SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Hoef je neit te vragen.. Het is een IT-erquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
quote:Op maandag 9 november 2009 21:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hoef je neit te vragen.. Het is een IT-er![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Pleeaasssseeeeeequote:
Als je me gaat zoenen sla ik je op je neus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Product CDROMs...quote:Op maandag 9 november 2009 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een duidelijke mening over de installatiesoftware die bij een HP-printer geleverd wordt:
a) dat ding doet automagisch installeren in NL terwijl ik een UK-systeem heb
b) dat ding doet automagisch een yahoo toolbar installeren
c) dat ding doet automagisch eenhp toolbar
installeren waarmee je de hp shop kan benaderen
En dan mensen maar klagen dat Microsoft IE automatisch installeert als webbrowser
Mwjah.....leuk, maar ik had de bijbehorende software nodig ivm scanning. Probleem is inmiddels alweer opgelost. Je kan ergens in W7 aangeven in welke taal programma's moeten worden geïnstalleerdquote:Op maandag 9 november 2009 21:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Product CDROMs...
ALTIJD de drivers en stuurprogramma's van de site halen!
quote:Op maandag 9 november 2009 20:56 schreef RonaldV het volgende:
Helemaal blij is!
Wat fijn nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ondertussen alweer toe aan vakantienog maar 4,5 week...
Je bent net terug!quote:Op maandag 9 november 2009 22:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat fijn nieuws!
Ik ben ondertussen alweer toe aan vakantienog maar 4,5 week...
I know! Maar ben toe aan vakantie zonder ouders erbij deze keerquote:
Er was geen twijfel.....hier niet. Zonsopkomst was vooral veel wolken en weinig zon, hoewel die wolken wel ok warenquote:Op dinsdag 10 november 2009 06:52 schreef Marc H het volgende:
Morge.
Twijfel of er een zonsopgang komt die het fotograferen waard is.
Heerlijk rustig lijkt me datquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:04 schreef EchnaDarr het volgende:
Ohja, mijn werkruimte had ineens ook geen netwerk meer. En aangezien we werken met IP Phones, dus ook geen telefoon.
Leuke dag op kantoor weer
Vriend, ik ben aan het re-integreren. Ik maak deze week 4x4uur, dan wil ik ook wel wat doen. Stilzitten kan ik thuis ook.quote:
Wat hij zegtquote:
Koffie met melk en suiker dan maar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:09 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Vriend, ik ben aan het re-integreren. Ik maak deze week 4x4uur, dan wil ik ook wel wat doen. Stilzitten kan ik thuis ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |