quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef neo2000 het volgende:
Valt nog mee dat niet iedereen die clips heeft ontvangen..
iemand een linlke van een seller + eventueel beeldmateriaal dat met z'n cam geschoten is? Ik weet dat in de vorige topics wel wat materiaal voorbij gekomen is, maar goed, dat was waarsch. afkomstig van de cams met metalen bodies.. De echte zeg maar.
Kan dat oude plaatje dan weg? Dan zet ik het bovenste plaatje in plaats van dat oude plaatje, en dan linken we naar dat onderste plaatjequote:Op zaterdag 7 november 2009 17:14 schreef Dionysiou het volgende:
Misschien handig om deze tabellen in de OP te plaatsen. Hiermee kan je alles berekenen mocht je pakje onderschept zijn door de Douane.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dus:
[..]
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120484281738&ssPageName=STRK:MEWNX:ITquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef neo2000 het volgende:
iemand een linlke van een seller + eventueel beeldmateriaal dat met z'n cam geschoten is? Ik weet dat in de vorige topics wel wat materiaal voorbij gekomen is, maar goed, dat was waarsch. afkomstig van de cams met metalen bodies.. De echte zeg maar.
K, thanks.. Zal eens kijken..quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:35 schreef veda het volgende:
[..]
Kan dat oude plaatje dan weg? Dan zet ik het bovenste plaatje in plaats van dat oude plaatje, en dan linken we naar dat onderste plaatje.
Of doe het zelf even.
edit:
[..]
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120484281738&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Deze heb ik gekocht. Kwam van de verkoper waar iedereen van had gekocht (dacht ik).
Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:04 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie ook wel eens gehad dat een bestelling die in 2 delen op hetzelfde moment werd gepost, apart van elkaar aankwam?
net viel er 1 envelop door de bus, maar het zouden er 2 moeten zijn
Lees eens beter.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef neo2000 het volgende:
Prijzig voor 1 glas.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:02 schreef hongtom het volgende:
Yay Ik heb die bierglazen weer gevonden van taobao
http://item.taobao.com/au(...)bfd4bfc.htm?cm_cat=0
Jack gaat ze waarschijnlijk aan zijn shop toe voegen voor +/- 14$
quote:
Maar ze zien er wel vet uit!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:02 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Prijzig voor 1 glas.
Zou ik persoonlijk eerder naar de Ikea gaan.
Inderdaad wel vet. Maarja drinken is drinken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:16 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Maar ze zien er wel vet uit!
Cameraatje binnen trouwensHet zat in een enveloppe (geen doos). Dat ding is nog kleiner dan ik dacht
Ongeveer zo lang als een lucifer doosje, en zo breed als een half luciferdoosje!
Voor 7 euro inc. verzendkosten redelijk goedquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Inderdaad wel vet. Maarja drinken is drinken.
Als het nou een speciale functie had, koelend of zoiets dan dacht ik van oké. Maarja.
En, wat is de kwaliteit van dat ding met opnemen?
Ik vind hem heel netjes!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:26 schreef GuitarJJ het volgende:
View My Video
Zoals ik al zei, het is geen perfect filmpje omdat het wat donker is en omdat ik de camera nogal veel beweeg.
beste kwalitijd, helemaal als dat voor een filmpje is in een woonkamer met lampen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:26 schreef GuitarJJ het volgende:
View My Video
Zoals ik al zei, het is geen perfect filmpje omdat het wat donker is en omdat ik de camera nogal veel beweeg.
Welk cameraatje was dat? Te lui om terug te zoekenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:26 schreef GuitarJJ het volgende:
View My Video
Bovenaan de pagina -_-quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Welk cameraatje was dat? Te lui om terug te zoeken
Dan heb je de goede besteldquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:09 schreef arnold-d het volgende:
[..]
beste kwalitijd, helemaal als dat voor een filmpje is in een woonkamer met lampen.
Wat voorn geheugen gaat er trouwens in, ik had al wel meteen een micro SD kaartje besteld
Een dame met een 200mW laser?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Is deze z'n geld waard of kan ik beter voor een andere gaan?
http://www.focalprice.com/detail_LP131S.html
Het hoogste wat ik heb gehad van DX is de True 50mW.quote:Op zondag 8 november 2009 00:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb al een 200mW rode van DX, nu zo'n jaartje gok ik, en het blijft leuk om ermee te branden jaDaar heb ik trouwens oplaadbare in, maar dat zijn die CR2 dingen.
Voor de true 100mw heb ik een pricematch ingestuurd gisteren, hopelijk doen ze daar iets mee want dan bestel ik die. De violette lijken me ook erg mooi, heb je daar ook ervaring mee toevallig? Zit een beetje te twijfelen tussen groen en violet.
Geen flauw idee. True betekend alleen dat de output gemeten is en dat je echt voor een 100mW betaald. Een niet true 150mW kan bijv net zo goed 60mW zijn omdat ie niet is getest/gemeten. Beetje eigen risico.quote:Op zondag 8 november 2009 00:51 schreef 08gnoT. het volgende:
De true 100 zal denk ik ook niet veel onderdoen voor een niet-true 150? Maar eigenlijk maakt dat getalletje me toch niet uit, zolang ik er maar dingen mee kan laten smelten en rokenM&M's zijn ook leuk om te smelten, alleen zijn ze wel ontzettend vies erna
Wat doe jij nog meer met je lasers?
Merk je niet méér verlies in sterkte op een afstand bij lasers die je niet hoeft te focussen dan bij de rode?
IK vind alleen de trainingspakken mooi. Die tenues vind ik niet mooi die zijn hetzelfde dan als je ze in italië ofzo koopt.quote:Op zondag 8 november 2009 01:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://shop33798937.taobao.com/
Héle mooie shop met veel shirtjes en overzichtelijk enz
Vanalles hebben ze...
Ik heb al een tijdje dat zwart-gouden trainings pak.quote:Op zondag 8 november 2009 10:02 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
IK vind alleen de trainingspakken mooi. Die tenues vind ik niet mooi die zijn hetzelfde dan als je ze in italië ofzo koopt.
En ook nog flink aan het bieden op een cameraatje zie ikquote:Op zondag 8 november 2009 11:43 schreef mickeyD het volgende:
woohoo, mooie deal gesloten op ebay, Transcend micro sd 8 gb MicroSD TransFlash 8gb CLASS 6
Verkoopprijs: EUR 15,00
Voor 19 euro inc. verzendkosten kun je er 1 van een nederlandse webshop kopen. Die vertrouw ik op zich meer dan ebay (nep kaartjes in omloop)quote:Op zondag 8 november 2009 11:43 schreef mickeyD het volgende:
woohoo, mooie deal gesloten op ebay, Transcend micro sd 8 gb MicroSD TransFlash 8gb CLASS 6
Verkoopprijs: EUR 15,00
nee, de mijne is allang verzonden hoop ik..quote:Op zondag 8 november 2009 12:01 schreef PedroN het volgende:
[..]
En ook nog flink aan het bieden op een cameraatje zie ik
deze komt uit nederland (haarlem)quote:Op zondag 8 november 2009 12:12 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Voor 19 euro inc. verzendkosten kun je er 1 van een nederlandse webshop kopen. Die vertrouw ik op zich meer dan ebay (nep kaartjes in omloop)
http://www.kieskeurig.nl/(...)8_gb/prijzen/232707/
Aah okequote:Op zondag 8 november 2009 12:44 schreef mickeyD het volgende:
[..]
deze komt uit nederland (haarlem)
dus klagen is makkelijk
gewoon slechte review geven..
hij heeft nu een goede rating..
garantie: hou het op een maand ofzo.. je moet er toch vanuit gaan dat de kwaliteit vaak gelijk staat aan de prijs.. laag dus.quote:Op zondag 8 november 2009 12:11 schreef jslavenburg het volgende:
Hallo,
Ik wil wat kopen via DealExtreme, alleen ik vroeg mij eigen af hoe het zit met de garantie? Stel ik koop iets, en het gaat kapot, hoelang zit er dan garantie op? En hoe zit het met een annulering van een bestelling?
En douanerechten en EMS is nog meer qua inklaring en boeken is geen 19%quote:Op zondag 8 november 2009 12:48 schreef mickeyD het volgende:
[..]
garantie: hou het op een maand ofzo.. je moet er toch vanuit gaan dat de kwaliteit vaak gelijk staat aan de prijs.. laag dus.
annuleren: waarom zou je, bedenk gewoon voor je wat besteld of je het kunt betalen, of het ergens niet goedkoper te koop is?
en denk er aan dat er VEEL bezorgkosten bij (kunnen) komen.
+belasting (als je pakket er tussenuit gevist wordt.)
boven de 22 euro: 19% btw
boven de 150 euro: 19% btw + invoerrechten en 17,50 inklaringskosten TNT
jawel hoor, zijn er zat te koop, ook bij conrad, maargoed, niet voor die prijzen..quote:Op zondag 8 november 2009 13:15 schreef jslavenburg het volgende:
Ok, bedankt voor de info
Ik ben van plan om deze te kopen, want ik heb ze in Nederland nooit gezien:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19032
Een vriend van mij heeft hem ook, daarom wil ik hem zelf ook hebben. Hij heeft hem toen ook gekocht bij DealExtreme. Wij hebben toen mijn 20GB mp3 speler gebruikt (via de analoog port), en dat werkte toppiequote:Op zondag 8 november 2009 13:23 schreef mickeyD het volgende:
[..]
jawel hoor, zijn er zat te koop, ook bij conrad, maargoed, niet voor die prijzen..
zie ook www.budgetgadgets.com, daar heb je ook altijd free shipping.
ff een ps: bedenk dat zo'n transmitter geen geheugen heeft, dus contact uit betekend dat je muziek van voren af aan begint te spelen en je weer moet "skippen" naar de track waar je was gebleven.
niet erg handig als er 10 albums op je sd kaartje staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop dan voor een tientje een zwarte trui en plak er zelf een paardje op.....quote:Op zondag 8 november 2009 14:08 schreef barrtt het volgende:
Ik heb een ralph lauren vest besteld via tradetang voor 35 euro inclusief verzendkosten.
Was er binnen 10 dagen, en de kwaliteit is me niet tegengevallen.
[ afbeelding ]
http://www.tradetang.com/(...)/110210-1755243.html
Bedankt die is namelijk echt mooi.quote:Op zondag 8 november 2009 01:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Vanalles hebben ze...
quote:Op zondag 8 november 2009 14:11 schreef jopiede het volgende:
Je bedoeld Victor Lauren? Nog nooit van R lauren gehoord die zulke mooie NEPPE spullen maaktEn die spoiler beschrijft wat ik dacht toen ik die foto zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je 18+ bent wel geloof ik.quote:Op zondag 8 november 2009 15:02 schreef thijs1994 het volgende:
Is het trouwens legaal (of mogelijk) om een Airsoft gun te laten bezorgen zonder problemen met douane?? Kan het me haast niet voorstellen maar weet het ook niet zeker.
quote:Op zondag 8 november 2009 14:08 schreef barrtt het volgende:
Ik heb een ralph lauren vest besteld via tradetang voor 35 euro inclusief verzendkosten.
[ afbeelding ]
Nope. Airsoft is verboden in heel Nederland.quote:Op zondag 8 november 2009 15:02 schreef thijs1994 het volgende:
Is het trouwens legaal (of mogelijk) om een Airsoft gun te laten bezorgen zonder problemen met douane?? Kan het me haast niet voorstellen maar weet het ook niet zeker.
alleen als ie er echt ziet dan is ie illegaalquote:Op zondag 8 november 2009 15:02 schreef thijs1994 het volgende:
Er zijn toch ook al inklaringskosten onder de 150 euro?quote:Op zondag 8 november 2009 12:48 schreef mickeyD het volgende:
[..]
garantie: hou het op een maand ofzo.. je moet er toch vanuit gaan dat de kwaliteit vaak gelijk staat aan de prijs.. laag dus.
annuleren: waarom zou je, bedenk gewoon voor je wat besteld of je het kunt betalen, of het ergens niet goedkoper te koop is?
en denk er aan dat er VEEL bezorgkosten bij (kunnen) komen.
+belasting (als je pakket er tussenuit gevist wordt.)
boven de 22 euro: 19% btw
boven de 150 euro: 19% btw + invoerrechten en 17,50 inklaringskosten TNT
Van ¤22-¤150 alleen 19% btw over het bedragquote:Op zondag 8 november 2009 15:09 schreef hongtom het volgende:
[..]
Er zijn toch ook al inklaringskosten onder de 150 euro?
EDIT:
http://www.tntpost.nl/voo(...)en/inklaringskosten/
+ ¤12,50 inklaringskosten ja. Boven de ¤150,- ook nog eens douanerechten.quote:Op zondag 8 november 2009 15:17 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Van ¤22-¤150 alleen 19% btw over het bedrag
Ik heb al 3 airsoft pistooltjes zonder problemen binnengekregen.quote:Op zondag 8 november 2009 15:20 schreef thijs1994 het volgende:
Mmm veel verschillende reacties, maar denk dat 't risico mij daar te groot voor is. Zal wel niet kunnen dan. Helaas, leek me wel een keer lachen om uit te proberen.
quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
En dan komt er nog 12,50 inklarings kosten bij (of hoger als je EMS hebt 17,-)
quote:We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
En het zijn ook mooie dingetjes?? Waar heb jij ze besteld dan? En hoeveel betaalde jij daarvoor??quote:Op zondag 8 november 2009 15:30 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ik heb al 3 airsoft pistooltjes zonder problemen binnengekregen.![]()
Maar je kan altijd net pech hebben natuurlijk.
Als het je 1e keer is dat je iets als een airsoft pistooltje probeert te importeren zullen ze je niet meteen de volle laag geven hoor.
Dealperfect.comquote:Op zondag 8 november 2009 15:33 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
En het zijn ook mooie dingetjes?? Waar heb jij ze besteld dan? En hoeveel betaalde jij daarvoor??
Je weet dat die dingen dus van geen kant werken he?quote:Op zondag 8 november 2009 13:18 schreef mstr het volgende:
http://www.focalprice.com(...)ol_Tester_Black.html
Voor die paar euro is het gewoon leuk om te kopen
Valt tegen hoor. Ook als ze er niet echt uitzien heb je gewoon een probleem. Genoeg bronnen daarvoor te vinden.quote:Op zondag 8 november 2009 15:04 schreef gers het volgende:
[..]
alleen als ie er echt ziet dan is ie illegaal
Als iemand een leuke heeft gevonden/gekocht en ook nog redelijk accuraat werkt hoor ik het graag.quote:Op zondag 8 november 2009 15:42 schreef veda het volgende:
[..]
Je weet dat die dingen dus van geen kant werken he?
Ik had écht te veel op, maar dat ding gaf nog steeds aan dat ik auto kon rijden.
Was wel een andere, maar de prijs was ongeveer hetzelfde. Zal dus niet veel anders zijn.
quote:Op zondag 8 november 2009 14:08 schreef barrtt het volgende:
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)511ff43.htm?cm_cat=0quote:Op zondag 8 november 2009 16:13 schreef einszweiachtung het volgende:
Jack, a few weeks ago you give a user a link with a Ajax shirt the price was around 14$ i'm looking for that post but i can't find, could you give the taobao link?
Jep dat was 'm, alleen zie ik nu pas dat ie alleen XL XXL etc is. Heb hem al een betere link gestuurd ( http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50010728 )quote:Op zondag 8 november 2009 16:23 schreef veda het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/au(...)511ff43.htm?cm_cat=0
Deze?
Chinese webshops-topic #32 - Waar ik offtopic ga..
quote:Op zondag 8 november 2009 01:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Vanalles hebben ze...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat op de site staat en ja hoor ze spreekt engels en accepteerd paypall en vertuurd direct naar je toe![]()
Maar eens even een prijsje gevraagd voor een trainingspak passend bij die luchtschoenen van een tijdje terug
http://item.taobao.com/au(...)333d91632b934d7b.htm
135 guan plus 25 voor shippingstaat op de site
zojuist maar eens even gemaild of dat klopt![]()
Ja, en met een beetje pech zit je daar met een strafblad door een $10 kutpistooltje dat na 2 weken uit elkaar valt.quote:Op zondag 8 november 2009 15:41 schreef Skiet het volgende:
Airsoft pistooltjes kopen![]()
Veel plezier ermee, maar ga niet huilen als je een proces verbaal krijgt vanwege het importeren van wapens. Al die dingen vallen onder de wet wapens en munitie en zijn het risico echt niet waard. Echt, die dingen moet je niet aan beginnen. Drie keer gaat het goed, vierde keer ben je gewoon de sjaak. Maar ja, zelf weten.
quote:Op zondag 8 november 2009 17:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gister die meid maar eens gemaild op haar adres
Ik heb ook maar even een mailtje gestuurd om te vragen hoeveel 't kost zo'n ding naar NL te sturen. Misschien goedkoper dan JackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat op de site staat en ja hoor ze spreekt engels en accepteerd paypall en vertuurd direct naar je toe![]()
Maar eens even een prijsje gevraagd voor een trainingspak passend bij die luchtschoenen van een tijdje terug
zojuist maar eens even gemaild of dat klopt
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
quote:Op zondag 8 november 2009 17:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gister die meid maar eens gemaild op haar adres
25 Yuan binnen China gok ik zo, Ik denk dat het wat duurder uit gaat vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat op de site staat en ja hoor ze spreekt engels en accepteerd paypall en vertuurd direct naar je toe![]()
zojuist maar eens even gemaild of dat klopt
kei lief.
Tis toch een spuuglelijk dingquote:Op zondag 8 november 2009 15:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
Waarom gebruik je merknamen? Dat is echt al 10000 keer besproken en het moet nu toch wel duidelijk zijn dat het NIET de bedoeling is de namen te noemen zoals ze zijn. Je moet er dus Lalf Pauren van maken bijvoorbeeld.
Niet vragen waarom, gewoon doen.
quote:Op zondag 8 november 2009 18:30 schreef SJOERDASSEN het volgende:
Hoe kan je contact opnemen met een verkoper op taobao. Ik snap er niks van.
En als kost het 5 dollar, dan vraag ie er soms maar 35 voor.quote:Op zondag 8 november 2009 18:46 schreef Dionysiou het volgende:
Je kan dat contact leggen inderdaad beter uitbesteden aan Jack. Onbegonnen werk meestal
En die heeft er veel meer verstand van en voor hem is het een routine klus
Regenboog maker ja.quote:Op zondag 8 november 2009 18:47 schreef mstr het volgende:
[..]
En als kost het 5 dollar, dan vraag ie er soms maar 35 voor.
Er zijn alternatieven..quote:Op zondag 8 november 2009 18:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Regenboog maker ja.
Voor de gene, weten jullie nog dat Jack een regenboog maker op zijn site had staan voor rond de 35-40$
http://item.taobao.com/au(...)287adee023d115df.htm
59 yuan á 8.65$
Erop klikken?quote:Op zondag 8 november 2009 19:39 schreef Nicap_tm het volgende:
ff klein vraagje. Heb al gezocht op fok, maar ik kan niet vinden hoe ik "spoilers" kan zien.
Hoe in vredesnaam kan ik die zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |