Fixed.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:24 schreef Twizu het volgende:
Ah nee! Moet natuurlijk deeltje 34 zijn.
Kudo voor jou!quote:
it means "terug vind post" people type it so they can find this topic back in the "mijn actieve topics" tab.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:26 schreef jack-peng het volgende:
TVP
But I do not know what is TVP mean
tvp is to find the topic back.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:26 schreef jack-peng het volgende:
TVP
But I do not know what is TVP mean
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En.. en en! Wat stond erin? Vertel het ons!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Net een mailtje van Jack gehad
Hij weet het ook niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:30 schreef Twizu het volgende:
[..]
En.. en en! Wat stond erin? Vertel het ons!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Jack, could you fix a rice table for me? With extra sambal please.I think this is a Joke,am I right ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yesquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:44 schreef jack-peng het volgende:
[..]
I think this is a Joke,am I right ?
Onderweg:quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Onderweg:
- DP: Man Utd. shirt + broek
- FP-bestelling met lichtje, 2 oortjes en afstandbedieninkje
- DX-bestelling met laser + batterijen
Ik spreid mijn bestellingen, iedereen te vriend houden he
(niet expres hoor
)
Besteld:
- DP: Atidas trainingspak
Nog te bestellen:
- DP: Voetbalshirt met lange mouwen (tips?)
Jack, I have tried to search for this on Taobao but i couldn't find anything.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:44 schreef jack-peng het volgende:
[..]
I think this is a Joke,am I right ?
ok okquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:30 schreef Twizu het volgende:
[..]
En.. en en! Wat stond erin? Vertel het ons!
http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/wireless_music_systems/devices/5847&cl=nl,nlquote:can you give me a link or a photo ?
I can not understand the word "Squeezebox "
quote:
Ik heb maat M en ben ongeveer 1.70.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:24 schreef XyS het volgende:
[..]
Ok nice, welke maat heb je genomen? (en hoe lang ben je)
Ziet er netjes uit
Je kan het niet echt een jas noemen want hij is ongeveer even warm als een vest. Verder vond ik dat ook wel jammer want het leek me lekker warm. Maar zo'n groot probleem is dat nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:51 schreef neo2000 het volgende:
Maar is het ook echt een jas..?
Wel jammer van de mouwen though, dat maakt dat ding nu net speciaal samen met de kraag..
Is toch beter?quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:02 schreef sven93 het volgende:
Heb ik gister mijn aansteker van Budgetgadgets binnengekregen, zit ie gevuld in de verpakking!!.
Ze worden steeds gekkerquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:18 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Is toch beter?
New Arrivals: BlueBerry![]()
Ja?quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:44 schreef dabadbass het volgende:
Van popbuying:
10/26/2009 6:20:49 PM Quotation Created
10/27/2009 3:40:37 AM Instant Order Received
10/27/2009 8:49:31 AM Collecting Products Now
10/27/2009 1:38:42 PM Package Shipped
Nog steeds niets
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:02 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ja?
Dat is de normaalste zaak van de wereld hoor.
Hehe oke, snap ik.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:05 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Weet ik, wel. Maar ik wil het al hebben.
Heb reeds meerdere dingen besteld
Send Email to me ....For the taobao links,I will order samples.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:44 schreef hongtom het volgende:
Nice jack, Have you bought those fancy beer glasses too? I'm adding you to msn In a second. I've got some questions about taobao orders
Just ten days. I think It will be arrvied in 7 daysquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:44 schreef dabadbass het volgende:
Van popbuying:
10/27/2009 3:40:37 AM Instant Order Received
10/27/2009 8:49:31 AM Collecting Products Now
10/27/2009 1:38:42 PM Package Shipped
Nog steeds niets
Can you send some links about the apple stuff to me ? In Emailquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:51 schreef Semmm het volgende:
I'd also like to see those beer glasses they are very cool
@ Jack when will you sell the apple stuff?
In his passport?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:51 schreef Lolque het volgende:
Jack where is the picture of your entire staff together?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:51 schreef Lolque het volgende:
Jack where is the picture of your entire staff together?
Ik kan die link niet meer vinden, weet jij hem te vinden?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:51 schreef Semmm het volgende:
I'd also like to see those beer glasses they are very cool
@ Jack when will you sell the apple stuff?
quote:
a couple of days ago I mailed with you and you should add the apple stuff to your store you told mequote:Op zaterdag 7 november 2009 15:53 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Can you send some links about the apple stuff to me ? In Email
quote:2009/10/31 Semmm
Ok
And why don't you sell these wireless apple keyboards? http://search1.taobao.com(...)ssid=p01-s5#ListView
In the Nethlerlands the cost like 65 euro I think you can sell them for 50-55 dollar, that is 34-37 euro, that is almost half of the price!
Some other nice apple products that cost alot more in europe.
Wired Small Keyboard: http://item.taobao.com/au(...)b9cd9c95ec75c34f.htm
Wired Mighty mouse G6: http://item.taobao.com/au(...)fdc7ebf9b4a19266.htm (44 euro in the Netherlands)
Wireless Mighty Mouse: G6 http://item.taobao.com/au(...)1304cec2e1a3071a.htm (66 euro in the Netherlands)
Keyboard protector: http://item.taobao.com/au(...)6a701f140f9ea0ea.htm
Thank you
quote:HI
Thank you Sem
I have recorded these items.
We will update these items in our website ASAP.
Please pay attention to www.popbuying.com next week.
Best regards,
Jack
hij dacht natuurlijk stuffquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:59 schreef Lolque het volgende:
[..]
![]()
No, I mean we want a picture with You, Rachel, Kyle, and the warehouse staff together.
quote:
Cheers!quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:52 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Just ten days. I think It will be arrvied in 7 days
Volgens mij ben je gewoon de lul, en kun je er niet voor zorgen dat je niets hoeft te betalen aangezien ze de lading al hebben gezien.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ok, ik hoor niet helemaal in dit topic thuis, maar misschien kunnen jullie me helpen hoe ik dit het beste kan afhandelen.
Vraagje... ik heb 11 shirtjes besteld bij www.thefootballshirt.com (ook besteld voor teamgenoten). Een website die waarbij goedkoop goede namaak voetbalshirtjes worden geleverd vanuit Thailand. Nu heb ik een brief ontvangen van TNT post dat ze aangehouden zijn bij de douane. De shirtjes hebben een waarde van 120 Britse Pond en nog eens 68 pond moeten betalen aan verzendkosten. Iemand eerder zoiets meegemaakt en weet wat ik nu moet invullen op het toegestuurde formulier van TNT Post om te voorkomen dat ik extra moet betalen, of erger nog, dat de lading wordt vernietigd?
Alvast heel erg bedankt!
Das zuur!quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ja klote.. totaal niet bij stil gestaan dat dat er wel eens tussenuit gepikt zou kunnen worden bij de douane. Dacht dat je niet zo snel zoveel 'geluk' zou hebben zeg maar. Ging daarvoor wel gewoon 'goed' (wel slechts 2 shirtjes besteld die keer) Pfff
Word dat niet sowieso ALTIJD gechecked?quote:Shipping, Handing and Operating Cost
- Shipping is Worldwide by DHL Air-Mail.
- Shipping, handing and operating cost is 8.00 GBP for first item and 6.00 GBP for each additional items in the same package.
- We will ship item within 1-2 working days after we recieved your payment.
- Shipping will take around 2-4 weeks.
99% kans van ja, geloof ik.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Word dat niet sowieso ALTIJD gechecked?
Zie OP.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:07 schreef hongtom het volgende:
FF over de belasting, stel ze onderscheppen iets van 50 euro moet je dan gewoon 19% daar over betalen of zijn er nog meer kosten?
quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
En dan komt er nog 12,50 inklarings kosten bij (of hoger als je EMS hebt 17,-)
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:34 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Mochten mijn shirtjes dus niet vernietig worden, hoeveel betaal ik dan aan belasting?
De shirtjes hebben een waarde van 120 Britse Pond (ongeveer 135 euro) en nog eens 68 pond (ongeveer 80 euro) moeten betalen aan verzendkosten
Komt dan dus neer op 12,50 inklaringskosten + nog ongeveer 21,- belasting ofzo?
Dat heet dropshipping dat mag dus (maar ik vind het een beetje zielig), maar de foto van DX gebruiken lijkt me niet zo handig want daar staan watermerken opquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:52 schreef caspergf1 het volgende:
Een vriend van me verkoopt aquarium spullen op het internet.
Op dx staat een aqua thermometer, mag hij deze nou kopen en doorverkopen op bijvoorbeeld Ebay?
Zoja, mag hij dan al meteen de adresgegevens van de persoon waar het uiteindelijk terecht komt invullen op DX of moet hij eerst wachten tot het bij hem zelf aankomt en dan weer versturen?
En mag hij dan de foto op DX van het product gebruiken als foto van het product dat hij zelf te koop zet.
Ebay gaat je niet lukken, daar staan veel spullen nog goedkoper op dan DX ze aan kan bieden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:52 schreef caspergf1 het volgende:
Op dx staat een aqua thermometer, mag hij deze nou kopen en doorverkopen op bijvoorbeeld Ebay?
Zoja, mag hij dan al meteen de adresgegevens van de persoon waar het uiteindelijk terecht komt invullen op DX of moet hij eerst wachten tot het bij hem zelf aankomt en dan weer versturen?
En mag hij dan de foto op DX van het product gebruiken als foto van het product dat hij zelf te koop zet.
Oke bedankt, maar DX kan niet gaan zeiken van jij gebruikt onze foto's?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:55 schreef Semmm het volgende:
[..]
Dat heet dropshipping dat mag dus (maar ik vind het een beetje zielig), maar de foto van DX gebruiken lijkt me niet zo handig want daar staan watermerken op
Als je DX spullen verkoopt op internet zorg dan gewoon dat je ze op voorraad hebt en niet dat het 20 dagen duurt voordat je klant een pakketje heeft.
Officieel wel, maar ik vraag me af óf ze dat zullen doen (en vinden). Ze verkopen immers meer omdat jij de spullen bij hun inkoopt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:03 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Oke bedankt, maar DX kan niet gaan zeiken van jij gebruikt onze foto's?
Wahahahaha idd je hebt nog gelijk ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:41 schreef MacorgaZ het volgende:
En daarnaast is het logo van DX gejat van een Yamaha DX-keyboard, dus zo'n probleem mag het niet zijn.
[ afbeelding ]
Oh, das wel echt heel erg..quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:41 schreef MacorgaZ het volgende:
En daarnaast is het logo van DX gejat van een Yamaha DX-keyboard, dus zo'n probleem mag het niet zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:28 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Houd alsjeblieft allegaar op met het woord glasses;
[ afbeelding ]
gebruik het woord teacups of whatever
Waar haal je die vandaan?? Iemand linkje??quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:47 schreef Lolque het volgende:
[..]
Onderweg:
Gay Ster vest.
Besteld:
2 Gay Ster hempjes.
Coffee glasses is gewoon goed ja, maar om verwarring te voorkomen in coffee cups misschien handiger.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wat is er mis met glasses? Misschien handig om het dan tea/coffee glasses te noemen voor de verwarring. Maar volgens mij is dat qua Engels gewoon prima in orde.
Mag, maar elk zelfrespecterend verkoper zou graag de kwaliteit willen weten en willen weten of de inhoud wel klopt. Daarnaast is vaak, zelf met die gift-sku erop, te achterhalen waar het vandaan komt. Niet handig als daar je handel vanaf hangt natuurlijk. Het mag dus, maar netjes en professioneel is het allerminst..quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:52 schreef caspergf1 het volgende:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef neo2000 het volgende:
Valt nog mee dat niet iedereen die clips heeft ontvangen..
iemand een linlke van een seller + eventueel beeldmateriaal dat met z'n cam geschoten is? Ik weet dat in de vorige topics wel wat materiaal voorbij gekomen is, maar goed, dat was waarsch. afkomstig van de cams met metalen bodies.. De echte zeg maar.
Kan dat oude plaatje dan weg? Dan zet ik het bovenste plaatje in plaats van dat oude plaatje, en dan linken we naar dat onderste plaatjequote:Op zaterdag 7 november 2009 17:14 schreef Dionysiou het volgende:
Misschien handig om deze tabellen in de OP te plaatsen. Hiermee kan je alles berekenen mocht je pakje onderschept zijn door de Douane.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dus:
[..]
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120484281738&ssPageName=STRK:MEWNX:ITquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef neo2000 het volgende:
iemand een linlke van een seller + eventueel beeldmateriaal dat met z'n cam geschoten is? Ik weet dat in de vorige topics wel wat materiaal voorbij gekomen is, maar goed, dat was waarsch. afkomstig van de cams met metalen bodies.. De echte zeg maar.
K, thanks.. Zal eens kijken..quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:35 schreef veda het volgende:
[..]
Kan dat oude plaatje dan weg? Dan zet ik het bovenste plaatje in plaats van dat oude plaatje, en dan linken we naar dat onderste plaatje.
Of doe het zelf even.
edit:
[..]
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120484281738&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Deze heb ik gekocht. Kwam van de verkoper waar iedereen van had gekocht (dacht ik).
Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:04 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie ook wel eens gehad dat een bestelling die in 2 delen op hetzelfde moment werd gepost, apart van elkaar aankwam?
net viel er 1 envelop door de bus, maar het zouden er 2 moeten zijn
Lees eens beter.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef neo2000 het volgende:
Prijzig voor 1 glas.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:02 schreef hongtom het volgende:
Yay Ik heb die bierglazen weer gevonden van taobao
http://item.taobao.com/au(...)bfd4bfc.htm?cm_cat=0
Jack gaat ze waarschijnlijk aan zijn shop toe voegen voor +/- 14$
quote:
Maar ze zien er wel vet uit!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:02 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Prijzig voor 1 glas.
Zou ik persoonlijk eerder naar de Ikea gaan.
Inderdaad wel vet. Maarja drinken is drinken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:16 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Maar ze zien er wel vet uit!
Cameraatje binnen trouwensHet zat in een enveloppe (geen doos). Dat ding is nog kleiner dan ik dacht
Ongeveer zo lang als een lucifer doosje, en zo breed als een half luciferdoosje!
Voor 7 euro inc. verzendkosten redelijk goedquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Inderdaad wel vet. Maarja drinken is drinken.
Als het nou een speciale functie had, koelend of zoiets dan dacht ik van oké. Maarja.
En, wat is de kwaliteit van dat ding met opnemen?
Ik vind hem heel netjes!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:26 schreef GuitarJJ het volgende:
View My Video
Zoals ik al zei, het is geen perfect filmpje omdat het wat donker is en omdat ik de camera nogal veel beweeg.
beste kwalitijd, helemaal als dat voor een filmpje is in een woonkamer met lampen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:26 schreef GuitarJJ het volgende:
View My Video
Zoals ik al zei, het is geen perfect filmpje omdat het wat donker is en omdat ik de camera nogal veel beweeg.
Welk cameraatje was dat? Te lui om terug te zoekenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:26 schreef GuitarJJ het volgende:
View My Video
Bovenaan de pagina -_-quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Welk cameraatje was dat? Te lui om terug te zoeken
Dan heb je de goede besteldquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:09 schreef arnold-d het volgende:
[..]
beste kwalitijd, helemaal als dat voor een filmpje is in een woonkamer met lampen.
Wat voorn geheugen gaat er trouwens in, ik had al wel meteen een micro SD kaartje besteld
Een dame met een 200mW laser?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Is deze z'n geld waard of kan ik beter voor een andere gaan?
http://www.focalprice.com/detail_LP131S.html
Het hoogste wat ik heb gehad van DX is de True 50mW.quote:Op zondag 8 november 2009 00:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb al een 200mW rode van DX, nu zo'n jaartje gok ik, en het blijft leuk om ermee te branden jaDaar heb ik trouwens oplaadbare in, maar dat zijn die CR2 dingen.
Voor de true 100mw heb ik een pricematch ingestuurd gisteren, hopelijk doen ze daar iets mee want dan bestel ik die. De violette lijken me ook erg mooi, heb je daar ook ervaring mee toevallig? Zit een beetje te twijfelen tussen groen en violet.
Geen flauw idee. True betekend alleen dat de output gemeten is en dat je echt voor een 100mW betaald. Een niet true 150mW kan bijv net zo goed 60mW zijn omdat ie niet is getest/gemeten. Beetje eigen risico.quote:Op zondag 8 november 2009 00:51 schreef 08gnoT. het volgende:
De true 100 zal denk ik ook niet veel onderdoen voor een niet-true 150? Maar eigenlijk maakt dat getalletje me toch niet uit, zolang ik er maar dingen mee kan laten smelten en rokenM&M's zijn ook leuk om te smelten, alleen zijn ze wel ontzettend vies erna
Wat doe jij nog meer met je lasers?
Merk je niet méér verlies in sterkte op een afstand bij lasers die je niet hoeft te focussen dan bij de rode?
IK vind alleen de trainingspakken mooi. Die tenues vind ik niet mooi die zijn hetzelfde dan als je ze in italië ofzo koopt.quote:Op zondag 8 november 2009 01:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://shop33798937.taobao.com/
Héle mooie shop met veel shirtjes en overzichtelijk enz
Vanalles hebben ze...
Ik heb al een tijdje dat zwart-gouden trainings pak.quote:Op zondag 8 november 2009 10:02 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
IK vind alleen de trainingspakken mooi. Die tenues vind ik niet mooi die zijn hetzelfde dan als je ze in italië ofzo koopt.
En ook nog flink aan het bieden op een cameraatje zie ikquote:Op zondag 8 november 2009 11:43 schreef mickeyD het volgende:
woohoo, mooie deal gesloten op ebay, Transcend micro sd 8 gb MicroSD TransFlash 8gb CLASS 6
Verkoopprijs: EUR 15,00
Voor 19 euro inc. verzendkosten kun je er 1 van een nederlandse webshop kopen. Die vertrouw ik op zich meer dan ebay (nep kaartjes in omloop)quote:Op zondag 8 november 2009 11:43 schreef mickeyD het volgende:
woohoo, mooie deal gesloten op ebay, Transcend micro sd 8 gb MicroSD TransFlash 8gb CLASS 6
Verkoopprijs: EUR 15,00
nee, de mijne is allang verzonden hoop ik..quote:Op zondag 8 november 2009 12:01 schreef PedroN het volgende:
[..]
En ook nog flink aan het bieden op een cameraatje zie ik
deze komt uit nederland (haarlem)quote:Op zondag 8 november 2009 12:12 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Voor 19 euro inc. verzendkosten kun je er 1 van een nederlandse webshop kopen. Die vertrouw ik op zich meer dan ebay (nep kaartjes in omloop)
http://www.kieskeurig.nl/(...)8_gb/prijzen/232707/
Aah okequote:Op zondag 8 november 2009 12:44 schreef mickeyD het volgende:
[..]
deze komt uit nederland (haarlem)
dus klagen is makkelijk
gewoon slechte review geven..
hij heeft nu een goede rating..
garantie: hou het op een maand ofzo.. je moet er toch vanuit gaan dat de kwaliteit vaak gelijk staat aan de prijs.. laag dus.quote:Op zondag 8 november 2009 12:11 schreef jslavenburg het volgende:
Hallo,
Ik wil wat kopen via DealExtreme, alleen ik vroeg mij eigen af hoe het zit met de garantie? Stel ik koop iets, en het gaat kapot, hoelang zit er dan garantie op? En hoe zit het met een annulering van een bestelling?
En douanerechten en EMS is nog meer qua inklaring en boeken is geen 19%quote:Op zondag 8 november 2009 12:48 schreef mickeyD het volgende:
[..]
garantie: hou het op een maand ofzo.. je moet er toch vanuit gaan dat de kwaliteit vaak gelijk staat aan de prijs.. laag dus.
annuleren: waarom zou je, bedenk gewoon voor je wat besteld of je het kunt betalen, of het ergens niet goedkoper te koop is?
en denk er aan dat er VEEL bezorgkosten bij (kunnen) komen.
+belasting (als je pakket er tussenuit gevist wordt.)
boven de 22 euro: 19% btw
boven de 150 euro: 19% btw + invoerrechten en 17,50 inklaringskosten TNT
jawel hoor, zijn er zat te koop, ook bij conrad, maargoed, niet voor die prijzen..quote:Op zondag 8 november 2009 13:15 schreef jslavenburg het volgende:
Ok, bedankt voor de info
Ik ben van plan om deze te kopen, want ik heb ze in Nederland nooit gezien:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19032
Een vriend van mij heeft hem ook, daarom wil ik hem zelf ook hebben. Hij heeft hem toen ook gekocht bij DealExtreme. Wij hebben toen mijn 20GB mp3 speler gebruikt (via de analoog port), en dat werkte toppiequote:Op zondag 8 november 2009 13:23 schreef mickeyD het volgende:
[..]
jawel hoor, zijn er zat te koop, ook bij conrad, maargoed, niet voor die prijzen..
zie ook www.budgetgadgets.com, daar heb je ook altijd free shipping.
ff een ps: bedenk dat zo'n transmitter geen geheugen heeft, dus contact uit betekend dat je muziek van voren af aan begint te spelen en je weer moet "skippen" naar de track waar je was gebleven.
niet erg handig als er 10 albums op je sd kaartje staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop dan voor een tientje een zwarte trui en plak er zelf een paardje op.....quote:Op zondag 8 november 2009 14:08 schreef barrtt het volgende:
Ik heb een ralph lauren vest besteld via tradetang voor 35 euro inclusief verzendkosten.
Was er binnen 10 dagen, en de kwaliteit is me niet tegengevallen.
[ afbeelding ]
http://www.tradetang.com/(...)/110210-1755243.html
Bedankt die is namelijk echt mooi.quote:Op zondag 8 november 2009 01:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Vanalles hebben ze...
quote:Op zondag 8 november 2009 14:11 schreef jopiede het volgende:
Je bedoeld Victor Lauren? Nog nooit van R lauren gehoord die zulke mooie NEPPE spullen maaktEn die spoiler beschrijft wat ik dacht toen ik die foto zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je 18+ bent wel geloof ik.quote:Op zondag 8 november 2009 15:02 schreef thijs1994 het volgende:
Is het trouwens legaal (of mogelijk) om een Airsoft gun te laten bezorgen zonder problemen met douane?? Kan het me haast niet voorstellen maar weet het ook niet zeker.
quote:Op zondag 8 november 2009 14:08 schreef barrtt het volgende:
Ik heb een ralph lauren vest besteld via tradetang voor 35 euro inclusief verzendkosten.
[ afbeelding ]
Nope. Airsoft is verboden in heel Nederland.quote:Op zondag 8 november 2009 15:02 schreef thijs1994 het volgende:
Is het trouwens legaal (of mogelijk) om een Airsoft gun te laten bezorgen zonder problemen met douane?? Kan het me haast niet voorstellen maar weet het ook niet zeker.
alleen als ie er echt ziet dan is ie illegaalquote:Op zondag 8 november 2009 15:02 schreef thijs1994 het volgende:
Er zijn toch ook al inklaringskosten onder de 150 euro?quote:Op zondag 8 november 2009 12:48 schreef mickeyD het volgende:
[..]
garantie: hou het op een maand ofzo.. je moet er toch vanuit gaan dat de kwaliteit vaak gelijk staat aan de prijs.. laag dus.
annuleren: waarom zou je, bedenk gewoon voor je wat besteld of je het kunt betalen, of het ergens niet goedkoper te koop is?
en denk er aan dat er VEEL bezorgkosten bij (kunnen) komen.
+belasting (als je pakket er tussenuit gevist wordt.)
boven de 22 euro: 19% btw
boven de 150 euro: 19% btw + invoerrechten en 17,50 inklaringskosten TNT
Van ¤22-¤150 alleen 19% btw over het bedragquote:Op zondag 8 november 2009 15:09 schreef hongtom het volgende:
[..]
Er zijn toch ook al inklaringskosten onder de 150 euro?
EDIT:
http://www.tntpost.nl/voo(...)en/inklaringskosten/
+ ¤12,50 inklaringskosten ja. Boven de ¤150,- ook nog eens douanerechten.quote:Op zondag 8 november 2009 15:17 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Van ¤22-¤150 alleen 19% btw over het bedrag
Ik heb al 3 airsoft pistooltjes zonder problemen binnengekregen.quote:Op zondag 8 november 2009 15:20 schreef thijs1994 het volgende:
Mmm veel verschillende reacties, maar denk dat 't risico mij daar te groot voor is. Zal wel niet kunnen dan. Helaas, leek me wel een keer lachen om uit te proberen.
quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
En dan komt er nog 12,50 inklarings kosten bij (of hoger als je EMS hebt 17,-)
quote:We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
En het zijn ook mooie dingetjes?? Waar heb jij ze besteld dan? En hoeveel betaalde jij daarvoor??quote:Op zondag 8 november 2009 15:30 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ik heb al 3 airsoft pistooltjes zonder problemen binnengekregen.![]()
Maar je kan altijd net pech hebben natuurlijk.
Als het je 1e keer is dat je iets als een airsoft pistooltje probeert te importeren zullen ze je niet meteen de volle laag geven hoor.
Dealperfect.comquote:Op zondag 8 november 2009 15:33 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
En het zijn ook mooie dingetjes?? Waar heb jij ze besteld dan? En hoeveel betaalde jij daarvoor??
Je weet dat die dingen dus van geen kant werken he?quote:Op zondag 8 november 2009 13:18 schreef mstr het volgende:
http://www.focalprice.com(...)ol_Tester_Black.html
Voor die paar euro is het gewoon leuk om te kopen
Valt tegen hoor. Ook als ze er niet echt uitzien heb je gewoon een probleem. Genoeg bronnen daarvoor te vinden.quote:Op zondag 8 november 2009 15:04 schreef gers het volgende:
[..]
alleen als ie er echt ziet dan is ie illegaal
Als iemand een leuke heeft gevonden/gekocht en ook nog redelijk accuraat werkt hoor ik het graag.quote:Op zondag 8 november 2009 15:42 schreef veda het volgende:
[..]
Je weet dat die dingen dus van geen kant werken he?
Ik had écht te veel op, maar dat ding gaf nog steeds aan dat ik auto kon rijden.
Was wel een andere, maar de prijs was ongeveer hetzelfde. Zal dus niet veel anders zijn.
quote:Op zondag 8 november 2009 14:08 schreef barrtt het volgende:
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)511ff43.htm?cm_cat=0quote:Op zondag 8 november 2009 16:13 schreef einszweiachtung het volgende:
Jack, a few weeks ago you give a user a link with a Ajax shirt the price was around 14$ i'm looking for that post but i can't find, could you give the taobao link?
Jep dat was 'm, alleen zie ik nu pas dat ie alleen XL XXL etc is. Heb hem al een betere link gestuurd ( http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50010728 )quote:Op zondag 8 november 2009 16:23 schreef veda het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/au(...)511ff43.htm?cm_cat=0
Deze?
Chinese webshops-topic #32 - Waar ik offtopic ga..
quote:Op zondag 8 november 2009 01:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Vanalles hebben ze...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat op de site staat en ja hoor ze spreekt engels en accepteerd paypall en vertuurd direct naar je toe![]()
Maar eens even een prijsje gevraagd voor een trainingspak passend bij die luchtschoenen van een tijdje terug
http://item.taobao.com/au(...)333d91632b934d7b.htm
135 guan plus 25 voor shippingstaat op de site
zojuist maar eens even gemaild of dat klopt![]()
Ja, en met een beetje pech zit je daar met een strafblad door een $10 kutpistooltje dat na 2 weken uit elkaar valt.quote:Op zondag 8 november 2009 15:41 schreef Skiet het volgende:
Airsoft pistooltjes kopen![]()
Veel plezier ermee, maar ga niet huilen als je een proces verbaal krijgt vanwege het importeren van wapens. Al die dingen vallen onder de wet wapens en munitie en zijn het risico echt niet waard. Echt, die dingen moet je niet aan beginnen. Drie keer gaat het goed, vierde keer ben je gewoon de sjaak. Maar ja, zelf weten.
quote:Op zondag 8 november 2009 17:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gister die meid maar eens gemaild op haar adres
Ik heb ook maar even een mailtje gestuurd om te vragen hoeveel 't kost zo'n ding naar NL te sturen. Misschien goedkoper dan JackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat op de site staat en ja hoor ze spreekt engels en accepteerd paypall en vertuurd direct naar je toe![]()
Maar eens even een prijsje gevraagd voor een trainingspak passend bij die luchtschoenen van een tijdje terug
zojuist maar eens even gemaild of dat klopt
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
quote:Op zondag 8 november 2009 17:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gister die meid maar eens gemaild op haar adres
25 Yuan binnen China gok ik zo, Ik denk dat het wat duurder uit gaat vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat op de site staat en ja hoor ze spreekt engels en accepteerd paypall en vertuurd direct naar je toe![]()
zojuist maar eens even gemaild of dat klopt
kei lief.
Tis toch een spuuglelijk dingquote:Op zondag 8 november 2009 15:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
Waarom gebruik je merknamen? Dat is echt al 10000 keer besproken en het moet nu toch wel duidelijk zijn dat het NIET de bedoeling is de namen te noemen zoals ze zijn. Je moet er dus Lalf Pauren van maken bijvoorbeeld.
Niet vragen waarom, gewoon doen.
quote:Op zondag 8 november 2009 18:30 schreef SJOERDASSEN het volgende:
Hoe kan je contact opnemen met een verkoper op taobao. Ik snap er niks van.
En als kost het 5 dollar, dan vraag ie er soms maar 35 voor.quote:Op zondag 8 november 2009 18:46 schreef Dionysiou het volgende:
Je kan dat contact leggen inderdaad beter uitbesteden aan Jack. Onbegonnen werk meestal
En die heeft er veel meer verstand van en voor hem is het een routine klus
Regenboog maker ja.quote:Op zondag 8 november 2009 18:47 schreef mstr het volgende:
[..]
En als kost het 5 dollar, dan vraag ie er soms maar 35 voor.
Er zijn alternatieven..quote:Op zondag 8 november 2009 18:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Regenboog maker ja.
Voor de gene, weten jullie nog dat Jack een regenboog maker op zijn site had staan voor rond de 35-40$
http://item.taobao.com/au(...)287adee023d115df.htm
59 yuan á 8.65$
Erop klikken?quote:Op zondag 8 november 2009 19:39 schreef Nicap_tm het volgende:
ff klein vraagje. Heb al gezocht op fok, maar ik kan niet vinden hoe ik "spoilers" kan zien.
Hoe in vredesnaam kan ik die zien?
Moet javascript wel aanstaan natuurlijk. Of druk op het plusje, geen idee of dat nog uitmaakt voor sommige browsers.quote:
Tenzij je die oude lay-out hebt;quote:
Leuk dingetje, laat je ons weten of het geluid wat er af komt een beetje mooi is? En of de menuutjes een beetje kloppen met de ipot?quote:Op zondag 8 november 2009 19:57 schreef hongtom het volgende:
Net even drie van deze
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=cc6689446100074dc5ca98b925cc1423&ali_refid=a3_419252_1006
Gekocht bij jack voor $95 dollar...
Gezellig!quote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef monkeybrain het volgende:
Vandaag voor $100+ lichtjes gekocht voor kerst bij Jacques
Ja kan kijken in je popbuying account voor de status.quote:Op zondag 8 november 2009 19:18 schreef revpolen het volgende:
iemand hier eigelijk al iets via jack besteld bij DPpuch.... ( ofzoiets)
had de taobao link er in gegooit en betaald met paypal niks meer van gehoord ( 1 week geleden)
wie ow wie weet...
Min of meer, niet echt voor winst maar voor een vriend van me en hij wou er gelijk 2 en voor me zelf had ik er dus ook nog 1.quote:
Zal ik doen.quote:Op zondag 8 november 2009 19:59 schreef veda het volgende:
[..]
Leuk dingetje, laat je ons weten of het geluid wat er af komt een beetje mooi is? En of de menuutjes een beetje kloppen met de ipot?
In het vorige topic stonden ook wat tutorials, en het is vrij eenvoudig, maar je hebt er helemaal niks aan.quote:Op zondag 8 november 2009 18:30 schreef SJOERDASSEN het volgende:
Hoe kan je contact opnemen met een verkoper op taobao. Ik snap er niks van.
Wie is Jackques?quote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef monkeybrain het volgende:
Vandaag voor $100+ lichtjes gekocht voor kerst bij Jacques
quote:Op zondag 8 november 2009 19:44 schreef veda het volgende:
[..]
Moet javascript wel aanstaan natuurlijk. Of druk op het plusje, geen idee of dat nog uitmaakt voor sommige browsers.Ik zag dat kruisje dus niet. Hier op de andere pc wel(IE), maar daar keek ik nooit op fok. Op de laptop kijk ik met FF met een script blokker. Nooit gedacht dat het daaraan lag. Heeft me aardig wat hoofdbrekens gekost dit simpele vraagstukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag ik je uitlachen?quote:Op zondag 8 november 2009 20:22 schreef Nicap_tm het volgende:
[..]
Ik zag dat kruisje dus niet. Hier op de andere pc wel(IE), maar daar keek ik nooit op fok. Op de laptop kijk ik met FF met een script blokker. Nooit gedacht dat het daaraan lag. Heeft me aardig wat hoofdbrekens gekost dit simpele vraagstukje
Is het liefdeskindje van Jintao en Sarkozyquote:Op zondag 8 november 2009 20:10 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wie is Jackques?
Wel eens van gehoord in het topic maar kan me niet herinneren. evt. link?
Monkeyquote:Op zondag 8 november 2009 20:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Is het liefdeskindje van Jintao en Sarkozy![]()
[ afbeelding ]
Firefox + FoxReplacequote:Op zondag 8 november 2009 20:10 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wie is Jackques?
Wel eens van gehoord in het topic maar kan me niet herinneren. evt. link?
Hehe!quote:Op zondag 8 november 2009 20:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Firefox + FoxReplace
Toen djpdjpnl eerst ook steeds zo irritant bleef doen met Jacques heb ik dat als tip gekregen van iemand, en als je daar Jacques > Jack invoert, zie je nooit meer Jacques staan.
Nee, wie Jacques isquote:Op zondag 8 november 2009 20:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Moet ik uitleggen wie Sjakie is?
Hoe veel moest je betalen voor die laatste?quote:Op zondag 8 november 2009 21:11 schreef Dionysiou het volgende:
Nieuwe bestelling bij Jack!
http://item.taobao.com/au(...)6cc8743.htm?cm_cat=0
Size 44
Colour: White
---
http://item.taobao.com/au(...)b626253b09c5ac43.htm
Colour: Grey
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=1b22c00943ae32cab19ed1675571be15&ali_refid=a3_419095_1006:1102189172:6:jackjones:0b4533e2a5c525c29542e3f4b04c2855&ali_trackid=1_0b4533e2a5c525c29542e3f4b04c2855
Colour: Black
http://item.taobao.com/au(...)7e28e69dffb050c4.htm
Colour: Black/Red
Weet je al hoe duur ze zijn?quote:Op zondag 8 november 2009 21:11 schreef Dionysiou het volgende:
Nieuwe bestelling bij Jack!
http://item.taobao.com/au(...)6cc8743.htm?cm_cat=0
Size 44
Colour: White
Die had ik nog nooit gezienquote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef nachtdier3 het volgende:
Iemand ervarin met www.vsamsun.com ? Shop bestaat nog niet zo lang, maar aangezien het allemaal op elkaar lijkt is er misschien toch wel iemand met ervaring met dit bedrijf.
14.79$ including shipping and tracking numberquote:Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef hongtom het volgende:
[..]
Hoe veel moest je betalen voor die laatste?
49.17$ including shipping and tracking numberquote:
Ok, dat vind ik wat te veel...quote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
14.79$ including shipping and tracking number
Hmm en deze komen gewoon door de douane?quote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
49.17$ including shipping and tracking number
Valt echt heul mee, daar krijg je in Nederland geen nette witte casual schoenen voor![]()
Paul Smidh is ook een bekende
quote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hmm en deze komen gewoon door de douane?
Doet het hier niet.quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef nachtdier3 het volgende:
Iemand ervarin met www.vsamsun.com ? Shop bestaat nog niet zo lang, maar aangezien het allemaal op elkaar lijkt is er misschien toch wel iemand met ervaring met dit bedrijf.
Leuk, een nieuwe chinese site! ik ga even een varkentje bestellen denk ik, even checken of het echt is!quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef nachtdier3 het volgende:
Bij mij wel hoor, voor zover ik nu zie zijn ze in sommige dingen aardig de goedkoopste.quote:
Ben ik ook mee bezig, 20 varkentjesquote:Op zondag 8 november 2009 21:24 schreef Semmm het volgende:
[..]
Leuk, een nieuwe chinese site! ik ga even een varkentje bestellen denk ik, even checken of het echt is!
varkentjes zijn hier 48 dollar cent en als je er meer neemt kunnen ze zelfs 38 of 30 cent worden
Ja die rubics cube zag ik ook al, dat kost gewoon niks. En die server is idd enorm traag :squote:Op zondag 8 november 2009 21:27 schreef hongtom het volgende:
[..]
Ben ik ook mee bezig, 20 varkentjes
Ook goedkoop:
http://www.vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=1120
Ze hebben wel trage server
Elke chinese webshop heeft dezelfde lay outquote:Op zondag 8 november 2009 21:30 schreef hongtom het volgende:
Waar zouden al die sites die layout toch vandaan jatten...
Damnquote:Op zondag 8 november 2009 21:32 schreef Semmm het volgende:
200 MW blauw (paars waarschijnlijk) http://www.vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=911
55 dollar
Ik kan geen Chinees:(quote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja.
En kijk eens bij de TB link van die schoenen, hoeveel goeie feedback die wel niet heeft van dat product
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik, en daarna doen ze hem weer omlaag en kom je er achter dat je maar 2% korting heb gehad.quote:Op zondag 8 november 2009 21:37 schreef Semmm het volgende:
Kijk FP dan zegegn ze dat ze 90% korting geven, maken ze de standaar verkoop prijs eerst gewoon 10 keer zo hoog
http://www.focalprice.com/dealofweek.html
Je bedoeld toch zo'n ding dat je in een mp3 stopt en dat je daan via de radio kan luisteren?quote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef tralalala het volgende:
Ik heb een FM Transmitter van 1 euro gekocht op ebay, werken die dingen een beetje?
Jazeker!quote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef tralalala het volgende:
Ik heb een FM Transmitter van 1 euro gekocht op ebay, werken die dingen een beetje?
Wel lekker gehyped inderdaad, maar het blijft cheap!quote:Op zondag 8 november 2009 21:39 schreef hongtom het volgende:
[..]
Weet ik, en daarna doen ze hem weer omlaag en kom je er achter dat je maar 2% korting heb gehad.
Soms moet je zelfs meer betalen(1x gezien). Er zitten vaak toch nog wel goede aanbiedingen bij
Ik heb ook zero reviews kunnen vinden dus maar iets besteld...quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef nachtdier3 het volgende:
Over 2-3 weken lees ik de recensies wel over de site vsamsun.com als de varkentjes aangekomen zijn!
Had al even gegoogled, maar nergens iets negatiefs gelezen, maar ook niet direct positieve ervaringen. Mja, die shop is nog niet zo lang in de lucht.
20 Varkentjes!quote:Op zondag 8 november 2009 21:46 schreef hongtom het volgende:
[..]
Ik heb ook zero reviews kunnen vinden dus maar iets besteld...
20 varkentjes voor nog geen 4,50
daar staat niks inquote:Op zondag 8 november 2009 20:02 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ja kan kijken in je popbuying account voor de status.
Me zusje vind ze helemaal geweldig dus elke keer als ik haar wil omkopen voor een of andere reden gewoon met een varkentje...quote:Op zondag 8 november 2009 21:47 schreef Twizu het volgende:
[..]
20 Varkentjes!![]()
Wat moet je der mee! Op de boterham doen?
Hoe oud is je zusje?quote:Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef hongtom het volgende:
[..]
Me zusje vind ze helemaal geweldig dus elke keer als ik haar wil omkopen voor een of andere reden gewoon met een varkentje...
En ik kan ze ook op de boterham doen ja, had ik nog niet aan gedacht
.quote:The seller accepts encrypted website payments only. You cannot pay the seller through un-encrypted buttons. Please contact your seller for more details
Ja, ik ook 2 sec geleden met een payment van Jack.quote:Op zondag 8 november 2009 22:11 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie dit wel eens gehad met paypal?
[..]
.
wilde jack betalen, maar dat lukt dus niet?
echt vaag, nooit gehad dit
mstr heeft het dus ook voor een betaling van mij.quote:Op zondag 8 november 2009 22:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
.
Kreeg dit als oplossing:quote:Op zondag 8 november 2009 22:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
.
J&J Vest?quote:Op zondag 8 november 2009 22:15 schreef jopiede het volgende:
wat kost dat J&J vestje? ziet er lache uit!
Hangt wel van de auto af, de auto waar ik de mijne in testte werkte mijn fm transmittor heel slecht in. Terwijl hij het in de meeste andere autos perfect deedquote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef hongtom het volgende:
[..]
Je bedoeld toch zo'n ding dat je in een mp3 stopt en dat je daan via de radio kan luisteren?
Die werken wel aardig ja, wij hebben er een keer eentje van 5 euro gekocht of zow en doet het gewoon goed. Goede kwaliteit net echte radio
Zo een ding waar Koeman zijn reet mee afveegdequote:Op zondag 8 november 2009 23:38 schreef gers het volgende:
alweer een nieuw voetbalshirt gekocht Duitdslant 1990
Zojuist maar even besteldquote:Op zondag 8 november 2009 17:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gister die meid maar eens gemaild Maar eens even een prijsje gevraagd voor een trainingspak passend bij die luchtschoenen van een tijdje terug van N****
..................
quote:Op maandag 9 november 2009 04:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zojuist maar even besteldtrainingspak incl shipping to Russia
210 Yuan =21 euri
![]()
![]()
Toch haar maar even verteld dat Nederland in europa ligten dat een kleine correctie in shipping fee geen probleem is voor mij
![]()
Trainingspak van N**e voor 21 euri thuis in de bus![]()
later
Yup XXXXL heb ik nodig.. ben 185cm.quote:Op maandag 9 november 2009 09:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Let wel ff op de maat
Ik had dus XXXXL nodig ipv XXL 190 cm
Oja totaalprijs naar nederland is geworden 24 euri en zojuist via paypall betaald
Deze jongen zit er straks op de camping weer strak bij![]()
![]()
paypall dusquote:Op maandag 9 november 2009 09:21 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Gemailed.
if you pay me by paypal,you should pay me 34.78 USD,
if you pay me by west union,you should pay me 32.21 USD
Kan je dit eigenlijk wel vertrouwen.
Tot je Chinese imitatiepak uitelkander valtquote:Op maandag 9 november 2009 10:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist even op een NL site gekekenDaar hebben ze ze ook
Alleen is daar de prijs ietsie andersVan: ¤ 199,95 Voor: ¤ 99,95
![]()
En dan moet je nog naar de winkel ook![]()
daar zien ze mij dus niet meer
aah nu weet ik waar de hype over is!quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 13:54 schreef mickeyD het volgende:
sodeju, das vlot, mn 8gb class 6 micro sd van ebay is al binnen.![]()
zondag ochtend besteld!![]()
Vanwaar die smiley?quote:
quote:
quote:
MD-52quote:Op maandag 9 november 2009 14:51 schreef Scorpie het volgende:
Iemand ervaring met in-ear headphones? Zo ja, kan diegene mij een linkje geven?
Wie heb je voor dit gemaild? Die chick van DP, Jennifer?quote:Op maandag 9 november 2009 09:21 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Gemailed.
if you pay me by paypal,you should pay me 34.78 USD,
if you pay me by west union,you should pay me 32.21 USD
Kan je dit eigenlijk wel vertrouwen.
Inderdaadquote:Op maandag 9 november 2009 15:15 schreef einszweiachtung het volgende:
Deze week mijn Ejex shirt bestellen.
Namen van clubs mogen toch ook niet meer gezegd worden?
quote:Op maandag 9 november 2009 15:24 schreef nachtdier3 het volgende:
Sowieso wil je die naam niet zeggen
quote:Op maandag 9 november 2009 15:24 schreef nachtdier3 het volgende:
Sowieso wil je die naam niet zeggen
Neeeeeeeeee!quote:Op maandag 9 november 2009 15:29 schreef hongtom het volgende:
[..]
popbuying heeft nu ook swinggende bloemen
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25891
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25892
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25893
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25894
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25895
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |