Weet ik, en daarna doen ze hem weer omlaag en kom je er achter dat je maar 2% korting heb gehad.quote:Op zondag 8 november 2009 21:37 schreef Semmm het volgende:
Kijk FP dan zegegn ze dat ze 90% korting geven, maken ze de standaar verkoop prijs eerst gewoon 10 keer zo hoog
http://www.focalprice.com/dealofweek.html
Je bedoeld toch zo'n ding dat je in een mp3 stopt en dat je daan via de radio kan luisteren?quote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef tralalala het volgende:
Ik heb een FM Transmitter van 1 euro gekocht op ebay, werken die dingen een beetje?
Jazeker!quote:Op zondag 8 november 2009 21:38 schreef tralalala het volgende:
Ik heb een FM Transmitter van 1 euro gekocht op ebay, werken die dingen een beetje?
Wel lekker gehyped inderdaad, maar het blijft cheap!quote:Op zondag 8 november 2009 21:39 schreef hongtom het volgende:
[..]
Weet ik, en daarna doen ze hem weer omlaag en kom je er achter dat je maar 2% korting heb gehad.
Soms moet je zelfs meer betalen(1x gezien). Er zitten vaak toch nog wel goede aanbiedingen bij
Ik heb ook zero reviews kunnen vinden dus maar iets besteld...quote:Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef nachtdier3 het volgende:
Over 2-3 weken lees ik de recensies wel over de site vsamsun.com als de varkentjes aangekomen zijn!
Had al even gegoogled, maar nergens iets negatiefs gelezen, maar ook niet direct positieve ervaringen. Mja, die shop is nog niet zo lang in de lucht.
20 Varkentjes!quote:Op zondag 8 november 2009 21:46 schreef hongtom het volgende:
[..]
Ik heb ook zero reviews kunnen vinden dus maar iets besteld...
20 varkentjes voor nog geen 4,50
daar staat niks inquote:Op zondag 8 november 2009 20:02 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Ja kan kijken in je popbuying account voor de status.
Me zusje vind ze helemaal geweldig dus elke keer als ik haar wil omkopen voor een of andere reden gewoon met een varkentje...quote:Op zondag 8 november 2009 21:47 schreef Twizu het volgende:
[..]
20 Varkentjes!![]()
Wat moet je der mee! Op de boterham doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |