Joh, don't ask. Ik heb de afgelopen week gemerkt dat onderdelen soms gewoon een eigen willetje hebben. Waarom haalt een moederbord van de ene op de andere dag de POST niet meer? En doet een andere die ik nog had liggen precies hetzelfde?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:48 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wat voor kneus heeft die kast in elkaar gezet? Normaal gesproken werkt het toch wel zo'n beetje zou je denken.
[..]
Okay, ik hap. Leg maar uit.
Is bij je wasmachine hangen niet handigerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:31 schreef P_B het volgende:
[..]
Joh, don't ask. Ik heb de afgelopen week gemerkt dat onderdelen soms gewoon een eigen willetje hebben. Waarom haalt een moederbord van de ene op de andere dag de POST niet meer? En doet een andere die ik nog had liggen precies hetzelfde?
Ze hebben in de winkel lekker kunnen knutselen en ik heb het, gelukkig, zelf niet hoeven doen en uitzoeken. Morgen eerst werkend en draaiend Windows 7 zien en dan vind ik het allemaal wel best. Krijgen ze voor hun harde werk misschien ook nog wel een fooi...
Verder hangt er standaard aan m'n deurtje van de pc een post-it met daarop alle was- en droog-voorschriften. Mijn geheugen laat me chronisch in de steek bij dit soort huishoudelijke taken. Dat kwam nog ter sprake maar ik vermoed dat je er bij had moeten zijn. In ieder geval lief dat je gehapt hebt...
Dat zou je denken ja... Zelfde verdieping, dicht bij elkaar en bij mijn pc brand / is er tenminste altijd wel licht. Maar het klinkt uitermate onlogisch, ik weet het...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Is bij je wasmachine hangen niet handiger
Hier is het 2 uur in de nachtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Alweer tien uur, bijna kinderbedtijd
Nou wat DOE je hier dan nog!! Naar bed, naar bed, zei duimelotquote:
Was het maar zo'n feest, 4 uur pasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou wat DOE je hier dan nog!! Naar bed, naar bed, zei duimelot
En toch worden ze pas leuk als ze ouder zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:10 schreef Ynske het volgende:
terug van Baby'tje kieken![]()
wat een poepie , en klein!
Training in? Voor een grote groep?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:10 schreef Ynske het volgende:
hier zenuwachtig voor vanavond. moet training geven, vind t spannend
hockeytraining, groep van een man of 22quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Training in? Voor een grote groep?
idd spannendquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:58 schreef Cryothic het volgende:
ow, spannend.
eerste keer neem ik aan?
of doe je het weekelijks en ben je weekelijks zenuwachtig?
Ok ok, schetsen dan.quote:
nope, en ze waren tevreden, waren leuke oefeningenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:16 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Geen ballen naar je hoofd gehad?
Lijkt me verstandigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
Het was vandaag mijn dag nietEerst kom ik bij mijn eerste afspraak vandaag en zie ik allemaal rook uit de wielkasten van mijn auto komen (het remblok wil niet meer loskomen en wordt een beetje warm blijkt later bij de garage :x ); ik laat een schilderij naar beneden donderen; ik rij bijna een fietser aan en ik word bijna aangereden door een auto.
Ik ga zo maar slapen
Dat gevoel had ik vanmiddag om 1 uur ook jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Lijkt me verstandigVolgens mij had je vandaag beter in bed kunnen blijven
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik vanmiddag om 1 uur ook jaEn vanmorgen waren de katten ook al erg bezig
Die speelden met twee wasrekken en lieten ze omlaag donderen waarna ik ze niet meer uit elkaar kreeg en die liggen dus nu ook in onderdelen in de slaapkamer
Het positieve van vandaag: ik kreeg vrij rap vervangend vervoer en dat was een automaat. Als je daar eenmaal aan gewend bent, kun je er best fijn mee crossen zegBij het stoplicht plankgas geven en je hebt een hele aardige optrektijd
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik vanmiddag om 1 uur ook jaEn vanmorgen waren de katten ook al erg bezig
Die speelden met twee wasrekken en lieten ze omlaag donderen waarna ik ze niet meer uit elkaar kreeg en die liggen dus nu ook in onderdelen in de slaapkamer
Het positieve van vandaag: ik kreeg vrij rap vervangend vervoer en dat was een automaat. Als je daar eenmaal aan gewend bent, kun je er best fijn mee crossen zegBij het stoplicht plankgas geven en je hebt een hele aardige optrektijd
Slechts 1 keer gedaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
heb altijd bij het eerste stoplicht dat ik de koppeling met een noodgang indruk......
hmmm die zit er niet, dat is de overmaatse rem....
krijg je koppijn van
ik heb in een automaat altijd mijn linker voet tegen de stoel staan, dat ik niet makkelijk er mee kan stampen op een virtueel koppelingetjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Slechts 1 keer gedaanViel me nog mee
Dat heb ik een week lang gedaan toen ik overstap van schakel naar automaat. Tis heel leuk als je dat in een woonwijk doet, mensen kijken heel raar als je vlak voor hun deur ineens stil staatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
heb altijd bij het eerste stoplicht dat ik de koppeling met een noodgang indruk......
hmmm die zit er niet, dat is de overmaatse rem....
krijg je koppijn van
nadeel van al die automaten is dat er vaak ook abs op zit. dus je staat echt meteen stilquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:05 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat heb ik een week lang gedaan toen ik overstap van schakel naar automaat. Tis heel leuk als je dat in een woonwijk doet, mensen kijken heel raar als je vlak voor hun deur ineens stil staat
Dat zeg ik. Daarbij heb ik ook nog een hybride, die hoor je dus ook amper, dus het enige wat je hoort is het typische geluid van een auto die ineens stil staat. (nou zou ik zelf niet weten hoe dat is, ik heb het als bijstaander nog niet mogen ervaren, maar gezien de vele verbaasde blikken die ik heb gezien is het een zeer opvallende geluid)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:05 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
nadeel van al die automaten is dat er vaak ook abs op zit. dus je staat echt meteen stil
Ja zeg...dat kan niet de bedoeling zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:04 schreef Chanty het volgende:
Zo paper bijna af, ik vind dat ik naar bed mag
ok dan ga ik nu wel weer aan het werkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja zeg...dat kan niet de bedoeling zijn
Is dat zeg maar dat remblok wat je eerder deze week voor een godsvermogen had laten vervangen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
Eerst kom ik bij mijn eerste afspraak vandaag en zie ik allemaal rook uit de wielkasten van mijn auto komen (het remblok wil niet meer loskomen en wordt een beetje warm blijkt later bij de garage :x );
Yup. Zeg maar dat remblok wat er nog geen 24 uur onder zatquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:32 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Is dat zeg maar dat remblok wat je eerder deze week voor een godsvermogen had laten vervangen?
Door een niet-werkend exemplaar kennelijk
Doet me denken aan mijn handremverhaal uit een ver verledenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Zeg maar dat remblok wat er nog geen 24 uur onder zatEn die auto staat nog steeds bij de garage. Ik heb er het volste vertrouwen in dat ze het gaan fixen
En hij werkte erg goed hoor
Ik merkte nl. al dat die auto echt nog slapper optrok dan eerst, dus ik vermoed dat-ie gewoon al die tijd geremd heeft
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn handremverhaal uit een ver verleden![]()
Ik gebruik altijd Duracell. Ik heb gemerkt dat die het een stuk beter doen dan die eigenmerk of noname zooi.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:08 schreef Ynske het volgende:
wie kan me ff een tip geven
mn oplader van batterijen is dood. misschien dat ik zometeen een flitser nodig heb, welke niet oplaadbare batterijen moet ik waar scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |