Daarom ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je mag het restant van mijn burn-out/depressie zo hebben hoor.
Vandaar die middelvinger in je ava.quote:
Nee, die was voor fotografen die het nodig vinden om mij te fotograferen terwijl ik zelf een lekker wijf aan het fotograferen ben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vandaar die middelvinger in je ava.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nee, die was voor fotografen die het nodig vinden om mij te fotograferen terwijl ik zelf een lekker wijf aan het fotograferen ben.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nee, die was voor fotografen die het nodig vinden om mij te fotograferen terwijl ik zelf een lekker wijf aan het fotograferen ben.
Checkquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:27 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ach, ratel ratel, en hop, daar is photoshop met de grote foto. dus opzich werkt t wel natuurlijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:41 schreef Ynske het volgende:
zou t er ooit nog ingaan, dat je bij adobe bridge niet moet dubbel klikken om de foto groot te zien?
Ik zag dat je Last.FM hebtquote:
quote:Your musical compatibility with RockPenelope is Medium
ratel ratelquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, ratel ratel, en hop, daar is photoshop met de grote foto. dus opzich werkt t wel natuurlijk
Dat noemen ze multitaskenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckEn jij was bezig met tegen een hekje aan leunen om een stinksigaar te roken
Geen last van hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ratel rateltel daar nog maar een breiwerk bij op
jaaaaaaahaaaaaaaaa tis alweer duidelijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen last van hoorPS doet er 15 seconden over. Een PSD van 400 MB een seconde of 20
Hahahahahahahaha...al een besluit genomen over je nieuwe PC? Ik zag weer wat specs voorbij komen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaaaaaaahaaaaaaaaa tis alweer duidelijk
* Ynske gaat maar weer zitten sippen achter flap
We hoeven toch ook niet te matchen ? Ik match wel vaker nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zag dat je Last.FM hebtJij en ik matchen niet helemaal
[..]
nee, als in dat laatste wat marc liet zien leek me wat maar hadden ze niet meer bij computerland hierowquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha...al een besluit genomen over je nieuwe PC? Ik zag weer wat specs voorbij komen?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:01 schreef Chanty het volgende:
Het is officieel vastgesteld: ik HEB hersenen
ik ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:01 schreef Chanty het volgende:
Het is officieel vastgesteld: ik HEB hersenen
vast welquote:
Kon je tijdens je stage daar gewoon scans van je eigen hoofd laten maken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
vast wel
inmiddels alle scans teruggevonden van tijdens mijn stage in t ziekenhuisstuk of 40 van mn hersenpaninhoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |