Hmm, zal morgen eens kijken. Ik heb er al water overheen laten lopen, ingesmeerd met vochtinbrengende creme enzo, maar misschien dat ik zoiets maar eens moet proberenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]top spul al zeg ik het zelf (zij die vaak met een strijkijzer in aanraking komt)
Want?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Ynske het volgende:
creme smeren op een brandwond is niet al te slim
Omdat de hitte er dan niet uit kan en opgesloten zit.quote:
Right. Weer wat geleerd. Normaal gesproken houdt ik het ook op waterquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat de hitte er dan niet uit kan en opgesloten zit.
Zeker met vochtinbrengende creme.
Een brandwondzalf zal de wond afkoelen waardoor de hitte uit de huid en daar onder kan komen.
Daarom moet een brandwondenzalf altijd in de koelkast bewaard worden.
Centrale dokterspost? geen idee waar ik die moet zoeken. En zo erg is het ook niet. Had pasgeleden per ongeluk een sigaar uitgedrukt op mijn arm, daar zie je al niks meer van.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:47 schreef RonaldV het volgende:
Gewoon koelen met water, mits niet te koud. Kun je niet lang genoeg volhouden. Daarna afdekken met een steriel gaasje, en naar de centrale dokterspost. Die geven je de juiste zalf.
Dat van die brandwondzalf klopt trouwens, hetzelfde spul stoppen ze ook in after-sun (wat je ook kunt gebruiken onderweg naar de huisartsenpost). Alleen dat verhaaltje over de koelkast, daar heb ik nooit een eens-luidend oordeel over gehoord.
Hier zit hij naast de eerste hulp. Scheelt weer lopen als je doorverwezen wordt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Centrale dokterspost? geen idee waar ik die moet zoeken.
Ja, ik verwar de asbak ook wel eens met mijn arm.quote:En zo erg is het ook niet. Had pasgeleden per ongeluk een sigaar uitgedrukt op mijn arm, daar zie je al niks meer van.
Ik zat in de auto, sigaar aangestoken en vervolgens met mijn rechterhand de lucifer uit het raampje van het linkerportier gooien, geen rekening houdende met de sigaar in mijn mond. Die was ineens uit en zat er as op mijn arm. Dus as maar even afgeveegd en sigaar opnieuw aangestoken, daarna wel rekening houdende met de sigaar bij het weggooien van de luciferquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:51 schreef RonaldV het volgende:
Ja, ik verwar de asbak ook wel eens met mijn arm.
Okay, dat is ook weer iets om te onthouden en voor de boodschappen van morgen, ketjap. Nu heeft het weinig nut meer inderdaad, tis inmiddels 2 uur geledenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:51 schreef Chanty het volgende:
Ik zweer bij het gebruik van ketjap bij lichte brandwonden. Mijn moeder moest een keer een bakblik van 200 graden zonodig met blote handen aanpakken en in de oven schuivenHeeft de hele avond met ketjap op haar handen gezeten en kon diezelfde avond haar handen weer normaal gebruiken. Geen pijn, geen brandblaren, niks. Zelf ook al verschillende keren ketjap op mijn brandwonden gedaan als ik weer eens aan de hete pan op strijkijzer komt. Als je het direct doet zonder eerst te koelen werkt het echt perfect. Maar daar heb jij nu geloof ik even niks meer aan.
Serieus!? Gadver! Uit mij Albert Heijn vakkenvul-tijd heb ik serieus een trauma opgelopen met dat spul. Een complete tray met 16 flesjes he-le-maal kapot. Wat stonk dat zeg...quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:51 schreef Chanty het volgende:
Ik zweer bij het gebruik van ketjap bij lichte brandwonden. Mijn moeder moest een keer een bakblik van 200 graden zonodig met blote handen aanpakken en in de oven schuivenHeeft de hele avond met ketjap op haar handen gezeten en kon diezelfde avond haar handen weer normaal gebruiken. Geen pijn, geen brandblaren, niks. Zelf ook al verschillende keren ketjap op mijn brandwonden gedaan als ik weer eens aan de hete pan op strijkijzer komt. Als je het direct doet zonder eerst te koelen werkt het echt perfect. Maar daar heb jij nu geloof ik even niks meer aan.
Dan ben je ex-collega, al werkte ik op het distributiecentrum. Heb je wel eens een hele pallet van dat spul geroken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:58 schreef P_B het volgende:
[..]
Serieus!? Gadver! Uit mij Albert Heijn vakkenvul-tijd heb ik serieus een trauma opgelopen met dat spul. Een complete tray met 16 flesjes he-le-maal kapot. Wat stonk dat zeg...
voor de volgende brandwondquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:57 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Okay, dat is ook weer iets om te onthouden en voor de boodschappen van morgen, ketjap. Nu heeft het weinig nut meer inderdaad, tis inmiddels 2 uur geleden
Ik...wil...het...niet...weten...!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan ben je ex-collega, al werkte ik op het distributiecentrum. Heb je wel eens een hele pallet van dat spul geroken?
En ik maar denken dat mijn ex-collega's lomp waren, die frituurden op vrijdagmiddag op het bureau van de baas omdat het buiten regende (en de keuken was echt erg klein).quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:17 schreef P_B het volgende:
[..]
Ik...wil...het...niet...weten...!
Het is alweer een dikke 10 jaar geleden dat ik rondhuppelde in zo'n blauw jasje en het koek-pad onveilig maakte maar het "ketjap-incident" ga ik niet meer vergeten. Overigens wel een keer een emballage-pallet omver gekregen maar dat was dan weer niet zo heel heftig: alleen maar plastic flessen...
Hoeveel gig heb je er doorheen gejaagd?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:19 schreef Marc H het volgende:
Ben net terug van Diergaarde Blijdorp. Heb al een nadeel ontdekt van de 7D. Heb grotere/meer geheugenkaartjes nodig.![]()
Daar heb ik ook nog eens (eind jaren '80) gewerkt, afdeling emballage daar. Als je thuiskwam roken de huisgenoten je de hoek omkomen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan ben je ex-collega, al werkte ik op het distributiecentrum. Heb je wel eens een hele pallet van dat spul geroken?
Je werkte ook in Zaandam?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog eens (eind jaren '80) gewerkt, afdeling emballage daar. Als je thuiskwam roken de huisgenoten je de hoek omkomen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:28 schreef Marc H het volgende:
11 GB. maar ben ook flink aan het uitproberen geweest![]()
Maar de meeste raws heb ik niet eens op full size geschoten, maar op medium. maar die zijn nog steeds groot. Heb vier kaartjes, 1x 8 1x4 2x2 GB. maar dat werkt toch niet echt practisch, dus zullen er wel 2 van 8 of 1 van 16 bij moeten.
Marjoquote:
Bijna alles op Raw en JPG.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
11 GB in een dierentuin
Wel goed om te weten trouwens mocht ik ooit nog eens een 7D willen gaan kopen
Ah...dat verklaartquote:
Mwoah, het brengt geld in het laatje...quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MarjoHoe gaat het met je (inmiddels niet meer zo) nieuwe werk?
Mwoah, niet zozeer lomp maar meer "onhandig" met groot en zwaar. Ik denk dat het zeker een dik half jaar heeft geduurd voor ik er überhaupt over na durfde te denken om met die elektrische "vorkheftruck" te rijden...quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:22 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn ex-collega's lomp waren, die frituurden op vrijdagmiddag op het bureau van de baas omdat het buiten regende (en de keuken was echt erg klein).
Whehe, so true! Al HD-video geprobeerd? Dan gaat het helemaal schrikbarend hard. Maar waar lees jij de mRAW's mee uit? DPP of de nieuwe bèta van Lightroom?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:19 schreef Marc H het volgende:
Ben net terug van Diergaarde Blijdorp. Heb al een nadeel ontdekt van de 7D. Heb grotere/meer geheugenkaartjes nodig.![]()
Dat is wel heel erg makkelijk gezegt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi
* LovelyLady ook weer van de partij is![]()
Waarom moet je naar een huisartsenpost? Voor een brandwond? Zolang het de kleur niet zwart is, valt het allemaal wel mee
Troost je.....dat gebeurt bij meer organisaties. Van klein tot grootquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:44 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Mwoah, het brengt geld in het laatje...
Er gebeuren daar echt wonderlijke dingen...
Afhankelijk van de grootte natuurlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg makkelijk gezegt.
Ik ken 2 mensen met toch wel grote brandwonden en beide zijn naar de ehbo geweest en dat was maar goed ook.
Nou, ik vind het toch wel heel bijzonder dat een collega ineens op zijn beeldscherm tekst ziet verschijnen tijdens het boeken van de bank of zij wel een omschrijving wil invullen. Iemand zit dus gewoon op een afstand haar pc te bekijken wat ze aan het doen is. (Van uit een andere vestiging). Wonderlijk...quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Troost je.....dat gebeurt bij meer organisaties. Van klein tot groot
Mag ik hier aan toevoegen dat bij het versturen van de foto voor de wedstrijd de foto schijnbaar, ineens en spontaan, hernoemd is naar het en of ander. Schiet mij maar lek!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:51 schreef P_B het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat de zondag er zo ongeveer op zit en er een nieuwe week gaat beginnen... Echt, Murphy was even op bezoek met zijn verrotte wetmatigheid.
Op maandag een pc en / of 2 moederborden naar de eeuwige jachtvelden geholpen, dinsdagnacht gillend door mijn rug gegaan (nee helaas, de manier waarop was verre van spannend), 2 dagen erna op bed gebivakkeerd, 2 dagen spanning of de harde schijven nog wel in leven waren, te laat erachter gekomen dat het bestelde moederbord eigenlijk de verkeerde was, bij het brengen van mijn pc-kast het kleine en vooral uitstekende puntje van een tang over het hoofd gezien waardoor er een kras van bij elkaar 40cm verschenen is en een Firefox-backup zonder de beloofde passwords. Maar de stoof-peertjes van daarstraks waren erg lekker! Al zal ik daar vanavond wel weer ruzie over krijgen met mijn ingewanden. Kan ik ook niet even die magische anti-depressieve-licht-lamp lenen?
Ik weet niet wat jullie regelgeving is, maar volgens mij bestaan daar regels tegen...quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:03 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nou, ik vind het toch wel heel bijzonder dat een collega ineens op zijn beeldscherm tekst ziet verschijnen tijdens het boeken van de bank of zij wel een omschrijving wil invullen. Iemand zit dus gewoon op een afstand haar pc te bekijken wat ze aan het doen is. (Van uit een andere vestiging). Wonderlijk...
Video heb ik nog niet eens naar gekeken, ik verzuip nu al in de opties...quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:56 schreef P_B het volgende:
[..]
Mwoah, niet zozeer lomp maar meer "onhandig" met groot en zwaar. Ik denk dat het zeker een dik half jaar heeft geduurd voor ik er überhaupt over na durfde te denken om met die elektrische "vorkheftruck" te rijden...Ik zat niet voor niets in het koekjes-pad. Al vond ik het dan weer minder spannend om een draaiende kartonpers aan te stampen...
[..]
Whehe, so true! Al HD-video geprobeerd? Dan gaat het helemaal schrikbarend hard. Maar waar lees jij de mRAW's mee uit? DPP of de nieuwe bèta van Lightroom?
Je zou toch minstens eerst op een OK button moeten klikken lijkt me. Heel wonderlijk...quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jullie regelgeving is, maar volgens mij bestaan daar regels tegen...
Dat is maar net afhankelijk van de software. Als een collega van de servicedesk mijn pc moet overnemen om iets aan te passen moet ik wel op OK klikken, maar ik kan zonder problemen een testmachine overnemen waar iemand op aan het testen is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:27 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Je zou toch minstens eerst op een OK button moeten klikken lijkt me. Heel wonderlijk...
Dat is bij de meeste bedrijven wel zo ja. Zelfs op je werkplek heb je namelijk privacy regels. Maar dat er wordt meegekeken terwijl je rekeningen aan het invoeren bent is wel heel wonderlijk! Ik zou dat toch eens bij mijn leidinggevende opbrangen als ik jou was. Dat kan nooit de bedoeling zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:27 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Je zou toch minstens eerst op een OK button moeten klikken lijkt me. Heel wonderlijk...
Ben benieuwd. Hopelijk schieten ze een beetje op met de nieuwe Lightroom want ik mis dat toch wel enorm: RAW-ondersteuning in een bekende omgeving. Maar verzuipen in de opties klinkt ook wel bekend, zeker de C.Fn instellingen van de AF zijn uitgebreid. De rest went eigenlijk wel snel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:18 schreef Marc H het volgende:
[..]
Video heb ik nog niet eens naar gekeken, ik verzuip nu al in de opties...
DPP net geinstalleerd, en die lightroom beta ben ik nu aan het downen. Dus daar moet ik nog naar kijken.
Goeie kans dat we elkaar dan al eerder zijn tegen gekomen. Ik ben er in de herfst van 88 gestopt omdat ik naar de KLu ging. Grappig!quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:09 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ja. Moet iets van '88 of '89 zijn geweest. De ploeg die als laatste de kantine in mocht
Ik heb er maar een maandje gewerkt, gewoon als vakantiebaantje.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goeie kans dat we elkaar dan al eerder zijn tegen gekomen. Ik ben er in de herfst van 88 gestopt omdat ik naar de KLu ging. Grappig!
Oh, noemen jullie dat zo?quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
Hier ook, TE vroeg wakker en het gevoel dat ik door een bus ben overreden...![]()
prioriteiten stellenquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:30 schreef HMaster-II het volgende:
MoghhAlles wel en zo???
Het is een teringbende op kantoor, ik sleep IT meuk naar binnen en mag 3 werkplekken africhten
alleen is bijna de koffiepot leeg ...
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oh, noemen jullie dat zo?![]()
Zo omvangrijk is hij nou ook weer niet hoor!
Sowieso sex....quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Sinds er kinderen zijn doen we niet meer aan sex... dat weet toch iedereen?
dus...quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat we geen sex hebben voor het huwelijk maar dan gelooft niemand onsquote:
Ik heb er twee, tieners. Maar ik herken me hier totaal niet inquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Sinds er kinderen zijn doen we niet meer aan sex... dat weet toch iedereen?
Als het goed is, is het vies! of was t nou andersom?quote:
2 kotersquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:45 schreef HMaster-II het volgende:
Er is een kotertje in huize-LovelyLady![]()
Iedereen weet dat ouders geen sex hebben hebbenDuschhhh
Twee bij mij. En ik wist niet dat ouders geen sex hebben (linkje?), dus ga ik er vrolijk mee verderquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:45 schreef HMaster-II het volgende:
Er is een kotertje in huize-LovelyLady![]()
Iedereen weet dat ouders geen sex hebben hebbenDuschhhh
Tenzij tweeling: hoe kom jij aan die tweede als je geen sex hebt? Goddelijk ingrijpen?quote:
Jesus is terug.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tenzij tweeling: hoe kom jij aan die tweede als je geen sex hebt? Goddelijk ingrijpen?
De oudste is van mijn exquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tenzij tweeling: hoe kom jij aan die tweede als je geen sex hebt? Goddelijk ingrijpen?
Ik kom op kantoor en word gelijk gestalked met een probleem. Probleem gefixed en vervolgens lijkt iemand te besluiten om dan toch maar te escaleren.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:44 schreef RonaldV het volgende:
Zeau! Dit wordt IS AL een echte maandagochtend.
Nou ja..alles is weggehaaldquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:06 schreef EchnaDarr het volgende:
Tss, het gaat weer eens over sex. Okay, dit keer niet over de grootte van het apparaat, maar wel weer sex![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja..alles is weggehaaldZelfs een switch
Ja lach maarquote:
humeur alweer wat beter dan vanmorgen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk zit te wachten op een installatie die bezig is. Tijd voor koffie
Jawel hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
humeur alweer wat beter dan vanmorgen?
Yup. Weekje tussendoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:55 schreef Ynske het volgende:
lekker vakantie, zomaar n weekje tussendoor?
hier nu eindelijk weer wat aan t opknappen van die stomme griep, mocht ook wel eens tijd worden
Troost je, ik heb geen vakantie. In tegendeel, ik heb tentamenwekenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:14 schreef Netsplitter het volgende:
Iedereen heeft maar vakantie enzo...
Het is niet eerlijk.
Ik zal mijn dinnie eens vragen, want die woont in die regio..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:19 schreef RonaldV het volgende:
Weet iemand of er ergens tussen Nijmegen, Arnhem en Rhenen een trimbaan (met van die stormbaantoestellen) of een speeltuin met klimrekken en zo in één van de natuurgebieden ligt? Ik wil er binnenkort een fotosessie doen, maar ben niet zo bekend in dat gebied dat ik zoiets weet te vinden.
Tuurlijk wel, je moet alleen geen fouten maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:05 schreef HMaster-II het volgende:
Mogghhhh
Spelen met een Harddisk-Array moet je niet te laat op de avond doen![]()
![]()
Vanaaf maar eens kijken hoe verder af te richten.
Eerst
Austerlitz zat ik ook aan te denken, maar is een beetje druk, zeker in het weekeinde. De bedoeling is dat alleen het model op de foto komt, en niet een klas aan kinderen er achter.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zal mijn dinnie eens vragen, want die woont in die regio..
Stormbaan is moeilijker vermoed ik. Speeltuin is natuurlijk Austerlitz.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:40 schreef Marc H het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je moet alleen geen fouten maken.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Kreeg net een telefoontje van de garage
![]()
Voor een godsvermogen reparaties
Drumsolo:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:58 schreef Cryothic het volgende:
Goedemorge
Zo... gistere avond Black Stone Cherry in de melkweg, in 1 woord geweldig.
Eindelijk weer eens een echt rock concert, met drumsolo en al
Dat was begin dit jaarquote:
Vanavond ff kijkenquote:
Tijd voor een nieuwe bak?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was begin dit jaarDynamo + Accu. Nu zijn het de voorbanden, remblokken, remschijven, uitlijnen en een normale onderhoudsbeurt
Maar goed...shit happensEn volgend jaar komt er nog eens 800 EUR bij als ik de distributieriem moet laten vervangen
Mwjah...da's nog duurderquote:
Is het ook, maar dat is nou eenmaal het gevolg van een auto denk ik dan maar. Kijk, een nieuwe bak van 4 jaar oud ben je ook 8-12K voor kwijt. Nu ben ik dus 1100 EUR kwijt waarmee ik vermoedelijk weer een aantal jaar onbezorgd kan remmenquote:
Zit ook wat in. (geen verstand heb van auto's, geen rijbewijs heeft)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is het ook, maar dat is nou eenmaal het gevolg van een auto denk ik dan maar. Kijk, een nieuwe bak van 4 jaar oud ben je ook 8-12K voor kwijt. Nu ben ik dus 1100 EUR kwijt waarmee ik vermoedelijk weer een aantal jaar onbezorgd kan remmenEn die distributiieriem bij 240.000 km (ik zit nu op 224 of zo) doe je ook 4-5 jaar mee. Kortom.... voor 2000 EUR kan ik weer 5 jaar rijden (hopeljk en maar even afkloppen *klopklop*).
persoonlijk zou ik er ook liever een 7D van kopen, maar ja......
Ah joh....shit happensquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:44 schreef Ynske het volgende:
balen P
laten we hopen dat je er dan idd met vrij weinig kosten nog een jaar of 5 mee kunt rijden
Teleurstellendquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:46 schreef Netsplitter het volgende:
P, ik ben er niet vanaaf, ga voetbal kijken bij een vriend.
Tjsa, de KNVB is weer bezig he.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TeleurstellendIk zag net iets over ene jaarwedstrijd voorbij komen. Ik had eigenlijk vanavond foto's mee willen nemen. Dan moet dat de volgende keer maar
Yupquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:59 schreef Netsplitter het volgende:
Oeh, lees net in de Nieuwsflits dat er gekeken wordt voor een trip naar New York
P en ik zijn lid van dezelfde fotoclub.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Waar hebben jullie het over? Waar ben je niet?
Vanavond dus geen Netsplitter en IsDatZo? Hoop dat Xil wel aanwezig is
leuk!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:59 schreef Netsplitter het volgende:
Oeh, lees net in de Nieuwsflits dat er gekeken wordt voor een trip naar New York
Vanavond even rellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Waar hebben jullie het over? Waar ben je niet?
Vanavond dus geen Netsplitter en IsDatZo? Hoop dat Xil wel aanwezig is
Lang leve inet op iPhonequote:
succes, geloof me de OUD rellen zijn veel lekkerder om van te smullenquote:
Rellen is zó maart 2009!quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
succes, geloof me de OUD rellen zijn veel lekkerder om van te smullen
Ja op de een of andere manier ben ik daar altijd te laat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
succes, geloof me de OUD rellen zijn veel lekkerder om van te smullen
k geef de volgende keer wel een twittergilquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja op de een of andere manier ben ik daar altijd te laat.
Ik ga zo die kleine er eens uitrammelen, ik vind 3 uur slapen toch wel genoeg hoor Heb nog meer te doen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
k geef de volgende keer wel een twittergil
hier zo spul bijeen zoeken, en naar Jochem gaan met camera
quote:
Sjonge wat ben je toch ook een botte boer hequote:
twitter = doodquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:52 schreef Ynske het volgende:
k geef de volgende keer wel een twittergil
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sjonge wat ben je toch ook een botte boer he
[..]
twitter = dood![]()
Hoor eens, ik kom amper in OUD, dus ik heb geen idee wie Jochem isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sjonge wat ben je toch ook een botte boer he
[..]
twitter = dood![]()
'nuff said.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Eindelijk....
![]()
Idiote "ik heb geen leven en laat dat iedereen weten" berichten site
Hmm, dit klinkt als een typische "ik snap twitter niet" opmerking en "ik twitter niet dus ik voel de behoefte om aan te geven dat ik toch wel meetel".quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Eindelijk....
![]()
Idiote "ik heb geen leven en laat dat iedereen weten" berichten site
WHZquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef RonaldV het volgende:
Als je bedoelt "Ik snap de lol van twitter niet" dan heb je gelijk. Twitter is ongeveer even zinvol als je persoonlijke blog met je dagelijkse beslommeringen, die alleen door je meoder gelezen wordt
Twitter maakt het wel mogelijk om mensen te bereiken die je op een andere manier niet kunt bereiken. Als ik nieuwe foto's op flickr heb gegooid, dan kan ik daar even een tweet over posten en dan zien mensen die geen flickr-account hebben en maar amper op mijn hyves/facebook/myspace kijken wel dat ik nieuwe foto's heb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef RonaldV het volgende:
Als je bedoelt "Ik snap de lol van twitter niet" dan heb je gelijk. Twitter is ongeveer even zinvol als je persoonlijke blog met je dagelijkse beslommeringen, die alleen door je moeder gelezen wordt
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:25 schreef RonaldV het volgende:
Waarom zou ik ze naar Twitter moeten sturen voor een update op Hyves/Facebook/whatever? Dat is zoiets als naar Scheveningen moeten rijden om te horen of ze in Spakenburg weer verse paling hebben.
Het voordeel van Twitter is dat je daar ook allerlei kleine apps voor hebt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:25 schreef RonaldV het volgende:
Waarom zou ik ze naar Twitter moeten sturen voor een update op Hyves/Facebook/whatever? Dat is zoiets als naar Scheveningen moeten rijden om te horen of ze in Spakenburg weer verse paling hebben.
Ik stuur ze niet naar twitter. Mensen installeren vaak software zoals Tweetdeck, waarbij ze automatisch op de hoogte gehouden worden van updates van mensen die ze volgen, zoals jij met Outlook een notificatie krijgt als je mail hebt. Of open jij continue je outlook om te kijken of je mail hebt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:25 schreef RonaldV het volgende:
Het laatste. Eénmaal per dag kijken of je mail hebt is genoeg. Daarna sluit ik het weer af. De rest communiceer ik via Communicator, MSN en/of telefoon.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:39 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik stuur ze niet naar twitter. Mensen installeren vaak software zoals Tweetdeck, waarbij ze automatisch op de hoogte gehouden worden van updates van mensen die ze volgen, zoals jij met Outlook een notificatie krijgt als je mail hebt. Of open jij continue je outlook om te kijken of je mail hebt?
Als ze RSS zo in de markt hadden gezet zoals nu twitter, dan was misschien iedereen aan het RSS'en. En als Apple vroegah net zo in de markt was gezet als later Windows hadden we nu allemaal tegen een appeltje aan zitten kijken (en niet alleen een paar creativelingen).quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het laatste. Eénmaal per dag kijken of je mail hebt is genoeg. Daarna sluit ik het weer af. De rest communiceer ik via Communicator, MSN en/of telefoon.
Wat jij wilt kan trouwens ook prima via RSS
Die ga ik thuis kijken, hier op mijn werk wordt dat denk ik niet op prijs gesteld.quote:
Ach...ligt er aan wat voor werkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:12 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Die ga ik thuis kijken, hier op mijn werk wordt dat denk ik niet op prijs gesteld.
Goh, wat voelt het leuk om dat weer eens te kunnen zeggen
Te puberaal voor woorden maar zo grappig...quote:
Wat voor kneus heeft die kast in elkaar gezet? Normaal gesproken werkt het toch wel zo'n beetje zou je denken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:43 schreef P_B het volgende:
Vandaag belletje gehad dat m'n nieuwe systeem in elkaar zit en morgen klaar is. Zo blij dat ik alles heb laten doen: eerste moederbord wat ze er in deden was DOA. En vervolgens bleek dat het geheugen niet samen wilde werken. Wel weer een lange dag alles installeren maar vanaf morgen dus hopelijk weer een beetje normaal achter de pc.
Okay, ik hap. Leg maar uit.quote:Al zet er nog wel een leuke post-it aan de binnenkant van het deurtje van de kast: ze zijn daar nu op de hoogte van hoe ik de witte en gekleurde was doe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |