Ik vind dat ze qua vorm van de ogen en zo echt op haar vader lijkt. En Sparrow vind ik meer van Nicole hebben. Grappig dat meningen daarover kunnen verschillenquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:55 schreef Bamba het volgende:
Sparrow vind ik dan weer wel erg op z'n vader lijken!! Maar Harlow gaat steeds meer op Nicole lijken vind ik zelf.
Wat een leuke spontane foto, spelendquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:45 schreef Bamba het volgende:
En de mooie serie van Harlow en Sparrow
[ afbeelding ]
![]()
Haha idd! Maar dat hebben wij hier met onze zoon ook, sommigen vinden hem op mij lijken en anderen weer op zijn vaderquote:Op zaterdag 7 november 2009 09:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind dat ze qua vorm van de ogen en zo echt op haar vader lijkt. En Sparrow vind ik meer van Nicole hebben. Grappig dat meningen daarover kunnen verschillen
Jaaaaa Harlowwwquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij wilt iedereen een Harlow![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind Harlow helemaal niet leuk, doe mij Suri of Kingston maar.
Lieve spontane fotoquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:39 schreef kvd het volgende:
Michael J Fox en Esmé Annabelle
[ afbeelding ]
Dat linker jongetje, wat een kopie van Candace, en zij ziet er ook nog erg mooi uitquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:56 schreef MissBliss het volgende:
Candace Cameron (uit Full House) heeft 3 kinderen, Natasha, 11, Lev, 9, and Maksim, 7
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2009 06:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat linker jongetje, wat een kopie van Candace, en zij ziet er ook nog erg mooi uitZe lijkt wel mooier geworden met de jaren!
Ze is bijna niet veranderd....quote:Op zondag 8 november 2009 06:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat linker jongetje, wat een kopie van Candace, en zij ziet er ook nog erg mooi uitZe lijkt wel mooier geworden met de jaren!
Wat een dotje dat meisjequote:Op zondag 8 november 2009 08:41 schreef Etoile het volgende:
[..]
En in dat kader: Jodie Sweetin (Stephanie uit Full House) met Zoie Herpin (wat een naam).
Leuk om te zien dat het weer goed met haar gaat, ze was een tijd verslaafd aan meth.
[ afbeelding ]
Lief zo bij papa lekker op schootquote:Op zondag 8 november 2009 12:24 schreef rena het volgende:
Cam Gigandet (The O.C., Twilight) en zijn dochtertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Lekkere vent!quote:Op zondag 8 november 2009 12:24 schreef rena het volgende:
Cam Gigandet (The O.C., Twilight) en zijn dochtertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Idd!quote:
Om over dr kleding nog maar te zwijgenquote:Op zondag 8 november 2009 17:53 schreef CarOnline het volgende:
Wat een lelijk kapsel heeft dat kind van MelB
quote:Op zondag 8 november 2009 20:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Gwen Stefani en Zuma
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien net zo'n eigen willetje over het uiterlijk als Suri of de tomboy van Angelina en Brad?quote:Op zondag 8 november 2009 17:53 schreef CarOnline het volgende:
Wat een lelijk kapsel heeft dat kind van MelB
Je weet natuurlijk nooit wat er zich achter die zonnebril verschuilt...quote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gwen die er leuk uit, eindelijk niet die zware Poolse make-up meer
Ja maar om je kind er dan zó bij af te laten steken om zelf goed uit de verf te komenquote:Op maandag 9 november 2009 01:42 schreef Taurus het volgende:
Mel B zelf ziet er trouwens goed uit, die heeft flink zitten sporten of iets dergelijks. Goed lichaam.
Die zag er een jaar geleden toch ook al zo geweldig fit uit?quote:Op maandag 9 november 2009 01:42 schreef Taurus het volgende:
Mel B zelf ziet er trouwens goed uit, die heeft flink zitten sporten of iets dergelijks. Goed lichaam.
Gwen zonder rode lipstickquote:Op zondag 8 november 2009 20:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Gwen Stefani en Zuma
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 november 2009 21:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zou het zoontje van Nicole vernoemd zijn naar Jack the Pirate ?
quote:Joel Madden and Nicole Richie have shed some light on the inspiration behind their new son Sparrow James Midnight's unusual name.
"We have different tastes in names," the House of Harlow designer tells People magazine. "Sparrow was one we both liked. I liked the way it sounded with Harlow."
Joel adds, “It reminded me of the Johnny Cash song A Boy Named Sue. My worry raising a son in Hollywood is, what will he have to struggle for? I wanted to give him a name that he’s going to have to stand up for. I love it, I think it’s a beautiful name.”
The Good Charlotte rocker heaps praise upon his girlfriend Nicole, who he says is a wonderful mom to both Sparrow and big sister Harlow, 21 months.
“While I’m working, it all piles on Nicole. She takes care of the kids, and it never gets to her. She doesn’t feel like she’s giving up anything – she is wholeheartedly their mom.”
Nou, volgens wij willen kinderen wel meer, maar als ouder moet je toch grenzen stellen? Serieus, hoe kun je je kind nu daarin laten lopenquote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien net zo'n eigen willetje over het uiterlijk als Suri of de tomboy van Angelina en Brad?
En toch heb ik de stille hoop dat het later een prachtige meid gaat worden!quote:Op maandag 9 november 2009 21:08 schreef kvd het volgende:
JAAAAAAAA.....Sadie Sandler
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze lijkt echt op Bette Middler, twordt ieg geen saai onopvallend grijs muisje.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
En toch heb ik de stille hoop dat het later een prachtige meid gaat worden!
Ja, mooie naam ook!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:39 schreef Starlie het volgende:
Wat een prachtig meisje die dochter van John Travolta en Kelly Preston!!
Wat een leuke spontane foto van de 2 mannetjes aan het spelenquote:
Schattig kind, maar hij is volgens mij wel groot voor zijn leeftijdquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ashlee en Bronx nog even op de valreep
Hij is over 6 dagen 1 jaar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:01 schreef rena het volgende:
[..]
Schattig kind, maar hij is volgens mij wel groot voor zijn leeftijdOf Ashlee is heel klein
Kanker... oh wat rotquote:Op zondag 15 november 2009 23:17 schreef rena het volgende:
Marcia Cross met haar tweeling. Haar man ziet er redelijk goed uit, hij heeft kanker geloof ik, hoop dat hij er bovenop komt.
[ afbeelding ]
Is dit een jongen of meisje? Kom er ook niet uit qua naamquote:Op maandag 16 november 2009 10:44 schreef kvd het volgende:
Story Elfman begint leuk op te drogen
[ afbeelding ]
Vreselijk zeg, ik hoop ook dat hij er dan bovenop komt.quote:Op maandag 16 november 2009 11:56 schreef emss het volgende:
Marcia Cross: ik hoop ook dat haar man er bovenop komt... zeker als je bedenkt dat ze haar vorige long-term partner ook aan kanker verloren heeft (dat was toen ze nog in Melrose Place speelde).
quote:Op maandag 16 november 2009 12:49 schreef kvd het volgende:
Story is een jongetje, hij zag er eerst uit als een soort van alien (maar wel een leuke, heb altijd een zwak voor het jochie gehad)
[ afbeelding ]
Weet verder niet hoe het met hem gaat, ze doen er geen mededelingen over (kan ik me ook wel voorstellen). Alleen dit berichtje aan het begin van dit jaar:quote:Op maandag 16 november 2009 11:56 schreef emss het volgende:
Marcia Cross: ik hoop ook dat haar man er bovenop komt... zeker als je bedenkt dat ze haar vorige long-term partner ook aan kanker verloren heeft (dat was toen ze nog in Melrose Place speelde). Die meisjes zijn schattig. Die rechter lijkt echt precies op haar... ik zie zo Kimberly uit MP voor me ;-)
quote:Marcia Cross may be spending a bit more time at a hospital than on Wisteria Lane for awhile.
The Desperate Housewives star's husband, Tom Mahoney, 50, has been diagnosed with cancer, E! News confirms.
"He is currently under treatment and is responding very well," the actress' rep, Heidi Slan, says, declining to elaborate further.
The Emmy nominee, 46, and her stockbroker beau married in 2006 and have twin daughters, Eden and Savannah, who are nearly 2.
Ik vond Harlow niet leuk, nu ze meer op een meisje gaat lijken juist welquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind Harlow helemaal niet leuk, doe mij Suri of Kingston maar.
Ik vind zn kids ook leukquote:Op woensdag 18 november 2009 17:12 schreef bluejean het volgende:
Justin Chambers heeft wel een goed shirt.![]()
Nou ik dacht precies t zelfdequote:Op woensdag 18 november 2009 18:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dat kaartje!!!!
Ik wil NU een baby!!!!
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind zn kids ook leuk![]()
( verder weet ik nie eens wie hij is).
Die Sunday Roast wordt maar niks he, trekt maar niet bij dat kind.
Oooooh , geen wonder dat ik m niet kenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:22 schreef Skaai het volgende:
[..].
Hij speelt Dr. Alex Karev in Grey's Anatomy en vroeg Jennifer Lopez ten huwelijk in The Wedding Planner
nou idd zeg!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:39 schreef Starlie het volgende:
Wat een prachtig meisje die dochter van John Travolta en Kelly Preston!!
Wat een geweldig kaartjequote:Op woensdag 18 november 2009 09:29 schreef rena het volgende:
Kindje van Scott Wolf (Party of Five, Everwood enz)
[ afbeelding ]Lief kaartje!
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef oh-oh het volgende:Waarom loopt zij met een dikke jas en laarzen en dat kind met blote beentjes en blote armpjes??????
quote:
Leuke fotoquote:
Die schoenen weer he...quote:Op zondag 22 november 2009 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Suri met een geweldige tas![]()
Ooohh, dat jurkje.quote:Op zondag 22 november 2009 23:17 schreef rena het volgende:
Suri again.
[ afbeelding ]
New York is nu toch niet warm genoeg om met blote armen te lopen
quote:Op maandag 23 november 2009 08:56 schreef oh-oh het volgende:Die garderonbe van Suri, ergens vind ik het ook nog helemaal niet kloppen omdat dr moeder dr zelf altijd bij loopt als een of andere burgertrut in van die saaie degelijke kleren, en Tom is ook niet echt het toonbeeld van hipheid of zo toch?
Dat is/wordt een verwend grietje.quote:Suri krijgt drie ton aan kleren
Suri Cruise wordt langzamerhand hét fashion icon van Hollywood. De dochter van Tom Cruise en Katie Holmes krijgt jaarlijks voor 300.000 dollar aan kleding van haar ouders.
Dat vertelt een bron aan de Britse versie van modeblad Grazia. "Het is Katie's grootse hobby geworden, om Suri in zo geweldig mogelijke outfitjes te steken. Ze speurt het internet af, struint langs alle winkels in Hollywood om zoveel mogelijk inspiratie op te doen voor verschillende looks."
Maandelijks krijgt de drie jaar oude Suri voor 25.000 dollar aan kleding van onder andere Giorgio Armani, Donatella Versace, Roberto Cavalli en Burberry. Toch is het niet alleen een obsessie van mama. "Suri vindt het geweldig om hier in mee te gaan. Ze houdt er van om kleding uit te zoeken."
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef Smallish het volgende:
Niet om er nu een Suri-topic van te maken, maar.....
[..]
Dat is/wordt een verwend grietje.
Echt een leuk kind ja, grappig, Owen voor een meisje, ze zal wel vaak voor een jongen met lang haar aangezien worden.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:35 schreef rena het volgende:
Michelle Branch (van dat liedje Everything en verder niks eigenlijk) en Owen, haar dochter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk kind!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:09 schreef Taurus het volgende:
Duh, ze heeft rijke ouders. En als het toch niet nodig is om ooit op eigen benen te staan of 'onafhankelijk' te zijn, waarom dan nog moeite doen.
Ik denk dat het sociale leven sowieso totaal anders werkt in die kringen. Als je relaties en vrienden ook miljoenen hebben, weet ik niet of dat tegen je werkt. Dan blijf je gewoon lekker in je eigen kringetje. Als je het geld hebt, mag je er ook best van genieten. Het zou toch raar zijn als Cruise en Holmes onder het mom van 'we moeten haar niet te veel verwennen' zelf wel miljoenen aan kleding uitgeven en haar 'voor het goede voorbeeld' een gemiddeld merk aantrekken. Ik vind het niet gek dat ze verwend is.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Omdat je dan onuitstaanbaar bent en dat werkt uiteindelijk echt wel tegen je. Volgens mij heb je dan alleen maar oppervlakkige relaties en vriendschappen.
Ik vind het ook niet gek dat ze verwend is. Wat ik wel een wezenlijk verschil vind, is dat haar ouders weten hoe het is om te moeten werken voor geld (ook al zijn de bedragen wel exorbitant hoog natuurlijk) maar zij krijgt dus echt ALLES, zo lijkt het. Ik zou het juist voor Cruise en Holmes vinden spreken als ze ondanks hun miljoenen hun kind binnen "normale" grenzen opvoeden en het kind niet werkelijk alles geven waar het om jankt (als het bericht waar is dan). Ik snap echt wel dat je, als je geld hebt, nu eenmaal meer kan kopen dan de gemiddelde arbeider maar ook met enorm veel geld is het nog steeds belangrijk om op dit soort dingen te letten, tijdens de opvoeding. They're creating a monsterquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:49 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk dat het sociale leven sowieso totaal anders werkt in die kringen. Als je relaties en vrienden ook miljoenen hebben, weet ik niet of dat tegen je werkt. Dan blijf je gewoon lekker in je eigen kringetje. Als je het geld hebt, mag je er ook best van genieten. Het zou toch raar zijn als Cruise en Holmes onder het mom van 'we moeten haar niet te veel verwennen' zelf wel miljoenen aan kleding uitgeven en haar 'voor het goede voorbeeld' een gemiddeld merk aantrekken. Ik vind het niet gek dat ze verwend is.
Ohhhhquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:26 schreef kvd het volgende:
de kleine Lou Sulola
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:26 schreef kvd het volgende:
de kleine Lou Sulola
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 november 2009 09:43 schreef rena het volgende:
Sarah Chalke heeft nog geen kinderen hoor, die verwacht haar eerste pas op dit moment.
quote:Op maandag 30 november 2009 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh die kleine Marley, wat leuk![]()
Bob Marley heeft echt een ontieglijke rits kleinkinderen trouwens, heeft dr iemand die van Lauryn Hill al es gezien? Zion nam ze vroeger nog wel es mee naar concerten maar ze treedt niet meer echt op ...
quote:Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Vier van de vijf
[ afbeelding ]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie bij een hoop kinderen tegenwoordig niet meer of het jongens of meisjes zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Het gezin Borsato... wat een mooie kinderen!
[ afbeelding ]
quote:Katie Holmes defends Suri's high heels
There are a lot of strange things about Suri Cruise's upbringing, like the fact she only subsists on cupcakes, never wears coats in the winter and Tom Cruise is her dad.
But at least when it comes to the 3-year-old wearing high heels during her almost daily paparazzi walks, that's something we can all objectively look at, ask "Why put your toddler in heels, Katie Holmes?" and actually get an answer.
"She—like every little girl—she loves my high heels," Katie explained to Access Hollywood. Suri wanted her own pair, and what Suri wants, Suri gets.
"I found them for her and she loves them," Katie says, adding that they're supportive for Suri's young feet. "They are actually ballroom dancing shoes for kids."
Well, that certainly makes all the difference. Carry on then, Cruise girls.
Ik bedoelde inderdaad Senna.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
De middelste op de foto of de middelste qua leeftijd?
Links is iig Jada (dochter), midden Luca (zoon) en rechts Senna (zoon). Senna zou idd voor een meisje kunnen doorgaan als je het niet weet, echt een schatje trouwens.
Logisch ook met zulk lang haar dat je het helemaal niet ziet. Ik vind de middelste ook een meisje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:33 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie bij een hoop kinderen tegenwoordig niet meer of het jongens of meisjes zijn.Hierbij heb ik dat ook. Van de middelste zit ik toch echt te twijfelen hoor!
En ik denk de achterkant van Kingstonquote:Op woensdag 2 december 2009 12:33 schreef Butterfly91 het volgende:
Gwen, Gavin en Zuma
[ afbeelding ]
Die had ik niet eens gezienquote:Op donderdag 3 december 2009 18:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
En ik denk de achterkant van Kingston!
quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:21 schreef rena het volgende:
Britney met haar jongetjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 december 2009 18:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
En ik denk de achterkant van Kingston!
Die laatste foto... in je kanten ondergoed en zonnebril op cakjes bakken met je zoontje.quote:Op vrijdag 4 december 2009 08:21 schreef rena het volgende:
Britney met haar jongetjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die laatste foto... in je kanten ondergoed en zonnebril op cakjes bakken met je zoontje.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:15 schreef Vivi het volgende:
Ik denk dat die foto "edgy" bedoeld is :' ).
Maar ook de middelste vind ik ontzettend fout. Kind zit op voeteneinde van het bed, terwijl jij semi-geil boven het dekbed uit verschijnt....quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die laatste foto... in je kanten ondergoed en zonnebril op cakjes bakken met je zoontje.
Dat is Bridget Jonesquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:45 schreef Dandilion het volgende:die kerst trui doet me gelijk denken aan bridget jones of wat het nou love actually?
Ik ken haar alleen van gezicht van het voorbij-zappen, maar wat een leuke kindjes heeft zequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:25 schreef kvd het volgende:
Martha Bryrne (Lily uit as The World Turns) met Annmarie
[ afbeelding ]
Al haar kinderen (vlnr) Annmarie, Michael, Maxwell
[ afbeelding ]
Triest verhaal.. Hoop dat ze er bovenop komt en de hulp zoekt die ze nodig heeft.quote:Update: Alexa Ray Joel’s father, Billy Joel, has spoken out about his daughter’s condition following her hospitalization Saturday afternoon (December 5): “She is going to be fine,” he told Newsday late Saturday night.
Bill Joel’s daughter, Alexa Ray Joel, was rushed to St. Vincent’s Hospital in New York City tonight (December 5) and is currently in stable condition after a possible drug overdose.
“She was admitted, and doctors are assessing the situation,” a rep for the songwriter tells Us. “We have no further comment.”
According to the New York Post, Alexa’s roommate made the 911 call just before 12.30pm today after the 23-year-old songwriter allegedly swallowed a large number of sleeping pills in what police are considering a suicide attempt.
According to other sources, she was conscious at St. Vincent’s and is expected to survive.
Alexa, the only daughter of Billy Joel and supermodel Christie Brinkley, was scheduled to appear in the tree-lighting ceremony at the New York Stock Exchange this Thursday.
Bron: People.comquote:SOURCES: Alexa Ray Joel Upset Over a Boyfriend
Following Alexa Ray Joel's hospitalization Saturday, sources tell PEOPLE that the singer may have been upset over a boyfriend.
According to a source, she took Traumeel, a homeopathic medication. "She became worried about breathing, which is why 911 was called," says the source. Adds another source: "She was apparently distraught over an argument with her boyfriend."
The singer, who had her mother Christie Brinkley by her side and spoke to her father Billy Joel on the phone during her hospital stay, has been released from the hospital, says a source.
Being prone to emotional highs and lows was nothing new to the singer – and she spoke candidly about her frustration with relationships.
In August, the singer took to her MySpace page to vent about relationships, writing, "UGH!!! MEN!!!"
She continued: "Is anybody else finding it a difficult "dating world" out there? I'm so terrible at dating – I don't know if I'll ever get used to it! And I HATE the game-playing! Can't stand it.
I live in the greatest city in the world and I can't seem to meet an interesting guy who also happens to be NICE. Go figure... "
Alexa Ray admitted to PEOPLE last year, "I can get very dark. I can get very in my own head and depressed as many other artists can."
But the singer/songwriter typically channeled her emotions into her music.
"I was crying all day. I thought how am I going to put on a show," she said about a previous breakup with her former bass player Jimmy Riot. "[But] the minute I got out there, it was the best show. I thought I was going to break down, and suddenly this energy with all the emotion was just pouring out."
quote:Op zondag 6 december 2009 21:02 schreef Takkembah het volgende:
Reese Witherspoon & Ava (jaloers lange benen)
Hm, het lijkt net alsof ze zo de set van Desperate Housewives af komt lopenquote:Op zondag 6 december 2009 19:43 schreef Skaai het volgende:
-edit- Ik zie nu pas dat dit schijnbaar flashback foto's van 2009 zijn (op de oude foto na) dus kan het best zijn dat ze al gepost zijn
. Sorry!
Drea de Matteo met dochtertje Alabama
[ afbeelding ]
Vergeet de hakken, check die oorbellen!quote:Op maandag 7 december 2009 12:58 schreef Butterfly91 het volgende:
Katie, Tom en Suri (met nieuwe hakjes)
[ afbeelding ]
Toevallig familie van Sadie Sandler?quote:Op maandag 7 december 2009 20:59 schreef kvd het volgende:
Emmanuelle Seigner en Elvis Polanski (vrouw en zoon van Roman Polanski)
[ afbeelding ]
Wat een joch, al!quote:Op maandag 7 december 2009 19:42 schreef alors het volgende:
Familie vd Vaart met zoon Damiaaaaaan
[ afbeelding ]
Wat lief!! Harlow isquote:Op donderdag 10 december 2009 12:39 schreef Butterfly91 het volgende:
Nicole Richie, Joel Madden en kinderen
[ afbeelding ]
Wat lief!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:39 schreef Butterfly91 het volgende:
Nicole Richie, Joel Madden en kinderen
[ afbeelding ]
Cute, de oren van papaquote:Op zaterdag 12 december 2009 08:25 schreef rena het volgende:
Will Smith en zijn dochter.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Wie zijn dit?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:01 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof dat je daar aardig alleen in staat. Wat een schatje vind ik hetquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:22 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
Jeetje, wat is Harlow toch een afschuwelijk kind.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef kvd het volgende:
Carson Daly (MTV) met zoontje Jackson James, wat een guitig mannetje
[ afbeelding ]
Zo raar is dat, als ik "Blossom" dan zie is het net of het niet klopt. Zelf ben je ouder geworden, maar dat een tv-actrice ook echt volwassen is en met kind erbij, dat blijft dan raar om de een of andere redenquote:Op zondag 13 december 2009 18:31 schreef kvd het volgende:
Mayim Bialik (Blossom) en Frederick Heschel
[ afbeelding ]
Mja, de appel valt niet ver van de boom..quote:Op zondag 13 december 2009 19:33 schreef Natalie het volgende:
Sadie Sandler is ook niet een van de knapsten, zeg...
quote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef kvd het volgende:
Rene-Charles, zoon van Celine Dion en Rene Angelil is eindelijk eensnaar de kapper geweest
[ afbeelding ]
hij is er wel op vooruit gegaan
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens begrepen dat hij dat zelf wilde. Nu gaat hij naar een school waar werd verwacht dat hij zijn haar af moest knippen. Hij kon dus kiezen...of naar die school met een kort geknipt koppie...of lang haar houden en naar een andere schoolquote:Op zondag 13 december 2009 21:12 schreef karoltje het volgende:
Jezus zo laat je je zoon er toch niet bijlopen..?
quote:Céline Dion and Her Cutie Sit Courtside
Tags: Dads, Kids
Céline Dion, husband René Angélil and son René-Charles, 8 ½, attend the Portland Trailblazers vs. New York Knicks game at Madison Square Garden on Monday in New York City.
Notice René’s haircut? It was a requirement for school, the singer says.
“I said that there’s a rule in school that you have to cut your hair short. If you want to go to that school, you have to cut the hair. If you don’t want to cut the hair, we are going to have to change schools.”
Ik vind het geen gezicht bij zo'n klein kindquote:
Oh zeg dat wel, niet gedacht dat ie zo snel bij zou trekken!quote:Op maandag 14 december 2009 11:06 schreef kvd het volgende:
Christina's Max, hij begint een beetje leuker op te drogen
[ afbeelding ]
quote:
ik vind hem zo'n 'volwassen' gezicht hebben (vooral in vergelijking met zijn lichaam) en het jochie is pas 8 maanden...quote:
OMG ik had niet echt naar de naam gekeken, ik dacht dat t een meisje wasquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:27 schreef kvd het volgende:
[..]
ik vind hem zo'n 'volwassen' gezicht hebben (vooral in vergelijking met zijn lichaam) en het jochie is pas 8 maanden...
Zijn vader is echt vreselijk ONaantrekkelijk....quote:
Ja jezus, wat erg, 't kind wil lang haar. Kinderen afpakken.quote:Op zondag 13 december 2009 22:26 schreef karoltje het volgende:
Hij wilde dat zelf? Die Hollywood ouders durven ook niet tegen hun kind in te gaan heb ik het idee.
Ik wilde vroeger met een zonnebril op m'n hoofd (a la Henk Jan Smits). Mocht niet van m'n moeder omdat ik ook al een gewone bril droeg en ze vond dat dat er raar uit zag.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja jezus, wat erg, 't kind wil lang haar. Kinderen afpakken.
Bij kinderen maakt het niks uit hoe ze eruit zien, vind ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:38 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger met een zonnebril op m'n hoofd (a la Henk Jan Smits). Mocht niet van m'n moeder omdat ik ook al een gewone bril droeg en ze vond dat dat er raar uit zag.
God wat was ik kwaad. Danku mama.
[ afbeelding ]
Hij lijkt echtquote:
En hij drinkt nog uit een flesjequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:17 schreef BurtonFeather het volgende:
Heeft ie eindelijk die speen niet meer in z'n gezicht, propt ze dat kind in een kinderwagen (of is het een rolstoel?)
Vind ik juist wel, je laat ze er toch ook niet als een zwerver bij lopen als ze dat zouden willen? Hakken is leuk, voor een keer, maar die Suri loopt er continu op en bovendien is ze veel te koud gekleed als je de mensen om haar heen zo bekijkt.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:47 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Bij kinderen maakt het niks uit hoe ze eruit zien, vind ikSuri op die hakken
Dat hele lange haar van de zoon van Celine Dion gaat wel ver, maar als die jongen er zelf blij mee was, getuigt het wel van karakter dat-ie er gewoon mee bleef rondlopen. Mijn dochter van 4 draagt bijna altijd Pippi Langkous-kleren en daarbij heeft ze een soort blond kroeshaar, dus het ziet er niet uit. Maar
lekker laten gaan. Op een dag gaan alle kinderen inzien dat ze zich moeten aanpassen
Bij kinderen hoort het naar mijn mening minder uit te maken hoe ze zich kleden/of ze lang haar hebben etc. Ik krijg altijd het idee dat ouders die daarvoor bang zijn eerder bang zijn dat mensen slecht over henzelf [de ouders dus] denken,quote:Op woensdag 16 december 2009 15:50 schreef June. het volgende:
[..]
Vind ik juist wel, je laat ze er toch ook niet als een zwerver bij lopen als ze dat zouden willen? Hakken is leuk, voor een keer, maar die Suri loopt er continu op en bovendien is ze veel te koud gekleed als je de mensen om haar heen zo bekijkt.
Euh, dat zeg ik toch helemaal niet!? Dat was meer om aan te geven dat een kind wel van alles aan wil hebben, maar dat je als ouder wel een lijn moet trekken (en nee, niet als een kind lang haar heeft, maar wel in een situatie zoals bij Suri).quote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat dat kind lang haar heeft ziet ie er gelijk uit als een zwerver? Alsjeblieft zeg. Laat hem lekker met lang haar lopen als hij dat wil, wat een drama om niets zeg. Dat je je kind niet dagenlang op hakken moet laten lopen lijkt me logisch, maar deze discussie over het haar kan ik werkelijk niet begrijpen.
Ahquote:Op woensdag 16 december 2009 16:36 schreef Malahide het volgende:
Tabitha en Marion van Sarah Jessica Parker en Matthew Broderick.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze komen niet uit haar buik. Ze zijn van een draagmoeder. Maar oke, dan kunnen het nog steeds haar kinderen zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:03 schreef rena het volgende:
[..]
AhZe lijken gelukkig niet op hun moeder.
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:51 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Sophie Dahl met haar zoontje...
[ afbeelding ]
Inderdaad, wat maakt lang haar nou uit? Als dat kind het leuk vindt, lekker laten gaan!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bij kinderen hoort het naar mijn mening minder uit te maken hoe ze zich kleden/of ze lang haar hebben etc. Ik krijg altijd het idee dat ouders die daarvoor bang zijn eerder bang zijn dat mensen slecht over henzelf [de ouders dus] denken,. Eerder bang voor de reacties over henzelf, dan over hun kind. Hakken & de hoeveelheid kleding die Suri aanheeft -weinig dus- kan ik nog begrijpen. Dat is gewoon niet gezond, maar als het kind lang haar wil waarom zou je dan als woeste ouder het haar koste wat kost eraf knippen?
quote:
[ afbeelding ]
Het blijft een heel typisch gezicht.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:51 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben allemaal de ogen van moeders.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:56 schreef Turbomuis het volgende:
Meryl Streep en kids:
[ afbeelding ]
Met zoon Henry
[ afbeelding ]
Met dochters Louisa, Grace en Mamie
En de mond ook wel! Ze lijken allemaal wel erg op Meryl trouwensquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal de ogen van moeders.
Die zoon van Jamie Lee Curtis lijkt op Justin Long!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:40 schreef kvd het volgende:
Jamie Lee Curtis met Thomas en Annie
[ afbeelding ]
Toby en Ruby
[ afbeelding ]
Jamie Oliver en gezin
[ afbeelding ]
Nicole, Keith, Sunday die lacht
[ afbeelding ]
quote:Forget Greg, Peter or Bobby. The newest Brady is Benjamin.
More than a week after celebrating the birth of their first child, Gisele Bündchen and Tom Brady have finally settled on a name for the little guy.
Het lieftallige jochiequote:Taylor Pugh (4) mag niet meer de klas in. Zijn weelderige haardos wordt te lang bevonden door de schoolleiding van de Floyd Elementary School in Mesquite, Texas. Er is wel voor een alternatief gezorgd; hij krijgt nu les in zijn dooie eentje in de bibliotheek van de school, aldus The Dallas Morning News.
De kleuterschool staat bekend als een instituut dat veel zorg besteedt aan de dress code, omdat de leerlingen worden voorbereid op een voorbeeldige baan in de zakenwereld.
Natuurlijk zijn de ouders van Taylor het hier helemaal niet mee eens en vertikken het om hem naar de kapper te sturen.
Voor een foto van Taylor, klik hier.
quote:Op zondag 20 december 2009 16:44 schreef rena het volgende:
Kendra Wilkinson en haar zoontje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schattig!
Wat een knap joch!quote:Op zondag 20 december 2009 18:19 schreef kvd het volgende:
Naveen Andrews (lost) met zoontje Naveen Joshua
[ afbeelding ]
Als ze voor +- 20 door kan is het misschien de dochter van Meneer Rossdalequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:39 schreef Noek het volgende:
En kindermeisje. Waarom loopt er altijd zo'n meisje/vrouw mee? Is zo'n mens gewoon een accessoire?
Ik herinner me nog een jaar of 5 geleden dat Gwen met een brok in de keel zat, bij Jonathan Ross op de BBC, omdat hun Bulldog net was overleden... Grappig contrast tussen de honden als je het vergelijkt met wat ze nu heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
Vraag me af hoe lang die hond blijft, als die niet genoeg beweging krijgt vreet hij je huis op
Ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een jaar of 5 geleden dat Gwen met een brok in de keel zat, bij Jonathan Ross op de BBC, omdat hun Bulldog net was overleden... Grappig contrast tussen de honden als je het vergelijkt met wat ze nu heeft.
Misschien laat de nanny de hond ook uit
Die vergelijking klopt niet want het gaat om die wandeling en daar zijn die ouders toch bij. De creche gaat niet mee op zaterdag als je een blokje om met de familie gaat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze voor +- 20 door kan is het misschien de dochter van Meneer Rossdale![]()
Waarom een kindermeisje? Waarom hebben mensen een au-pair in huis, waarom zijn de kinderen 5 dagen per week bij de creche? Omdat de ouders de handen vrij willen hebben
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Die vergelijking klopt niet want het gaat om die wandeling en daar zijn die ouders toch bij. De creche gaat niet mee op zaterdag als je een blokje om met de familie gaat.
Gelukkig hebben ze een toffe hond, die stealt the thunder van die nanny wel. En terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |