Ik vind het geen gezicht bij zo'n klein kindquote:
Oh zeg dat wel, niet gedacht dat ie zo snel bij zou trekken!quote:Op maandag 14 december 2009 11:06 schreef kvd het volgende:
Christina's Max, hij begint een beetje leuker op te drogen
[ afbeelding ]
quote:
ik vind hem zo'n 'volwassen' gezicht hebben (vooral in vergelijking met zijn lichaam) en het jochie is pas 8 maanden...quote:
OMG ik had niet echt naar de naam gekeken, ik dacht dat t een meisje wasquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:27 schreef kvd het volgende:
[..]
ik vind hem zo'n 'volwassen' gezicht hebben (vooral in vergelijking met zijn lichaam) en het jochie is pas 8 maanden...
Zijn vader is echt vreselijk ONaantrekkelijk....quote:
Ja jezus, wat erg, 't kind wil lang haar. Kinderen afpakken.quote:Op zondag 13 december 2009 22:26 schreef karoltje het volgende:
Hij wilde dat zelf? Die Hollywood ouders durven ook niet tegen hun kind in te gaan heb ik het idee.
Ik wilde vroeger met een zonnebril op m'n hoofd (a la Henk Jan Smits). Mocht niet van m'n moeder omdat ik ook al een gewone bril droeg en ze vond dat dat er raar uit zag.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja jezus, wat erg, 't kind wil lang haar. Kinderen afpakken.
Bij kinderen maakt het niks uit hoe ze eruit zien, vind ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:38 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger met een zonnebril op m'n hoofd (a la Henk Jan Smits). Mocht niet van m'n moeder omdat ik ook al een gewone bril droeg en ze vond dat dat er raar uit zag.
God wat was ik kwaad. Danku mama.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:21 schreef kvd het volgende:
Carson Daly (MTV) met zoontje Jackson James, wat een guitig mannetje
[ afbeelding ]
Hij lijkt echtquote:
En hij drinkt nog uit een flesjequote:Op dinsdag 15 december 2009 20:17 schreef BurtonFeather het volgende:
Heeft ie eindelijk die speen niet meer in z'n gezicht, propt ze dat kind in een kinderwagen (of is het een rolstoel?)
Vind ik juist wel, je laat ze er toch ook niet als een zwerver bij lopen als ze dat zouden willen? Hakken is leuk, voor een keer, maar die Suri loopt er continu op en bovendien is ze veel te koud gekleed als je de mensen om haar heen zo bekijkt.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:47 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Bij kinderen maakt het niks uit hoe ze eruit zien, vind ikSuri op die hakken
Dat hele lange haar van de zoon van Celine Dion gaat wel ver, maar als die jongen er zelf blij mee was, getuigt het wel van karakter dat-ie er gewoon mee bleef rondlopen. Mijn dochter van 4 draagt bijna altijd Pippi Langkous-kleren en daarbij heeft ze een soort blond kroeshaar, dus het ziet er niet uit. Maar
lekker laten gaan. Op een dag gaan alle kinderen inzien dat ze zich moeten aanpassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |