49.17$ including shipping and tracking numberquote:
Ok, dat vind ik wat te veel...quote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
14.79$ including shipping and tracking number
Hmm en deze komen gewoon door de douane?quote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
49.17$ including shipping and tracking number
Valt echt heul mee, daar krijg je in Nederland geen nette witte casual schoenen voor![]()
Paul Smidh is ook een bekende
quote:Op zondag 8 november 2009 21:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hmm en deze komen gewoon door de douane?
Doet het hier niet.quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef nachtdier3 het volgende:
Iemand ervarin met www.vsamsun.com ? Shop bestaat nog niet zo lang, maar aangezien het allemaal op elkaar lijkt is er misschien toch wel iemand met ervaring met dit bedrijf.
Leuk, een nieuwe chinese site! ik ga even een varkentje bestellen denk ik, even checken of het echt is!quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef nachtdier3 het volgende:
Iemand ervarin met www.vsamsun.com ? Shop bestaat nog niet zo lang, maar aangezien het allemaal op elkaar lijkt is er misschien toch wel iemand met ervaring met dit bedrijf.
Bij mij wel hoor, voor zover ik nu zie zijn ze in sommige dingen aardig de goedkoopste.quote:
Ben ik ook mee bezig, 20 varkentjesquote:Op zondag 8 november 2009 21:24 schreef Semmm het volgende:
[..]
Leuk, een nieuwe chinese site! ik ga even een varkentje bestellen denk ik, even checken of het echt is!
varkentjes zijn hier 48 dollar cent en als je er meer neemt kunnen ze zelfs 38 of 30 cent worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |