Gwen zonder rode lipstickquote:Op zondag 8 november 2009 20:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Gwen Stefani en Zuma
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 november 2009 21:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zou het zoontje van Nicole vernoemd zijn naar Jack the Pirate ?
quote:Joel Madden and Nicole Richie have shed some light on the inspiration behind their new son Sparrow James Midnight's unusual name.
"We have different tastes in names," the House of Harlow designer tells People magazine. "Sparrow was one we both liked. I liked the way it sounded with Harlow."
Joel adds, “It reminded me of the Johnny Cash song A Boy Named Sue. My worry raising a son in Hollywood is, what will he have to struggle for? I wanted to give him a name that he’s going to have to stand up for. I love it, I think it’s a beautiful name.”
The Good Charlotte rocker heaps praise upon his girlfriend Nicole, who he says is a wonderful mom to both Sparrow and big sister Harlow, 21 months.
“While I’m working, it all piles on Nicole. She takes care of the kids, and it never gets to her. She doesn’t feel like she’s giving up anything – she is wholeheartedly their mom.”
Nou, volgens wij willen kinderen wel meer, maar als ouder moet je toch grenzen stellen? Serieus, hoe kun je je kind nu daarin laten lopenquote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien net zo'n eigen willetje over het uiterlijk als Suri of de tomboy van Angelina en Brad?
En toch heb ik de stille hoop dat het later een prachtige meid gaat worden!quote:Op maandag 9 november 2009 21:08 schreef kvd het volgende:
JAAAAAAAA.....Sadie Sandler
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze lijkt echt op Bette Middler, twordt ieg geen saai onopvallend grijs muisje.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
En toch heb ik de stille hoop dat het later een prachtige meid gaat worden!
Ja, mooie naam ook!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:39 schreef Starlie het volgende:
Wat een prachtig meisje die dochter van John Travolta en Kelly Preston!!
Wat een leuke spontane foto van de 2 mannetjes aan het spelenquote:
Schattig kind, maar hij is volgens mij wel groot voor zijn leeftijdquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ashlee en Bronx nog even op de valreep
Hij is over 6 dagen 1 jaar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:01 schreef rena het volgende:
[..]
Schattig kind, maar hij is volgens mij wel groot voor zijn leeftijdOf Ashlee is heel klein
Kanker... oh wat rotquote:Op zondag 15 november 2009 23:17 schreef rena het volgende:
Marcia Cross met haar tweeling. Haar man ziet er redelijk goed uit, hij heeft kanker geloof ik, hoop dat hij er bovenop komt.
[ afbeelding ]
Is dit een jongen of meisje? Kom er ook niet uit qua naamquote:Op maandag 16 november 2009 10:44 schreef kvd het volgende:
Story Elfman begint leuk op te drogen
[ afbeelding ]
Vreselijk zeg, ik hoop ook dat hij er dan bovenop komt.quote:Op maandag 16 november 2009 11:56 schreef emss het volgende:
Marcia Cross: ik hoop ook dat haar man er bovenop komt... zeker als je bedenkt dat ze haar vorige long-term partner ook aan kanker verloren heeft (dat was toen ze nog in Melrose Place speelde).
quote:Op maandag 16 november 2009 12:49 schreef kvd het volgende:
Story is een jongetje, hij zag er eerst uit als een soort van alien (maar wel een leuke, heb altijd een zwak voor het jochie gehad)
[ afbeelding ]
Weet verder niet hoe het met hem gaat, ze doen er geen mededelingen over (kan ik me ook wel voorstellen). Alleen dit berichtje aan het begin van dit jaar:quote:Op maandag 16 november 2009 11:56 schreef emss het volgende:
Marcia Cross: ik hoop ook dat haar man er bovenop komt... zeker als je bedenkt dat ze haar vorige long-term partner ook aan kanker verloren heeft (dat was toen ze nog in Melrose Place speelde). Die meisjes zijn schattig. Die rechter lijkt echt precies op haar... ik zie zo Kimberly uit MP voor me ;-)
quote:Marcia Cross may be spending a bit more time at a hospital than on Wisteria Lane for awhile.
The Desperate Housewives star's husband, Tom Mahoney, 50, has been diagnosed with cancer, E! News confirms.
"He is currently under treatment and is responding very well," the actress' rep, Heidi Slan, says, declining to elaborate further.
The Emmy nominee, 46, and her stockbroker beau married in 2006 and have twin daughters, Eden and Savannah, who are nearly 2.
Ik vond Harlow niet leuk, nu ze meer op een meisje gaat lijken juist welquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind Harlow helemaal niet leuk, doe mij Suri of Kingston maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |