abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:24:07 #1
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74472149

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.
Om te kijken of je pakketje al in Nederland is aangekomen (maar nog niet bij je thuis), kan je het volgende doen:
058 2 333 333 bellen. Kies 1 voor Nederlands, 1 voor pakketten en 3 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:24:47 #2
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74472167
Ah nee! Moet natuurlijk deeltje 34 zijn.
6 eien
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:25:14 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_74472178
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:24 schreef Twizu het volgende:
Ah nee! Moet natuurlijk deeltje 34 zijn.
Fixed.
pi_74472202
tvp
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_74472206
TVP

But I do not know what is TVP mean
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:27:07 #6
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74472216
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:25 schreef remlof het volgende:

[..]

Fixed.
Kudo voor jou!
6 eien
pi_74472222
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:26 schreef jack-peng het volgende:
TVP

it means "terug vind post" people type it so they can find this topic back in the "mijn actieve topics" tab.
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:27:52 #8
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_74472232
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:26 schreef jack-peng het volgende:
TVP

tvp is to find the topic back.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_74472276
Jack, could you fix a rice table for me? With extra sambal please.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:29:56 #10
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74472295
Net een mailtje van Jack gehad
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:30:24 #11
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74472306
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Net een mailtje van Jack gehad
En.. en en! Wat stond erin? Vertel het ons!
6 eien
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:35:58 #12
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_74472447
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:30 schreef Twizu het volgende:

[..]

Hij weet het ook niet.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 6 november 2009 @ 23:37:06 #13
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74472469
Onderweg:
- DP: Man Utd. shirt + broek
- FP-bestelling met lichtje, 2 oortjes en afstandbedieninkje
- DX-bestelling met laser + batterijen

Ik spreid mijn bestellingen , iedereen te vriend houden he (niet expres hoor )
Besteld:
- DP: Atidas trainingspak
Nog te bestellen:
- DP: Voetbalshirt met lange mouwen (tips?)
pi_74472663
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Jack, could you fix a rice table for me? With extra sambal please.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think this is a Joke,am I right ?
pi_74472688
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:44 schreef jack-peng het volgende:

[..]

yes
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74472689
tvp, ik ga maar eens slapen. Moet morgen weer vroeg op voor de voetbal
pi_74472744
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:37 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Onderweg:
- DP: Man Utd. shirt + broek
- FP-bestelling met lichtje, 2 oortjes en afstandbedieninkje
- DX-bestelling met laser + batterijen

Ik spreid mijn bestellingen , iedereen te vriend houden he (niet expres hoor )
Besteld:
- DP: Atidas trainingspak
Nog te bestellen:
- DP: Voetbalshirt met lange mouwen (tips?)
Onderweg:
KA09 Mobieltje voor een vriend.
Gay Ster vest.
Aansteker met blauw lichtje erin.
Led lamp met 16 kleuren oid, met afstandsbediening.
Kerstversierings lampjes

Besteld:
2 Gay Ster hempjes.
Ti-foon van Focalprice van 4/5$ oid, zonder inhoud alleen de looks.
kei lief.
pi_74472789
tvp
pi_74472820
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:44 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Jack, I have tried to search for this on Taobao but i couldn't find anything.
Do you know if you can get Muay-thai(Thai boxing) training shorts aswell?
Like this:

kei lief.
  zaterdag 7 november 2009 @ 00:26:34 #20
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74473661
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:30 schreef Twizu het volgende:

[..]

ok ok stond in dat betaling ontvangen was en dat hij het nu asap ging versturen

Wat was het dan voor ding gaan jullie nu vragen

Een gsm houder voor op de fiets

Zo en ga ik
  zaterdag 7 november 2009 @ 00:57:05 #21
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74474178
Ping pang peng.
  zaterdag 7 november 2009 @ 00:59:48 #22
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_74474219
quote:
can you give me a link or a photo ?

I can not understand the word "Squeezebox "
http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/wireless_music_systems/devices/5847&cl=nl,nl

[ Bericht 14% gewijzigd door mickeyD op 07-11-2009 01:17:54 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  zaterdag 7 november 2009 @ 01:36:53 #23
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74474770
HI JACK

HOW ARE YOU?
I AM FINE.
I HAVE WEEKEND NOW.
IT IS NOW MY FATHERS BIRTHDAY.
HE IS NOW 50.

GREETINGS.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:03:00 #24
131319 mickeyD
pi_74475127
hoef je niet zo voor te schreeuwen hoor..
gefeliciteerd dan maar he..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_74475132
  zaterdag 7 november 2009 @ 02:53:57 #26
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_74475563
tvp
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 7 november 2009 @ 07:43:41 #27
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74476376
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 02:53 schreef purplerose het volgende:
tvp
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 7 november 2009 @ 09:56:34 #28
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74476979
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 20:24 schreef XyS het volgende:

[..]

Ok nice, welke maat heb je genomen? (en hoe lang ben je )
Ziet er netjes uit
Ik heb maat M en ben ongeveer 1.70.
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 20:51 schreef neo2000 het volgende:
Maar is het ook echt een jas..?

Wel jammer van de mouwen though, dat maakt dat ding nu net speciaal samen met de kraag..
Je kan het niet echt een jas noemen want hij is ongeveer even warm als een vest. Verder vond ik dat ook wel jammer want het leek me lekker warm. Maar zo'n groot probleem is dat nou ook weer niet.
pi_74477035
Heb ik gister mijn aansteker van Budgetgadgets binnengekregen, zit ie gevuld in de verpakking !!.
pi_74477137
Ik heb gister de anti statise armbandjes gehad voor een vriendin. Hoop dat het werkt. Ze krijgt de hele tijd schokjes van van alles en nog wat.
  zaterdag 7 november 2009 @ 10:18:26 #31
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74477193
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 10:02 schreef sven93 het volgende:
Heb ik gister mijn aansteker van Budgetgadgets binnengekregen, zit ie gevuld in de verpakking !!.
Is toch beter?

New Arrivals: BlueBerry
  zaterdag 7 november 2009 @ 10:22:58 #32
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_74477241
Jack is weer goed bezig!
pi_74477250
terugvinddinges
pi_74477278
Dit topic gaan we maar eens volgen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_74477820
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 10:18 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Is toch beter?

New Arrivals: BlueBerry
Ze worden steeds gekker
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:19:38 #36
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_74477931
heeft iemand ervaring met de wii motes van het merk WU, ze zijn aantrekkelijk geprijsd.. maar ben bang dat t nix is..
  zaterdag 7 november 2009 @ 11:22:13 #37
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_74477957
Is this it where the action happens? We need Chiese webshops because from the wind we cannot live.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_74478010
Hey,

Iemand bij DP wel eens die onitsuukkaa triger gekocht

Ben wel benieuwd hoe niet egt ze zijn...
  zaterdag 7 november 2009 @ 13:30:05 #40
52349 purplerose
pi_74480263
Dit gaat weer zo slecht zijn voor me bankrekening he

Even de boel geprobeerd met wat cellphone spulletjes, ik was in totaal 5,63 euro kwijt
Ik ben benieuwd!!
  zaterdag 7 november 2009 @ 13:41:27 #41
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74480540
Haha geinug!

Je bent niet de enigste
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:44:15 #42
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74482067
Van popbuying:

10/26/2009 6:20:49 PM Quotation Created
10/27/2009 3:40:37 AM Instant Order Received
10/27/2009 8:49:31 AM Collecting Products Now
10/27/2009 1:38:42 PM Package Shipped

Nog steeds niets
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_74482487
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:44 schreef dabadbass het volgende:
Van popbuying:

Nog steeds niets
Ja?
Dat is de normaalste zaak van de wereld hoor.
kei lief.
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:05:31 #44
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74482555
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:02 schreef Lolque het volgende:

[..]

Ja?
Dat is de normaalste zaak van de wereld hoor.

Weet ik, wel. Maar ik wil het al hebben.

Heb reeds meerdere dingen besteld
pi_74482648
Dat is toch ook een deel van de lol aan het bestellen in China? Nooit zeker zijn wanneer het pakje er zal zijn. Als het er dan uiteindelijk is, dan ben je vergeten wat je allemaal hebt besteld (en wat er nog allemaal onderweg is) en dan is het een beetje als een cadeautje opendoen
jaja, en azo...
pi_74482714
Ik ben van plan om schoenen van taobao te kopen. Als ik hier 50 euro voor moet betalen, en ze worden onderschept moet ik dan gewoon 50*1,19 doen(btw) of komen er ook nog andere kosten bij?...
pi_74482782
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:05 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Weet ik, wel. Maar ik wil het al hebben.

Heb reeds meerdere dingen besteld
Hehe oke, snap ik.
Ik heb ook xx aantal dingen onderweg die ik hebben wil.
kei lief.
pi_74482907
Hoop toch echt dat mijn pakketjes deze week binnenkomen..

10/23/2009 PUR102315**** Package Shipped (via airmail shipping) 66668888,
10/23/2009 B20091023234**** Package Shipped (via Registered Air Mail) 66668888,

Weet iemand of die shanijzers oordopjes van Jack een goede kwaliteit hebben?
pi_74483443
Today received the 3 glass cups ,just taken some pictures,and tested the weight.

pi_74483465
The supplier used rather double thick box to package the cups.
pi_74483494
Nice jack, Have you bought those fancy beer glasses too? I'm adding you to msn In a second. I've got some questions about taobao orders
pi_74483580
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:44 schreef hongtom het volgende:
Nice jack, Have you bought those fancy beer glasses too? I'm adding you to msn In a second. I've got some questions about taobao orders
Send Email to me ....For the taobao links,I will order samples.

I estimated the weight for 500g,now it seems I over estimated the weight
pi_74483669
I'd also like to see those beer glasses they are very cool

@ Jack when will you sell the apple stuff?
pi_74483682
Jack where is the picture of your entire staff together?
kei lief.
pi_74483707
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:44 schreef dabadbass het volgende:
Van popbuying:

Nog steeds niets
Just ten days. I think It will be arrvied in 7 days
pi_74483724
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:51 schreef Semmm het volgende:

Can you send some links about the apple stuff to me ? In Email
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:54:02 #57
104871 remlof
Europees federalist
pi_74483729
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:51 schreef Lolque het volgende:
In his passport?
pi_74483737
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:51 schreef Lolque het volgende:
pi_74483749
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:51 schreef Semmm het volgende:

Ik kan die link niet meer vinden, weet jij hem te vinden?

[ Bericht 0% gewijzigd door hongtom op 07-11-2009 16:00:36 ]
pi_74483883
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:54 schreef jack-peng het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

No, I mean we want a picture with You, Rachel, Kyle, and the warehouse staff together.
kei lief.
pi_74483920
Jack, you've got mail...
pi_74483988
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:53 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Can you send some links about the apple stuff to me ? In Email
a couple of days ago I mailed with you and you should add the apple stuff to your store you told me
quote:
2009/10/31 Semmm

Ok

And why don't you sell these wireless apple keyboards? http://search1.taobao.com(...)ssid=p01-s5#ListView
In the Nethlerlands the cost like 65 euro I think you can sell them for 50-55 dollar, that is 34-37 euro, that is almost half of the price!

Some other nice apple products that cost alot more in europe.
Wired Small Keyboard: http://item.taobao.com/au(...)b9cd9c95ec75c34f.htm
Wired Mighty mouse G6: http://item.taobao.com/au(...)fdc7ebf9b4a19266.htm (44 euro in the Netherlands)
Wireless Mighty Mouse: G6 http://item.taobao.com/au(...)1304cec2e1a3071a.htm (66 euro in the Netherlands)
Keyboard protector: http://item.taobao.com/au(...)6a701f140f9ea0ea.htm

Thank you
quote:
HI

Thank you Sem

I have recorded these items.

We will update these items in our website ASAP.

Please pay attention to www.popbuying.com next week.

Best regards,
Jack
pi_74484027
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:59 schreef Lolque het volgende:

[..]

No, I mean we want a picture with You, Rachel, Kyle, and the warehouse staff together.
hij dacht natuurlijk stuff
pi_74484081
Nee, hij wil gewoon niet op een foto
  Boks-Chick zaterdag 7 november 2009 @ 16:08:52 #65
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74484125
Those glasses are really cool
lolwut
  zaterdag 7 november 2009 @ 16:28:41 #66
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74484646
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:08 schreef BrandX het volgende:
Those glasses are really cool

Houd alsjeblieft allegaar op met het woord glasses;

gebruik het woord teacups of whatever
  zaterdag 7 november 2009 @ 16:29:48 #67
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74484682
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:52 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Just ten days. I think It will be arrvied in 7 days
Cheers!
pi_74485031
Ok, ik hoor niet helemaal in dit topic thuis, maar misschien kunnen jullie me helpen hoe ik dit het beste kan afhandelen.
Vraagje... ik heb 11 shirtjes besteld bij www.thefootballshirt.com (ook besteld voor teamgenoten). Een website die waarbij goedkoop goede namaak voetbalshirtjes worden geleverd vanuit Thailand. Nu heb ik een brief ontvangen van TNT post dat ze aangehouden zijn bij de douane. De shirtjes hebben een waarde van 120 Britse Pond en nog eens 68 pond moeten betalen aan verzendkosten. Iemand eerder zoiets meegemaakt en weet wat ik nu moet invullen op het toegestuurde formulier van TNT Post om te voorkomen dat ik extra moet betalen, of erger nog, dat de lading wordt vernietigd?

Alvast heel erg bedankt!
  zaterdag 7 november 2009 @ 16:47:42 #69
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74485205
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ok, ik hoor niet helemaal in dit topic thuis, maar misschien kunnen jullie me helpen hoe ik dit het beste kan afhandelen.
Vraagje... ik heb 11 shirtjes besteld bij www.thefootballshirt.com (ook besteld voor teamgenoten). Een website die waarbij goedkoop goede namaak voetbalshirtjes worden geleverd vanuit Thailand. Nu heb ik een brief ontvangen van TNT post dat ze aangehouden zijn bij de douane. De shirtjes hebben een waarde van 120 Britse Pond en nog eens 68 pond moeten betalen aan verzendkosten. Iemand eerder zoiets meegemaakt en weet wat ik nu moet invullen op het toegestuurde formulier van TNT Post om te voorkomen dat ik extra moet betalen, of erger nog, dat de lading wordt vernietigd?

Alvast heel erg bedankt!
Volgens mij ben je gewoon de lul, en kun je er niet voor zorgen dat je niets hoeft te betalen aangezien ze de lading al hebben gezien.
Heb je alles al betaald?
  zaterdag 7 november 2009 @ 16:50:39 #70
48067 neo2000
pi_74485279
Volgens mij wordt het sowieso vernietigd. Ik geloof dat het zo werkt: je zal een document moeten tekenen dat je er afstand van doet zodat het vernietigd kan worden. Daar bovenop krijg je volgens mij nog een boete. vast alles in 1 keer laten verzenden he..? Slim..
Maar eigenlijk weten we hier in dit topic er niets vanaf, aangezien hier namaak niet aan de orde is.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_74485362
Als ze doorhebben dat de shirtjes nep zijn ben je de lul omdat ze dan vernietigd worden, met misschien een boete d'r nog bij ook.
Als ze denken dat ze echt zijn dan mag je smerig veel invoerrechten en BTW gaan betalen.

Oftewel je bent gewoon de lul, sorry dat ik het zo lomp breng.
kei lief.
  zaterdag 7 november 2009 @ 16:57:31 #72
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74485464
Wat een sukkel ook, laat ik even 11 shirtjes in één keer kopen .
pi_74485536
Ja klote.. totaal niet bij stil gestaan dat dat er wel eens tussenuit gepikt zou kunnen worden bij de douane . Dacht dat je niet zo snel zoveel 'geluk' zou hebben zeg maar. Ging daarvoor wel gewoon 'goed' (wel slechts 2 shirtjes besteld die keer) Pfff

Overigens heeft die Thai die dit naar mij verstuurde erop gezet dat het een waarde heeft van 10,- dollar. Invullen dat het een gift is? of zouden ze die pakketten sowieso wel openmaken en ben je dan dus de sjaak?
pi_74485593
Ja sorry van die glasses maar ik weet echt het meervoud niet van glas in het engels, bij mijn eerste post waar ik glasses zij heb ik ook gezegd dat ik het mc van glas niet weet en ik weet dat het bril betekent....
pi_74485605
Na een tijdje wachten mijn Sony earphones binnen gekregen van FP, goede kwaliteit.
http://www.focalprice.com/detail_EP018W.html

Goede bass, mooi wit zakje erbij, S M L opzetstukjes.
Alleen bij het bestellen even opletten: het is een J-cord, geen Y-cord.....
  zaterdag 7 november 2009 @ 17:04:05 #76
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74485620
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:00 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ja klote.. totaal niet bij stil gestaan dat dat er wel eens tussenuit gepikt zou kunnen worden bij de douane . Dacht dat je niet zo snel zoveel 'geluk' zou hebben zeg maar. Ging daarvoor wel gewoon 'goed' (wel slechts 2 shirtjes besteld die keer) Pfff
Das zuur!

Ik hoop dat je een beetje relaxte teamgenoten hebt, want ik geef het weinig kans..
Tja, het blijft altijd gokken met de douane hè.
6 eien
pi_74485634
hebben jullie ook wel eens gehad dat een bestelling die in 2 delen op hetzelfde moment werd gepost, apart van elkaar aankwam?
net viel er 1 envelop door de bus, maar het zouden er 2 moeten zijn
  zaterdag 7 november 2009 @ 17:04:56 #78
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74485642
Waarschijnlijk moet je de waarde aangeven totaal. Als jij dat doet dan moet je daar over belasting betalen etc. en inklaringskosten. Maar dat bedrag is zo laag (voor 11 shirtjes) dat ze ruiken dat het namaak is (zien ze waarschijnlijk zelf ook wel).

Ik denk dat je de lul bent
  zaterdag 7 november 2009 @ 17:06:20 #79
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74485679
quote:
Shipping, Handing and Operating Cost

- Shipping is Worldwide by DHL Air-Mail.
- Shipping, handing and operating cost is 8.00 GBP for first item and 6.00 GBP for each additional items in the same package.
- We will ship item within 1-2 working days after we recieved your payment.
- Shipping will take around 2-4 weeks.
Word dat niet sowieso ALTIJD gechecked?
  zaterdag 7 november 2009 @ 17:07:35 #80
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74485721
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:06 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Word dat niet sowieso ALTIJD gechecked?
99% kans van ja, geloof ik.
pi_74485726
FF over de belasting, stel ze onderscheppen iets van 50 euro moet je dan gewoon 19% daar over betalen of zijn er nog meer kosten?
  zaterdag 7 november 2009 @ 17:08:19 #82
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74485743
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:07 schreef hongtom het volgende:
FF over de belasting, stel ze onderscheppen iets van 50 euro moet je dan gewoon 19% daar over betalen of zijn er nog meer kosten?
Zie OP.
  zaterdag 7 november 2009 @ 17:14:06 #83
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74485903
Misschien handig om deze tabellen in de OP te plaatsen. Hiermee kan je alles berekenen mocht je pakje onderschept zijn door de Douane.

Dus:
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

En dan komt er nog 12,50 inklarings kosten bij (of hoger als je EMS hebt 17,-)

[ Bericht 18% gewijzigd door Dionysiou op 07-11-2009 17:54:59 ]
pi_74486429
Mochten mijn shirtjes dus niet vernietig worden, hoeveel betaal ik dan aan belasting?
De shirtjes hebben een waarde van 120 Britse Pond (ongeveer 135 euro) en nog eens 68 pond (ongeveer 80 euro) moeten betalen aan verzendkosten

Komt dan dus neer op 12,50 inklaringskosten + nog ongeveer 21,- belasting ofzo?
  zaterdag 7 november 2009 @ 17:36:30 #85
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74486505
Verzendkosten van 80EU
  zaterdag 7 november 2009 @ 17:52:21 #86
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74486949
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:34 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Mochten mijn shirtjes dus niet vernietig worden, hoeveel betaal ik dan aan belasting?
De shirtjes hebben een waarde van 120 Britse Pond (ongeveer 135 euro) en nog eens 68 pond (ongeveer 80 euro) moeten betalen aan verzendkosten

Komt dan dus neer op 12,50 inklaringskosten + nog ongeveer 21,- belasting ofzo?
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal ¤ 215,-
12% = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8
19% = ¤45.752
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen, correct me if im wrong!
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dionysiou op 07-11-2009 17:59:37 ]
pi_74486951
Een vriend van me verkoopt aquarium spullen op het internet.
Op dx staat een aqua thermometer, mag hij deze nou kopen en doorverkopen op bijvoorbeeld Ebay?
Zoja, mag hij dan al meteen de adresgegevens van de persoon waar het uiteindelijk terecht komt invullen op DX of moet hij eerst wachten tot het bij hem zelf aankomt en dan weer versturen?

En mag hij dan de foto op DX van het product gebruiken als foto van het product dat hij zelf te koop zet.
-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_74487027
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:52 schreef caspergf1 het volgende:
Op dx staat een aqua thermometer, mag hij deze nou kopen en doorverkopen op bijvoorbeeld Ebay?
Zoja, mag hij dan al meteen de adresgegevens van de persoon waar het uiteindelijk terecht komt invullen op DX of moet hij eerst wachten tot het bij hem zelf aankomt en dan weer versturen?

En mag hij dan de foto op DX van het product gebruiken als foto van het product dat hij zelf te koop zet.
Dat heet dropshipping dat mag dus (maar ik vind het een beetje zielig), maar de foto van DX gebruiken lijkt me niet zo handig want daar staan watermerken op

Als je DX spullen verkoopt op internet zorg dan gewoon dat je ze op voorraad hebt en niet dat het 20 dagen duurt voordat je klant een pakketje heeft.
pi_74487096
quote:

Ebay gaat je niet lukken, daar staan veel spullen nog goedkoper op dan DX ze aan kan bieden.
kei lief.
pi_74487188
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:55 schreef Semmm het volgende:

[..]

Dat heet dropshipping dat mag dus (maar ik vind het een beetje zielig), maar de foto van DX gebruiken lijkt me niet zo handig want daar staan watermerken op

Als je DX spullen verkoopt op internet zorg dan gewoon dat je ze op voorraad hebt en niet dat het 20 dagen duurt voordat je klant een pakketje heeft.
Oke bedankt, maar DX kan niet gaan zeiken van jij gebruikt onze foto's?
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:08:48 #91
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74487329
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:03 schreef caspergf1 het volgende:

[..]

Oke bedankt, maar DX kan niet gaan zeiken van jij gebruikt onze foto's?
Officieel wel, maar ik vraag me af óf ze dat zullen doen (en vinden). Ze verkopen immers meer omdat jij de spullen bij hun inkoopt.
6 eien
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:41:05 #92
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74488068
En daarnaast is het logo van DX gejat van een Yamaha DX-keyboard, dus zo'n probleem mag het niet zijn .

pi_74488220
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:41 schreef MacorgaZ het volgende:
En daarnaast is het logo van DX gejat van een Yamaha DX-keyboard, dus zo'n probleem mag het niet zijn .

[ afbeelding ]
Wahahahaha idd je hebt nog gelijk ook Die chinezen kennen toch geen copyright.
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:52:34 #94
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74488313
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:41 schreef MacorgaZ het volgende:

[ afbeelding ]
Oh, das wel echt heel erg..
6 eien
pi_74488399
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:28 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Houd alsjeblieft allegaar op met het woord glasses;

[ afbeelding ]

gebruik het woord teacups of whatever

Wat is er mis met glasses? Misschien handig om het dan tea/coffee glasses te noemen voor de verwarring. Maar volgens mij is dat qua Engels gewoon prima in orde.
pi_74488860
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 23:47 schreef Lolque het volgende:

[..]

Onderweg:
Gay Ster vest.

Besteld:
2 Gay Ster hempjes.
Waar haal je die vandaan?? Iemand linkje??
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:13:59 #97
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74488915
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:57 schreef Skiet het volgende:

[..]

Wat is er mis met glasses? Misschien handig om het dan tea/coffee glasses te noemen voor de verwarring. Maar volgens mij is dat qua Engels gewoon prima in orde.
Coffee glasses is gewoon goed ja, maar om verwarring te voorkomen in coffee cups misschien handiger.
pi_74488945
quote:

Mag, maar elk zelfrespecterend verkoper zou graag de kwaliteit willen weten en willen weten of de inhoud wel klopt. Daarnaast is vaak, zelf met die gift-sku erop, te achterhalen waar het vandaan komt. Niet handig als daar je handel vanaf hangt natuurlijk. Het mag dus, maar netjes en professioneel is het allerminst..
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:17:41 #99
171085 MYM
Mijn nickname staat hoger
pi_74489034
Hier inmiddels ook zo'n ebay camera ontvangen (plastic body) werkt prima. Zeker voor die 10 dollar.
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:23:38 #100
48067 neo2000
pi_74489196
Valt nog mee dat niet iedereen die clips heeft ontvangen..

iemand een linlke van een seller + eventueel beeldmateriaal dat met z'n cam geschoten is? Ik weet dat in de vorige topics wel wat materiaal voorbij gekomen is, maar goed, dat was waarsch. afkomstig van de cams met metalen bodies.. De echte zeg maar.
pi_74489549
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef neo2000 het volgende:

iemand een linlke van een seller + eventueel beeldmateriaal dat met z'n cam geschoten is? Ik weet dat in de vorige topics wel wat materiaal voorbij gekomen is, maar goed, dat was waarsch. afkomstig van de cams met metalen bodies.. De echte zeg maar.

youtube/ebay op de naam en je kan zat vinden.
pi_74489558
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:14 schreef Dionysiou het volgende:
Misschien handig om deze tabellen in de OP te plaatsen. Hiermee kan je alles berekenen mocht je pakje onderschept zijn door de Douane.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dus:
[..]

Kan dat oude plaatje dan weg? Dan zet ik het bovenste plaatje in plaats van dat oude plaatje, en dan linken we naar dat onderste plaatje .
Of doe het zelf even.

edit:
quote:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120484281738&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Deze heb ik gekocht. Kwam van de verkoper waar iedereen van had gekocht (dacht ik).
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:58:12 #103
48067 neo2000
pi_74490155
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:35 schreef veda het volgende:

[..]

Kan dat oude plaatje dan weg? Dan zet ik het bovenste plaatje in plaats van dat oude plaatje, en dan linken we naar dat onderste plaatje .
Of doe het zelf even.

edit:
[..]

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120484281738&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Deze heb ik gekocht. Kwam van de verkoper waar iedereen van had gekocht (dacht ik).
K, thanks.. Zal eens kijken..
pi_74490520
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:04 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie ook wel eens gehad dat een bestelling die in 2 delen op hetzelfde moment werd gepost, apart van elkaar aankwam?
net viel er 1 envelop door de bus, maar het zouden er 2 moeten zijn
Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt.
Soms komen later verstuurde pakjes zelfs vóór eerder verstuurde pakjes aan.
Alles komt aan, het een al wat sneller dan het ander

Edit...
Zonet een popbuying order geplaatst met o.a. Tortoise Shaped Starlight Projection lamp

Ik ben benieuwd!

[ Bericht 15% gewijzigd door thecuriousone op 07-11-2009 20:23:47 (PB order) ]
jaja, en azo...
  zaterdag 7 november 2009 @ 20:40:38 #105
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74491207
quote:

Lees eens beter.
pi_74491745
Yay Ik heb die bierglazen weer gevonden van taobao
http://item.taobao.com/au(...)bfd4bfc.htm?cm_cat=0

Jack gaat ze waarschijnlijk aan zijn shop toe voegen voor +/- 14$

[ Bericht 14% gewijzigd door hongtom op 07-11-2009 21:53:15 ]
pi_74493386
mijn chinees behang is verscheept
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:02:28 #108
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74493430
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 21:02 schreef hongtom het volgende:
Yay Ik heb die bierglazen weer gevonden van taobao
http://item.taobao.com/au(...)bfd4bfc.htm?cm_cat=0

Jack gaat ze waarschijnlijk aan zijn shop toe voegen voor +/- 14$
Prijzig voor 1 glas.
Zou ik persoonlijk eerder naar de Ikea gaan.
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:02:52 #109
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74493443
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:01 schreef gers het volgende:
mijn chinees behang is verscheept

Pics?
pi_74493835
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:02 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Prijzig voor 1 glas.
Zou ik persoonlijk eerder naar de Ikea gaan.
Maar ze zien er wel vet uit!

Cameraatje binnen trouwens Het zat in een enveloppe (geen doos). Dat ding is nog kleiner dan ik dacht Ongeveer zo lang als een lucifer doosje, en zo breed als een half luciferdoosje!
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:19:12 #111
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74493908
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:16 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Maar ze zien er wel vet uit!

Cameraatje binnen trouwens Het zat in een enveloppe (geen doos). Dat ding is nog kleiner dan ik dacht Ongeveer zo lang als een lucifer doosje, en zo breed als een half luciferdoosje!
Inderdaad wel vet. Maarja drinken is drinken.
Als het nou een speciale functie had, koelend of zoiets dan dacht ik van oké. Maarja.

En, wat is de kwaliteit van dat ding met opnemen?
pi_74493990
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:19 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Inderdaad wel vet. Maarja drinken is drinken.
Als het nou een speciale functie had, koelend of zoiets dan dacht ik van oké. Maarja.

En, wat is de kwaliteit van dat ding met opnemen?
Voor 7 euro inc. verzendkosten redelijk goed Als je een stil beeld hebt met wat daglicht is hij gewoon super goed. Beeld met beweging is nog wat slordig. Verder zit er nog een optie op dat hij gaat opnemen als je een geluid hoort.

Zo zo effe een filmpje posten. De kwaliteit daarvan is wat minder omdat het redelijk donker is hier in de woonkamer.
pi_74494129
View My Video

Zoals ik al zei, het is geen perfect filmpje omdat het wat donker is en omdat ik de camera nogal veel beweeg.
pi_74494225
Iemand tips voor een goede goedkope flashlight bij DX?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:48:25 #115
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74494709
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:26 schreef GuitarJJ het volgende:
View My Video

Zoals ik al zei, het is geen perfect filmpje omdat het wat donker is en omdat ik de camera nogal veel beweeg.
Ik vind hem heel netjes!
Ook maar eens overwegen om er een te halen.

EDIT: Wie had er ook alweer 5 besteld?

[ Bericht 4% gewijzigd door Dionysiou op 07-11-2009 23:11:21 ]
pi_74495310
quote:
View My Video

beste kwalitijd, helemaal als dat voor een filmpje is in een woonkamer met lampen.

Wat voorn geheugen gaat er trouwens in, ik had al wel meteen een micro SD kaartje besteld
Back to the 70's
pi_74495516
quote:
View My Video

Welk cameraatje was dat? Te lui om terug te zoeken
pi_74495740
ff over die glazen, inderdaad best duur. eerst zij jack voor ongeveer 16 toen zij ik dat 13 een mooie prijs was. hij gaat dat nu proberen dus ik gok op 14...
ik denk dat ik ook maar eens zon cameratje ga kopen ja.
ga nu maar is pitten, ben dood moe.
pi_74495818
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:16 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Welk cameraatje was dat? Te lui om terug te zoeken
Bovenaan de pagina -_-
Chinese webshops-topic #34 - Waar Jack de baas is
  zaterdag 7 november 2009 @ 23:39:12 #120
52349 purplerose
pi_74496149
Deze headphone vind ik wel uber vet eigenlijk

Ik mag wel een lijstje bij gaan houden

Edit: hijs 9,74 euro

[ Bericht 13% gewijzigd door purplerose op 08-11-2009 00:18:04 ]
  zaterdag 7 november 2009 @ 23:51:21 #121
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_74496551
Is deze z'n geld waard of kan ik beter voor een andere gaan?
http://www.focalprice.com/detail_LP131S.html
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_74497160
Nog eff voor de chinese horloges liefhebbers, hier op samenkopen zijn ook vette(goedekope) modellen:
http://samenkopen.net/action/384181

vind vooral dit horloge mooi voor 6 euro, staat bij de Led dingetjes :

pi_74497470
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:09 schreef arnold-d het volgende:

[..]

beste kwalitijd, helemaal als dat voor een filmpje is in een woonkamer met lampen.

Wat voorn geheugen gaat er trouwens in, ik had al wel meteen een micro SD kaartje besteld
Dan heb je de goede besteld Er moet idd een micro SD kaartje in!
  zondag 8 november 2009 @ 00:30:55 #124
131319 mickeyD
pi_74497626
ja, en liefts van een merk, en class 4, anders kan die t niet snel genoeg opslaan allemaal.
  zondag 8 november 2009 @ 00:34:57 #125
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74497720
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Is deze z'n geld waard of kan ik beter voor een andere gaan?
http://www.focalprice.com/detail_LP131S.html
Een dame met een 200mW laser?
Mooi spul is dat hé?

Geen flauw idee eigenlijk..
Heb geen ervaring met lasers op FP.
Onthoud wel dat ze je batterijen snel leeg zuigen

En een True 100mW Green Laser op DX doet z'n werk ook wel goed!
  zondag 8 november 2009 @ 00:39:12 #126
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_74497804
Ik heb al een 200mW rode van DX, nu zo'n jaartje gok ik, en het blijft leuk om ermee te branden ja Daar heb ik trouwens oplaadbare in, maar dat zijn die CR2 dingen.

Voor de true 100mw heb ik een pricematch ingestuurd gisteren, hopelijk doen ze daar iets mee want dan bestel ik die. De violette lijken me ook erg mooi, heb je daar ook ervaring mee toevallig? Zit een beetje te twijfelen tussen groen en violet.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  zondag 8 november 2009 @ 00:44:03 #127
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74497891
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb al een 200mW rode van DX, nu zo'n jaartje gok ik, en het blijft leuk om ermee te branden ja Daar heb ik trouwens oplaadbare in, maar dat zijn die CR2 dingen.

Voor de true 100mw heb ik een pricematch ingestuurd gisteren, hopelijk doen ze daar iets mee want dan bestel ik die. De violette lijken me ook erg mooi, heb je daar ook ervaring mee toevallig? Zit een beetje te twijfelen tussen groen en violet.
Het hoogste wat ik heb gehad van DX is de True 50mW.
Die was al aardig vel, maar binnenkort koop ik een nieuwe. Gewoon omdat ik die dingen prachtig vind.

Dan ga ik denk voor de True 100mW. Scherp genoeg, na mijn mening dan.

Die rode heb ik ook gehad, alleen teruggestuurd.. was niks voor mij.. steeds dat focussen.
Die groene zijn veel vetter en feller.
Violet is in principe ook mooi, alleen minder scherper/feller dan een groene. Overdag zul je hem amper zien schijnen iig niet zoals de rode/groene maar 's nachts zie je hem wel mooi. Die wil ik ook bestellen ja
  zondag 8 november 2009 @ 00:51:54 #128
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_74497999
De true 100 zal denk ik ook niet veel onderdoen voor een niet-true 150? Maar eigenlijk maakt dat getalletje me toch niet uit, zolang ik er maar dingen mee kan laten smelten en roken M&M's zijn ook leuk om te smelten, alleen zijn ze wel ontzettend vies erna Wat doe jij nog meer met je lasers?

Merk je niet méér verlies in sterkte op een afstand bij lasers die je niet hoeft te focussen dan bij de rode?
  zondag 8 november 2009 @ 01:10:08 #129
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74498249
http://shop33798937.taobao.com/
Héle mooie shop met veel shirtjes en overzichtelijk enz
Vanalles hebben ze...
  zondag 8 november 2009 @ 01:21:44 #130
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74498375
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:51 schreef 08gnoT. het volgende:
De true 100 zal denk ik ook niet veel onderdoen voor een niet-true 150? Maar eigenlijk maakt dat getalletje me toch niet uit, zolang ik er maar dingen mee kan laten smelten en roken M&M's zijn ook leuk om te smelten, alleen zijn ze wel ontzettend vies erna Wat doe jij nog meer met je lasers?

Merk je niet méér verlies in sterkte op een afstand bij lasers die je niet hoeft te focussen dan bij de rode?
Geen flauw idee. True betekend alleen dat de output gemeten is en dat je echt voor een 100mW betaald. Een niet true 150mW kan bijv net zo goed 60mW zijn omdat ie niet is getest/gemeten. Beetje eigen risico.

Haha, ik heb er al lucifers mee gedaan en ballonnen en M&Ms niet geprobeerd
Verder plastic bakjes enz en chipszak.
  zondag 8 november 2009 @ 01:25:43 #131
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_74498423
Chipszak heb ik nog niet geprobeerd, wel een verpakking van Mars en een fles coca cola zero. Dat gaat echt snel op dat zwarte! zodra de straal de verf raakt, is het er al af
pi_74500582
Aarghh... nu wil ik ook zo'n laser! En 38 dollar voor een 200mW laser is best goedkoop toch? Is iets van 25 euro...
  zondag 8 november 2009 @ 10:02:11 #133
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74500631
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Vanalles hebben ze...
IK vind alleen de trainingspakken mooi. Die tenues vind ik niet mooi die zijn hetzelfde dan als je ze in italië ofzo koopt.
pi_74500659
ik heb anderhalve maand gelede een groene laser besteld, 50 of 60 mw geloof ik maar nog steeds niets ontvangen.
  zondag 8 november 2009 @ 10:54:48 #135
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74501237
Heb je ook echte brandwonden wanneer je dat laserlicht op je hand mikt?
  zondag 8 november 2009 @ 10:59:14 #136
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_74501310
Met die mini camera's is het belangrijk dat je er een goed merk met goede klasse SD kaartje in doet, anders gaat je filmpje erg schokken
pi_74501355
Het zijn toch micro sd kaartje voor die camera die er in moeten.

RIk
  zondag 8 november 2009 @ 11:17:12 #138
131319 mickeyD
pi_74501587
ja, micro sd, goed merk nemen en minimaal class 4
  zondag 8 november 2009 @ 11:39:22 #139
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74502021
quote:
Op zondag 8 november 2009 10:02 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

IK vind alleen de trainingspakken mooi. Die tenues vind ik niet mooi die zijn hetzelfde dan als je ze in italië ofzo koopt.
Ik heb al een tijdje dat zwart-gouden trainings pak.
Dik tevreden!
Ziet er super mooi uit, ziet er totaal NIET nep uit. En zit heerlijk.

Ik zou hem wel alleen een maat groter nemen. Want hij krimpt wel wat in de was. Dat is eenmalig.
Gelukkig had ik dat ook gedaan.
  zondag 8 november 2009 @ 11:43:29 #140
131319 mickeyD
pi_74502090
woohoo, mooie deal gesloten op ebay, Transcend micro sd 8 gb MicroSD TransFlash 8gb CLASS 6
Verkoopprijs: EUR 15,00
pi_74502449
quote:
Op zondag 8 november 2009 11:43 schreef mickeyD het volgende:
woohoo, mooie deal gesloten op ebay, Transcend micro sd 8 gb MicroSD TransFlash 8gb CLASS 6
En ook nog flink aan het bieden op een cameraatje zie ik
pi_74502667
Hallo,

Ik wil wat kopen via DealExtreme, alleen ik vroeg mij eigen af hoe het zit met de garantie? Stel ik koop iets, en het gaat kapot, hoelang zit er dan garantie op? En hoe zit het met een annulering van een bestelling?
pi_74502699
quote:
Op zondag 8 november 2009 11:43 schreef mickeyD het volgende:
Voor 19 euro inc. verzendkosten kun je er 1 van een nederlandse webshop kopen. Die vertrouw ik op zich meer dan ebay (nep kaartjes in omloop)

http://www.kieskeurig.nl/(...)8_gb/prijzen/232707/
  zondag 8 november 2009 @ 12:43:22 #144
131319 mickeyD
pi_74503456
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:01 schreef PedroN het volgende:

[..]

En ook nog flink aan het bieden op een cameraatje zie ik
nee, de mijne is allang verzonden hoop ik..
toen we te horen kregen dat ze dr waren, meteen besteld
  zondag 8 november 2009 @ 12:44:27 #145
131319 mickeyD
pi_74503487
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:12 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Voor 19 euro inc. verzendkosten kun je er 1 van een nederlandse webshop kopen. Die vertrouw ik op zich meer dan ebay (nep kaartjes in omloop)

http://www.kieskeurig.nl/(...)8_gb/prijzen/232707/
deze komt uit nederland (haarlem)
dus klagen is makkelijk
gewoon slechte review geven..
hij heeft nu een goede rating..
pi_74503566
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:44 schreef mickeyD het volgende:

[..]

deze komt uit nederland (haarlem)
dus klagen is makkelijk
gewoon slechte review geven..
hij heeft nu een goede rating..
Aah oke
  zondag 8 november 2009 @ 12:48:50 #147
131319 mickeyD
pi_74503585
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:11 schreef jslavenburg het volgende:
Hallo,

Ik wil wat kopen via DealExtreme, alleen ik vroeg mij eigen af hoe het zit met de garantie? Stel ik koop iets, en het gaat kapot, hoelang zit er dan garantie op? En hoe zit het met een annulering van een bestelling?
garantie: hou het op een maand ofzo.. je moet er toch vanuit gaan dat de kwaliteit vaak gelijk staat aan de prijs.. laag dus.
annuleren: waarom zou je, bedenk gewoon voor je wat besteld of je het kunt betalen, of het ergens niet goedkoper te koop is?
en denk er aan dat er VEEL bezorgkosten bij (kunnen) komen.
+belasting (als je pakket er tussenuit gevist wordt.)
boven de 22 euro: 19% btw
boven de 150 euro: 19% btw + invoerrechten en 17,50 inklaringskosten TNT
  zondag 8 november 2009 @ 13:10:30 #148
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74504109
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:48 schreef mickeyD het volgende:

[..]

garantie: hou het op een maand ofzo.. je moet er toch vanuit gaan dat de kwaliteit vaak gelijk staat aan de prijs.. laag dus.
annuleren: waarom zou je, bedenk gewoon voor je wat besteld of je het kunt betalen, of het ergens niet goedkoper te koop is?
En douanerechten en EMS is nog meer qua inklaring en boeken is geen 19%

pi_74504225
Ok, bedankt voor de info

Ik ben van plan om deze te kopen, want ik heb ze in Nederland nooit gezien:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19032
  zondag 8 november 2009 @ 13:18:43 #150
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74504308
http://www.focalprice.com(...)ol_Tester_Black.html

Voor die paar euro is het gewoon leuk om te kopen
  zondag 8 november 2009 @ 13:20:59 #151
131319 mickeyD
pi_74504375
nog 2 micro sd 8gb class 6 te koop by the way:
http://cgi.ebay.nl/Transc(...)?hash=item2ea8f14d35
  zondag 8 november 2009 @ 13:23:55 #152
131319 mickeyD
pi_74504433
quote:
Op zondag 8 november 2009 13:15 schreef jslavenburg het volgende:
Ok, bedankt voor de info

Ik ben van plan om deze te kopen, want ik heb ze in Nederland nooit gezien:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19032
jawel hoor, zijn er zat te koop, ook bij conrad, maargoed, niet voor die prijzen..
http://www.twenga.nl/dir-(...)s,MP3-FM-transmitter
zie ook www.budgetgadgets.com, daar heb je ook altijd free shipping.
ff een ps: bedenk dat zo'n transmitter geen geheugen heeft, dus contact uit betekend dat je muziek van voren af aan begint te spelen en je weer moet "skippen" naar de track waar je was gebleven.
niet erg handig als er 10 albums op je sd kaartje staan.
pi_74504561
quote:
Op zondag 8 november 2009 13:23 schreef mickeyD het volgende:

[..]

jawel hoor, zijn er zat te koop, ook bij conrad, maargoed, niet voor die prijzen..
zie ook www.budgetgadgets.com, daar heb je ook altijd free shipping.
ff een ps: bedenk dat zo'n transmitter geen geheugen heeft, dus contact uit betekend dat je muziek van voren af aan begint te spelen en je weer moet "skippen" naar de track waar je was gebleven.
niet erg handig als er 10 albums op je sd kaartje staan.
Een vriend van mij heeft hem ook, daarom wil ik hem zelf ook hebben. Hij heeft hem toen ook gekocht bij DealExtreme. Wij hebben toen mijn 20GB mp3 speler gebruikt (via de analoog port), en dat werkte toppie
  zondag 8 november 2009 @ 13:31:49 #154
131319 mickeyD
pi_74504658
ja, een ipod of gelijkend apparaat onthoud waar hij is gebleven, dat is waar.. je kunt in de meesten ook gewoon een usb stick stoppen, dan ben je dus de sjaak elke keer.
  zondag 8 november 2009 @ 13:33:52 #155
131319 mickeyD
pi_74504732
gewoon ff googlen op "fm transmitter" en je krijgt een hoop nederlandse opties ook.
dan heb je em sneller in huis.
wil je 5 tot 10 euro minder betalen, dan moet je een maandje geduld hebben.
pi_74505748
Ik heb een ralph lauren vest besteld via tradetang voor 35 euro inclusief verzendkosten.
Was er binnen 10 dagen, en de kwaliteit is me niet tegengevallen.

http://www.tradetang.com/(...)/110210-1755243.html
pi_74505811
Je bedoeld Victor Lauren? Nog nooit van R lauren gehoord die zulke mooie NEPPE spullen maakt
SPOILER
pi_74506783
quote:
Op zondag 8 november 2009 14:08 schreef barrtt het volgende:
Ik heb een ralph lauren vest besteld via tradetang voor 35 euro inclusief verzendkosten.

[ afbeelding ]

Koop dan voor een tientje een zwarte trui en plak er zelf een paardje op.....
pi_74507014
quote:
Vanalles hebben ze...
Bedankt die is namelijk echt mooi.
pi_74507047
quote:
Op zondag 8 november 2009 14:11 schreef jopiede het volgende:
Je bedoeld Victor Lauren? Nog nooit van R lauren gehoord die zulke mooie NEPPE spullen maakt
SPOILER
En die spoiler beschrijft wat ik dacht toen ik die foto zag.
  zondag 8 november 2009 @ 14:57:40 #161
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74507185
Ik kan die Snuggie niet meer vinden op Popbuying
EDIT: Gevonden op DP
pi_74507305
Is het trouwens legaal (of mogelijk) om een Airsoft gun te laten bezorgen zonder problemen met douane?? Kan het me haast niet voorstellen maar weet het ook niet zeker.
  zondag 8 november 2009 @ 15:03:12 #163
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74507339
quote:
Op zondag 8 november 2009 15:02 schreef thijs1994 het volgende:
Is het trouwens legaal (of mogelijk) om een Airsoft gun te laten bezorgen zonder problemen met douane?? Kan het me haast niet voorstellen maar weet het ook niet zeker.
Als je 18+ bent wel geloof ik.
  zondag 8 november 2009 @ 15:03:29 #164
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74507349
quote:

[ afbeelding ]

19,95 Euro

1,50 Euro

Geen dank!
6 eien
  zondag 8 november 2009 @ 15:04:04 #165
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74507366
quote:
Nope. Airsoft is verboden in heel Nederland.
Het is wel mogelijk om te bestellen in Duitsland of België, maar niet legaal. Helaas..

Als je het legaal wilt houden koop je een airsoft gun in Belgie. Vervolgens berg je hem in Belgie op (kluis of bij een bekende) en neem je hem mee als je een airsoft toernooi hebt in Belgie. Lekker omslachtig.
6 eien
pi_74507385
quote:
alleen als ie er echt ziet dan is ie illegaal
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_74507553
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:48 schreef mickeyD het volgende:

[..]

Er zijn toch ook al inklaringskosten onder de 150 euro?
EDIT:
http://www.tntpost.nl/voo(...)en/inklaringskosten/
pi_74507855
quote:
Op zondag 8 november 2009 15:09 schreef hongtom het volgende:

[..]

Er zijn toch ook al inklaringskosten onder de 150 euro?
EDIT:
http://www.tntpost.nl/voo(...)en/inklaringskosten/
Van ¤22-¤150 alleen 19% btw over het bedrag
pi_74507958
Mmm veel verschillende reacties, maar denk dat 't risico mij daar te groot voor is. Zal wel niet kunnen dan. Helaas, leek me wel een keer lachen om uit te proberen.
  zondag 8 november 2009 @ 15:23:47 #170
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_74508072
quote:
Op zondag 8 november 2009 15:17 schreef Grav1ty het volgende:

[..]

Van ¤22-¤150 alleen 19% btw over het bedrag
+ ¤12,50 inklaringskosten ja. Boven de ¤150,- ook nog eens douanerechten.
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_74508291
quote:
Op zondag 8 november 2009 15:20 schreef thijs1994 het volgende:
Mmm veel verschillende reacties, maar denk dat 't risico mij daar te groot voor is. Zal wel niet kunnen dan. Helaas, leek me wel een keer lachen om uit te proberen.
Ik heb al 3 airsoft pistooltjes zonder problemen binnengekregen.
Maar je kan altijd net pech hebben natuurlijk.
Als het je 1e keer is dat je iets als een airsoft pistooltje probeert te importeren zullen ze je niet meteen de volle laag geven hoor.
kei lief.
  zondag 8 november 2009 @ 15:31:16 #172
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74508295
Had ik het zo mooi uitgelegd

Dus:
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

En dan komt er nog 12,50 inklarings kosten bij (of hoger als je EMS hebt 17,-)

Voorbeeld:
quote:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
pi_74508369
quote:
Op zondag 8 november 2009 15:30 schreef Lolque het volgende:

[..]

Ik heb al 3 airsoft pistooltjes zonder problemen binnengekregen.
Maar je kan altijd net pech hebben natuurlijk.
Als het je 1e keer is dat je iets als een airsoft pistooltje probeert te importeren zullen ze je niet meteen de volle laag geven hoor.
En het zijn ook mooie dingetjes?? Waar heb jij ze besteld dan? En hoeveel betaalde jij daarvoor??
pi_74508533
quote:
Op zondag 8 november 2009 15:33 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

En het zijn ook mooie dingetjes?? Waar heb jij ze besteld dan? En hoeveel betaalde jij daarvoor??
Dealperfect.com
Wat ik d'r voor betaalde staat op de site.
kei lief.
pi_74508587
Airsoft pistooltjes kopen

Veel plezier ermee, maar ga niet huilen als je een proces verbaal krijgt vanwege het importeren van wapens. Al die dingen vallen onder de wet wapens en munitie en zijn het risico echt niet waard. Echt, die dingen moet je niet aan beginnen. Drie keer gaat het goed, vierde keer ben je gewoon de sjaak. Maar ja, zelf weten.
pi_74508594
quote:
Op zondag 8 november 2009 13:18 schreef mstr het volgende:
http://www.focalprice.com(...)ol_Tester_Black.html

Voor die paar euro is het gewoon leuk om te kopen
Je weet dat die dingen dus van geen kant werken he?
Ik had écht te veel op, maar dat ding gaf nog steeds aan dat ik auto kon rijden.

Was wel een andere, maar de prijs was ongeveer hetzelfde. Zal dus niet veel anders zijn.
pi_74508602
quote:
Op zondag 8 november 2009 15:04 schreef gers het volgende:

[..]

alleen als ie er echt ziet dan is ie illegaal
Valt tegen hoor. Ook als ze er niet echt uitzien heb je gewoon een probleem. Genoeg bronnen daarvoor te vinden.
pi_74508615
quote:
Op zondag 8 november 2009 15:42 schreef veda het volgende:

[..]

Je weet dat die dingen dus van geen kant werken he?
Ik had écht te veel op, maar dat ding gaf nog steeds aan dat ik auto kon rijden.

Was wel een andere, maar de prijs was ongeveer hetzelfde. Zal dus niet veel anders zijn.
Als iemand een leuke heeft gevonden/gekocht en ook nog redelijk accuraat werkt hoor ik het graag.
pi_74508663
quote:

[ afbeelding ]

Waarom gebruik je merknamen? Dat is echt al 10000 keer besproken en het moet nu toch wel duidelijk zijn dat het NIET de bedoeling is de namen te noemen zoals ze zijn. Je moet er dus Lalf Pauren van maken bijvoorbeeld.

Niet vragen waarom, gewoon doen.
pi_74509624
Jack, a few weeks ago you give a user a link with a Ajax shirt the price was around 14$ i'm looking for that post but i can't find, could you give the taobao link?
GGGG
pi_74509949
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:13 schreef einszweiachtung het volgende:
Jack, a few weeks ago you give a user a link with a Ajax shirt the price was around 14$ i'm looking for that post but i can't find, could you give the taobao link?
http://item.taobao.com/au(...)511ff43.htm?cm_cat=0
Deze?
Chinese webshops-topic #32 - Waar ik offtopic ga..
pi_74510206
quote:
Jep dat was 'm, alleen zie ik nu pas dat ie alleen XL XXL etc is. Heb hem al een betere link gestuurd ( http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50010728 )
GGGG
  zondag 8 november 2009 @ 17:24:34 #183
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74512181
quote:
Vanalles hebben ze...
Gister die meid maar eens gemaild op haar adres
SPOILER
wat op de site staat en ja hoor ze spreekt engels en accepteerd paypall en vertuurd direct naar je toe

Maar eens even een prijsje gevraagd voor een trainingspak passend bij die luchtschoenen van een tijdje terug
http://item.taobao.com/au(...)333d91632b934d7b.htm

135 guan plus 25 voor shipping staat op de site

zojuist maar eens even gemaild of dat klopt
pi_74513249
quote:
Op zondag 8 november 2009 15:41 schreef Skiet het volgende:
Airsoft pistooltjes kopen

Veel plezier ermee, maar ga niet huilen als je een proces verbaal krijgt vanwege het importeren van wapens. Al die dingen vallen onder de wet wapens en munitie en zijn het risico echt niet waard. Echt, die dingen moet je niet aan beginnen. Drie keer gaat het goed, vierde keer ben je gewoon de sjaak. Maar ja, zelf weten.
Ja, en met een beetje pech zit je daar met een strafblad door een $10 kutpistooltje dat na 2 weken uit elkaar valt.
Als je wil schieten koop dan een luchtbuks die niet lijkt op een vuurwapen, die mag je bezitten vanaf je 18e en mag je gewoon thuis gebruiken, bijkomend voordeel is dat er verder geen restricties zijn op kracht/kaliber.
pi_74513331
desnoods haal zon ding uit belgie via marktplaza daar staat een leverancier die ze via de ptt levert dus geen gedoe met de douane
  zondag 8 november 2009 @ 18:07:43 #186
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74513521
quote:
Op zondag 8 november 2009 17:24 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

SPOILER
wat op de site staat en ja hoor ze spreekt engels en accepteerd paypall en vertuurd direct naar je toe

Maar eens even een prijsje gevraagd voor een trainingspak passend bij die luchtschoenen van een tijdje terug

Ik heb ook maar even een mailtje gestuurd om te vragen hoeveel 't kost zo'n ding naar NL te sturen. Misschien goedkoper dan Jack
pi_74513740
Gister een snelle deal met jack binnen 3 uur was alles geregeld.
pi_74513761
Stop is met telkens meer bieden voor die cameraatjes
pi_74513891
quote:

[..]

SPOILER

25 Yuan binnen China gok ik zo, Ik denk dat het wat duurder uit gaat vallen.
kei lief.
  zondag 8 november 2009 @ 18:23:49 #190
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74513917
quote:
Op zondag 8 november 2009 15:45 schreef Skiet het volgende:

[..]

Waarom gebruik je merknamen? Dat is echt al 10000 keer besproken en het moet nu toch wel duidelijk zijn dat het NIET de bedoeling is de namen te noemen zoals ze zijn. Je moet er dus Lalf Pauren van maken bijvoorbeeld.

Niet vragen waarom, gewoon doen.
Tis toch een spuuglelijk ding
pi_74514089
Hoe kan je contact opnemen met een verkoper op taobao. Ik snap er niks van.
pi_74514196
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:30 schreef SJOERDASSEN het volgende:

Lees je even in zou ik zeggen. Het is gewoon moeilijk, veel spreken geen Engels en je moet net geluk hebben. Je kan een account aanmaken bij Taobao en het op die manier proberen. Maar een succes zal het echt niet zijn.
  zondag 8 november 2009 @ 18:46:06 #193
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74514489
Je kan dat contact leggen inderdaad beter uitbesteden aan Jack. Onbegonnen werk meestal
En die heeft er veel meer verstand van en voor hem is het een routine klus
  zondag 8 november 2009 @ 18:47:07 #194
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74514512
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:46 schreef Dionysiou het volgende:
Je kan dat contact leggen inderdaad beter uitbesteden aan Jack. Onbegonnen werk meestal
En die heeft er veel meer verstand van en voor hem is het een routine klus
En als kost het 5 dollar, dan vraag ie er soms maar 35 voor.
  zondag 8 november 2009 @ 18:47:58 #195
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74514531
DOE NORMAAL

[ Bericht 95% gewijzigd door Klonk op 08-11-2009 19:19:33 ]
  zondag 8 november 2009 @ 18:54:40 #196
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74514730
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:47 schreef mstr het volgende:

[..]

En als kost het 5 dollar, dan vraag ie er soms maar 35 voor.
Regenboog maker ja.

Voor de gene, weten jullie nog dat Jack een regenboog maker op zijn site had staan voor rond de 35-40$

http://item.taobao.com/au(...)287adee023d115df.htm

59 yuan á 8.65$
  zondag 8 november 2009 @ 19:17:30 #197
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74515549
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:54 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Regenboog maker ja.

Voor de gene, weten jullie nog dat Jack een regenboog maker op zijn site had staan voor rond de 35-40$

http://item.taobao.com/au(...)287adee023d115df.htm

59 yuan á 8.65$
Er zijn alternatieven..
6 eien
  zondag 8 november 2009 @ 19:18:46 #198
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_74515583
iemand hier eigelijk al iets via jack besteld bij DPpuch.... ( ofzoiets )
had de taobao link er in gegooit en betaald met paypal niks meer van gehoord ( 1 week geleden )
wie ow wie weet...
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_74516377
ff klein vraagje. Heb al gezocht op fok, maar ik kan niet vinden hoe ik "spoilers" kan zien.
Hoe in vredesnaam kan ik die zien?
  zondag 8 november 2009 @ 19:40:19 #200
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74516416
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:39 schreef Nicap_tm het volgende:
ff klein vraagje. Heb al gezocht op fok, maar ik kan niet vinden hoe ik "spoilers" kan zien.
Hoe in vredesnaam kan ik die zien?
Erop klikken?
6 eien
pi_74516582
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:40 schreef Twizu het volgende:

[..]

Erop klikken?
Moet javascript wel aanstaan natuurlijk. Of druk op het plusje, geen idee of dat nog uitmaakt voor sommige browsers.
SPOILER
  zondag 8 november 2009 @ 19:49:12 #202
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74516809
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:40 schreef Twizu het volgende:

[..]

Erop klikken?
Tenzij je die oude lay-out hebt;

dan moet je de tekst selecteren, probeer voor de gein het volgende: ctrl-a
  zondag 8 november 2009 @ 19:58:15 #204
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74517173
Voor de verkoop?
6 eien
pi_74517226
quote:
Leuk dingetje, laat je ons weten of het geluid wat er af komt een beetje mooi is? En of de menuutjes een beetje kloppen met de ipot?
  zondag 8 november 2009 @ 20:00:22 #206
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74517273
Vandaag voor $100+ lichtjes gekocht voor kerst bij Jacques
  zondag 8 november 2009 @ 20:02:43 #207
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74517377
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef monkeybrain het volgende:
Gezellig!
6 eien
pi_74517387
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:18 schreef revpolen het volgende:
iemand hier eigelijk al iets via jack besteld bij DPpuch.... ( ofzoiets )
had de taobao link er in gegooit en betaald met paypal niks meer van gehoord ( 1 week geleden )
wie ow wie weet...
Ja kan kijken in je popbuying account voor de status.
pi_74517396
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:58 schreef Twizu het volgende:
Voor de verkoop?
Min of meer, niet echt voor winst maar voor een vriend van me en hij wou er gelijk 2 en voor me zelf had ik er dus ook nog 1.
pi_74517414
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:59 schreef veda het volgende:

[..]

Leuk dingetje, laat je ons weten of het geluid wat er af komt een beetje mooi is? En of de menuutjes een beetje kloppen met de ipot?
Zal ik doen.
  zondag 8 november 2009 @ 20:03:41 #211
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74517419

Huis van Monkeybrain
6 eien
pi_74517662
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:30 schreef SJOERDASSEN het volgende:
In het vorige topic stonden ook wat tutorials, en het is vrij eenvoudig, maar je hebt er helemaal niks aan.
Zo goed als niemand accepteert Paypal, en als ze dat al doen verzenden ze vrijwel altijd alleen via EMS waardoor de prijzen alsnog belachelijk hoog worden.
Als je al iemand tegen zou komen die en via airmail kan verzenden en paypal accepteerd is het verschil in prijs misschien 1 a 2 euro op een product van ¤25, de marges van Jack zijn over het algemeen niet echt hoog, ik heb nog niemand gezien die het voor minder kan doen.
  zondag 8 november 2009 @ 20:10:58 #213
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74517741
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef monkeybrain het volgende:
Wie is Jackques?
Wel eens van gehoord in het topic maar kan me niet herinneren. evt. link?
pi_74518225
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:44 schreef veda het volgende:

[..]

Moet javascript wel aanstaan natuurlijk. Of druk op het plusje, geen idee of dat nog uitmaakt voor sommige browsers.
SPOILER
Ik zag dat kruisje dus niet. Hier op de andere pc wel(IE), maar daar keek ik nooit op fok. Op de laptop kijk ik met FF met een script blokker. Nooit gedacht dat het daaraan lag. Heeft me aardig wat hoofdbrekens gekost dit simpele vraagstukje
  zondag 8 november 2009 @ 20:24:44 #215
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74518309
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:22 schreef Nicap_tm het volgende:

[..]

Ik zag dat kruisje dus niet. Hier op de andere pc wel(IE), maar daar keek ik nooit op fok. Op de laptop kijk ik met FF met een script blokker. Nooit gedacht dat het daaraan lag. Heeft me aardig wat hoofdbrekens gekost dit simpele vraagstukje
Mag ik je uitlachen?
6 eien
  zondag 8 november 2009 @ 20:25:26 #216
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74518341
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:10 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Wie is Jackques?
Is het liefdeskindje van Jintao en Sarkozy

zondag 8 november 2009 @ 20:26:03 #217
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74518366
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Is het liefdeskindje van Jintao en Sarkozy

[ afbeelding ]
Monkey
  zondag 8 november 2009 @ 20:28:37 #218
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74518479
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:26 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Monkey
Moet ik uitleggen wie Sjakie is?
pi_74518488
Iemand deze usb sleutelhangers al tegengekomen op taoboa oid?

&lt;&gt;
  zondag 8 november 2009 @ 20:29:37 #220
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74518525
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:10 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Wie is Jackques?
Firefox + FoxReplace
Toen djpdjpnl eerst ook steeds zo irritant bleef doen met Jacques heb ik dat als tip gekregen van iemand, en als je daar Jacques > Jack invoert, zie je nooit meer Jacques staan .
pi_74519415
Ik heb zo'n flip flap solar kutding gekocht. Voor 2,50 euro ofzo weet ik veel hoeveel 't was.. Hopelijk heb ik het voor Sinterklaas nog.
  zondag 8 november 2009 @ 20:45:26 #222
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74519494
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:29 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Firefox + FoxReplace
Toen djpdjpnl eerst ook steeds zo irritant bleef doen met Jacques heb ik dat als tip gekregen van iemand, en als je daar Jacques > Jack invoert, zie je nooit meer Jacques staan .
Hehe!

Waarom makkelijker doen als het moeilijk kan!
6 eien
  zondag 8 november 2009 @ 20:57:56 #223
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74520479
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:28 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Moet ik uitleggen wie Sjakie is?
Nee, wie Jacques is
pi_74521483
Iemand ervaringen met een echte ipod touch van taobao?
  zondag 8 november 2009 @ 21:11:51 #225
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74521729
Nieuwe bestelling bij Jack!

http://item.taobao.com/au(...)6cc8743.htm?cm_cat=0
Size 44
Colour: White

---

http://item.taobao.com/au(...)b626253b09c5ac43.htm
Colour: Grey

http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=1b22c00943ae32cab19ed1675571be15&ali_refid=a3_419095_1006:1102189172:6:jackjones:0b4533e2a5c525c29542e3f4b04c2855&ali_trackid=1_0b4533e2a5c525c29542e3f4b04c2855
Colour: Black

http://item.taobao.com/au(...)7e28e69dffb050c4.htm
Colour: Black/Red
pi_74521941
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:11 schreef Dionysiou het volgende:

Size 44

---

http://item.taobao.com/au(...)b626253b09c5ac43.htm
Colour: Grey

http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=1b22c00943ae32cab19ed1675571be15&ali_refid=a3_419095_1006:1102189172:6:jackjones:0b4533e2a5c525c29542e3f4b04c2855&ali_trackid=1_0b4533e2a5c525c29542e3f4b04c2855
Colour: Black

http://item.taobao.com/au(...)7e28e69dffb050c4.htm
Colour: Black/Red
Hoe veel moest je betalen voor die laatste?
pi_74521980
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:11 schreef Dionysiou het volgende:

Size 44

Weet je al hoe duur ze zijn?
  zondag 8 november 2009 @ 21:16:54 #228
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_74522110
Iemand ervarin met www.vsamsun.com ? Shop bestaat nog niet zo lang, maar aangezien het allemaal op elkaar lijkt is er misschien toch wel iemand met ervaring met dit bedrijf.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_74522214
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef nachtdier3 het volgende:
Iemand ervarin met www.vsamsun.com ? Shop bestaat nog niet zo lang, maar aangezien het allemaal op elkaar lijkt is er misschien toch wel iemand met ervaring met dit bedrijf.
Die had ik nog nooit gezien
Edit:
zie dat ze goedkope varkentjes hebben...
  zondag 8 november 2009 @ 21:19:03 #230
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74522268
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:14 schreef hongtom het volgende:

[..]

Hoe veel moest je betalen voor die laatste?
14.79$ including shipping and tracking number
  zondag 8 november 2009 @ 21:20:15 #231
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74522384
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:15 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Weet je al hoe duur ze zijn?
49.17$ including shipping and tracking number

Valt echt heul mee, daar krijg je in Nederland geen nette witte casual schoenen voor
Paul Smidh is ook een bekende
pi_74522428
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

14.79$ including shipping and tracking number
Ok, dat vind ik wat te veel...
pi_74522523
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

49.17$ including shipping and tracking number

Valt echt heul mee, daar krijg je in Nederland geen nette witte casual schoenen voor
Paul Smidh is ook een bekende
Hmm en deze komen gewoon door de douane?
  zondag 8 november 2009 @ 21:22:46 #234
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74522566
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Hmm en deze komen gewoon door de douane?

Ja.

En kijk eens bij de TB link van die schoenen, hoeveel goeie feedback die wel niet heeft van dat product

pi_74522616
quote:
Doet het hier niet.
pi_74522712
quote:
Leuk, een nieuwe chinese site! ik ga even een varkentje bestellen denk ik, even checken of het echt is!

varkentjes zijn hier 48 dollar cent en als je er meer neemt kunnen ze zelfs 38 of 30 cent worden
pi_74522765
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:23 schreef veda het volgende:

[..]

Doet het hier niet.
Bij mij wel hoor, voor zover ik nu zie zijn ze in sommige dingen aardig de goedkoopste.
Ga maar eens een order plaatsen denk ik
pi_74522818
Is het niet handiger bij taobao bestellingen-posts de prijs te vermelden? Dat voorkomt het "hoeveel kost dit, hoeveel kost dat". Bijkomend pluspunt is dat je meteen een order/payment request kan sturen naar jack/rachel met de vermelding dat ze het al eens besteld hebben voor iemand anders (eventueel met link naar hier).
Of heb ik het mis?
jaja, en azo...
pi_74522911
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:24 schreef Semmm het volgende:

[..]

Leuk, een nieuwe chinese site! ik ga even een varkentje bestellen denk ik, even checken of het echt is!

varkentjes zijn hier 48 dollar cent en als je er meer neemt kunnen ze zelfs 38 of 30 cent worden
Ben ik ook mee bezig, 20 varkentjes

Ook goedkoop:
http://www.vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=1120
Ze hebben wel trage server
pi_74523151
Waar zouden al die sites die layout toch vandaan jatten...
pi_74523165
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:27 schreef hongtom het volgende:

[..]

Ben ik ook mee bezig, 20 varkentjes

Ook goedkoop:
http://www.vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=1120
Ze hebben wel trage server
Ja die rubics cube zag ik ook al, dat kost gewoon niks. En die server is idd enorm traag :s
pi_74523189
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:30 schreef hongtom het volgende:
Waar zouden al die sites die layout toch vandaan jatten...
Elke chinese webshop heeft dezelfde lay out
pi_74523288
200 MW blauw (paars waarschijnlijk) http://www.vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=911

55 dollar
  zondag 8 november 2009 @ 21:34:10 #244
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74523359
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:32 schreef Semmm het volgende:
200 MW blauw (paars waarschijnlijk) http://www.vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=911

55 dollar
Damn
pi_74523390
En min 20 varkentjes zijn besteld
pi_74523394
Het is dat ik al een groene laser heb en dat ik 'm na een week gebruiken al weer in de ChineseGadgets kast gooi maar anders had ik 'm gelijk gekocht
pi_74523431
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ja.

En kijk eens bij de TB link van die schoenen, hoeveel goeie feedback die wel niet heeft van dat product

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan geen Chinees:(
pi_74523453
wtf als je op my account drukt krijg je gewoon een pagina waar je je gegevens kan veranderen, ik kan niet eens zien of ik wel een order heb geplaatst....
pi_74523499
Kijk FP dan zegegn ze dat ze 90% korting geven, maken ze de standaar verkoop prijs eerst gewoon 10 keer zo hoog

http://www.focalprice.com/dealofweek.html
pi_74523558
Ik heb een FM Transmitter van 1 euro gekocht op ebay, werken die dingen een beetje?
pi_74523591
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:37 schreef Semmm het volgende:
Kijk FP dan zegegn ze dat ze 90% korting geven, maken ze de standaar verkoop prijs eerst gewoon 10 keer zo hoog

http://www.focalprice.com/dealofweek.html
Weet ik, en daarna doen ze hem weer omlaag en kom je er achter dat je maar 2% korting heb gehad.
Soms moet je zelfs meer betalen(1x gezien). Er zitten vaak toch nog wel goede aanbiedingen bij
pi_74523705
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef tralalala het volgende:
Ik heb een FM Transmitter van 1 euro gekocht op ebay, werken die dingen een beetje?
Je bedoeld toch zo'n ding dat je in een mp3 stopt en dat je daan via de radio kan luisteren?
Die werken wel aardig ja, wij hebben er een keer eentje van 5 euro gekocht of zow en doet het gewoon goed. Goede kwaliteit net echte radio
  zondag 8 november 2009 @ 21:43:47 #253
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74523821
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef tralalala het volgende:
Jazeker!
6 eien
  zondag 8 november 2009 @ 21:44:45 #254
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74523858
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:39 schreef hongtom het volgende:

[..]

Weet ik, en daarna doen ze hem weer omlaag en kom je er achter dat je maar 2% korting heb gehad.
Soms moet je zelfs meer betalen(1x gezien). Er zitten vaak toch nog wel goede aanbiedingen bij
Wel lekker gehyped inderdaad, maar het blijft cheap!
6 eien
  zondag 8 november 2009 @ 21:45:26 #255
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_74523890

Over 2-3 weken lees ik de recensies wel over de site vsamsun.com als de varkentjes aangekomen zijn!
Had al even gegoogled, maar nergens iets negatiefs gelezen, maar ook niet direct positieve ervaringen. Mja, die shop is nog niet zo lang in de lucht.
pi_74523971
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef nachtdier3 het volgende:

Over 2-3 weken lees ik de recensies wel over de site vsamsun.com als de varkentjes aangekomen zijn!
Had al even gegoogled, maar nergens iets negatiefs gelezen, maar ook niet direct positieve ervaringen. Mja, die shop is nog niet zo lang in de lucht.
Ik heb ook zero reviews kunnen vinden dus maar iets besteld...
20 varkentjes voor nog geen 4,50
pi_74524003
VSAMSUN heeft wel heel erg lage prijzen. Ben benieuwd of het ook echt allemaal goed gaat.
  zondag 8 november 2009 @ 21:47:52 #258
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74524020
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:46 schreef hongtom het volgende:

[..]

Ik heb ook zero reviews kunnen vinden dus maar iets besteld...
20 varkentjes voor nog geen 4,50
20 Varkentjes!

Wat moet je der mee! Op de boterham doen?
6 eien
  zondag 8 november 2009 @ 21:50:18 #259
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_74524119
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:02 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Ja kan kijken in je popbuying account voor de status.
daar staat niks in
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_74524228
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:47 schreef Twizu het volgende:

[..]

20 Varkentjes!

Wat moet je der mee! Op de boterham doen?
Me zusje vind ze helemaal geweldig dus elke keer als ik haar wil omkopen voor een of andere reden gewoon met een varkentje...
En ik kan ze ook op de boterham doen ja, had ik nog niet aan gedacht
  zondag 8 november 2009 @ 22:08:43 #261
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74524918
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef hongtom het volgende:

[..]

Me zusje vind ze helemaal geweldig dus elke keer als ik haar wil omkopen voor een of andere reden gewoon met een varkentje...
En ik kan ze ook op de boterham doen ja, had ik nog niet aan gedacht
Hoe oud is je zusje?
  zondag 8 november 2009 @ 22:11:12 #262
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_74525011
hebben jullie dit wel eens gehad met paypal?
quote:
The seller accepts encrypted website payments only. You cannot pay the seller through un-encrypted buttons. Please contact your seller for more details
.

wilde jack betalen, maar dat lukt dus niet?
echt vaag, nooit gehad dit
  zondag 8 november 2009 @ 22:13:00 #263
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74525077
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]

.

Ja, ik ook 2 sec geleden met een payment van Jack.
  zondag 8 november 2009 @ 22:13:40 #264
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74525103
quote:
[..]

.

mstr heeft het dus ook voor een betaling van mij.
Heb even Jack gecontacteert via GMail chat!
  zondag 8 november 2009 @ 22:14:27 #265
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74525141
quote:
[..]

.

Kreeg dit als oplossing:
DealPerfectcs01: OK, I will create an order for you in our system and send the payment link to you
  zondag 8 november 2009 @ 22:15:24 #266
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_74525189
hmm, dan wacht ik ff de mail van jack af
pi_74525196
wat kost dat J&J vestje? ziet er lache uit!
  zondag 8 november 2009 @ 22:18:34 #268
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74525296
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:15 schreef jopiede het volgende:
wat kost dat J&J vestje? ziet er lache uit!
J&J Vest?
pi_74525685
Zo, ik heb zo'n knijpkat ding besteld, stukken goedkoper daar dus wel het proberen waard.
Ben benieuwd!
pi_74525788
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:08 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Hoe oud is je zusje?
min zusje is 9 jaar oud xD
pi_74527604
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef hongtom het volgende:

[..]

Je bedoeld toch zo'n ding dat je in een mp3 stopt en dat je daan via de radio kan luisteren?
Die werken wel aardig ja, wij hebben er een keer eentje van 5 euro gekocht of zow en doet het gewoon goed. Goede kwaliteit net echte radio
Hangt wel van de auto af, de auto waar ik de mijne in testte werkte mijn fm transmittor heel slecht in. Terwijl hij het in de meeste andere autos perfect deed

Nu heb ik een bandje gekocht, voor in de casettespeler waar je je mp3 speler op aan kunt sluiten, hij rammelt wel lichtelijk maar voor de rest werkt dat super!
pi_74528483
alweer een nieuw voetbalshirt gekocht Duitdslant 1990
  maandag 9 november 2009 @ 00:12:47 #273
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74529470
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:38 schreef gers het volgende:
alweer een nieuw voetbalshirt gekocht Duitdslant 1990
Zo een ding waar Koeman zijn reet mee afveegde

Wa kost da trouwens
  maandag 9 november 2009 @ 04:20:06 #274
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74531156
quote:

[..]

Gister die meid maar eens gemaild Maar eens even een prijsje gevraagd voor een trainingspak passend bij die luchtschoenen van een tijdje terug van N****
..................
Zojuist maar even besteld trainingspak incl shipping to Russia 210 Yuan =21 euri

Toch haar maar even verteld dat Nederland in europa ligt en dat een kleine correctie in shipping fee geen probleem is voor mij

Trainingspak van N**e voor 21 euri thuis in de bus

later
pi_74532319
quote:
Op maandag 9 november 2009 04:20 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Zojuist maar even besteld trainingspak incl shipping to Russia 210 Yuan =21 euri

Toch haar maar even verteld dat Nederland in europa ligt en dat een kleine correctie in shipping fee geen probleem is voor mij

Trainingspak van N**e voor 21 euri thuis in de bus

later

Gemailed .
if you pay me by paypal,you should pay me 34.78 USD,

if you pay me by west union,you should pay me 32.21 USD

Kan je dit eigenlijk wel vertrouwen .

[ Bericht 7% gewijzigd door Kadooosh op 09-11-2009 09:44:03 ]
  maandag 9 november 2009 @ 09:25:21 #276
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74532377
Let wel ff op de maat
Ik had dus XXXXL nodig ipv XXL 190 cm
Oja totaalprijs naar nederland is geworden 24 euri en zojuist via paypall betaald
Deze jongen zit er straks op de camping weer strak bij
pi_74532664
quote:
Op maandag 9 november 2009 09:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Let wel ff op de maat
Ik had dus XXXXL nodig ipv XXL 190 cm
Oja totaalprijs naar nederland is geworden 24 euri en zojuist via paypall betaald
Deze jongen zit er straks op de camping weer strak bij

Yup XXXXL heb ik nodig.. ben 185cm.
  maandag 9 november 2009 @ 10:17:36 #278
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74533287
quote:
Op maandag 9 november 2009 09:21 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Gemailed .

paypall dus die heeft een kopersgarantie
  maandag 9 november 2009 @ 10:18:48 #279
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74533328
Zojuist even op een NL site gekeken Daar hebben ze ze ook
Alleen is daar de prijs ietsie anders Van: ¤ 199,95 Voor: ¤ 99,95
En dan moet je nog naar de winkel ook
daar zien ze mij dus niet meer
  maandag 9 november 2009 @ 11:45:26 #280
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74535747
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist even op een NL site gekeken Daar hebben ze ze ook
Alleen is daar de prijs ietsie anders Van: ¤ 199,95 Voor: ¤ 99,95
En dan moet je nog naar de winkel ook
daar zien ze mij dus niet meer
Tot je Chinese imitatiepak uitelkander valt
  maandag 9 november 2009 @ 13:24:44 #281
52349 purplerose
pi_74538496
bij mij doet die chinese site het dus niet echt dus heb geen idee over welke varkentjes jullie het hebben
misschien maar goed ook anders heb ik helemaal geen geld meer op me rekening staan straks
  maandag 9 november 2009 @ 13:25:40 #282
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74538532

Woef woef!

Zo eentje.
6 eien
pi_74538550
Ben wel benieuwd naar recensies over http://www.vsamsun.com/ Twijfel of ik niet gewoon wat moet bestellen, om maar zelf te ondervinden hoe hun service/sales is
pi_74538622
Wtf, zou dit echt enigszins werken of is dit van die Feng Shui-troep? http://www.vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=764
  maandag 9 november 2009 @ 13:28:52 #285
52349 purplerose
pi_74538652
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:25 schreef Twizu het volgende:
[ afbeelding ]
Woef woef!

Zo eentje.
aah nu weet ik waar de hype over is! Gelukkig heb ik geen varkentjes obsessie
  maandag 9 november 2009 @ 13:54:33 #286
131319 mickeyD
pi_74539457
sodeju, das vlot, mn 8gb class 6 micro sd van ebay is al binnen.
zondag ochtend besteld!
  maandag 9 november 2009 @ 13:58:57 #287
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74539633
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:54 schreef mickeyD het volgende:
sodeju, das vlot, mn 8gb class 6 micro sd van ebay is al binnen.
zondag ochtend besteld!
  maandag 9 november 2009 @ 14:00:17 #288
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74539672
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:58 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Vanwaar die smiley?
6 eien
  maandag 9 november 2009 @ 14:01:18 #289
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74539709
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:00 schreef Twizu het volgende:

[..]

Vanwaar die smiley?
  maandag 9 november 2009 @ 14:02:06 #290
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74539739
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:01 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

6 eien
pi_74541519
Iemand ervaring met in-ear headphones? Zo ja, kan diegene mij een linkje geven?
pi_74541558
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:51 schreef Scorpie het volgende:
Iemand ervaring met in-ear headphones? Zo ja, kan diegene mij een linkje geven?
MD-52

maandag 9 november 2009 @ 14:52:50 #293
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_74541561
quote:
Op maandag 9 november 2009 09:21 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Gemailed .

Wie heb je voor dit gemaild? Die chick van DP, Jennifer?
pi_74541850
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

MD-52

pi_74542346
Deze week mijn Ejex shirt bestellen.

Namen van clubs mogen toch ook niet meer gezegd worden?
GGGG
pi_74542418
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:15 schreef einszweiachtung het volgende:
Deze week mijn Ejex shirt bestellen.

Namen van clubs mogen toch ook niet meer gezegd worden?
Inderdaad
  maandag 9 november 2009 @ 15:24:47 #297
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_74542663
Sowieso wil je die naam niet zeggen
  maandag 9 november 2009 @ 15:27:31 #298
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74542759
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:24 schreef nachtdier3 het volgende:
Sowieso wil je die naam niet zeggen
  maandag 9 november 2009 @ 15:31:47 #300
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74543001
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:31 schreef Twizu het volgende:

[..]

Neeeeeeeeee!
Wat is daar mis mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: