quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:37 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalZometeen maar eens fotoshooten met een vriendin
quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
gezellig
ik ga aan een koffie-infuus
ik wil het topic dichtgooien maar weet geen leuke TT
quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien iets van FOT SC#129: allemaal aan het koffie-infuus!![]()
We hebben 'corfee'... dus ik heb net kopjes koffie opgeruimt waar de vorkjes (ja, als de lepeltjes op zijn moet je iets) aan de bodem vast zaten, in een dikke bruine laag onherkenbare substantie. Na onderzoek rees het vermoeden dat we hier best te maken zouden kunnen hebben met een substantie die in een vorig leven vloeibaar geweest had kunnen zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:08 schreef Netsplitter het volgende:
Heb net ff een grote bak koffie verkeerd gepakt.
Ik ben onschuldig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
We hebben 'corfee'... dus ik heb net kopjes koffie opgeruimt waar de vorkjes (ja, als de lepeltjes op zijn moet je iets) aan de bodem vast zaten, in een dikke bruine laag onherkenbare substantie. Na onderzoek rees het vermoeden dat we hier best te maken zouden kunnen hebben met een substantie die in een vorig leven vloeibaar geweest had kunnen zijn.
Je kon iig de complete mok aan de vork optillen... vaatwasser op 'intensief 75 graden'
Hm, jij stond eigenlijk bovenaan de lijst...quote:
Advocaten zijn evil dus altijd de dader.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hm, jij stond eigenlijk bovenaan de lijst...
Dan moet ik verder zoeken... zal wel een advocaat zijn geweest.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:34 schreef Netsplitter het volgende:
Dat ze er nog zijn......
HP weet wel wat ze moeten rekenen voor die krengen over het algemeen.
[..]
Ik ben onschuldig.![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:40 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, man opgerot naar de uni, kind opgerot naar zijn school, radio aan en ik met een emmer koffie achter de pc geinstalleerd en aan het werk.
Goedemorgen
*ziet Eliza..._R een 10 liter bouwmarkt emmer vol koffie met een rietje uitslurpenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:40 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, man opgerot naar de uni, kind opgerot naar zijn school, radio aan en ik met een emmer koffie achter de pc geinstalleerd en aan het werk.
Goedemorgen
Levendige fantasie!! Daar moet je iets mee doen joh! Wordt fotograaf ofzoquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*ziet Eliza..._R een 10 liter bouwmarkt emmer vol koffie met een rietje uitslurpen
ff reclame maken voor een klantquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:50 schreef RonaldV het volgende:
Hm, hoe erg ben je aan koffie toe als je zelfs vergeet om koffie te halen? Ik heb nog geen bak op vandaag...
Het erge is: de koffiemachine staat naast mijn kamer...quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ff reclame maken voor een klant
http://www.simonlevelt.nl/
ze hebben een webwinkel
Ruilenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:20 schreef RonaldV het volgende:
Gure wind? Het is hier (Nimwegen) windstil met een zonnetje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |