ze hadden proefkonijnen nodigquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Kon je tijdens je stage daar gewoon scans van je eigen hoofd laten maken?
Vet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze hadden proefkonijnen nodigzodat de nieuwelingen konden leren hoe met die machines om te gaan, en t uitlezen van de info
tis best leuk om zo je stagedag door te komen ipv te moeten programmeren
Coolquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
vast wel
inmiddels alle scans teruggevonden van tijdens mijn stage in t ziekenhuisstuk of 40 van mn hersenpaninhoud
Kijk hier eens naar: http://www.informatique.nl/IQ00003quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, als in dat laatste wat marc liet zien leek me wat maar hadden ze niet meer bij computerland hierow
dus sta weer even op blanko
ok, k ga er eens naar kijken, t enige dat dan nog moet is een monitorquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk hier eens naar: http://www.informatique.nl/IQ00003
Als je daar de processor nog ff upgrade naar de quadcore-versie ben je voor EUR 498 klaar. Gewoon een fijn PC-tje waar je weer ff mee vooruit kan.
Zie je PMquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, k ga er eens naar kijken, t enige dat dan nog moet is een monitor
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:43 schreef Cryothic het volgende:
Ik draai sinds een weekje een 64bit OS ipv 32bit (zelfde pc, alleen nu ipv Vista 32bit nu W7 64bit).
Dat scheelt ook al een hele boel met photoshop. Nu staat ie er gewoon binnen 3 seconden na aanklikken van t icoontje
is het eigenlijk waar dat er veel programma's zijn die niet op 64 bit maar wel op 32 bit draaien?quote:
Er zijn er niet veel die dat echt weigeren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
is het eigenlijk waar dat er veel programma's zijn die niet op 64 bit maar wel op 32 bit draaien?
Hier idem dito. Alles lijkt gewoon goed te werken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:05 schreef Cryothic het volgende:
Maar tot nu toe (meeste wat ik momenteel heb gebruikt is 32 bit) heb ik nog weinig gemerkt van negatieve bijwerkingen.
Is de windows versie van Photoshop dan 64bits? De nieuwe versies van Photoshop en Lightroom zouden een stuk sneller moeten worden nu Adobe de PPC architectuur laat vallen. Ik hoop het, want Lightroom 2.5 is op mijn MacBook uit 2007 soms best traag...quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:43 schreef Cryothic het volgende:
Ik draai sinds een weekje een 64bit OS ipv 32bit (zelfde pc, alleen nu ipv Vista 32bit nu W7 64bit).
Dat scheelt ook al een hele boel met photoshop. Nu staat ie er gewoon binnen 3 seconden na aanklikken van t icoontje
CS4 voor Windows is 64bits.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:15 schreef Kremers het volgende:
[..]
Is de windows versie van Photoshop dan 64bits? De nieuwe versies van Photoshop en Lightroom zouden een stuk sneller moeten worden nu Adobe de PPC architectuur laat vallen. Ik hoop het, want Lightroom 2.5 is op mijn MacBook uit 2007 soms best traag...
Op zich wel leuk denk ik maar vind t best duurquote:Krijg les van Govert de Roos
Wilde jij altijd al een kleinschalige workshop volgen en een hele dag les krijgen van een Nederlandse topfotograaf? Vanaf nu regelt Zoom.nl dat voor je. We trappen af met Govert de Roos, de grondlegger en bekendste exponent van de Nederlandse glamourfotografie. De workshops vinden plaats op: 21 november, 22 november, 28 november en 29 november.
Het dagprogramma bestaat uit twee delen: een theoretisch deel en een praktijkdeel. In het theoretische gedeelte vertelt Govert de Roos over zijn visie over portretfotografie. Verder leer je zijn geheim kennen, en laat hij je met de beste fototrucs kennismaken. In het praktijkdeel ga je zelf aan de slag in een fotostudio met modellen, onder begeleiding van Olympus. Als lezer van Zoom.nl betaal je ¤ 199,00. Deelnemers krijgen bovendien een exclusief en gesigneerd fotoboek ter waarde van maar liefst 95 euro. Deze unieke en gelimiteerde uitgave staat vol bijzondere foto's van Govert de Roos en is niet in de winkel verkrijgbaar.
Ik ook... Voor dat geld koop ik liever een licentie Silver efex proquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Op zich wel leuk denk ik maar vind t best duur
Geef je e-mail dan ff door bij de firma Preim in Aken. Die hebben ook regelmatig workshops die in een wat lagere prijscategorie vallen (kun je combineren met een paar daagjes oudersquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Op zich wel leuk denk ik maar vind t best duur
ik heb vbo gedaan, en daar was alleen de keuze frans of duitsquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:49 schreef Sarabi het volgende:
Zijn er hier nog mensen die op de Mavo (niet VMBO) gezeten hebben? Ik moet voor een onderzoek weten of er in het 1e jaar al vakkenpakketten/profielen waren, maar krijg het alleen voor VMBO gevonden.
1e jaar nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:49 schreef Sarabi het volgende:
Zijn er hier nog mensen die op de Mavo (niet VMBO) gezeten hebben? Ik moet voor een onderzoek weten of er in het 1e jaar al vakkenpakketten/profielen waren, maar krijg het alleen voor VMBO gevonden.
Idd 1e jaar niet 2e jaar wel, je mocht toen 1 vak laten vallenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:49 schreef Sarabi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |