nichibanquote:
Wij plakken alles met ductapequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:12 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
nichiban
[ afbeelding ]
plakt beter, is sterker, laat minder zooi achter.
of je moet alleen airco buizen afplakken dan is ductape beter, omdat het dunner is en dus makkelijker om minder egale oppervlakte strak te tapen is
maar ja nichiban is dan ook meteen ruim 2keer zo duur
Ik mag dat ook zeggen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:35 schreef RonaldV het volgende:
Ben ik dan de enige die mag zeggen dat hij de baas in huis is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:40 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik mag dat ook zeggen.ik ben iig de baas thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 katten snappen dat. mijn vriendin is het er niet altijd mee eens![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:40 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik mag dat ook zeggen.Ja, dat is makkelijk, dat is op mij ook van toepassingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En op mijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ja, dat is makkelijk, dat is op mij ook van toepassing
Wat is er morgen?quote:
Weekendquote:
quote:
Weet je wat het is met winterdepressies, de een begint en steekt gewoon de ander aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik moet nog 8 uur kantoren
![]()
![]()
![]()
enige lichtpuntje.. oude zut testen of het bruikbaar is of naar Groot Afvalië gestuurd mag worden.
Ik ook...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik moet nog 8 uur kantoren
![]()
![]()
![]()
enige lichtpuntje.. oude zut testen of het bruikbaar is of naar Groot Afvalië gestuurd mag worden.
Rekening?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:28 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenIk heb mijn auto terug
Nieuwe remklauw erop en gaan met die banaan
En de rekening viel godzijdank ook nog mee
Mijn humeur kan niet meer kapot vandaag
Nou...het is de vraag of het een fout was. De uitleg was dat er een flinke roestplek zat op de remklauw en dat dat ervoor zorgde dat, met de nieuwe remblokken, de boel bleef hangen omdat alles opeens terug in fatsoen werd geduwd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Rekening?
Zij hebben iets fout gedaan en jij hebt daar voor betaald??
Nee toch?
Toch niet kwikfit he?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...het is de vraag of het een fout was. De uitleg was dat er een flinke roestplek zat op de remklauw en dat dat ervoor zorgde dat, met de nieuwe remblokken, de boel bleef hangen omdat alles opeens terug in fatsoen werd geduwd.
Ze hebben er nu een tweedehands klauw opgezet en de rekening bestaat dus uit die klauw plus montagekosten. Alle onderzoekskosten en het vervangende vervoer hoef ik niet te betalen. Ik vond dat een nette deal.
Je kan idd gaan betwisten of dit nou een fout is of niet. Misschien hadden ze het moeten zien, misschien niet. Ik weet het niet. Ik kan dat ook niet beoordelen, maar ik vind de schade meevallen en ze hebben me iig sneller en flexibeler geholpen dan mijn vorige garage.
Mwjah...ik hou liever een goede verstandhouding met mensen ipv alles hoog op te spelen en zo meer kapot te maken dan goed is. De volgende keer kun je ze misschien wel hard nodig hebben en als je een grote zeikerd bent, dan onthouden mensen dat echt wel hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:46 schreef Xcalibur het volgende:
Nou, ik weet wel dat ik daar nooit voor had betaald![]()
Ik breng m'n auto naar de garage, zij zitten aan de remmen, en daarna zit de rem vast met alle gezeik van dien. Lijkt me overduidelijk niet mijn probleem...
Nee hoorquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorEerst moeten de rest van de garagebedrijven in de omgeving affikken en dan ga ik misschien overwegen daarnaartoe te gaan
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:16 schreef RonaldV het volgende:
Nou ja: soortgelijke verhalen ken ik ook van merkgarages. Mijn laatste akkefietje kostte me 3 dagen zonder vervoer in een Italiaans hotel in the middle of nowhere, omdat ik "zonder problemen door kon rijden" na het klappen van mijn airco 1000KM eerder.
Ik vermoed dat ze die alfa op sleep had achter een Porsche Cayennequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:38 schreef Xcalibur het volgende:
Je mag ook helemaal geen 210
En ja, het blijft een Alfa natuurlijk....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:49 schreef HMaster-II het volgende:
Ik hou het toch liever bij mijn VW.
vanmiddag door de 267000 grens heen
Ik zit na 8 jaar op de 223,5 K geloof ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:51 schreef Ynske het volgende:
k ben gister over de 100.000 op de teller gegaan![]()
dit was van 59. naar 100 in 4 jaar, valt dus nog wel mee toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Ik zit na 8 jaar op de 223,5 K geloof ikVanaf dag 1 in mijn auto gereden
Zoals mijn collega zou zeggen: leaseloserquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:00 schreef RonaldV het volgende:
ach, eind dit jaar lever ik de Leon weer in omdat de kilometers op zijn, en begin volgend jaar heb ik dan een AlteaXL
Lekkere auto's, die spaanse Vokswagens!
10K per jaar. Das best netjes. Ik doe er ongeveer 27,5Kquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit was van 59. naar 100 in 4 jaar, valt dus nog wel mee toch?
de eerste twee jaar was t iig veel meer, nu staat hij veel meer stil, maar goed dat is ook niet raar, als je niet iedere dag naar een baas rijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
10K per jaar. Das best netjes. Ik doe er ongeveer 27,5KVraag me alleen af waar het omslagpunt voor diesel tov benzine ligt.
Leasen is wel heel erg OK (tenminste: zoals het bij mijn werkgever is ingericht). Het is niet goedkoop, maar voor relatief weinig rij ik wel altijd een nieuwe auto, en hoef ik nooit apart onbelangrijke details als benzine voor mijn eigen rekening te nemen. En da's met bijna 50k/jaar niet vervelendquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoals mijn collega zou zeggen: leaselosermaar mijn collega spoort niet helemaal hoor....hij heeft zelf twee alfa's
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:00 schreef RonaldV het volgende:
ach, eind dit jaar lever ik de Leon weer in omdat de kilometers op zijn, en begin volgend jaar heb ik dan een AlteaXL
Lekkere auto's, die spaanse Vokswagens!
Moet kunnen. Ik heb de wagen sinds augustus 2006 en ben begonnen met 178000 op de teller.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit was van 59. naar 100 in 4 jaar, valt dus nog wel mee toch?
Hoerenkietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Leuke wagens, maar ik blijf het rode dashboardverlichting irritant vinden.
Dat gaat wegvallen tegen de carosseriekleurquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]Leuke wagens, maar ik blijf het rode dashboardverlichting irritant vinden.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |