Goeie kans dat we elkaar dan al eerder zijn tegen gekomen. Ik ben er in de herfst van 88 gestopt omdat ik naar de KLu ging. Grappig!quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:09 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ja. Moet iets van '88 of '89 zijn geweest. De ploeg die als laatste de kantine in mocht
Ik heb er maar een maandje gewerkt, gewoon als vakantiebaantje.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Goeie kans dat we elkaar dan al eerder zijn tegen gekomen. Ik ben er in de herfst van 88 gestopt omdat ik naar de KLu ging. Grappig!
Oh, noemen jullie dat zo?quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
Hier ook, TE vroeg wakker en het gevoel dat ik door een bus ben overreden...![]()
prioriteiten stellenquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:30 schreef HMaster-II het volgende:
MoghhAlles wel en zo???
Het is een teringbende op kantoor, ik sleep IT meuk naar binnen en mag 3 werkplekken africhten
alleen is bijna de koffiepot leeg ...
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oh, noemen jullie dat zo?![]()
Zo omvangrijk is hij nou ook weer niet hoor!
Sowieso sex....quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Sinds er kinderen zijn doen we niet meer aan sex... dat weet toch iedereen?
dus...quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat we geen sex hebben voor het huwelijk maar dan gelooft niemand onsquote:
Ik heb er twee, tieners. Maar ik herken me hier totaal niet inquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Sinds er kinderen zijn doen we niet meer aan sex... dat weet toch iedereen?
Als het goed is, is het vies! of was t nou andersom?quote:
2 kotersquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:45 schreef HMaster-II het volgende:
Er is een kotertje in huize-LovelyLady![]()
Iedereen weet dat ouders geen sex hebben hebbenDuschhhh
Twee bij mij. En ik wist niet dat ouders geen sex hebben (linkje?), dus ga ik er vrolijk mee verderquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:45 schreef HMaster-II het volgende:
Er is een kotertje in huize-LovelyLady![]()
Iedereen weet dat ouders geen sex hebben hebbenDuschhhh
Tenzij tweeling: hoe kom jij aan die tweede als je geen sex hebt? Goddelijk ingrijpen?quote:
Jesus is terug.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tenzij tweeling: hoe kom jij aan die tweede als je geen sex hebt? Goddelijk ingrijpen?
De oudste is van mijn exquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tenzij tweeling: hoe kom jij aan die tweede als je geen sex hebt? Goddelijk ingrijpen?
Ik kom op kantoor en word gelijk gestalked met een probleem. Probleem gefixed en vervolgens lijkt iemand te besluiten om dan toch maar te escaleren.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:44 schreef RonaldV het volgende:
Zeau! Dit wordt IS AL een echte maandagochtend.
Nou ja..alles is weggehaaldquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:06 schreef EchnaDarr het volgende:
Tss, het gaat weer eens over sex. Okay, dit keer niet over de grootte van het apparaat, maar wel weer sex![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja..alles is weggehaaldZelfs een switch
Ja lach maarquote:
humeur alweer wat beter dan vanmorgen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk zit te wachten op een installatie die bezig is. Tijd voor koffie
Jawel hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
humeur alweer wat beter dan vanmorgen?
Yup. Weekje tussendoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:55 schreef Ynske het volgende:
lekker vakantie, zomaar n weekje tussendoor?
hier nu eindelijk weer wat aan t opknappen van die stomme griep, mocht ook wel eens tijd worden
Troost je, ik heb geen vakantie. In tegendeel, ik heb tentamenwekenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:14 schreef Netsplitter het volgende:
Iedereen heeft maar vakantie enzo...
Het is niet eerlijk.
Ik zal mijn dinnie eens vragen, want die woont in die regio..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:19 schreef RonaldV het volgende:
Weet iemand of er ergens tussen Nijmegen, Arnhem en Rhenen een trimbaan (met van die stormbaantoestellen) of een speeltuin met klimrekken en zo in één van de natuurgebieden ligt? Ik wil er binnenkort een fotosessie doen, maar ben niet zo bekend in dat gebied dat ik zoiets weet te vinden.
Tuurlijk wel, je moet alleen geen fouten maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:05 schreef HMaster-II het volgende:
Mogghhhh
Spelen met een Harddisk-Array moet je niet te laat op de avond doen![]()
![]()
Vanaaf maar eens kijken hoe verder af te richten.
Eerst
Austerlitz zat ik ook aan te denken, maar is een beetje druk, zeker in het weekeinde. De bedoeling is dat alleen het model op de foto komt, en niet een klas aan kinderen er achter.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zal mijn dinnie eens vragen, want die woont in die regio..
Stormbaan is moeilijker vermoed ik. Speeltuin is natuurlijk Austerlitz.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:40 schreef Marc H het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je moet alleen geen fouten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |