Die schoenen weer he...quote:Op zondag 22 november 2009 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Suri met een geweldige tas![]()
Ooohh, dat jurkje.quote:Op zondag 22 november 2009 23:17 schreef rena het volgende:
Suri again.
[ afbeelding ]
New York is nu toch niet warm genoeg om met blote armen te lopen
quote:Op maandag 23 november 2009 08:56 schreef oh-oh het volgende:Die garderonbe van Suri, ergens vind ik het ook nog helemaal niet kloppen omdat dr moeder dr zelf altijd bij loopt als een of andere burgertrut in van die saaie degelijke kleren, en Tom is ook niet echt het toonbeeld van hipheid of zo toch?
Dat is/wordt een verwend grietje.quote:Suri krijgt drie ton aan kleren
Suri Cruise wordt langzamerhand hét fashion icon van Hollywood. De dochter van Tom Cruise en Katie Holmes krijgt jaarlijks voor 300.000 dollar aan kleding van haar ouders.
Dat vertelt een bron aan de Britse versie van modeblad Grazia. "Het is Katie's grootse hobby geworden, om Suri in zo geweldig mogelijke outfitjes te steken. Ze speurt het internet af, struint langs alle winkels in Hollywood om zoveel mogelijk inspiratie op te doen voor verschillende looks."
Maandelijks krijgt de drie jaar oude Suri voor 25.000 dollar aan kleding van onder andere Giorgio Armani, Donatella Versace, Roberto Cavalli en Burberry. Toch is het niet alleen een obsessie van mama. "Suri vindt het geweldig om hier in mee te gaan. Ze houdt er van om kleding uit te zoeken."
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef Smallish het volgende:
Niet om er nu een Suri-topic van te maken, maar.....
[..]
Dat is/wordt een verwend grietje.
Echt een leuk kind ja, grappig, Owen voor een meisje, ze zal wel vaak voor een jongen met lang haar aangezien worden.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:35 schreef rena het volgende:
Michelle Branch (van dat liedje Everything en verder niks eigenlijk) en Owen, haar dochter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk kind!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:09 schreef Taurus het volgende:
Duh, ze heeft rijke ouders. En als het toch niet nodig is om ooit op eigen benen te staan of 'onafhankelijk' te zijn, waarom dan nog moeite doen.
Ik denk dat het sociale leven sowieso totaal anders werkt in die kringen. Als je relaties en vrienden ook miljoenen hebben, weet ik niet of dat tegen je werkt. Dan blijf je gewoon lekker in je eigen kringetje. Als je het geld hebt, mag je er ook best van genieten. Het zou toch raar zijn als Cruise en Holmes onder het mom van 'we moeten haar niet te veel verwennen' zelf wel miljoenen aan kleding uitgeven en haar 'voor het goede voorbeeld' een gemiddeld merk aantrekken. Ik vind het niet gek dat ze verwend is.quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Omdat je dan onuitstaanbaar bent en dat werkt uiteindelijk echt wel tegen je. Volgens mij heb je dan alleen maar oppervlakkige relaties en vriendschappen.
Ik vind het ook niet gek dat ze verwend is. Wat ik wel een wezenlijk verschil vind, is dat haar ouders weten hoe het is om te moeten werken voor geld (ook al zijn de bedragen wel exorbitant hoog natuurlijk) maar zij krijgt dus echt ALLES, zo lijkt het. Ik zou het juist voor Cruise en Holmes vinden spreken als ze ondanks hun miljoenen hun kind binnen "normale" grenzen opvoeden en het kind niet werkelijk alles geven waar het om jankt (als het bericht waar is dan). Ik snap echt wel dat je, als je geld hebt, nu eenmaal meer kan kopen dan de gemiddelde arbeider maar ook met enorm veel geld is het nog steeds belangrijk om op dit soort dingen te letten, tijdens de opvoeding. They're creating a monsterquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:49 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk dat het sociale leven sowieso totaal anders werkt in die kringen. Als je relaties en vrienden ook miljoenen hebben, weet ik niet of dat tegen je werkt. Dan blijf je gewoon lekker in je eigen kringetje. Als je het geld hebt, mag je er ook best van genieten. Het zou toch raar zijn als Cruise en Holmes onder het mom van 'we moeten haar niet te veel verwennen' zelf wel miljoenen aan kleding uitgeven en haar 'voor het goede voorbeeld' een gemiddeld merk aantrekken. Ik vind het niet gek dat ze verwend is.
Ohhhhquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:26 schreef kvd het volgende:
de kleine Lou Sulola
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:26 schreef kvd het volgende:
de kleine Lou Sulola
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 november 2009 09:43 schreef rena het volgende:
Sarah Chalke heeft nog geen kinderen hoor, die verwacht haar eerste pas op dit moment.
quote:Op maandag 30 november 2009 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh die kleine Marley, wat leuk![]()
Bob Marley heeft echt een ontieglijke rits kleinkinderen trouwens, heeft dr iemand die van Lauryn Hill al es gezien? Zion nam ze vroeger nog wel es mee naar concerten maar ze treedt niet meer echt op ...
quote:Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Vier van de vijf
[ afbeelding ]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie bij een hoop kinderen tegenwoordig niet meer of het jongens of meisjes zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Het gezin Borsato... wat een mooie kinderen!
[ afbeelding ]
quote:Katie Holmes defends Suri's high heels
There are a lot of strange things about Suri Cruise's upbringing, like the fact she only subsists on cupcakes, never wears coats in the winter and Tom Cruise is her dad.
But at least when it comes to the 3-year-old wearing high heels during her almost daily paparazzi walks, that's something we can all objectively look at, ask "Why put your toddler in heels, Katie Holmes?" and actually get an answer.
"She—like every little girl—she loves my high heels," Katie explained to Access Hollywood. Suri wanted her own pair, and what Suri wants, Suri gets.
"I found them for her and she loves them," Katie says, adding that they're supportive for Suri's young feet. "They are actually ballroom dancing shoes for kids."
Well, that certainly makes all the difference. Carry on then, Cruise girls.
Ik bedoelde inderdaad Senna.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
De middelste op de foto of de middelste qua leeftijd?
Links is iig Jada (dochter), midden Luca (zoon) en rechts Senna (zoon). Senna zou idd voor een meisje kunnen doorgaan als je het niet weet, echt een schatje trouwens.
Logisch ook met zulk lang haar dat je het helemaal niet ziet. Ik vind de middelste ook een meisje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:33 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie bij een hoop kinderen tegenwoordig niet meer of het jongens of meisjes zijn.Hierbij heb ik dat ook. Van de middelste zit ik toch echt te twijfelen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |