Cute, de oren van papaquote:Op zaterdag 12 december 2009 08:25 schreef rena het volgende:
Will Smith en zijn dochter.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Wie zijn dit?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:01 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof dat je daar aardig alleen in staat. Wat een schatje vind ik hetquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:22 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
Jeetje, wat is Harlow toch een afschuwelijk kind.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef kvd het volgende:
Carson Daly (MTV) met zoontje Jackson James, wat een guitig mannetje
[ afbeelding ]
Zo raar is dat, als ik "Blossom" dan zie is het net of het niet klopt. Zelf ben je ouder geworden, maar dat een tv-actrice ook echt volwassen is en met kind erbij, dat blijft dan raar om de een of andere redenquote:Op zondag 13 december 2009 18:31 schreef kvd het volgende:
Mayim Bialik (Blossom) en Frederick Heschel
[ afbeelding ]
Mja, de appel valt niet ver van de boom..quote:Op zondag 13 december 2009 19:33 schreef Natalie het volgende:
Sadie Sandler is ook niet een van de knapsten, zeg...
quote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef kvd het volgende:
Rene-Charles, zoon van Celine Dion en Rene Angelil is eindelijk eensnaar de kapper geweest
[ afbeelding ]
hij is er wel op vooruit gegaan
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens begrepen dat hij dat zelf wilde. Nu gaat hij naar een school waar werd verwacht dat hij zijn haar af moest knippen. Hij kon dus kiezen...of naar die school met een kort geknipt koppie...of lang haar houden en naar een andere schoolquote:Op zondag 13 december 2009 21:12 schreef karoltje het volgende:
Jezus zo laat je je zoon er toch niet bijlopen..?
quote:Céline Dion and Her Cutie Sit Courtside
Tags: Dads, Kids
Céline Dion, husband René Angélil and son René-Charles, 8 ½, attend the Portland Trailblazers vs. New York Knicks game at Madison Square Garden on Monday in New York City.
Notice René’s haircut? It was a requirement for school, the singer says.
“I said that there’s a rule in school that you have to cut your hair short. If you want to go to that school, you have to cut the hair. If you don’t want to cut the hair, we are going to have to change schools.”
Ik vind het geen gezicht bij zo'n klein kindquote:
Oh zeg dat wel, niet gedacht dat ie zo snel bij zou trekken!quote:Op maandag 14 december 2009 11:06 schreef kvd het volgende:
Christina's Max, hij begint een beetje leuker op te drogen
[ afbeelding ]
quote:
ik vind hem zo'n 'volwassen' gezicht hebben (vooral in vergelijking met zijn lichaam) en het jochie is pas 8 maanden...quote:
OMG ik had niet echt naar de naam gekeken, ik dacht dat t een meisje wasquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:27 schreef kvd het volgende:
[..]
ik vind hem zo'n 'volwassen' gezicht hebben (vooral in vergelijking met zijn lichaam) en het jochie is pas 8 maanden...
Zijn vader is echt vreselijk ONaantrekkelijk....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |