waar?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ieuw (typisch mannen)
Aangezien er daar meer mannen dan vrouwen werken.....
Uit onderzoek is gebleken dat mannen dagelijks meer koffie naar binnengieten dan vrouwenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
waar?
Dat advocatenkantoor waar we de keuken mee delen bestaat voor het grootste deel uit vrouwen...
Maar dat wil niet meteen zeggen dat mannen dan ook slordiger zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat mannen dagelijks meer koffie naar binnengieten dan vrouwen
Eerst een linkje naar dat onderzoekquote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat mannen dagelijks meer koffie naar binnengieten dan vrouwen
Heb ik nietquote:Op woensdag 4 november 2009 10:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eerst een linkje naar dat onderzoek
Viva topicquote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik nietMaar ik heb het ergens gelezen. Vrouwen zijn "gezonder" en drinken veel meer water tussendoor. (want dat is goed voor de lijn)
Ook wordt veel koffie-gebruik in de zwangerschap afgeraden etc.
Brrrrrr....quote:
Noujaquote:
Mannen slurpen meer koffie en vrouwen lezen de Viva enzulks.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Noujaik lees helemaal geen viva
Je hoort mij toch ook niet iedere keer "nerd-topic" roepen als er over specs van een pc wordt gepraat
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mannen slurpen meer koffie pimpen met hun PC-specs en vrouwen lezen de Viva enzulks.
quote:
Ik nietquote:Op woensdag 4 november 2009 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mannen slurpen meer koffie en vrouwen lezen de Viva enzulks.
Ben jij dan wel een vrouw en niet stiekum een verkapte man?quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben jij dan wel een vrouw en niet stiekum een verkapte man?
Kelly??quote:Op woensdag 4 november 2009 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Misschien ben ik wel een vrouw met meer mannelijke eigenschappen dan vrouwelijke
Phew, gelukkig.quote:
Ziet er niet lekker uit.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:33 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ook goeiemorgen...
en ja, sommige kopjes zaten inmiddels vast-geplakt aan het aanrecht...
Wat zegt dat over je vriend? Heeft die meer vrouwelijke eigenschappen dan mannelijke? Of valt ie stiekem meer op mannenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Misschien ben ik wel een vrouw met meer mannelijke eigenschappen dan vrouwelijke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |