Ach ja, het ligt er maar net aan in welke staat van dronkenschap hij verkeert als ie zijn laatste ronde langs al zijn weilanden gaat doen. Mocht ie nou erg veel genuttigd hebben, dan wil het wel eens voorkomen dat ie het hek niet goed dichtbindt. En net of die beesten het ruiken! Normaal gesproken blijven ze vrij achteraan in het weiland achter ons huis, maar als het hek slecht is gesloten dan schijnen ze dat radiografisch door te krijgen gestraald ofzo, en dan kun je er donder op zeggen dat ze ontsnappen.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
@ElizabethR leuk zo'n buurman
Met Guinness!!quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 09:34 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
De stieren van de buurman waren weer eens losgebroken, en daarom heb ik rond 4 uur vannacht samen met echtgenoot en zoon stieren uit onze achtertuin moeten jagen. Waarom kunnen die beesten nou niet gewoon stilletjes een tuin doorploegen zodat ik tenminste door kan slapen!!
quote:Op donderdag 5 november 2009 09:34 schreef ElizabethR het volgende:![]()
De stieren van de buurman waren weer eens losgebroken, en daarom heb ik rond 4 uur vannacht samen met echtgenoot en zoon stieren uit onze achtertuin moeten jagen. Waarom kunnen die beesten nou niet gewoon stilletjes een tuin doorploegen zodat ik tenminste door kan slapen!!
maand of 2 tot 2,5quote:
Yup... alleen even kijken wat er binnenkomt natuurlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:46 schreef Netsplitter het volgende:
Das tijdelijk idd.
Genoeg toko's die mensen op de bank hebben zitten nu.
Altijd leuk, intakegesprekken afnemenquote:Op donderdag 5 november 2009 12:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Yup... alleen even kijken wat er binnenkomt natuurlijk.
Ow, je mag het zelf niet eens? Damn, dat is jammer. En dan inderdaad maar moeten accepteren wat je in je schoot geworpen krijgt.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:42 schreef HMaster-II het volgende:
ik mag nietsja de komende periode er tegen aankijken ...
Vorig jaar was dat niet onprettig..
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:05 schreef EchnaDarr het volgende:
Ze selecteren vast niet op geslacht (vrouw), leeftijd (max 25) en score op uiterlijk (minimaal een 7)?
lol, ja, wordt gezellig. Zo'n heel dom, arrogant ding dat er geweldig uit ziet, maar enkel maar over schoenen en mutsjes kan praten. Kan je net zo goed een mooie wallpaper zoeken... heb je meer aanquote:Op donderdag 5 november 2009 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En als ze dat wel deden dan weet je nog niet of het wel zo "gezellig" wordt
Weet je hoe leuk die te pesten zijn. Het hoeft ook allemaal niet hoogstaand, tis maar kantoorversiering. Het moet wel leuk zijn, niet iemand die ineens ook nog diepgaande discussies gaat voeren.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
lol, ja, wordt gezellig. Zo'n heel dom, arrogant ding dat er geweldig uit ziet, maar enkel maar over schoenen en mutsjes kan praten. Kan je net zo goed een mooie wallpaper zoeken... heb je meer aan
NSFW linkje van de games afdelingquote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef RonaldV het volgende:
En dan vragen verschillende ITers zich nog af waarom ze zo weinig succesvol zijn bij de dames...
Dus, is het nou enkel- of meervoud?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vraag altijd of ze wil forken, maar dan kijken ze me raar aan.
Beide.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus, is het nou enkel- of meervoud?
Doen ze zeker niks met php?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Beide.
Ik vraag het aan een vrouw in een groepje en dat groepje kijkt me dan raar aan.![]()
Mijn wallpaper op kantoor is wel erg prettig..quote:Op donderdag 5 november 2009 14:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
lol, ja, wordt gezellig. Zo'n heel dom, arrogant ding dat er geweldig uit ziet, maar enkel maar over schoenen en mutsjes kan praten. Kan je net zo goed een mooie wallpaper zoeken... heb je meer aan
Nope en ook niks met software ontwikkelen.quote:
Verkapt "kijk mij met mijn dualscreen'quote:Op donderdag 5 november 2009 15:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mijn wallpaper op kantoor is wel erg prettig..![]()
kleine view van mijn 2560x1024 dekstop
Mijn dinnie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef RonaldV het volgende:
En dan vragen verschillende ITers zich nog af waarom ze zo weinig succesvol zijn bij de dames...
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
NSFW linkje van de games afdeling
[NSFW] Counterstrike met blote borsten, veel blote borsten
Die gasten vinden hun potje CS gewoon te interessant.
Ik heb 1 scherm met zo'n resolutie.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verkapt "kijk mij met mijn dualscreen'
Moet ik er eentje voor je maken?quote:
Hier ook dual screen... maar ja, op beide dezelfde wallpaper, dus dat schiet niet opquote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verkapt "kijk mij met mijn dualscreen'
Ah, ik moest de term even googelen, en toen kwam php als eerste resultquote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nope en ook niks met software ontwikkelen.
Ik gebruik zelf Ultramon (licentie versie), maar je kan ook even Googlen naar freeware oplossingen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Moet ik er eentje voor je maken?
[..]
Hier ook dual screen... maar ja, op beide dezelfde wallpaper, dus dat schiet niet op
[..]
Ah, ik moest de term even googelen, en toen kwam php als eerste result.
Heb hem nog nooit gebruikt (de term... google heb ik wel eens gebruikt)
ik photoshop er normaalgesproken gewoon 2 aan elkaarquote:Op donderdag 5 november 2009 15:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf Ultramon (licentie versie), maar je kan ook even Googlen naar freeware oplossingen.
Ik vraag me niks af. Maar mijn uitlatingen hier zijn niet dezelfde die ik IRL doe. Fok! werkt zoals gewoonlijk lekker polariserend.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef RonaldV het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mijn wallpaper op kantoor is wel erg prettig..![]()
kleine view van mijn 2560x1024 dekstop
Mijn dinnie![]()
[ afbeelding ]
Mja voel me nu redelijk wakker, zal vanmiddag wel inkakken, ga ik dan even lekker een uurtje liggenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen, wij gaan ballorig onveilig maken
@sarabi:http://www.buienradar.be/ het ziet er nog redelijk uitveel plezier!
@chanty, terug naar je bedje johlekker verder slapen
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:44 schreef Chanty het volgende:
[..] ga ik dan even lekker een uurtje liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |