ok thnx, enneh superalkaline?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Duracell. Ik heb gemerkt dat die het een stuk beter doen dan die eigenmerk of noname zooi.
Amenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Duracell. Ik heb gemerkt dat die het een stuk beter doen dan die eigenmerk of noname zooi.
Geen ideequote:
Want? Wat gaat er niet goed?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:54 schreef RonaldV het volgende:
Mocht ik jullie niet meer spreken, dan zit ik vast wegens moord met vastbedachte rade.
GRMBL!!
Gezellig, zitten we misschien binnenkort samen vastquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:54 schreef RonaldV het volgende:
Mocht ik jullie niet meer spreken, dan zit ik vast wegens moord met vastbedachte rade.
GRMBL!!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:54 schreef RonaldV het volgende:
GRMBL!!
Ik hoor een Fok!-meet aankomenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gezellig, zitten we misschien binnenkort samen vast
Net de paper afgemaakt. Oh weeee als de docent er een onvoldoende aan geeft....
Procedures? Ik kan geen details posten, maar procedures gaan niet goed (als in: ze zijn er gewoon niet, dus rent iedereen als een idioot door elkaar)quote:
Ik zou bijna gaan hopen dat je een onvoldoende krijgt!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gezellig, zitten we misschien binnenkort samen vast
Net de paper afgemaakt. Oh weeee als de docent er een onvoldoende aan geeft....
Was het maar een user. Dan haal ik mijn schouders op, en ga ik weer verder.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag de "bloed onder de nagels" K#T-user in het pand.
suc5
*slaakt zucht van verlichting*quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:25 schreef RonaldV het volgende:
Procedures? Ik kan geen details posten, maar procedures gaan niet goed (als in: ze zijn er gewoon niet, dus rent iedereen als een idioot door elkaar)
Komt er dan ook Automatisch een stuk vlaai bij de koffie uit de automaat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:55 schreef EchnaDarr het volgende:
Dit is geweldig reintegreren. Geen leidinggevende, geen projectleden, geen antwoorden op gestelde vragen in outlook. Maar wel limburgers bij de koffieautomaat.
Is het al weekend?
Nee, godzijdank niet, wel koffiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Komt er dan ook Automatisch een stuk vlaai bij de koffie uit de automaat?
Heee...je bent er nog. Het vermoorden ging minder goed dan gedacht? Was zeker geen procedure voor?quote:
Je krijgt ook dat salaris wat er bij hoort??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nee, godzijdank niet, wel koffie
Ben er trouwens achter wat ik doe, in het engels. Ik ben Functional Administrator.
Salaris? Ik betaal contributie...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je krijgt ook dat salaris wat er bij hoort??
Is het economisch zo slecht daar in Limbië??? Dat je een werkgever moet gaan betalen om jou aan het werk te hebben?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:22 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Salaris? Ik betaal contributie...
Eindhoven is geen limboland he. En je mist duidelijk de garp.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is het economisch zo slecht daar in Limbië??? Dat je een werkgever moet gaan betalen om jou aan het werk te hebben?
Ze zijn allemaal naar andere lokatiesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heee...je bent er nog. Het vermoorden ging minder goed dan gedacht? Was zeker geen procedure voor?
kwestie van luiheid dus?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal naar andere lokaties
Volgens mij was dat nou juist het idee, we wilden toch een fok!-meet doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:25 schreef RonaldV het volgende:
Nee, met al die cameras langs de snelwegen zou het (denk ik) nogal opvallen als mijn auto in al die plaatsen is geweest waar een moord gepleegd is.
*draadje spant voor huis mikayla*quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:22 schreef mikayla het volgende:
ik ga morgen de postbode vermoorden, als hij mij nieuwe objectief laat vallen o i d
ik BEN de vrouw des huizesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:55 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat is het hier stil vanavond, zit iedereen achter slot en grendel?
(hoeft niet per se het gevang te zijn, kan ook door de vrouw des huizes komen)
Even los van het feit dat ik nooit anders heb gedacht kan het natuurlijk zo zijn dat je jezelf aan het aanrecht hebt geketend.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik BEN de vrouw des huizes
en nu?
Dat had zo kunnen zijn, maar ik heb een beter alternatief in huis: een manquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:00 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Even los van het feit dat ik nooit anders heb gedacht kan het natuurlijk zo zijn dat je jezelf aan het aanrecht hebt geketend.![]()
(ben je al boos?)
Ik ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik BEN de vrouw des huizes
en nu?
Maakt die ook schoon?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat had zo kunnen zijn, maar ik heb een beter alternatief in huis: een man
Ja. Maakt schoon, kookt, doet de afwas, wasgoed ophangen, stofzuigen, mij masseren, katten verzorgen. Erg goed afgericht moet ik zeggenquote:
hebben we het hier nog steeds over een manquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja. Maakt schoon, kookt, doet de afwas, wasgoed ophangen, stofzuigen, mij masseren, katten verzorgen. Erg goed afgericht moet ik zeggen
En hij wil nog met me trouwen ook
Toen ik gisteravond keek had ie nog een piemel, maar zal zo nogmaals checkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:20 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hebben we het hier nog steeds over een man
Dat mag je best zeggen maar we weten allemaal natuurlijk dat dat niet waar isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:35 schreef RonaldV het volgende:
Ben ik dan de enige die mag zeggen dat hij de baas in huis is?
ik probeer hem al hoog te houden, maar kom niet boven de lijn uitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:41 schreef RonaldV het volgende:
Kan een mod het nieuwe FB topic even vastplakken?
misschien in juiste topic smeren kijken of dat helptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:56 schreef HMaster-II het volgende:
Met Pattex smeren helpt ook al niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |