders aan toe:
Tuurlijk wel, hij is bijna leegquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik dacht in ER's tuin, of is ze ondertussen nóg niet begonnen met 't binnenhalen van die berg?
Heel mooi, tot die vent gaat knorren en die griet gaat 'zingen'quote:
Zie edit. ik doe niet zo flauwquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
* tweede kop pakken gaat. En nog bedankt voor de assistentie gister!quote:Op woensdag 4 november 2009 09:04 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaaagggg![]()
Koffie is weer prettig diepzwart----->> RonnieVee niet vergeten koffie te pakken.
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:08 schreef Netsplitter het volgende:
I love the smell of asfalt in de morning.Wacht maar tot je kinderen krijgt en de boel onder schijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2009 09:14:51 ]
daar hebben ze 'de luier' voor tegen uitgevondenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wacht maar tot je kinderen krijgt en de boel onder schijten
Ik ga dus echt wel (zindelijke) kinderen adopterenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wacht maar tot je kinderen krijgt en de boel onder schijten
Nou ik weet niet hoor maar dat is alleen effectief voor het opvangen...quote:Op woensdag 4 november 2009 09:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
daar hebben ze 'de luier' voor tegen uitgevonden
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga dus echt wel (zindelijke) kinderen adopteren
Ik las brouwsel.....quote:Op woensdag 4 november 2009 09:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tssskkkk als ook voor jou de tijd rijp is, wil je maar al te graag een eigen bouwsel in je armen hebben liggen.
Dat dacht ik ook altijdquote:Op woensdag 4 november 2009 09:32 schreef Netsplitter het volgende:
Kinderen zijn alleen leuk als ze van iemand anders zijn.
Dat denk ik nog steeds.quote:
quote:
Zo ongelooflijk mee eensquote:Op woensdag 4 november 2009 09:32 schreef Netsplitter het volgende:
Kinderen zijn alleen leuk als ze van iemand anders zijn.
waar?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ieuw (typisch mannen)
Aangezien er daar meer mannen dan vrouwen werken.....
Uit onderzoek is gebleken dat mannen dagelijks meer koffie naar binnengieten dan vrouwenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
waar?
Dat advocatenkantoor waar we de keuken mee delen bestaat voor het grootste deel uit vrouwen...
Maar dat wil niet meteen zeggen dat mannen dan ook slordiger zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat mannen dagelijks meer koffie naar binnengieten dan vrouwen
Eerst een linkje naar dat onderzoekquote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat mannen dagelijks meer koffie naar binnengieten dan vrouwen
Heb ik nietquote:Op woensdag 4 november 2009 10:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eerst een linkje naar dat onderzoek
Viva topicquote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik nietMaar ik heb het ergens gelezen. Vrouwen zijn "gezonder" en drinken veel meer water tussendoor. (want dat is goed voor de lijn)
Ook wordt veel koffie-gebruik in de zwangerschap afgeraden etc.
Brrrrrr....quote:
Noujaquote:
Mannen slurpen meer koffie en vrouwen lezen de Viva enzulks.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Noujaik lees helemaal geen viva
Je hoort mij toch ook niet iedere keer "nerd-topic" roepen als er over specs van een pc wordt gepraat
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mannen slurpen meer koffie pimpen met hun PC-specs en vrouwen lezen de Viva enzulks.
quote:
Ik nietquote:Op woensdag 4 november 2009 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mannen slurpen meer koffie en vrouwen lezen de Viva enzulks.
Ben jij dan wel een vrouw en niet stiekum een verkapte man?quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben jij dan wel een vrouw en niet stiekum een verkapte man?
Kelly??quote:Op woensdag 4 november 2009 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Misschien ben ik wel een vrouw met meer mannelijke eigenschappen dan vrouwelijke
Phew, gelukkig.quote:
Ziet er niet lekker uit.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:33 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ook goeiemorgen...
en ja, sommige kopjes zaten inmiddels vast-geplakt aan het aanrecht...
Wat zegt dat over je vriend? Heeft die meer vrouwelijke eigenschappen dan mannelijke? Of valt ie stiekem meer op mannenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Misschien ben ik wel een vrouw met meer mannelijke eigenschappen dan vrouwelijke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |