Het hoogste wat ik heb gehad van DX is de True 50mW.quote:Op zondag 8 november 2009 00:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb al een 200mW rode van DX, nu zo'n jaartje gok ik, en het blijft leuk om ermee te branden jaDaar heb ik trouwens oplaadbare in, maar dat zijn die CR2 dingen.
Voor de true 100mw heb ik een pricematch ingestuurd gisteren, hopelijk doen ze daar iets mee want dan bestel ik die. De violette lijken me ook erg mooi, heb je daar ook ervaring mee toevallig? Zit een beetje te twijfelen tussen groen en violet.
Geen flauw idee. True betekend alleen dat de output gemeten is en dat je echt voor een 100mW betaald. Een niet true 150mW kan bijv net zo goed 60mW zijn omdat ie niet is getest/gemeten. Beetje eigen risico.quote:Op zondag 8 november 2009 00:51 schreef 08gnoT. het volgende:
De true 100 zal denk ik ook niet veel onderdoen voor een niet-true 150? Maar eigenlijk maakt dat getalletje me toch niet uit, zolang ik er maar dingen mee kan laten smelten en rokenM&M's zijn ook leuk om te smelten, alleen zijn ze wel ontzettend vies erna
Wat doe jij nog meer met je lasers?
Merk je niet méér verlies in sterkte op een afstand bij lasers die je niet hoeft te focussen dan bij de rode?
IK vind alleen de trainingspakken mooi. Die tenues vind ik niet mooi die zijn hetzelfde dan als je ze in italië ofzo koopt.quote:Op zondag 8 november 2009 01:10 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://shop33798937.taobao.com/
Héle mooie shop met veel shirtjes en overzichtelijk enz
Vanalles hebben ze...
Ik heb al een tijdje dat zwart-gouden trainings pak.quote:Op zondag 8 november 2009 10:02 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
IK vind alleen de trainingspakken mooi. Die tenues vind ik niet mooi die zijn hetzelfde dan als je ze in italië ofzo koopt.
En ook nog flink aan het bieden op een cameraatje zie ikquote:Op zondag 8 november 2009 11:43 schreef mickeyD het volgende:
woohoo, mooie deal gesloten op ebay, Transcend micro sd 8 gb MicroSD TransFlash 8gb CLASS 6
Verkoopprijs: EUR 15,00
Voor 19 euro inc. verzendkosten kun je er 1 van een nederlandse webshop kopen. Die vertrouw ik op zich meer dan ebay (nep kaartjes in omloop)quote:Op zondag 8 november 2009 11:43 schreef mickeyD het volgende:
woohoo, mooie deal gesloten op ebay, Transcend micro sd 8 gb MicroSD TransFlash 8gb CLASS 6
Verkoopprijs: EUR 15,00
nee, de mijne is allang verzonden hoop ik..quote:Op zondag 8 november 2009 12:01 schreef PedroN het volgende:
[..]
En ook nog flink aan het bieden op een cameraatje zie ik
deze komt uit nederland (haarlem)quote:Op zondag 8 november 2009 12:12 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Voor 19 euro inc. verzendkosten kun je er 1 van een nederlandse webshop kopen. Die vertrouw ik op zich meer dan ebay (nep kaartjes in omloop)
http://www.kieskeurig.nl/(...)8_gb/prijzen/232707/
Aah okequote:Op zondag 8 november 2009 12:44 schreef mickeyD het volgende:
[..]
deze komt uit nederland (haarlem)
dus klagen is makkelijk
gewoon slechte review geven..
hij heeft nu een goede rating..
garantie: hou het op een maand ofzo.. je moet er toch vanuit gaan dat de kwaliteit vaak gelijk staat aan de prijs.. laag dus.quote:Op zondag 8 november 2009 12:11 schreef jslavenburg het volgende:
Hallo,
Ik wil wat kopen via DealExtreme, alleen ik vroeg mij eigen af hoe het zit met de garantie? Stel ik koop iets, en het gaat kapot, hoelang zit er dan garantie op? En hoe zit het met een annulering van een bestelling?
En douanerechten en EMS is nog meer qua inklaring en boeken is geen 19%quote:Op zondag 8 november 2009 12:48 schreef mickeyD het volgende:
[..]
garantie: hou het op een maand ofzo.. je moet er toch vanuit gaan dat de kwaliteit vaak gelijk staat aan de prijs.. laag dus.
annuleren: waarom zou je, bedenk gewoon voor je wat besteld of je het kunt betalen, of het ergens niet goedkoper te koop is?
en denk er aan dat er VEEL bezorgkosten bij (kunnen) komen.
+belasting (als je pakket er tussenuit gevist wordt.)
boven de 22 euro: 19% btw
boven de 150 euro: 19% btw + invoerrechten en 17,50 inklaringskosten TNT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |