Dat gaat wegvallen tegen de carosseriekleurquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Leuke wagens, maar ik blijf het rode dashboardverlichting irritant vinden.
[..]
Interesse in een Netkousen & Chroom shoot?quote:
schat, hij is volquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:12 schreef Netsplitter het volgende:
heheheh
Leuke titel voor de volgende, maar laten we eerst nr127 vol maken qua kilometers zodat die uit de lease kan.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:10 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vind het interieur ook niet spannend voor een auto die uit het warme zuiden komt.
Wanneer je kijkt bij bv Alfa daar heb je mooie ronde vormen, geen strakke lijnen zoals in een duitser.
Dat mogen ze wel gaan veranderen bij Seat vind ik.
Coolquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Interesse in een Netkousen & Chroom shoot?
Mogen bier en tieten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
Nieuw wedstrijd idee?
Mooiste foto van een auto?
Leuke voor een wedstrijd met PTAquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
Nieuw wedstrijd idee?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
Nieuw wedstrijd idee?
Stuur maar een pm met die dingen als je wilt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]dr zijn zoveel dingen beloofd, en nog altijd niet in wedstrijdvorm uitgekomen
De mooiste PTA auto foto?quote:
Kun je 3 keer doen dan. met vliegtuigen, met treinen en met auto's!quote:
Planes, Trains & Automobiles.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:40 schreef Cryothic het volgende:
volgens mij ga ik hier spijt van krijgen, maar wat is PTA?
Dat kanquote:
Ahhhhhh, nu komt de aap uit de mouw of afterburner.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kanOf gewoon de tofste foto van een vervoermiddel
Varierend van een fiets tot een ubercoole straaljager
Afterburner natuurlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ahhhhhh, nu komt de aap uit de mouw of afterburner.
Hoeft niet natuurlijk, maar het helpt wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:16 schreef RonaldV het volgende:
Waarom moet je iets met een onderwerp hebben om er een goeie foto van te kunnen maken?
Ik heb ook bijvoorbeeld totaal niets met kinderen, maar wel de beste foto tot nog toe van geschoten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:16 schreef RonaldV het volgende:
Waarom moet je iets met een onderwerp hebben om er een goeie foto van te kunnen maken?
Speedbumbquote:
Volgend jaar weer dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:15 schreef Ynske het volgende:
maar dr is dit jaar toch al een samenwerking met PTA geweest
[FOT-wedstrijd] April - Planes, trains & automobiles
issie nog niet klaar?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit nog steeds op een telefoontje te wachten van de toko die mijn nieuwe PC in elkaar sleuteltIk hoop dat ze straks nog ff bellen
Ik wacht op de chauffeur met mijn nieuwe telefoon. Die staat ook al 3 uur op "Chauffeur is onderweg"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:22 schreef mikayla het volgende:
de kilometer vreter van de tnt rijdt door de straten, en komt mijn nieuwe objectief brengen (hoop ik voor haar)
Neequote:
Geweldig hequote:
Je moet het lef toch maar hebben. Voor hetzelfde geld wordt je door de rechter (of je eigen advocaat) vierkant in je gezicht uitgelachen.quote:
Denk beide.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je moet het lef toch maar hebben. Voor hetzelfde geld wordt je door de rechter (of je eigen advocaat) vierkant in je gezicht uitgelachen.
Ja altijd gevaarlijk dat soort reclames. Sommige mensen nemen nu eenmaal alles letterlijkquote:
Heb je een speeltje man tekort?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja altijd gevaarlijk dat soort reclames. Sommige mensen nemen nu eenmaal alles letterlijk![]()
Bij welke reclame kreeg je ook alweer een monteur in verpakking erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |