quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef neo2000 het volgende:
Valt nog mee dat niet iedereen die clips heeft ontvangen..
iemand een linlke van een seller + eventueel beeldmateriaal dat met z'n cam geschoten is? Ik weet dat in de vorige topics wel wat materiaal voorbij gekomen is, maar goed, dat was waarsch. afkomstig van de cams met metalen bodies.. De echte zeg maar.
Kan dat oude plaatje dan weg? Dan zet ik het bovenste plaatje in plaats van dat oude plaatje, en dan linken we naar dat onderste plaatjequote:Op zaterdag 7 november 2009 17:14 schreef Dionysiou het volgende:
Misschien handig om deze tabellen in de OP te plaatsen. Hiermee kan je alles berekenen mocht je pakje onderschept zijn door de Douane.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dus:
[..]
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120484281738&ssPageName=STRK:MEWNX:ITquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef neo2000 het volgende:
iemand een linlke van een seller + eventueel beeldmateriaal dat met z'n cam geschoten is? Ik weet dat in de vorige topics wel wat materiaal voorbij gekomen is, maar goed, dat was waarsch. afkomstig van de cams met metalen bodies.. De echte zeg maar.
K, thanks.. Zal eens kijken..quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:35 schreef veda het volgende:
[..]
Kan dat oude plaatje dan weg? Dan zet ik het bovenste plaatje in plaats van dat oude plaatje, en dan linken we naar dat onderste plaatje.
Of doe het zelf even.
edit:
[..]
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120484281738&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Deze heb ik gekocht. Kwam van de verkoper waar iedereen van had gekocht (dacht ik).
Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:04 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie ook wel eens gehad dat een bestelling die in 2 delen op hetzelfde moment werd gepost, apart van elkaar aankwam?
net viel er 1 envelop door de bus, maar het zouden er 2 moeten zijn
Lees eens beter.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef neo2000 het volgende:
Prijzig voor 1 glas.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:02 schreef hongtom het volgende:
Yay Ik heb die bierglazen weer gevonden van taobao
http://item.taobao.com/au(...)bfd4bfc.htm?cm_cat=0
Jack gaat ze waarschijnlijk aan zijn shop toe voegen voor +/- 14$
quote:
Maar ze zien er wel vet uit!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:02 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Prijzig voor 1 glas.
Zou ik persoonlijk eerder naar de Ikea gaan.
Inderdaad wel vet. Maarja drinken is drinken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:16 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Maar ze zien er wel vet uit!
Cameraatje binnen trouwensHet zat in een enveloppe (geen doos). Dat ding is nog kleiner dan ik dacht
Ongeveer zo lang als een lucifer doosje, en zo breed als een half luciferdoosje!
Voor 7 euro inc. verzendkosten redelijk goedquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Inderdaad wel vet. Maarja drinken is drinken.
Als het nou een speciale functie had, koelend of zoiets dan dacht ik van oké. Maarja.
En, wat is de kwaliteit van dat ding met opnemen?
Ik vind hem heel netjes!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:26 schreef GuitarJJ het volgende:
View My Video
Zoals ik al zei, het is geen perfect filmpje omdat het wat donker is en omdat ik de camera nogal veel beweeg.
beste kwalitijd, helemaal als dat voor een filmpje is in een woonkamer met lampen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:26 schreef GuitarJJ het volgende:
View My Video
Zoals ik al zei, het is geen perfect filmpje omdat het wat donker is en omdat ik de camera nogal veel beweeg.
Welk cameraatje was dat? Te lui om terug te zoekenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:26 schreef GuitarJJ het volgende:
View My Video
Bovenaan de pagina -_-quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Welk cameraatje was dat? Te lui om terug te zoeken
Dan heb je de goede besteldquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:09 schreef arnold-d het volgende:
[..]
beste kwalitijd, helemaal als dat voor een filmpje is in een woonkamer met lampen.
Wat voorn geheugen gaat er trouwens in, ik had al wel meteen een micro SD kaartje besteld
Een dame met een 200mW laser?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Is deze z'n geld waard of kan ik beter voor een andere gaan?
http://www.focalprice.com/detail_LP131S.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |