Hier verder!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:22 schreef EchnaDarr het volgende:
Dat GLOW hier in Eindhoven is natuurlijk super om te zien, maar op zo'n mooie koopavond als vandaag is het levensgevaarlijk. Er lopen namelijk allerlei lui rond die geen flauw idee hebben hoe groot hun statief is of hoe ze er mee om moeten gaan.
Gelukkig zijn het over het algemeen budgetdingetjes, meer plastic dan iets stevigers, van iemand met een manfrotto verwacht ik wel dat de eigeneer weet hoe die er mee om moet gaan.
Jaquote:
Ik nietquote:Gelukkig moet ik toch de hele dag binnen blijven
In de tent vast wel maar daaromheen wordt het sop sop sopquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik nietIk ga vanavond fotograferen op een festival en dat terrein bestaat uit een aantal circustenten. Ben benieuwd of dat een beetje droog blijft allemaal.
Jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
In de tent vast wel maar daaromheen wordt het sop sop sop
Nooit ziek zijn als smoes gebruiken, wordt meteen afgestrafdquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaMisschien dat ik maar spontaan ziek word
Is goedquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nooit ziek zijn als smoes gebruiken, wordt meteen afgestrafd
Ik wil anders wel ruilen hoor: ik ga fotograferen en jij schrijft een Engelse paper over organisatiestructuren
Hij is Sint door weer en windquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:02 schreef Ynske het volgende:
Hoi hoi
wat n klere weer
Arme Sint vanmiddag
Nah heb mijn tijd wel nodig hierquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is goedOf je gaat gezellig mee
't Begint pas om 9 uur
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:58 schreef Isdatzo het volgende:
Sinterklaas vindt mij niet meer lief, denk ik. Ik krijg al jaaaaaaaaaaren niks meer.. zelfs geen mooi weer.
Hier was het vandaag prachtig weerquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:45 schreef Chanty het volgende:
Wat een kutweerGelukkig moet ik toch de hele dag binnen blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |