quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Kreeg net een telefoontje van de garage
![]()
Voor een godsvermogen reparaties
Drumsolo:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:58 schreef Cryothic het volgende:
Goedemorge
Zo... gistere avond Black Stone Cherry in de melkweg, in 1 woord geweldig.
Eindelijk weer eens een echt rock concert, met drumsolo en al
Dat was begin dit jaarquote:
Vanavond ff kijkenquote:
Tijd voor een nieuwe bak?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was begin dit jaarDynamo + Accu. Nu zijn het de voorbanden, remblokken, remschijven, uitlijnen en een normale onderhoudsbeurt
Maar goed...shit happensEn volgend jaar komt er nog eens 800 EUR bij als ik de distributieriem moet laten vervangen
Mwjah...da's nog duurderquote:
Is het ook, maar dat is nou eenmaal het gevolg van een auto denk ik dan maar. Kijk, een nieuwe bak van 4 jaar oud ben je ook 8-12K voor kwijt. Nu ben ik dus 1100 EUR kwijt waarmee ik vermoedelijk weer een aantal jaar onbezorgd kan remmenquote:
Zit ook wat in. (geen verstand heb van auto's, geen rijbewijs heeft)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is het ook, maar dat is nou eenmaal het gevolg van een auto denk ik dan maar. Kijk, een nieuwe bak van 4 jaar oud ben je ook 8-12K voor kwijt. Nu ben ik dus 1100 EUR kwijt waarmee ik vermoedelijk weer een aantal jaar onbezorgd kan remmenEn die distributiieriem bij 240.000 km (ik zit nu op 224 of zo) doe je ook 4-5 jaar mee. Kortom.... voor 2000 EUR kan ik weer 5 jaar rijden (hopeljk en maar even afkloppen *klopklop*).
persoonlijk zou ik er ook liever een 7D van kopen, maar ja......
Ah joh....shit happensquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:44 schreef Ynske het volgende:
balen P
laten we hopen dat je er dan idd met vrij weinig kosten nog een jaar of 5 mee kunt rijden
Teleurstellendquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:46 schreef Netsplitter het volgende:
P, ik ben er niet vanaaf, ga voetbal kijken bij een vriend.
Tjsa, de KNVB is weer bezig he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TeleurstellendIk zag net iets over ene jaarwedstrijd voorbij komen. Ik had eigenlijk vanavond foto's mee willen nemen. Dan moet dat de volgende keer maar
Yupquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:59 schreef Netsplitter het volgende:
Oeh, lees net in de Nieuwsflits dat er gekeken wordt voor een trip naar New York
P en ik zijn lid van dezelfde fotoclub.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Waar hebben jullie het over? Waar ben je niet?
Vanavond dus geen Netsplitter en IsDatZo? Hoop dat Xil wel aanwezig is
leuk!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:59 schreef Netsplitter het volgende:
Oeh, lees net in de Nieuwsflits dat er gekeken wordt voor een trip naar New York
Vanavond even rellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Waar hebben jullie het over? Waar ben je niet?
Vanavond dus geen Netsplitter en IsDatZo? Hoop dat Xil wel aanwezig is
Lang leve inet op iPhonequote:
succes, geloof me de OUD rellen zijn veel lekkerder om van te smullenquote:
Rellen is zó maart 2009!quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
succes, geloof me de OUD rellen zijn veel lekkerder om van te smullen
Ja op de een of andere manier ben ik daar altijd te laat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
succes, geloof me de OUD rellen zijn veel lekkerder om van te smullen
k geef de volgende keer wel een twittergilquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja op de een of andere manier ben ik daar altijd te laat.
Ik ga zo die kleine er eens uitrammelen, ik vind 3 uur slapen toch wel genoeg hoor Heb nog meer te doen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
k geef de volgende keer wel een twittergil
hier zo spul bijeen zoeken, en naar Jochem gaan met camera
quote:
Sjonge wat ben je toch ook een botte boer hequote:
twitter = doodquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:52 schreef Ynske het volgende:
k geef de volgende keer wel een twittergil
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sjonge wat ben je toch ook een botte boer he
[..]
twitter = dood![]()
Hoor eens, ik kom amper in OUD, dus ik heb geen idee wie Jochem isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sjonge wat ben je toch ook een botte boer he
[..]
twitter = dood![]()
'nuff said.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Eindelijk....
![]()
Idiote "ik heb geen leven en laat dat iedereen weten" berichten site
Hmm, dit klinkt als een typische "ik snap twitter niet" opmerking en "ik twitter niet dus ik voel de behoefte om aan te geven dat ik toch wel meetel".quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Eindelijk....
![]()
Idiote "ik heb geen leven en laat dat iedereen weten" berichten site
WHZquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef RonaldV het volgende:
Als je bedoelt "Ik snap de lol van twitter niet" dan heb je gelijk. Twitter is ongeveer even zinvol als je persoonlijke blog met je dagelijkse beslommeringen, die alleen door je meoder gelezen wordt
Twitter maakt het wel mogelijk om mensen te bereiken die je op een andere manier niet kunt bereiken. Als ik nieuwe foto's op flickr heb gegooid, dan kan ik daar even een tweet over posten en dan zien mensen die geen flickr-account hebben en maar amper op mijn hyves/facebook/myspace kijken wel dat ik nieuwe foto's heb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef RonaldV het volgende:
Als je bedoelt "Ik snap de lol van twitter niet" dan heb je gelijk. Twitter is ongeveer even zinvol als je persoonlijke blog met je dagelijkse beslommeringen, die alleen door je moeder gelezen wordt
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:25 schreef RonaldV het volgende:
Waarom zou ik ze naar Twitter moeten sturen voor een update op Hyves/Facebook/whatever? Dat is zoiets als naar Scheveningen moeten rijden om te horen of ze in Spakenburg weer verse paling hebben.
Het voordeel van Twitter is dat je daar ook allerlei kleine apps voor hebt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:25 schreef RonaldV het volgende:
Waarom zou ik ze naar Twitter moeten sturen voor een update op Hyves/Facebook/whatever? Dat is zoiets als naar Scheveningen moeten rijden om te horen of ze in Spakenburg weer verse paling hebben.
Ik stuur ze niet naar twitter. Mensen installeren vaak software zoals Tweetdeck, waarbij ze automatisch op de hoogte gehouden worden van updates van mensen die ze volgen, zoals jij met Outlook een notificatie krijgt als je mail hebt. Of open jij continue je outlook om te kijken of je mail hebt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:25 schreef RonaldV het volgende:
Het laatste. Eénmaal per dag kijken of je mail hebt is genoeg. Daarna sluit ik het weer af. De rest communiceer ik via Communicator, MSN en/of telefoon.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:39 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik stuur ze niet naar twitter. Mensen installeren vaak software zoals Tweetdeck, waarbij ze automatisch op de hoogte gehouden worden van updates van mensen die ze volgen, zoals jij met Outlook een notificatie krijgt als je mail hebt. Of open jij continue je outlook om te kijken of je mail hebt?
Als ze RSS zo in de markt hadden gezet zoals nu twitter, dan was misschien iedereen aan het RSS'en. En als Apple vroegah net zo in de markt was gezet als later Windows hadden we nu allemaal tegen een appeltje aan zitten kijken (en niet alleen een paar creativelingen).quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het laatste. Eénmaal per dag kijken of je mail hebt is genoeg. Daarna sluit ik het weer af. De rest communiceer ik via Communicator, MSN en/of telefoon.
Wat jij wilt kan trouwens ook prima via RSS
Die ga ik thuis kijken, hier op mijn werk wordt dat denk ik niet op prijs gesteld.quote:
Ach...ligt er aan wat voor werkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:12 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Die ga ik thuis kijken, hier op mijn werk wordt dat denk ik niet op prijs gesteld.
Goh, wat voelt het leuk om dat weer eens te kunnen zeggen
Te puberaal voor woorden maar zo grappig...quote:
Wat voor kneus heeft die kast in elkaar gezet? Normaal gesproken werkt het toch wel zo'n beetje zou je denken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:43 schreef P_B het volgende:
Vandaag belletje gehad dat m'n nieuwe systeem in elkaar zit en morgen klaar is. Zo blij dat ik alles heb laten doen: eerste moederbord wat ze er in deden was DOA. En vervolgens bleek dat het geheugen niet samen wilde werken. Wel weer een lange dag alles installeren maar vanaf morgen dus hopelijk weer een beetje normaal achter de pc.
Okay, ik hap. Leg maar uit.quote:Al zet er nog wel een leuke post-it aan de binnenkant van het deurtje van de kast: ze zijn daar nu op de hoogte van hoe ik de witte en gekleurde was doe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |