Bij kinderen hoort het naar mijn mening minder uit te maken hoe ze zich kleden/of ze lang haar hebben etc. Ik krijg altijd het idee dat ouders die daarvoor bang zijn eerder bang zijn dat mensen slecht over henzelf [de ouders dus] denken,quote:Op woensdag 16 december 2009 15:50 schreef June. het volgende:
[..]
Vind ik juist wel, je laat ze er toch ook niet als een zwerver bij lopen als ze dat zouden willen? Hakken is leuk, voor een keer, maar die Suri loopt er continu op en bovendien is ze veel te koud gekleed als je de mensen om haar heen zo bekijkt.
Euh, dat zeg ik toch helemaal niet!? Dat was meer om aan te geven dat een kind wel van alles aan wil hebben, maar dat je als ouder wel een lijn moet trekken (en nee, niet als een kind lang haar heeft, maar wel in een situatie zoals bij Suri).quote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef Harajuku. het volgende:
Omdat dat kind lang haar heeft ziet ie er gelijk uit als een zwerver? Alsjeblieft zeg. Laat hem lekker met lang haar lopen als hij dat wil, wat een drama om niets zeg. Dat je je kind niet dagenlang op hakken moet laten lopen lijkt me logisch, maar deze discussie over het haar kan ik werkelijk niet begrijpen.
Ahquote:Op woensdag 16 december 2009 16:36 schreef Malahide het volgende:
Tabitha en Marion van Sarah Jessica Parker en Matthew Broderick.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef kvd het volgende:
Carson Daly (MTV) met zoontje Jackson James, wat een guitig mannetje
[ afbeelding ]
Ze komen niet uit haar buik. Ze zijn van een draagmoeder. Maar oke, dan kunnen het nog steeds haar kinderen zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:03 schreef rena het volgende:
[..]
AhZe lijken gelukkig niet op hun moeder.
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:51 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Sophie Dahl met haar zoontje...
[ afbeelding ]
Inderdaad, wat maakt lang haar nou uit? Als dat kind het leuk vindt, lekker laten gaan!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bij kinderen hoort het naar mijn mening minder uit te maken hoe ze zich kleden/of ze lang haar hebben etc. Ik krijg altijd het idee dat ouders die daarvoor bang zijn eerder bang zijn dat mensen slecht over henzelf [de ouders dus] denken,. Eerder bang voor de reacties over henzelf, dan over hun kind. Hakken & de hoeveelheid kleding die Suri aanheeft -weinig dus- kan ik nog begrijpen. Dat is gewoon niet gezond, maar als het kind lang haar wil waarom zou je dan als woeste ouder het haar koste wat kost eraf knippen?
quote:
[ afbeelding ]
Het blijft een heel typisch gezicht.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:51 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben allemaal de ogen van moeders.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:56 schreef Turbomuis het volgende:
Meryl Streep en kids:
[ afbeelding ]
Met zoon Henry
[ afbeelding ]
Met dochters Louisa, Grace en Mamie
En de mond ook wel! Ze lijken allemaal wel erg op Meryl trouwensquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal de ogen van moeders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |